Laatste actie van het duel. Voorzet van iemand, Van Persie de lucht in met Ricardo Carvalho en hij wordt licht geduwt. Raakt uit balans en valt op de grond en die smerige Portugezen klagen over een schwalbe.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:10 schreef VoreG het volgende:
ben inderdaad benieuwd waar dat over ging. Volgens mij over het tijdrekken
Persie
Talpa?quote:
Ik snapte er eerst geen fuck van, maar dit maakt het helemaal duidelijk.quote:
Kom op, zeg.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:16 schreef Version1 het volgende:
Laatste actie van het duel. Voorzet van iemand, Van Persie de lucht in met Ricardo Carvalho en hij wordt licht geduwt. Raakt uit balans en valt op de grond en die smerige Portugezen klagen over een schwalbe.
Ik zag niet dat Van Persie om een penalty ging roepen? Hij raakt uit balans en valt op de grond, dat noem jij een totale schwalbe? Overdreven vallen was er niet bij. Dat die Portugezen hem uit de tent willen lokkenquote:Op maandag 26 juni 2006 14:28 schreef Hawk het volgende:
[..]
Kom op, zeg.
Het was een totale schwalbe. 1 van de vele...
Begint steeds meer tot het (irritante) repertoire van Nederland te behoren.
jij was het er zeker ook mee eens dat een van die Afrikanen/midden Amerikanen een gele kaart kreeg vanwege schwalbe terwijl hij gewoon uitglee?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:28 schreef Hawk het volgende:
[..]
Kom op, zeg.
Het was een totale schwalbe. 1 van de vele...
Begint steeds meer tot het (irritante) repertoire van Nederland te behoren.
Dat is wel een heel vage beschrijving van een situatie.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:52 schreef Hankster het volgende:
[..]
jij was het er zeker ook mee eens dat een van die Afrikanen/midden Amerikanen een gele kaart kreeg vanwege schwalbe terwijl hij gewoon uitglee?![]()
(ik weet even niet meer precies welke wedstrijd het was)
World Cup 2006 Group E USA vs Czech Republic HR HDTV AC3 5 1 XviD-DIMENSIONquote:Op maandag 26 juni 2006 22:42 schreef Strijkplank het volgende:
Beelden van WK/EK zijn altijd moeilijk te vinden, door die rechten enzo
Ja, zal indd ook wel, maar ben erg lui wat betreft zoeken.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:45 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
World Cup 2006 Group E USA vs Czech Republic HR HDTV AC3 5 1 XviD-DIMENSION
etc etc
Ze zijn er wel, in hd en alles![]()
Enkel even wachten tot ned/por uit is.
Hehe, schitterendquote:Op maandag 26 juni 2006 22:54 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb het gevonden.
http://www.youtube.com/watch?v=iM4jNr6hrUY&search=holland%20portugal
Ergens rond 3 minuten.
quote:Op maandag 26 juni 2006 22:54 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb het gevonden.
Ergens rond 3 minuten.
quote:Op maandag 26 juni 2006 23:12 schreef Mr.Mills het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
v. Persie, held.
Van Persie betichten van een schwalbe en zelf veel erger zijnquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is verdomme nog niet eens een schwalbe ook...
idd het is best wel tekenend dat in filmpjes van 2,5 minuut dat doelpunt zit en verder alleen maar overtredingenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:00 schreef Mr.Natural het volgende:
Het was wel een echte wedSTRIJD...check ook die andere clips die erbij staan
Ja ik zie de vergelijking.........quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:50 schreef Erasmusch het volgende:
Dit is echt net zo iets als trots zijn op dat kopstootje van Bosschaart.![]()
1 gefrustreerde reactie van een slechte verliezer maakt m geen volksheld.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja ik zie de vergelijking.........![]()
Wat lul je nou dom man?
quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die wil vast wel iemand als avatar
quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:00 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
1 gefrustreerde reactie van een slechte verliezer maakt m geen volksheld.
Nee dat deed zijn spel wel.....quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:00 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
1 gefrustreerde reactie van een slechte verliezer maakt m geen volksheld.
Dus anti Van Persie en ook al zéér pro Duitsland zag ik in een ander topic. Hmmm..quote:
Van Persie is niet meer Feyenoorder he...... dusquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus anti Van Persie en ook al zéér pro Duitsland zag ik in een ander topic. Hmmm..
Dat heeft er weinig mee te maken nu.quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Van Persie is niet meer Feyenoorder he...... dus
Yep op basis wat de rest heeft laten zien wel......quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:15 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat heeft er weinig mee te maken nu.
En een volksheld vanwege zijn spel?
Kan best, als ik er zin in heb.quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Damn... ik ga werkelijk in discussie met Cart_man![]()
Lache, ja.quote:
Ja en ik wel....quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:24 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Lache, ja.
Waarom zou dat niet kunnen dan? Ik vond van Persie zeker niet de beste speler van het NL elftal.
Ja, van Persie heeft een goed toernooi gespeeld. En was zeker de beste aanvaller. Verder vond ik vd Sar de beste speler dit WK.quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja en ik wel....
Sowieso verreweg de beste aanvaller
Ik kan er ook wel om lachen, maar t blijven rare reacties hier.quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee dat deed zijn spel wel.....
Die reacties gebeuren altijd en overal.... hier geeft men er alleen teveel aandacht aan.
Er staan buiten bomen. Geef ze eens een knuffel.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:33 schreef Eppie_NL het volgende:
ik vind het een trieste actie, maar wat is die van Persie stoer zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik vraag me alleen af wat ie ermee bereikt heeft? niks dusen die keeper vindt het heus niet erg, want hij is uiteindelijk door. Jammer zo iets hoort gewoon niet op het voetbalveld.
van Persie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niks, maar wat hebben de portugezen bereikt met het bespringen van Van Persie en het beschuldigen van schwalbe?quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:33 schreef Eppie_NL het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik vraag me alleen af wat ie ermee bereikt heeft? niks dusen die keeper vindt het heus niet erg, want hij is uiteindelijk door. Jammer zo iets hoort gewoon niet op het voetbalveld.
van Persie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
van Persie ging lekker impulsief onvoorwaardelijk zn gevoel achterna, hij vond die keeper gewoon een klerelijer en dat zei die en zo hoort het, want voetballers zonder passie,. da's 3 keer niksquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:33 schreef Eppie_NL het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
van Persie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eensquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:43 schreef koningdavid het volgende:
Robin was een van die spelers die echt helemaal kapot was na de uitschakeling. Volgens mij als wij de finale hadden gehaald en die verloren van Argentinië zou Robin niet tevreden zijn. Hij wilt gewoon wereldkampioen worden.
Topinstelling![]()
Ik kan niet wennen aan: Hij wiltquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:43 schreef koningdavid het volgende:
Robin was een van die spelers die echt helemaal kapot was na de uitschakeling. Volgens mij als wij de finale hadden gehaald en die verloren van Argentinië zou Robin niet tevreden zijn. Hij wilt gewoon wereldkampioen worden.
Topinstelling![]()
Precies!quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:13 schreef ki_ki het volgende:
[..]
van Persie ging lekker impulsief onvoorwaardelijk zn gevoel achterna, hij vond die keeper gewoon een klerelijer en dat zei die en zo hoort het, want voetballers zonder passie,. da's 3 keer niks
..zeikerdje
En ik studeer journalistiekquote:
hehe, prachtigquote:Op maandag 26 juni 2006 22:54 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb het gevonden.
Ergens rond 3 minuten.
Dat ik zulke spellingsfouten niet mag maken.quote:
Is het wel een spellingsfout?quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:42 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat ik zulke spellingsfouten niet mag maken.
Volgens mij is het inderdaad geen spellingsfout, maar in sommige gevallen klinkt hij wilT inderdaad niet lekker.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Is het wel een spellingsfout?
Ik zelf gebruik altijd hij wil.... maar feitelijk is het stam + t.... hij loopt, hij wilt.... het klint gewoon niet lekker (vind ik)
Zeker!quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:48 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Volgens mij is het inderdaad geen spellingsfout, maar in sommige gevallen klinkt hij wilT inderdaad niet lekker.
Zoals net: "Hij wilt wereldkampioen worden" (klinkt lelijk)
Maar bijv: "Hij wilt niks anders" (klinkt normaal)
Maar goed, dit is een andere discussie![]()
Het gaat om de gedrevenheid.... die gedrevenheid die een aantal jongens misten tijdens de wedstrijd....quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:48 schreef BobbyHill het volgende:
Ik heb geen morele bezwaren ofzo, maar kan iemand me uitleggen wat er in vredesnaam zo briljant is aan het opsteken van een middelvinger? Die keeper zal er trouwens geen seconde om gehuild hebben. Niets is heerlijker dan een hevig gefrustreerde tegenstander, terwijl de wedstrijd al in de knip zit.
Ik zie de heldendaad in deze niet zo. Zelfs ik kan het![]()
Ja, als je je middelvinger niet opsteekt ben je inderdaad maar weinig gedreven. En ik snap wel waarom hij het deed, ik snap alleen niet waarom jullie het briljant en stoer vinden. De keeper lacht hem nog uit als hij dit terugziet. Hij had beter een goal kunnen maken.quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:10 schreef Rekkie het volgende:
Het gaat om de gedrevenheid.... die gedrevenheid die een aantal jongens misten tijdens de wedstrijd....
Opmerkelijk dat bijna iedereen gewoon het feit vergeet dat de hele verdediging van Portugal Van Persie een kaart aan probeerden te naaien en dat hij daarom dit gebaar maakte.....
Duh, denk je werkelijk?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:33 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ja, als je je middelvinger niet opsteekt ben je inderdaad maar weinig gedreven. En ik snap wel waarom hij het deed, ik snap alleen niet waarom jullie het briljant en stoer vinden. De keeper lacht hem nog uit als hij dit terugziet. Hij had beter een goal kunnen maken.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:32 schreef Rekkie het volgende:
En jij snapt er werkelijk niks van, want de reden dat Van Persie dit deed was omdat bijna de hele verdediging hem een kaart probeerde aan te naaien met de keeper voorop.
Leer lezen Harriequote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:33 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom hij het deed, ik snap alleen niet waarom jullie het briljant en stoer vinden.
Maar hij stak de middelvinger op hč ?quote:
Precies wat het was inderdaad: frustratie.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:06 schreef BobbyHill het volgende:
Met dat stuk wat je er net achteraan edit ben ik het eens. Het mag best wat gemener allemaal. Maar ik vind zo'n fuck you meer een beetje zielig en gefrustreerd overkomen dan gemeen. En dat moet die keeper ook gedacht hebben.
Maar goed dat het frustraties waren.... zou niet best zijn als de jongen niet gefrustreerd zou zijn bij een achterstand en de wijze zoals het team stond de voetballen....quote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:06 schreef BobbyHill het volgende:
Met dat stuk wat je er net achteraan edit ben ik het eens. Het mag best wat gemener allemaal. Maar ik vind zo'n fuck you meer een beetje zielig en gefrustreerd overkomen dan gemeen. En dat moet die keeper ook gedacht hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |