Laten we wiskundige formules er ff buiten laten, al weet ik dat dat veel met de schoonheid van het gezicht te maken heeft.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:09 schreef Gripper het volgende:
Er is er maar een die telt: de Gulden Snede.
Als ik dat deed zou ik de formule ook wel postenquote:Op maandag 26 juni 2006 15:13 schreef ioko het volgende:
[..]
Laten we wiskundige formules er ff buiten laten, al weet ik dat dat veel met de schoonheid van het gezicht te maken heeft.
Ik bedoel meer, wat vind jij nu echt aantrekkelijk, buiten al die standaarddingen als grote borsten en slanke taille.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:18 schreef Hephaistos. het volgende:
Tja, volle lippen, grote borsten, slanke taille, paar schoonheidssproetjes, rechte witte tanden etc. etc. Je kan alle kanten op natuurlijk.
Bronquote:De lijst van de zeven schooheden:
1. sproetjes en/of tache de beauté (= moedervlekje, liefst boven de lip)
2. amandelvormige en/of licht loensende ogen =koe-oogig.
3. lange en gekrulde wimpers
4. V-vormige haargrens
5. bleke huid
6. spleetje tussen de voortanden
7. mollig
De standaard grap (uitgevonden op mijn hex-schoonzus) is tegen iemand (een vrouw natuurlijk) zeggen dat ze drie van de zeven klassieke schoonheden heeft. Vol verwondering vraagt ze dan welke uiteraard.
"Koe-oogig, mollig en een bleke huid." En lachen maar.
In bezit van boven de billen-kuiltjesquote:Op maandag 26 juni 2006 15:04 schreef ioko het volgende:
Maar aangezien ik bijvoorbeeld ook kuiltjes in de onderrug echt supermooi vind kan ik me voorstellen dat er wel meer schoonheden zijn: wat vinden jullie nu een van de 7 schoonheden?
Dit zijn de wat meer klassieke schoonheden, ik noem de modernere.quote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
In bezit van boven de billen-kuiltjes.
Ik vind een donkere huid met lichte (groene) ogen prachtig, net als een een geprononceerde pelvis.
Ja, maar dan vooral in mannelijke versiequote:
Asbakjes,..quote:Op maandag 26 juni 2006 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
In bezit van boven de billen-kuiltjes![]()
Het mooiste zijn dan van die héél helder groene en daarboven zo donker mogelijk haarquote:Op maandag 26 juni 2006 15:31 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Ik heb groene ogen maar ik vind blauwe, hazel of bruine mooier
Idd, mijn ogen worden meteen naar de kuiltjes op haar rug gezogenquote:
Hmm ik heb donker grijsgroen met bruin-blond haar,quote:Op maandag 26 juni 2006 15:43 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Het mooiste zijn dan van die héél helder groene en daarboven zo donker mogelijk haar![]()
Bron: Discoveryquote:Op maandag 26 juni 2006 16:15 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Symmetrie en onderlinge verhoudingen.
Onderzoek heeft uitgewezen dat mensen die een zeer symmetrisch gezicht hebben, waarbij bovendien alle afzondelijke onderdelen van het gezicht ideale afstanden en verhoudingen tot elkaar hebben, als aantrekkelijk en knap worden ervaren.
dat zou best wel kunnen, je leest en hoort het op meerdere plekken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |