Al sla je me harstikke dood.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:02 schreef Jarno het volgende:
Arma? Waar lult die gast over?
goede oude tijd op het novacollegequote:Op maandag 26 juni 2006 14:06 schreef Jarno het volgende:
Onduidelijkheid.
quote:Op maandag 26 juni 2006 14:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah, in mijn gedachten was je al, gekleedt in een kort rokje met visnetkousjes aan en een moker in de hand het beton van de Arena aan het wegslaan.
Maar ondertussen had ik toch best graag een keer hete sex met je gehad op een koude winterdag. Helaas.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:09 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
goede oude tijd op het novacollege![]()
Sukkelquote:Op maandag 26 juni 2006 14:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Maar ondertussen had ik toch best graag een keer hete sex met je gehad op een koude winterdag. Helaas.
kan je eindelijk tietuh printenquote:Op maandag 26 juni 2006 14:13 schreef Armageddon het volgende:
Die A0 printer komt net binnen. Tering wat een gevaarte.
Ik was nog jong en onschuldig.quote:
Ik zou 'm zo 't raam uittiefen.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:14 schreef Armageddon het volgende:
Maar ik heb gezegd dat ik geen kudt doe vandaag dus ik laat um mooi in de hal staan.![]()
Met vouwstraat?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:13 schreef Armageddon het volgende:
Die A0 printer komt net binnen. Tering wat een gevaarte.
Pfff, mietjesprinter. Echte mannen hebben een Océ met vouwstraat.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:20 schreef Armageddon het volgende:
http://www.xcomputer.cz/ImageWrite.asp?CO=PA740&FL=1
quote:
FOTO!!!quote:
Ik heb hem niet, maar staat wel op mijn netvlies gebrand voor de rest van m'n levenquote:
hebbuh hebbuhquote:Op maandag 26 juni 2006 14:59 schreef Jarno het volgende:
Is er al een missblue.rar?
Inderdaad! Die mot ik hebben en snel!quote:Op maandag 26 juni 2006 14:59 schreef Jarno het volgende:
bleu bleu bleuquote:Op maandag 26 juni 2006 14:59 schreef Jarno het volgende:
Whehehehe.quote:
Ach zodra je die kont gezien hebt verander je wel van meningquote:
Whehe.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:11 schreef GI het volgende:
[..]
Nee, visueel ingestelde mensen
[afbeelding]
*intrapt*quote:Op maandag 26 juni 2006 15:11 schreef GI het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op maandag 26 juni 2006 15:11 schreef GI het volgende:
[..]
[afbeelding]
Pffft, die rar is in vertrouwen gemaaktquote:Op maandag 26 juni 2006 15:17 schreef scarefreak het volgende:
[..]
*intrapt*
OHHH DOORMAILEN DIE MEUK!!!!!
gayquote:
Homo's houden die voor zichzelf, echte mannen sharenquote:Op maandag 26 juni 2006 15:26 schreef GI het volgende:
Ach, niks mis met een persoonlijke vertouwelijke .rar in je bezit.
MAILEN MAILENquote:
Doelwit? Tonks? Josti?quote:Op maandag 26 juni 2006 15:31 schreef Dubbeldrank het volgende:
Heeft iemand eigenlijk pics van die schrale josti van een tonks, kunnen wij ook een keer lachen. Das overigens wel een leuk doelwit voor jou Arma
Heb net tegen Merel gezegd dat ik niks hoef.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:38 schreef Jarno het volgende:
Wat eten jullie vanavond dan. Ik krijg geen hap door m'n keel. Denk ik.
*doet zoeken*quote:Op maandag 26 juni 2006 15:37 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ja leef je uit, je komt hem vast wel tegen.![]()
ik ook nietquote:Op maandag 26 juni 2006 15:38 schreef Jarno het volgende:
Wat eten jullie vanavond dan. Ik krijg geen hap door m'n keel. Denk ik.
Whehehequote:Op maandag 26 juni 2006 14:59 schreef Lucille het volgende:
scarefreak is even 48 uur uit FB wegens grof schelden.
quote:Op maandag 26 juni 2006 15:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mee van die groente en vietamiens enzo.
Denk da'k maar de lokale frituur ga bezoeken en daarna leveloos op de bank ga hangen met patat en Stargate's. Ofzo.quote:
Bier en frietquote:Op maandag 26 juni 2006 15:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Denk da'k maar de lokale frituur ga bezoeken en daarna leveloos op de bank ga hangen met patat en Stargate's. Ofzo.
quote:
Gewoon niet eten.. heb je morgen flink trekquote:Op maandag 26 juni 2006 15:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Denk da'k maar de lokale frituur ga bezoeken en daarna leveloos op de bank ga hangen met patat en Stargate's. Ofzo.
Hoi el.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:42 schreef eL. het volgende:
Godver, zit ik me een uur te vroeg te verheugen. 17 Uur dus.
Ah, bijna tijd voor Cup-a-Soup dus.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:42 schreef eL. het volgende:
Godver, zit ik me een uur te vroeg te verheugen. 17 Uur dus.
Er is een periode van nationale rouw afgekondigd tot de eerste kwalificatiewedstrijd voor EK 2008.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:43 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Gewoon niet eten.. heb je morgen flink trek
God, ja!quote:
Maria, is het het het het waard ?quote:Op maandag 26 juni 2006 15:44 schreef Jarno het volgende:
God, ja!
sterkte met niet- overleven danquote:Op maandag 26 juni 2006 15:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Er is een periode van nationale rouw afgekondigd tot de eerste kwalificatiewedstrijd voor EK 2008.
Bij Jozef, hij is nog niet binnen!quote:
Inderdaad en tot die tijd doe ik niets op mijn werk.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Er is een periode van nationale rouw afgekondigd tot de eerste kwalificatiewedstrijd voor EK 2008.
goed plan~!quote:Op maandag 26 juni 2006 15:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Inderdaad en tot die tijd doe ik niets op mijn werk.![]()
2 september 2006: Luxemburg-Nederlandquote:Op maandag 26 juni 2006 15:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Inderdaad en tot die tijd doe ik niets op mijn werk.![]()
Merde, ik ben wel benieuwd, ik heb ernaar gekeken, meerder keren zelfs. Ik heb wel inmiddels dit : Nieuw systeem (tips) scheelt ook twee keer de helft bij het openen van Photoshop, maar of mijn monitor geschikt is voor die Spider weet ik dan weer niet.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:46 schreef Jarno het volgende:
Bij Jozef, hij is nog niet binnen!
Best snel, eigenlijk!quote:Op maandag 26 juni 2006 15:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
2 september 2006: Luxemburg-Nederland.
Volgens mij kan 'het' met elke LCD en CRT. Althans, zo is het mij verkocht. Ben ook erg benieuwd. Ben nu zelf wat vaker bezig met afdrukken en die kleurverschillen zijn echt genant. Denk je 'm helemaal tof te hebben, komt -ie drie slagen te donker uit je printer!quote:Op maandag 26 juni 2006 15:48 schreef eL. het volgende:
[..]
Merde, ik ben wel benieuwd, ik heb ernaar gekeken, meerder keren zelfs. Ik heb wel inmiddels dit : Nieuw systeem (tips) scheelt ook twee keer de helft bij het openen van Photoshop, maar of mijn monitor geschikt is voor die Spider weet ik dan weer niet.
Ik ken het, al druk ik voornamelijk bij Hema af en dat ziet er zowaar goed uit. Maar thuis zit ik met hetzelfde probleem, overigens kun je ook behoorlijk de pan uit flippen met die Gamma dingen in je CS.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:49 schreef Jarno het volgende:
Volgens mij kan 'het' met elke LCD en CRT. Althans, zo is het mij verkocht. Ben ook erg benieuwd. Ben nu zelf wat vaker bezig met afdrukken en die kleurverschillen zijn echt genant. Denk je 'm helemaal tof te hebben, komt -ie drie slagen te donker uit je printer!
Ja, maar, daar ben ik te lui voor. Ik wil gewoon click en go. Enzo.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:50 schreef eL. het volgende:
[..]
Ik ken het, al druk ik voornamelijk bij Hema af en dat ziet er zowaar goed uit. Maar thuis zit ik met hetzelfde probleem, overigens kun je ook behoorlijk de pan uit flippen met die Gamma dingen in je CS.
Maar is die spin de uitkomst dan ? Je wilt je beeld richting je printer brengen, of wil je kleurechtheid op je monitor ? Het blijft een drama, zeker met een TFT (en andere mensen).quote:Op maandag 26 juni 2006 15:51 schreef Jarno het volgende:
Ja, maar, daar ben ik te lui voor. Ik wil gewoon click en go. Enzo.
Ik ga voor beide. Bij deze bundle zit ook printercalibratie (softwarematig, maar toch).quote:Op maandag 26 juni 2006 15:53 schreef eL. het volgende:
[..]
Maar is die spin de uitkomst dan ? Je wilt je beeld richting je printer brengen, of wil je kleurechtheid op je monitor ? Het blijft een drama, zeker met een TFT (en andere mensen).
Ik moet zeggen dat ik ze ook ietwat te donker vind, maar net niet storend eik. Vind ik dan hè, maar het kan natuurlijk ook zijn dat ik ze lichter opmaak.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:52 schreef Jarno het volgende:
De vorige batch die bij de HEMA was afgedrukt was dus écht 6 stops te donker ofzo. Dat lag niet meer aan ons, maar aan de HEMA. Prutswerk!
Dat klinkt goed, dus monitor naar kleurecht brengen en dan de printer ernaartoe brengen ? Heb je een linkje van het beestje ?quote:Op maandag 26 juni 2006 15:54 schreef Jarno het volgende:
Ik ga voor beide. Bij deze bundle zit ook printercalibratie (softwarematig, maar toch).
Ja.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:55 schreef eL. het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, dus monitor naar kleurecht brengen en dan de printer ernaartoe brengen ? Heb je een linkje van het beestje ?
Ik ben gewoon nu al nerveus.quote:
Ik heb even overwogen om er eens eentje te leen te vragen op mijn werk, maar .... die vraag is bij mezelf blijven liggen zegmaar. Zal zoiets niet flippen op mijn HP (quote:
Vindt je het wat ?quote:Op maandag 26 juni 2006 16:02 schreef Armageddon het volgende:
Geil! Straaljagerts!!
Ik denk helemaal ja. Het trieste is dat ik hier die f4 voor heb gekocht ooit, maar mijn broer ging met zijn Bigma in de weer (50-500), en toen bleef die 2.8 liggen, dus niet. Hij zal iets sneller en iets scherper zijn, maar ik heb altijd gehoord dat het enige echte verschil die f2.8-f4 is, ik ben die dag nooit in de buurt geweest van de f4, dus ik denk dat het op hetzelfde had neergekomen, toch jeukt het nu.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:03 schreef Jarno het volgende:
Nette platen weer el, moet ook wel een droomlens zijn ook die 2.8, maja, die haal je niet even in huis. Kun je 'm vergelijk met de 4.0 versie?
Dat hou je toch, ik heb op de grond met mijn kitlens geschoten en daar viel het me weer op dat dat ding het echt bizar goed deed, terwijl ik net had besloten dat hij dat niet is. Heb je 'em ? Zo blijf je in de weer dus, maar ooit ....quote:Op maandag 26 juni 2006 16:04 schreef Jarno het volgende:
Getverdikkie ik krijg altijd zo de jeuk van die lenzenpraat, maar ik ben nog herstellende van m'n 17-40(e)L.
Heb je op kittens geschoten?quote:Op maandag 26 juni 2006 16:07 schreef eL. het volgende:
[..]
Dat hou je toch, ik heb op de grond met mijn kitlens geschoten en daar viel het me weer op dat dat ding het echt bizar goed deed, terwijl ik net had besloten dat hij dat niet is. Heb je 'em ? Zo blijf je in de weer dus, maar ooit ....
Wat me tegenhoudt zijn de kosten, gewoon rustig aan, als je alles in ene hebt, heb je ... alles, hmmm.
Ja, ik wou wel een echte tele en zelfs 200 vond ik wat kort, daarom heb ik voor meer kwaliteit gekozen, de f2.8 vond ik op dat moment te duur en nu nog eigenlijk. Maar 200 is lekker en echte voor specifieke dingen, ik had op mijn laatste (stad-)trip alleen de kitlens, da's weer iets te kort, dus je bereik ligt wel goed voor nu denk ik.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:11 schreef Jarno het volgende:
De f4 versie wil ik nog wel eens halen voor een verre reis ofzo. Ik ben normaal niet zo van de tele, heb een lens die tot 135 gaat en daar kan ik eigenlijk alles mee.
Das een leugen! Dat heb je helemaal niet gezegd!quote:Op maandag 26 juni 2006 15:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb net tegen Merel gezegd dat ik niks hoef.![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 16:18 schreef Merel het volgende:
[..]
Das een leugen! Dat heb je helemaal niet gezegd!
We eten spaghetti ja
Ik ook! Stappen we erin of ervoor?quote:Op maandag 26 juni 2006 16:37 schreef Jarno het volgende:
Ik ga zo de trein maar weer eens opzoeken denk ik.
Ik twijfel nog, maar ik ga proberen om gewoon in te stappen.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:40 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ook! Stappen we erin of ervoor?
Doe je voorzichtig beeb?quote:Op maandag 26 juni 2006 16:41 schreef miss_bleu het volgende:
ik a zo maar eens richting huis
Ik zou er ook in stappen.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, maar ik ga proberen om gewoon in te stappen.
Ok doet ik het ook. Tot morgen en anders zie ik je boven wel.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, maar ik ga proberen om gewoon in te stappen.
quote:
sjoe tell hem!quote:Op maandag 26 juni 2006 19:32 schreef Armageddon het volgende:
Ik kijk geen WK meer. Heb het helemaal gehad met die FIFA Maffia.
Prachtig!! Daar zijn de foto's die ik gisteren heb gemaakt op de Galway airshow niks bij.quote:
En: gemengd douchen!quote:Op maandag 26 juni 2006 19:43 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb het gehad met voetbal trouwens. Ik wor korfbalsupporter. Die worden tenminste elke keer wereldkampioen.
Waar kon ik me inschrijven?quote:
Alleen als miss_blue meedoet!quote:Op maandag 26 juni 2006 19:58 schreef Armageddon het volgende:
Zullen we op korfbal gaan met ze allen?
mie toe men mie toequote:Op maandag 26 juni 2006 20:04 schreef Armageddon het volgende:
Ik moet huilen als ik die NN reklame zie.![]()
NN?quote:Op maandag 26 juni 2006 20:04 schreef Armageddon het volgende:
Ik moet huilen als ik die NN reklame zie.![]()
Ow sorry, ik hou het allemaal niet meer zo erg bij hier. Maar die NN reclame had dus met voetbal te maken neem ik aan, en die moet nu van de buis van jou?quote:
Nee.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ow sorry, ik hou het allemaal niet meer zo erg bij hier. Maar die NN reclame had dus met voetbal te maken neem ik aan, en die moet nu van de buis van jou?
Ik heb even gezocht op ster.nl, maar er gaan er tig over voetballen. Welke is zo om te huilen dan?quote:
ikkuh hebbe een EOSquote:Op maandag 26 juni 2006 19:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Prachtig!! Daar zijn de foto's die ik gisteren heb gemaakt op de Galway airshow niks bij.
Was voor het eerst dat ik zo'n show zag. Godsammenake zeg, daar word je geil van! Spektakel!!!!
Maareh, el, wat hebbie voor camera? Ik heb het met een powershotje A70 moeten doen, maar ik krijg nu een EOS! Eindelijk!!!!
kussie voor Arma en Mereltje, een een aai op het bolletje van Jarno
Dank je.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:42 schreef ElizabethR het volgende:
Prachtig!! Daar zijn de foto's die ik gisteren heb gemaakt op de Galway airshow niks bij.
Was voor het eerst dat ik zo'n show zag. Godsammenake zeg, daar word je geil van! Spektakel!!!!
Digital Rebel, oftewel de Canon 300D.quote:Maareh, el, wat hebbie voor camera? Ik heb het met een powershotje A70 moeten doen, maar ik krijg nu een EOS! Eindelijk!!!!
kussie voor Arma en Mereltje, een een aai op het bolletje van Jarno
Jij en alle andere goedgelovige niet-voetbal kenners die dit drama niet vantevoren zagen aankomen en dus vol goede moed dit WK met een Nederlandse bril op gingen kijken?quote:Op maandag 26 juni 2006 20:21 schreef Jarno het volgende:
We.
En een cheapass fisheye lens.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:24 schreef eL. het volgende:
Ik geloof dat ik dan ook een EOS heb he.
Peleng.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:27 schreef Kreator het volgende:
En een cheapass fisheye lens..
[el]. Waar hang jij tegenwoordig rond man....ik zie je nooit meer ...
Ik geloof het ookquote:Op maandag 26 juni 2006 21:24 schreef eL. het volgende:
Ik geloof dat ik dan ook een EOS heb he.
Achterafgelul. Ga eens krassen!quote:Op maandag 26 juni 2006 21:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij en alle andere goedgelovige niet-voetbal kenners die dit drama niet vantevoren zagen aankomen en dus vol goede moed dit WK met een Nederlandse bril op gingen kijken?
We missen al tijden een spelverdeler, een baas op het veld en een spits in z'n spelelement. Duitsland, Argentinië, Brazilië, Portugal...noem ze maar op. Die hebben het allemaal...geen topteam, wel een goeie spelverdeler, baas & goed aangespeelde spits.
Groetjes,
De Hongaar.
Geil hè die vliegtuigen.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik geloof het ook
Ik heb gisteren deze en deze en dezegemaakt. Die vind ik dan nog wel aardig.
Niet slecht toch ? Het stomme is dat ik nu niet meer snel van die overzicht plaatjes maak, dan moet ik lens wisselen en daarna weer terug en daar gaat het allemaal net te snel voor.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:38 schreef ElizabethR het volgende:
Ik geloof het ook
Ik heb gisteren deze en deze en dezegemaakt. Die vind ik dan nog wel aardig.
't Was vet soppen!! Dat geluid erbij................quote:
Vet soppen.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
't Was vet soppen!! Dat geluid erbij................
Issie nou onderhand al eens binnen?quote:Op maandag 26 juni 2006 15:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hoi el.
Ik heb een kleurcalibrator gekocht.
Nou wil ik nog een keer naar een F1 wedstrijd. Het schijnt dat je van dat geluid ook last krijgt van tsunami's.quote:
Ow dat wil ik ook nog een keer! Gaan we samen?quote:Op maandag 26 juni 2006 21:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nou wil ik nog een keer naar een F1 wedstrijd. Het schijnt dat je van dat geluid ook last krijgt van tsunami's.
Ik ben op de Nurnbürgring geweest. En ja, dat geluid....daar krijg je een nat broekje van. Ik kreeg al kippenvel toen ik ze nog niet zag, maar alleen hoorde.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nou wil ik nog een keer naar een F1 wedstrijd. Het schijnt dat je van dat geluid ook last krijgt van tsunami's.
Voor hetzelfde geld was het gisteren heel anders gelopen man. Maar boeien we houden er over heb. Heb er genoeg van.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vooraf hebben we het er niet ff samen fijn over gehad hè...
Hoi nERwbie.quote:
Lijkt me een puik plan! Kan ik meteen 3 kilo coke mee terugnemen.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:54 schreef ElizabethR het volgende:
Arma, is goed! Wel naar de vetste baan, dus in Brazilie ofzo?
Hoi Krea
je maakte me zomaar aan het lachenquote:Op maandag 26 juni 2006 22:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jij wil gewoon midden in het topic neuken?
Daar sta ik ook bekend om samen met Jarno en zovty. Wij maken iedereen aan het lachen.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je maakte me zomaar aan het lachen
Vooral elkaar ook?quote:Op maandag 26 juni 2006 22:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Daar sta ik ook bekend om samen met Jarno en zovty. Wij maken iedereen aan het lachen.
Maak me es aan het lachen danquote:Op maandag 26 juni 2006 22:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Daar sta ik ook bekend om samen met Jarno en zovty. Wij maken iedereen aan het lachen.
Buurman.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:25 schreef GI het volgende:
Waarom doet men vrolijk ?
Met die NEP-PENALTY !quote:
In het gunstigste geval, he.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:44 schreef jogy het volgende:
Ik doe vrolijk omdat ik nog te slaperig ben om te realiseren dat mijn leven op een dood spoor is belandt en ik eenzaam zal sterven in een daklozenopvang nadat ik op mijn dertigste in een hevige psychose terechtkom en Door Parijs ga zwerven.
uiteraard. De kans dat ik tijdens de psychose op de voorbumper van de Talys meelift is zeer zeker aanwezig.quote:
HIJ MOT TOG LEKKRE ZELF WETE WAAR IE ZEN PSIECHOZE OPLOOP!!!!quote:
Jah. MAAR PARIJS IS EEN KUTSTAD! MET ZIJN EIFELTOREN!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
HIJ MOT TOG LEKKRE ZELF WETE WAAR IE ZEN PSIECHOZE OPLOOP!!!!
Mogguhquote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
HIJ MOT TOG LEKKRE ZELF WETE WAAR IE ZEN PSIECHOZE OPLOOP!!!!
JE HEB GEWOON EEN KLEINE PIEM0L!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:57 schreef GI het volgende:
[..]
Jah. MAAR PARIJS IS EEN KUTSTAD! MET ZIJN EIFELTOREN!
Hoi. Ja!quote:
ALLEEN MAAR OMDAT ER EEN GROOT OPSTAAND OBJECT MIDDEN IN DE STAD STAAT ZEKER?!?!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:11 schreef GI het volgende:
[..]
ALS IK IN PARIJS BEN WORDT MIJN PIEMOL KLEIN JAH!
Nope, amputeren lijkt me de enige optie.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:16 schreef Armageddon het volgende:
Mogguh!!!!
Ik heb al een maand last van mijn strot. Das niet goed he?
Denk je?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:16 schreef Armageddon het volgende:
Mogguh!!!!
Zo had ik er nog geeneens over nagedachtquote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:17 schreef jogy het volgende:
[..]
ALLEEN MAAR OMDAT ER EEN GROOT OPSTAAND OBJECT MIDDEN IN DE STAD STAAT ZEKER?!?!
Misschien wat minder vaek diepkelen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:19 schreef Armageddon het volgende:
Zo maar eens even de dokter bellen.
Ben niet ziek en heb geen koorts.quote:Wanneer moet u een arts raadplegen
Als de keelpijn gepaard gaat met een algeheel aanhoudend gevoel van ziekte en hoge koorts, bij de aanwezigheid van gele of witte punten in de keel en bij langdurige (vijf tot zeven dagen) hevige pijn is het raadzaam een arts te raadplegen.
Opgelost.quote:Oorzaken
Keelpijn kan verschillende oorzaken hebben. We noemen er een aantal:
• een virus;
• besmetting met een bacterie;
• plaatselijke beschadiging van de keel;
• te veel roken;
• te veel of verkeerd stemgebruik;
• inademing van prikkelende stoffen;
• te veel hete spijzen of dranken;
• symptoom van een andere ziekte (hooikoorts, verkoudheid of griep);
• het gebruik van sommige geneesmiddelen (zie hiervoor de bijsluiter of vraag uw Kring-apotheek om advies).
Maar ga je dan ook minder roken? Bij mij werken dat soort wetenswaardigheden namelijk alleen maar averechtsquote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ben niet ziek en heb geen koorts.
[..]
Opgelost.
Als ik van die keelpijn af wil moet ik wel minder gaan roken ja. Heb alleen het idee dat dat niet echt gaat lukken.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar ga je dan ook minder roken? Bij mij werken dat soort wetenswaardigheden namelijk alleen maar averechts
Lastig is dat hequote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als ik van die keelpijn af wil moet ik wel minder gaan roken ja. Heb alleen het idee dat dat niet echt gaat lukken.
Hier doet ie het gewoon. Wat is je msn eik?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:04 schreef miss_bleu het volgende:
waarom is MSN dood?
mijne meld niet aan....quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hier doet ie het gewoon. Wat is je msn eik?
*geeft MSN apparaat van miss een schop*quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:05 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
mijne meld niet aan....voornaam_achternaam@hetemail.com
Veel te veel. En het wordt alleen maar ergerquote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Veel te veel. En het wordt alleen maar erger![]()
Na iedere stoppoging gaat mijn dagelijks gemiddelde met 3 omhoog
Ik heb een keer het granol van de muur gekrabt. Maar bij mij begint dat al na 2 dagenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:26 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ben één keer 3 weken gestopt. Toen begon ik spullen en mensen te slopen.![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb een keer het granol van de muur gekrabt. Maar bij mij begint dat al na 2 dagen![]()
Dat is correct. Liefst gecombineerd ook.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:30 schreef Armageddon het volgende:
Zeg StormQueen. Je leest SK en houd van slapen lees ik net in je fobo!![]()
Niet in close-up hoorquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:32 schreef Armageddon het volgende:
En ik noemde je een HIJ! Klopt wel een beetje
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eh ja. Wat anders?
Heel soms rode wijn wel... Ow! en ik rook shag
Ja je rookt shagquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eh ja. Wat anders?
Heel soms rode wijn wel... Ow! en ik rook shag
mja dat vond ik al vanaf het eerste moment. Maar goed... Brechtje is ook weer modje af dus forum kan wegquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:07 schreef GI het volgende:
Al is mijn anonieme mening ook dat PUB niet echt forumbevorderend is.
Ij still kot it men.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:06 schreef miss_bleu het volgende:
Jarno FB PUB relnichtje bent tere zieltjes op hun tenen aan het trappen
nee service niet bereikbaarquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:27 schreef Armageddon het volgende:
Zeg Miss, doet dat MSN het nu nog niet bij je?
Valt er vanzelf af, no worries. Wordt een hele verademing.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:16 schreef Armageddon het volgende:
Mogguh!!!!
we worden oud men, we worden oudquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:38 schreef Jarno het volgende:
Naja, het zal me verder ook jeuken, maar ik vind het raar dat je aan de ene kant niet weet hoe hard je het moet hebben over verbaggering van het gehele forum en zo'n broeinest van meuk wel een kek idee kan vinden. Maar dat ligt aan mij, denk ik.
ook gehad?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Valt er vanzelf af, no worries. Wordt een hele verademing.
Ja man, ik rook nu rechtstreeks door mijn trachea!! Veel intenser! Puur genot.quote:
Damn moet je weer aan het werk.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:38 schreef miss_bleu het volgende:
yes coolio manik moet een website maken voor mcdonalds
![]()
Dat doet capgeminiquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan mot je de router even een schup geven of ze hebben de poorten express dichtgezet.
Klinkt geil! Ik kan niet wachten. Je weet me altijd wel op te beuren ER.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja man, ik rook nu rechtstreeks door mijn trachea!! Veel intenser! Puur genot.
Heb je je koffers al klaar staan? Buro opgeruimd enzo?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jawel. Ik heb vanmiddag een soort van functioneringsgesprek geloof ik
Mijn baas ziet me gelukkig nooit, dus ik ben redelijk veilig.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb je je koffers al klaar staan? Buro opgeruimd enzo?![]()
Houden ze ook internet logs bij daar? Had ik ook een keer een akkefietje mee.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn baas ziet me gelukkig nooit, dus ik ben redelijk veilig.
De tijd zal het lerenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Houden ze ook internet logs bij daar? Had ik ook een keer een akkefietje mee.![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Houden ze ook internet logs bij daar? Had ik ook een keer een akkefietje mee.![]()
*duimt*quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De tijd zal het leren
ik HOOP van niet
Echt?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Zolang je zelf de logs niet bijhoud moet je oppassen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:00 schreef bleiblei het volgende:
[..]...
Waar was dat? Weet ik of ik op moet passen,
Ah okay.quote:
Ik hou ze niet zelf bij.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Zolang je zelf de logs niet bijhoud moet je oppassen.
*gooit de logs nog maar eens in de prullenbak*
Doet me denken aan een bank met een leeuw als logo.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik hou ze niet zelf bij.
Tis hier zelfs zo strict dat je toestemming moet vragen aan je manager om te mogen internetten en vervolgens inlogmuk krijgt zodat je verder dan het intranet komt.
ach, ik internet momenteel op het account van een collega, dus ach....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |