Dan zijn we rond acht uur wel klaar met eten, toch? Ik moet nog door naar een verjaardag in Zoetermeer... m'n vriend komt me bij 't station ophalen. Dat zal toch wel lukken zonder ons te haasten, denk ik zo?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb tegen het eetcafe gezegd tussen 5 en half 6, Levitation
Ja, maar da's natuurlijk niet gezellig.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:03 schreef Pandorah het volgende:
Ah, dus toch eerder afgesproken dan ik in mijn hoofd heb.
Levitation> Ik heb geen flauw idee hoe snel ze daar zijn met bedienen en / of dat station in de buurt is. Anders ga je toch gewoon eerder van tafel weg?
Ik zat er later aan te denken dat ik jou natuurlijk nog even op de hoogte moest stellen, maar gelukkigquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:29 schreef Rewimo het volgende:
Ah, dan kunnen we samen terug treinen. En dan ga ik dus op de fiets naar het station![]()
Wanneer ga jij nu eens mee? Veels te lang geleden dat ik je heb gesproken.quote:
Ik ga zo weg, heb een witte rok aan en een turqoise kleurig shirtje aan en witte schoentjes. Bruin haar en ik lach naar iedereen die de coupe binnenkomt.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:15 schreef Fannetje het volgende:
Goedemorgen
Ik ben ook wakker, ik pak de trein van 11.39 naar Tilburg, stap dan over in de trein naar R'dam en dan nog naar Schiedam![]()
Levitation, tot straks, de rest (wie dit nog leest) tot nog iets later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |