Je hebt er zin in, blijkbaarquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:02 schreef Levitation het volgende:
Nog maar 25 uur
![]()
sorry, kon het niet echt laten
Inderdaad! Het was vorige keer erg gezellig, plus dat de workshop me echt leuk lijkt!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:08 schreef ymme het volgende:
[..]
Je hebt er zin in, blijkbaar![]()
Have fun morgen.
Vanavond en morgen avond werken ( ja geld verdienen)quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Inderdaad! Het was vorige keer erg gezellig, plus dat de workshop me echt leuk lijkt!![]()
Misschien dat jij een volgende keer ook mee kunt... is echt leuk!![]()
Ga je nog iets leuks doen dit weekend, of ga je bijkomen van alle gebeurtenissen?
Dat moet vast lukkenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:08 schreef Fannetje het volgende:
Leviation --- voorin de trein in Tilburg dus. Ik draag waarschijnlijk een rood shirt en een witte broek. En rood/gele teva's (aan het inlopen voor de vakantie), maat 40
Eh, we zitten in Utrecht alweer in een andere trein dan waar we in het hoge Noorden mee begonnenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:15 schreef Pandorah het volgende:
Voorin de trein... is dat ook voorin als ie in Utrecht komt? Of gaat ie dan weer terug? Dus wij moeten achterin kijken?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |