Dat is prima. Maar dit kan gewoon niet.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:58 schreef ErikT het volgende:
Hee SCH, het is Italië. Die winnen altijd met 1-0. Dat weet je toch.
Het was een schwalbe, en nog een heel slecht uitgevoerde ook... Die scheids is echt een vriend van Moggi!quote:Op maandag 26 juni 2006 19:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Dit was nog niet voor 30 procent dat je denkt: een penalty.
Nee die gele kaart voor Heinze, dat was lekker. Knalrood. "Ja, die rechtsback had er nog bijgekund, dat zag de scheids uit zn ooghoek." Dikke lul ja. Favorieten krijgen altijd het voordeel van de twijfel. Is altijd zo geweest, zal altijd zo blijven.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is prima. Maar dit kan gewoon niet.
Zoveel mensen die zo'n tournooi leuk vinden en dit is echt corrupt.
Dit was nog niet voor 30 procent dat je denkt: een penalty.
Het zijn veel one-man shows ja. Een goede scheids valt niet op. Hier hebben ze continu de hoofdrol.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:00 schreef MissX het volgende:
Ik heb gewoon geen zin meer in de rest van het WK. Er is geen fuck aan als alles verneukt wordt door de scheidsrechters.
Ja, laten we wat organiseren.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:03 schreef Thealexfiles het volgende:
Jongens, protest tegen FIFA maar? Ik heb er zin an.
En wat gelddonaties hier en daarquote:Op maandag 26 juni 2006 18:58 schreef ErikT het volgende:
Hee SCH, het is Italië. Die winnen altijd met 1-0. Dat weet je toch.
Zurich toch?quote:Op maandag 26 juni 2006 19:04 schreef ErikT het volgende:
Waar zit die FIFA ergens? Gaan we een reisje organiseren, lekker rellen
Stevie Wonder zag nog wel dat dit geen penalty was.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:06 schreef Baklap het volgende:
Huilies, duidelijke penalty.
Precies!quote:Op maandag 26 juni 2006 19:07 schreef Ericr het volgende:
Pleuris WK, op naar de Tour.
Als Italië-fan anderen voor triest uitmakenquote:Op maandag 26 juni 2006 19:07 schreef kollie het volgende:
wat een triest zooitje bij mekaar hiero, en TS voorop![]()
Jawel hoor, dat is voetbal.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:56 schreef SCH het volgende:
Dit heeft niks meer met voetbal te maken.
Fédération Internationale de Football Associationquote:Op maandag 26 juni 2006 19:04 schreef ErikT het volgende:
Waar zit die FIFA ergens?
En wat doping, beetje bloed, beetje EPO daar, beetje anabolen daar. Mooi.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:09 schreef 456 het volgende:
[..]
Precies!
Een eerlijke sport, man tegen man!
dan kijk je toch lekker niet meer.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:13 schreef SPRMN het volgende:
Iedereen leeft zo naar het WK toe en dan krijg je een commercieel feestje die zo corrupt is als wat.
Ik ben er ook helemaal klaar mee.
hoezo SCH heeft gewoon gelijk..steun hem....quote:
Ook Zwitserland. Helaas de verkeerde kant, maar ook leuk. Keertje heen met z'n allen? Kantoor helemaal Oranje verven ofzo, dan hebben aandacht.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:12 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Fédération Internationale de Football Association
FIFA-Strasse 20,
P.O. Box 8044 Zurich, Switzerland
Tel : +41-(0)43 222 7777,
Fax : +41-(0)43 222 7878.
Fouten worden natuurlijk gemaakt, ook door scheidsrechters. Maar de beslissingen -oa voor penalties- zijn zo vaak zo extreem dubieus, daar zit -zeker in het kader van de huidige omkoopschandalen in diverse landen- een te grote lucht aan wat mij betreft. Niet meer serieus te nemen allemaal.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:05 schreef Logitik het volgende:
Scheidsrechters zijn spelbedervers bij dit WK
ja joh doen!!! stoere jongenquote:Op maandag 26 juni 2006 19:14 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ook Zwitserland. Helaas de verkeerde kant, maar ook leuk. Keertje heen met z'n allen? Kantoor helemaal Oranje verven ofzo, dan hebben aandacht.
Sterfquote:Op maandag 26 juni 2006 19:06 schreef Baklap het volgende:
Huilies, duidelijke penalty.
Goh, voor de 20ste keer ga ik het dus nog eens vragen: waarom geeft die "judas" dan een rode kaart aan Materazzi in de 51ste minuut, zodat Italië met 10 verder moest?quote:Op maandag 26 juni 2006 19:16 schreef venomsnake het volgende:
Die scheidsrechter van vaniddag heeft een zak geld gekregen, wat een smerige JUDAS![]()
![]()
Dit topic gaat over mensen die klaar zijn met het WK.quote:
Om het niet te duidelijk laten overkomen misschien?quote:Op maandag 26 juni 2006 19:21 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Goh, voor de 20ste keer ga ik het dus nog eens vragen: waarom geeft die "judas" dan een rode kaart aan Materazzi in de 51ste minuut, zodat Italië met 10 verder moest?
Dat heeft weinig met Nederland te maken: zowel Portugal als Nederland hadden namelijk extreem last van de scheidsrechter. Het gaat hier gewoon om de niet aflaatbare stroom dubieuze beslissingen van scheidsrechters.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:10 schreef Clourhide het volgende:
Als die scheidsrechter werkelijk corrupt was geweest en in het voordeel van Italië, dan had hij Materazzi niet van het veld gestuurd met rood.
Ik snap wel dat jullie allemaal teleurgesteld zijn dat Nederland heeft verloren, maar om nu meteen over "corruptie" te spreken hier.![]()
Het is de schuld van de scheidsrechter dat hij in zo'n doorzichtige schwalbe trapt. Evenals al die andere belabberde beslissingen door het toernooi heen. Het is op zijn minst pure incompetentie, maar corruptie sluit ik zeker niet uit bij verschillende wedstrijden. Zeker niet in het licht van alle omkoopschandalen die naar buiten zijn gekomen.quote:Het was gewoon een geniale schwalbe, toen ik het voor het eerst zag dacht ik ook dat het een "echte" valpartij was, pas in de herhaling bleek dat niet zo te zijn.
Smerige streek natuurlijk van de Italianen, maar ik denk heus niet de schuld van de scheidsrechter.
stoer? wat is daar nou stoer aan?quote:
Omdat ie niet anders kon natuurlijk.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:21 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Goh, voor de 20ste keer ga ik het dus nog eens vragen: waarom geeft die "judas" dan een rode kaart aan Materazzi in de 51ste minuut, zodat Italië met 10 verder moest?
Natuurlijk is corruptie reëel, maar in deze wedstrijd zag ik het niet. Natuurlijk is het fout van de scheidsrechter om in een schwalbe te trappen, maar ik vind dat iedereen sinds het verlies van Nederland nu wel héél erg aan tunnelvisie lijdt. Nu is meteen elke scheidsrechterlijke dwaling een geval van omkoping?quote:Op maandag 26 juni 2006 19:24 schreef watchers het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met Nederland te maken: zowel Portugal als Nederland hadden namelijk extreem last van de scheidsrechter. Het gaat hier gewoon om de niet aflaatbare stroom dubieuze beslissingen van scheidsrechters.
Jij zou als Belg trouwens toch beter moeten om corruptie niet als reëel te zien, lijkt me![]()
[..]
Het is de schuld van de scheidsrechter dat hij in zo'n doorzichtige schwalbe trapt. Evenals al die andere belabberde beslissingen door het toernooi heen. Het is op zijn minst pure incompetentie, maar corruptie sluit ik zeker niet uit bij verschillende wedstrijden. Zeker niet in het licht van alle omkoopschandalen die naar buiten zijn gekomen.
Met gestrekt been inkomen en een medespeler tackelen ja, waarna die Australiër over zijn been heen viel.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat ie niet anders kon natuurlijk.
Was ook dom van Italie, ze maakten het de scheids heel erg moeilijk om hen te laten winnen.
Met gestrekt been in komen, tja, kon de scheids niet anders.
Geef jij dan eens concrete voorbeelden met uitzondering van de penalty?quote:Op maandag 26 juni 2006 19:30 schreef SCH het volgende:
Man, hij floot consequent voor Italie. Was zo doorzichtig.
quote:Op maandag 26 juni 2006 18:56 schreef sjimz het volgende:
Dit is gewoon corruptie ten top!
Kijk maar hoe vaak hij voor een overtreding van Australie floot in de statistieken. Het viel de commentator ook op.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:32 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Geef jij dan eens concrete voorbeelden met uitzondering van de penalty?
Bij de cornervlag aan Italiaanse zijde zette een Italiaan zich voor een Australiër, liet zich vallen, kreeg een vrije trap.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:32 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Geef jij dan eens concrete voorbeelden met uitzondering van de penalty?
Goh, één klein voorbeeld dus.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:34 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Bij de cornervlag aan Italiaanse zijde zette een Italiaan zich voor een Australiër, liet zich vallen, kreeg een vrije trap.
Commentator zei het zelfs nog even.
Maar wel over die van vanmiddag...quote:Op maandag 26 juni 2006 19:32 schreef wunderbaum het volgende:
wat een huilies allemaal. Als nederland gisteren door was gegaan had niemand zich druk gemaakt over de wedstrijd van vanavond [afbeelding]
Kan je dit even toelichtenquote:Op maandag 26 juni 2006 19:38 schreef Gremen het volgende:
Hoe vloot niet helemaal voor italie, dan had hij de schaar geen rood gegeven.
Luingequote:Op maandag 26 juni 2006 19:53 schreef Steeven het volgende:
Ik verheug me op de start van de competitie en de CL, daar is het niveau tenminste beter qua fluiten (op de finale van de CL na dan).
Vergeleken met het huidig fluitende tuig is Luinge de koning aller scheidsrechters.quote:
Ja, want tijdrekken was voor Nederland erg voordelig, we stonden tenslotte voor..quote:Op maandag 26 juni 2006 20:19 schreef Steeven het volgende:
In het buitenland beschuldigen ze Nederland van fopduiken en zouden we net zoveel tijd hebben gerekt als de Portugezen. Heb ik een andere wedstrijd gezien? Die kung-fu kick op Robben noemen ze al een fopduik.
quote:Op maandag 26 juni 2006 20:50 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ja, want tijdrekken was voor Nederland erg voordelig, we stonden tenslotte voor..
onee![]()
ARGH!!!!!!quote:Op maandag 26 juni 2006 19:09 schreef peaceman het volgende:
SCH heeft gelijk!
Als er toen eerlijk was gefloten had niet Zuid-Korea in de halve finale gestaan maar Italië. Gewoon eerlijk fluiten dus, dan staan automatisch de beste teams in de eindronde.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:34 schreef Zjakkie het volgende:
Ik denk dat de FIFA een toernooi als 4 jaar geleden wil voorkomen, een toernooi met landen als Zuid-Korea en Turkije in de halve finale. Daarom hebben ze de scheidsen ingefluisterd om in het voordeel van de grote landen te fluiten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |