Het erge is, dat hij nog wel wil, maar hij mag niet (leeftijd)quote:Op maandag 26 juni 2006 21:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
jammer dat we collina niet meer hebben. Een groot verlies wat dat betreft voor het internationale scheidsrechterscorps. Dick Jol mis ik ook op dit podium.
Ze hebben nu ook die fancy headsets, maar waarvoor in godsnaamquote:Op maandag 26 juni 2006 21:47 schreef Armageddon het volgende:
Maar goed we kunnen hier nog lang over door ouwehoeren. Er moeten gewoon sensors komen (buitenspel) en herhalingen bij twijfel. (overtredingen)
Dan ben je pas van het hele geouwehoer af. De enige reden dat dit er nog niet is, is omdat er dan niet meer gesjoemeld kan worden.
het is nou niet dat het niet goed gaat maar vandaag hebben we bijvoorbeeld weer een grensrechter uit Canada....quote:Op maandag 26 juni 2006 21:47 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ze hebben nu ook die fancy headsets, maar waarvoor in godsnaamZe gebruiken ze toch niet (om bv met de 4e man te communiceren die achter een tv zit ofzo)
Op die headset draaien ze gewoon WKradio man.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:47 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ze hebben nu ook die fancy headsets, maar waarvoor in godsnaamZe gebruiken ze toch niet (om bv met de 4e man te communiceren die achter een tv zit ofzo)
Ja, die bedoelde ik. Waarom is hij er niet???quote:Op maandag 26 juni 2006 19:13 schreef HuHu het volgende:
[afbeelding]Wat mis jeCollina
toch op zulke momenten.
Als ik die kop zo bekijk mist ie volgens mij een paar chromosomen.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:47 schreef WaStEd het volgende:
[afbeelding]
zwer ar my cards ? I need to do somsing wis my hands
Typisch dat die andere foto in dat interview wel een gele kaart actie is.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:47 schreef WaStEd het volgende:
[afbeelding]
zwer ar my cards ? I need to do somsing wis my hands
wat is er mis met grensrechters uit Canada?quote:Op maandag 26 juni 2006 21:49 schreef WaStEd het volgende:
[..]
het is nou niet dat het niet goed gaat maar vandaag hebben we bijvoorbeeld weer een grensrechter uit Canada....
dan vraag je erom
te oud zoals hierboven ook al staat aangegeven.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:49 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja, die bedoelde ik. Waarom is hij er niet???
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 26 juni 2006 21:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Vooral cruciale beslissingen zoals penalties (en met name met grote consequenties!) mogen niet van zo'n een scheidsrechter afhangen, dan moeten de videobeelden ter plekke bekeken en beoordeeld worden.
Ja, gewoon de tijd stilzetten bij blessures!quote:Op maandag 26 juni 2006 21:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
Bovendien moeten we toe naar het ijshockey-systeem: zuivere speeltijd!
Die is wel aardig ja. Merk ook wel.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:56 schreef Jopiler het volgende:
Na alle commotie over slechte scheidsrechter, is er één scheidsrechter die het hele toernooi al geweldig goed fluit: Archundia uit Mexico. Hij fluit op dit moment zijn vierde wedstrijd.
Dat vond ik van die spanjaard vanmiddag ook... tot de laaste seconde.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:56 schreef N1ck het volgende:
Vind de arbiter het nu wel goed doen tussen Zwitserland - Ukraine
En die Belg.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die is wel aardig ja. Merk ook wel.
Lul niet. Voetbal is verzonnen door engelse studenten. Niet het fijnzinnigste volk. En daarna door de arbeidersklasse overgenomen. Nog minder lief.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
Bovendien moeten we toe naar het ijshockey-systeem: zuivere speeltijd!
Colina heeft er altijd uitgezien als een goeie scheidsrechter maar zijn naam wordt nu toch ook uitdrukkelijk genoemd in het italiaanse omkoopschandaalquote:Op maandag 26 juni 2006 21:53 schreef DonSauza het volgende:
[..]
te oud zoals hierboven ook al staat aangegeven.
Fijn dat het allemaal weer zo vriendelijk gezegd wordtquote:
Dat staat er toch volledig los van?quote:Voetbal is verzonnen door engelse studenten. Niet het fijnzinnigste volk. En daarna door de arbeidersklasse overgenomen. Nog minder lief.
We moeten af van het idiote geleuter dat voetbal onschuldig vermaak is voor het hele gezin. Dat is het namelijk niet. Bij voetbal deelt men schoppen uit. Deal with it. En anders ga je maar ballet sponsoren.
Lul niet. Ze mogen ook best blijven schoppen, als ze daarna maar de klok stilzetten. En daarbij: wil jij beweren dat ijshockey voor pussies is?quote:Op maandag 26 juni 2006 22:00 schreef Ulx het volgende:
Lul niet. Voetbal is verzonnen door engelse studenten. Niet het fijnzinnigste volk. En daarna door de arbeidersklasse overgenomen. Nog minder lief.
We moeten af van het idiote geleuter dat voetbal onschuldig vermaak is voor het hele gezin. Dat is het namelijk niet. Bij voetbal deelt men schoppen uit. Deal with it. En anders ga je maar ballet sponsoren.
Wat is dit nou weer voor mongolengezwetsquote:Op maandag 26 juni 2006 22:00 schreef Ulx het volgende:
[..]
Lul niet. Voetbal is verzonnen door engelse studenten. Niet het fijnzinnigste volk. En daarna door de arbeidersklasse overgenomen. Nog minder lief.
Ulx!!!!quote:Op maandag 26 juni 2006 22:00 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ach ja, blijkbaar moeten er van de Fifa allemaal scheidsrechters gehaald worden uit dubieuze competities die het niveau bij lange na niet aankunnen. Misschien moeten ze ook maar eens een WK voor scheidsrechters organiseren, de winnaars mogen op het WK fluiten, de losers moeten hun fluit inleveren.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:07 schreef Cheiron het volgende:
Helemaal mee eens. Zoveelste wedstrijd die bepaald wordt door de scheids. Echt belachelijk hoe groot de stempel van de arbitrage is op dit WK. Vreselijk slecht.
Collina had er ook wel eens draken van wedstrijden tussen zitten, floot hij niet de wedstrijd Tsjechie - Nederland op het EK2000, waar Frank de Boer een penalty versierde in de laatste minuten..quote:Op maandag 26 juni 2006 21:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
jammer dat we collina niet meer hebben. Een groot verlies wat dat betreft voor het internationale scheidsrechterscorps. Dick Jol mis ik ook op dit podium.
Amenquote:Op maandag 26 juni 2006 22:41 schreef Armageddon het volgende:
Ik krijg gewoon het idee dat het niets met de kwaliteit van de scheidsrechters te maken heeft. Ik denk dat er een hoop geld in het spel is. Het is te hopen voor al die gekken dat dat nooit uitkomt want dan heb je de poppen aan het dansen. Ik bedoel als het in Italie, Belgie etc in de competitie gebeurd waarom dan niet op het grootste voetbalevent ter wereld?
Ik hoop ook echt dat ze een keer dat fluitje inslikken.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:58 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik heb net met argwaan zitten kijken naar een totaal onverdiende overwinning van Italië, ik ben vast niet de enige. Het arbitrale drama van gisteren zit nog vers in het hoofd helaas. Zo zijn er nog wel een zooi wedstrijden te noemen waar ik tenenkrommend naar heb zitten kijken vanwege de volslagen idiote beslissingen.
Wat dat betreft vind ik dit echt een klote WK, het spel wordt niet bepaald door de spelers en spelkwaliteiten maar door een stelletje fluitnichten die blijkbaar lenzen nodig hebben. Wat mij betreft beginnen ze het volgende EK al met videoplayback voor de scheidsrechters.
Bah, ik heb geeneens meer zin om de rest van de wedstrijden nog te kijken
quote:Op maandag 26 juni 2006 18:58 schreef Dubbeldrank het volgende:
........het spel wordt niet bepaald door de spelers en spelkwaliteiten maar door een stelletje fluitnichten die blijkbaar lenzen nodig hebben. ......
Duitsland, dat heeft Der Franz wel geregeld met vriend Blatterquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:20 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
![]()
Ben het trouwens wel helemaal met je eens.
Het is gewoon een klote WK met al die suffe scheidsrechters. Ik durf te wedden dat de winnaar allang bekend is.
Klote heaumeaux's met fluitjes en relnichten met schwalbes en acteer diploma's.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:20 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
![]()
Ben het trouwens wel helemaal met je eens.
Het is gewoon een klote WK met al die suffe scheidsrechters. Ik durf te wedden dat de winnaar allang bekend is.
quote:Op maandag 26 juni 2006 22:00 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nou, het is deze editie wel heul opvallend vind zelfs ik...quote:Op maandag 26 juni 2006 22:59 schreef marcb1974 het volgende:
Ze zijn slecht met zijn allen, maar partijdig vind ik nog wel mee vallen
Je hebt gelijk vrees ik.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:41 schreef Armageddon het volgende:
Ik krijg gewoon het idee dat het niets met de kwaliteit van de scheidsrechters te maken heeft. Ik denk dat er een hoop geld in het spel is. Het is te hopen voor al die gekken dat dat nooit uitkomt want dan heb je de poppen aan het dansen. Ik bedoel als het in Italie, Belgie etc in de competitie gebeurd waarom dan niet op het grootste voetbalevent ter wereld?
OMG.quote:'Arbitrage in Duitsland de beste ooit'
Uitgegeven: 30 juni 2006 15:22
BERLIJN - De arbitrage op het wereldkampioenschap voetbal in Duitsland is beter dan ooit geweest. Dat zei vrijdag Angel Maria Villar, hoofd van de scheidsrechterscommissie van de wereldbond FIFA. Hij wierp beschuldigingen over het bedroevende niveau van de scheidsrechters verre van zich.
Villar meende dat in 90 procent van de wedstrijden in Duitsland gewoon goed is gefloten. "Er zijn veel minder ernstige blessures dan vier jaar geleden op het WK in Japan en Zuid-Korea. De meeste wedstrijden verlopen sportief", aldus Villar.
Hij gaf een pluim aan de grensrechters. "Zij doen het goed; er zijn vaker doelpunten gemaakt omdat de assistent de vlag niet omhoog stak", aldus Villar.
Blatter
Hij kapittelde met zijn analyse ongevraagd zijn baas bij de FIFA, Joseph Blatter en Franz Beckenbauer, de voorzitter van het organisatiecomité. Zij uitten de afgelopen week veel kritiek op de arbitrage. De Engelsman Graham Poll en de de Rus Valentin Ivanov kregen er publiekelijk van langs omdat ze zoveel gele en rode kaarten trokken.
"Natuurlijk zijn er fouten gemaakt. Dat is menselijk. Maar Poll en Ivanov zijn in mijn ogen nog altijd uitstekende scheidsrechters", zei Villar die ook voorzitter van de Spaanse voetbalbond is en oud-international. In zijn actieve carrière zag hij één keer een rode kaart. Dat was toen hij Johan Cruijff tijdens een wedstrijd in het gezicht sloeg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |