bij de vleeswarenafdelingquote:Op maandag 3 juli 2006 16:48 schreef Slebber het volgende:
Hallo ik ben nieuw hier ben ook een weekje bezig met SB dus gister was die koolsalade maar ik heb er gewone kipfilet in gedaan.... moest gerookte zijn maar waar haal je die? Is vast veel lekkerder..
Maar ook op de vleesafdeling in de hoek van de kip. Vraag maar even na. Daar kan je dan een hele (halve) gerookte kipfilet krijgen. En dan kan je hem zelf in blokjes snijden. Heb je net even iets meer te knabbelen. En idd, die is superlekker!quote:
Dat opgeblazen pad gevoel herken ik volkomen... Heel irritant! Heb van het weekeinde zelfs de avondtussendoortjes laten staan, dus heb geen alcohol gehad en ook geen toastjes...quote:Op maandag 3 juli 2006 19:24 schreef Brighteyes het volgende:
XcUZ_Me, ik was er gisteren (trouwens, vandaag ook nog) heilig van overtuigd dat ik aangekomen was. Ik voelde me net zo'n opgeblazen pad. Dat ik die 3 kilo kwijt ben merk ik echt nog aan niks.
Niet opgeven hoor!
Ik ben d'r ook helemaal hoteldebotel vanquote:Op maandag 3 juli 2006 19:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar ook op de vleesafdeling in de hoek van de kip. Vraag maar even na. Daar kan je dan een hele (halve) gerookte kipfilet krijgen. En dan kan je hem zelf in blokjes snijden. Heb je net even iets meer te knabbelen. En idd, die is superlekker!
Ik heb net in mijn pan met Andijvie staan roeren.Daar heb ik dus echt even geen zin in.
Dat vind ik toch het lekkerst in de rauwe stamppot versie, maar ja... die spekjes he.
Zonde dat je niks afgevallen bent, pure-poison! Maar wel goed vol blijven houden, mss moet je lichaam nog even ontregelen of zo.
Fuente!![]()
Wat goed!
Enneh... dat vocht moet er dan hoe dan ook uit toch? Dat hoort daar dan toch niet te zitten.
Ik dacht trouwens steeds dat ik aan de 2 liter per dag zat, maar het zijn er 3. Ik heb zo'n 75cl fles van Spa en daar gaan er 4 van leeg tijdens mijn werk.
Klopt, het was veel gras en weinig aardappel. Viel met de beste wil van de wereld geen stamppot van te makenquote:Op maandag 3 juli 2006 20:17 schreef Cutie het volgende:
Ik denk alleen dat de verhoudingen voor een stamppot wat vreemd worden.
Wat goed!quote:
Veel plezierquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb hem nog liggen. Even kopje thee zetten en dan ga ik ook eens genieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |