abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 juni 2006 @ 13:24:26 #1
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39246968

Welkom in truth ouwehoer, hier is het zoeken en vinden, kletsen, praten, ouwehoeren en noem maar op. Hier komen veelal vaste bezoekers maar iedereen is welkom om de club te joinen. Dus wees welkom en doe gewoon lekker mee, als je zin hebt natuurlijk.

We gaan richting........

We gaan richting het onbekende, het nieuwe, frisse en de verandering.

Let's go and join the show!!!!!

This is the temple of the holy grail

[ Bericht 41% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 26-06-2006 15:56:59 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  maandag 26 juni 2006 @ 13:25:26 #2
8372 Bastard
Persona non grata
pi_39247010
"Waar de trein nog altijd vaart." is ook leuk
The truth was in here.
pi_39247060
Hehe je was me net voor
Gelukkig maar anders zaten we nu in Truth Nieuwehoer 102
  maandag 26 juni 2006 @ 13:28:35 #4
8372 Bastard
Persona non grata
pi_39247138
Cool trouwens DV dat contact met je gids.. ga ik binnenkort ook eens proberen,.. kijken wat er gebeurt, of wat ik kan/mag leren.
The truth was in here.
pi_39247225
quote:
Ligt misschien aan de concerten
Dat is misschien wel waar. Op houseparty's zie je meer mensen uit hun dak gaan.
quote:
Ik weet het niet, ik ben voornamelijk naar houseparty's geweest, en daar deed vlgs mij iedereen wat die wilde doen.. boeit mij dan ook niet zo.. als ik het maar naar mn zin heb.
De climax op een feest is vaak zo geweldig.. het gevoel van een grootte menigte, vol happiness, stampende muziek... er bestaat dan als het ware 1 geest lijkt wel. Regelmatig kijk je dan iemand aan, en je ziet dat hij/zij precies hetzelfde voelt.. zo machtig mooi gevoel is dat, helemaal uit je dak dan.
Ja dat is super . Ik heb dat één keer bij een ander concert gehad. Toen had je ook het gevoel alsof iedereen opeens even één was in het ritme van de muziek en je zag iedereen hetzelfde geweldige gevoel hebben. Dat is echt schitterend .
  maandag 26 juni 2006 @ 13:34:28 #6
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39247374
Bastard

Het is inderdaad leuk zo'n gids. Ik had gisteren het gevoel dat ik dus echt kon uittreden, ben daar helemaal niet in getraind. Ik kon dus echt die donkere kamer inlopen terwijl mijn lichaam in bed lag.

Misschien kan ik straks in het oude Egypte gaan rondlopen met behulp van de gids. Of ik maak een vakantie opnieuw mee of een house-feest. Ik ging vroeger dus ook vaker naar house-feesten.

Waar de trein nog altijd vaart

De trein op zee

Contact met de gids maken is niet moeilijk, goede muziek kan helpen daarbij. Enigma heeft bij mij geholpen. Enigma is goede muziek daarvoor. Het albums LSD is een album dat begint alsof je een sterren-reis maakt. Daar zijn ze ook aan het tellen.

Daarna dus de muziek af gezet Hoewel ik een hele tijd met muziek heb liggen reizen. Met enigma dus. Maar ik ga meer op zoek naar muziek om zo contact te leggen. Meditatie-muziek ligt genoeg in de bibliotheek. Misschien dat ik dat vandaag of morgen ga halen Echte goede meditatie muziek

Maar goed, zulke belevingen doen goed. Daar hoef ik niet voor op wereld-reis. Als ik straks naar het oude Egypte kan gaan dan beleef ik dat. Of ik beleef mijn vakantie in Rimini opnieuw. In gedachtes beleven is toch het belangrijkste. Dat doe je tijdens een "echte" vakantie dus ook met gedachtes.

Het lichaam is slechts een hulpmiddel.

Truth nieuwehoer 102

Ik open dus snel een nieuw topic vaak Kan het niet laten. Tis niet haantje de voorste willen zijn maar verder willen gaan met het gesprek.

Gesprek op gang houden is okey

Moet zometeen ff naar Heerlen.

Ik zocht net ff contact met de gids en toen merkte ik gewoon dat hij weer luisterde. Ik vroeg of hij aan het slapen was, hij zei van..." Nee, je hebt me alleen wakker gemaakt "

Alsof het een geest in een fles is. Zoals Alladin

Moet zometeen weg dus ik ben straks terug en dan ga ik buiten verder contact zoeken met wierrook. Wierrook kan ook helpen, daar kun je ook van spacen. Maar het is geen spacen

OP ga ik straks mooi maken met plaatjes uit Azië.

Kijken of ik wat moois kan vinden via google
pi_39247376
Inderdaad mooie ervaring DV . Begrijp ik nou dat je hem/haar gezien hebt in een droom of was het tijdens een meditatie/trance?

Dat over het alcohol is wel waar naar mijn ervaring. Bij mij verstoort alcohol altijd het contact. Alsof er meer ruis is. De communicatie is dan minder helder. Maar dat is ook wel logisch denk ik.
  maandag 26 juni 2006 @ 13:35:41 #8
8372 Bastard
Persona non grata
pi_39247422
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:34 schreef Geartsjuh het volgende:
Inderdaad mooie ervaring DV . Begrijp ik nou dat je hem/haar gezien hebt in een droom of was het tijdens een meditatie/trance?
The truth was in here.
pi_39247466
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:18 schreef Geartsjuh het volgende:
Maar het kan bv. ook zo zijn dat hij en is uitgetreden en het hem is verteld. Oftewel hetgene van hem wat uittrad is op sleeptouw genomen door de Heer van de Zee die hem dingen heeft laten zien. Tja..
Je hebt het boek natuurlijk niet zelf gelezen.. hou er wel rekening mee aan de belevingswereld van zijn dorpsgenoten die geen sjamaan zijn. Hij zal het toch in een voor hun begrijpelijk verhaaltje moeten gieten willen zij het leren kennen.
quote:
Op maandag 26 juni 2006 12:54 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik wil dus echt op reis hierin. De gids kan me misschien ook vertellen over de realiteit en wat erachter ligt allemaal. Dus ik ben zelf ook heel aardig. De gids is niet streng dus. Gelukkig niet. Maar het is ook een soort zakelijke manier. Ik noem het dan maar zakelijk. Alsof de gids ook profijt heeft aan het contact. Maar dat weet ik dus niet.
Je gids heeft er misschien profijt aan omdat ja, als je nou zoveel als je gids zou weten en je zou het niet met anderen kunnen delen zoals jij hier je belevingswereld met ons deelt, dat zou toch zonde zijn? Misschien vind je gids het wel heel leuk dat hij zijn verhaaltjes aan jou mag vertellen.

Als je naar een ver land gaat is het toch ook leuker om samen met iemand anders te gaan, of als je er al bent geweest om dat met die ander te delen
  maandag 26 juni 2006 @ 13:37:27 #10
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39247481
Het was tijdens een meditatie/trance. Met de juiste muziek.

Mijn dromen waren druk, heb veel verzet moeten voeren in het dromen, hoewel ik niet kan herinneren tegen wat ik verzet moest voeren maar dat hoeft ook niet. Heb wel tot 0300 wakker gelegen. En toen tot 12:30 geslapen.
pi_39247510
quote:
Dat over het alcohol is wel waar naar mijn ervaring. Bij mij verstoort alcohol altijd het contact. Alsof er meer ruis is. De communicatie is dan minder helder. Maar dat is ook wel logisch denk ik.
Natuurlijk is dat logisch, stap maar eens aan het eind van de avond een gemiddeld café in en probeer eens een praatje te maken met dé stamgast
  maandag 26 juni 2006 @ 13:38:36 #12
8372 Bastard
Persona non grata
pi_39247531
Wierrook inderdaad.. moet ik ook weer eens aanschaffen.. alles weggegooid met de verhuizing, tsja alles wat weg kan weg doen, scheelt sjouwen

Ik heb nog wel van dat echte wierrook, dat kerkspul zal ik maar zeggen. (mirre?) wat op een hete kool kan worden gegooid.
Salie wil ik ook eens halen, schijnt reinigend te werken.
The truth was in here.
  maandag 26 juni 2006 @ 13:39:59 #13
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39247581
quote:

Met alcohol op lukt het mij ook nooit om uit te treden of om zelfs maar dromen te onthouden.
Raar omdat zodra je alcohol op hebt wel een beetje een zweverig gevoel hebt maar bij mij slaat dat dan direct om in extreme vermoeidheid en val ik té snel in slaap.

Van af en toe een sigaretje lukte het wel weer makkelijker maarja daar ben ik mee gestopt. Vond mijn vriendin niet zo'n goed plan. Mja rookte toch al extreem weinig dus had daar ook weer niet zo'n moeite mee.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 26 juni 2006 @ 13:40:12 #14
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39247591
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:37 schreef The_Shining het volgende:

Je gids heeft er misschien profijt aan omdat ja, als je nou zoveel als je gids zou weten en je zou het niet met anderen kunnen delen zoals jij hier je belevingswereld met ons deelt, dat zou toch zonde zijn? Misschien vind je gids het wel heel leuk dat hij zijn verhaaltjes aan jou mag vertellen.

Als je naar een ver land gaat is het toch ook leuker om samen met iemand anders te gaan, of als je er al bent geweest om dat met die ander te delen

Zo kwam het ook een beetje over. Alsof de gids behoefte had om het te delen, alsof hij blij was dat hij wat te doen had ook

Alsof hij alles wilt laten zien.

Profijt heeft hij inderdaad niet, volgens mij weet hij alles al.

Maar dan vind hij het misschien leuk dat hij een leerling heeft. Misschien was ik altijd zijn leerling en was het een zaak om hem op te zoeken.

Ik hoop wel dat ik het volhou. Ik ben niet altijd even standvastig en soms laat ik het weer varen allemaal. Maar goed, zo gaat dat, is ook geen ramp.

Merk wel dat ik me beter voel al

Ook vanwege beelden uit het verleden die ik gezien heb weer.

Ben wel benieuwd hoe mijn gids eruit ziet. Maar wie zegt dat hij een gezicht heeft

Hij of zij hoeft toch geen gezicht te hebben of wel

Misschien is het een soort geest
pi_39247679
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:37 schreef The_Shining het volgende:

Je hebt het boek natuurlijk niet zelf gelezen.. hou er wel rekening mee aan de belevingswereld van zijn dorpsgenoten die geen sjamaan zijn. Hij zal het toch in een voor hun begrijpelijk verhaaltje moeten gieten willen zij het leren kennen.
Dat is waar. Dan is het natuurlijk erg makkelijk om te zeggen dat de Heer van de Zee het hem verteld heeft. Nouja, woorden zijn toch veel te beperkt voor dit soort dingen .
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:38 schreef The_Shining het volgende:

Natuurlijk is dat logisch, stap maar eens aan het eind van de avond een gemiddeld café in en probeer eens een praatje te maken met dé stamgast
Maar dan heb je het over overmatig alcohol. Bij kleine hoeveelheden raakt het contact ook al snel verstoord (bij mij dan), terwijl andere mensen er juist ongeremder door kunnen worden.
  maandag 26 juni 2006 @ 13:43:08 #16
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39247699
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:38 schreef Bastard het volgende:
Wierrook inderdaad.. moet ik ook weer eens aanschaffen.. alles weggegooid met de verhuizing, tsja alles wat weg kan weg doen, scheelt sjouwen

Ik heb nog wel van dat echte wierrook, dat kerkspul zal ik maar zeggen. (mirre?) wat op een hete kool kan worden gegooid.
Salie wil ik ook eens halen, schijnt reinigend te werken.
Wierrook

Heb je echt in veel soorten. Ik heb nu cannabis en red dragon. Of dragon's blood. Nee dragon's blood.

1,25 euro voor een stuk of 20 van die stokjes.

Tis niet duur en het kan trippend werken

Kerk-spul is heftig

Dat spul is echt heftig

Ik heb zin om te ouwehoeren

Maar dan moet ik zo even weg, en daar heb ik geen zin in. Eigenlijk moet ik hier blijven met mijn lichaam en dan een ander lichaam dat naar Heerlen gaat.

Ben weg nu

Anders ben ik te laat

Straks verder, kan niet wachten om verder te gaan met de reis
  maandag 26 juni 2006 @ 13:43:57 #17
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39247736
Een gids hoeft idd geen gezicht te hebben, hoeft zelfs geen lichaam te hebben. een gids is ee nziel. Ik geloof niet perse dat zielen ook een lichaam hebben. De term astraal lichaam vind ik ook misleidend aangezien je gewoon een hoop energie bent zonder echt fysiek lichaam.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_39247847
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:40 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Zo kwam het ook een beetje over. Alsof de gids behoefte had om het te delen, alsof hij blij was dat hij wat te doen had ook

Alsof hij alles wilt laten zien.
Reken maar dat hij het helemaal geweldig vindt .
quote:
Ben wel benieuwd hoe mijn gids eruit ziet. Maar wie zegt dat hij een gezicht heeft

Hij of zij hoeft toch geen gezicht te hebben of wel

Misschien is het een soort geest
Hij/zij hoeft geen gezicht te hebben nee. Hij hoeft niet eens van één bepaald geslacht te zijn. Of uberhaupt menselijk te zijn. Maar meestal worden gidsen wel waargenomen in een menselijke vorm omdat dat voor ons nou eenmaal het meest voor de hand liggend is. Het is herkenbaarder en goed te plaatsen.

Ik vind gidsen en geesten altijd wel op een bepaalde manier op elkaar lijken . Hoewel geesten qua energie veel verder van je af staan omdat ze vaak niet iets te maken hebben met jou als persoon. Gidsen zijn qua energie meer op jou afgestemd.
pi_39247976
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:42 schreef Geartsjuh het volgende:
Dat is waar. Dan is het natuurlijk erg makkelijk om te zeggen dat de Heer van de Zee het hem verteld heeft. Nouja, woorden zijn toch veel te beperkt voor dit soort dingen .
Ja
Maar je moet toch ergens een beginnetje maken, door wat die sjamaan zijn dorpsgenoten vertelde maakt hij hun wereldje door zijn woorden opeens vele malen groter. En idd misschien nog een andere vorm van communicatie erbij. Lijkt dan meer alsof een plaatje wordt gepresenteerd van de werkelijkheid en het dienblad zijn de woorden
quote:
Maar dan heb je het over overmatig alcohol. Bij kleine hoeveelheden raakt het contact ook al snel verstoord (bij mij dan), terwijl andere mensen er juist ongeremder door kunnen worden.
Gulden middenweg hé
Niet teveel, niet te weinig. Het ligt helemaal aan de persoon. Na een avondje flink doorzakken had ik vroeger bizarre dromen die ik ook nog 's goed kon onthouden (anders wist ik dit natuurlijk niet ).
  Moderator maandag 26 juni 2006 @ 13:51:05 #20
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39248031
Hallo Allemaal,

Jemig wat is het topic ineens snel gegaan.
Even inlezen hoor.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  maandag 26 juni 2006 @ 13:53:48 #21
8372 Bastard
Persona non grata
pi_39248128
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:51 schreef senesta het volgende:
Hallo Allemaal,

Jemig wat is het topic ineens snel gegaan.
Even inlezen hoor.
Maar wel gezellige SC dit
The truth was in here.
pi_39248279
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:49 schreef The_Shining het volgende:

Ja
Maar je moet toch ergens een beginnetje maken, door wat die sjamaan zijn dorpsgenoten vertelde maakt hij hun wereldje door zijn woorden opeens vele malen groter. En idd misschien nog een andere vorm van communicatie erbij. Lijkt dan meer alsof een plaatje wordt gepresenteerd van de werkelijkheid en het dienblad zijn de woorden
En het dienblad zal altijd een dienblad blijven totdat de dorpelingen hetgene voor onszelf ervaren. Dan zien ze dat het dienblad maar een metafoor was .
quote:
Gulden middenweg hé
Niet teveel, niet te weinig. Het ligt helemaal aan de persoon. Na een avondje flink doorzakken had ik vroeger bizarre dromen die ik ook nog 's goed kon onthouden (anders wist ik dit natuurlijk niet ).
Op het gebied van alcohol geloof ik niet zo in de gulden middenweg. Het tast je lichaam aan en brengt al je systemen in de war. Ik voel me daar nooit prettig bij. Nu mag ik graag een glaasje wijn drinken, begrijp me niet verkeerd, maar ik zorg er altijd voor dat ik genoeg water (of iets anders fris) drink om het effect te compenseren.

Het is eng hoe alcohol je lichaam en geest overneemt. Je ziet mensen, zelfs bekenden, er helemaal door veranderen en een totaal ander persoon worden. En dat zijn vaak niet te de prettigste personen.

Persoonlijk zou ik er niks op tegen hebben als alchol niet werd verkocht. Ik zou het niet missen en het zou een hoop ellende en geweld besparen.
  Moderator maandag 26 juni 2006 @ 14:00:04 #23
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39248369
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:53 schreef Bastard het volgende:

[..]

Maar wel gezellige SC dit
Inderdaad
Maar weet iedereen hier dan ook wie hun gids is?
Ik zou het echt niet weten.
Er was in het tarot topic toch iemand die contact kon leggen met je gidsen?
Ik ben altijd wel nieuwsgierig en aan de andere kant weet ik vaak niet zeker of ik het allemaal wel wil weten.
  maandag 26 juni 2006 @ 14:00:16 #24
8372 Bastard
Persona non grata
pi_39248377
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:57 schreef Geartsjuh het volgende:

Op het gebied van alcohol geloof ik niet zo in de gulden middenweg. Het tast je lichaam aan en brengt al je systemen in de war. Ik voel me daar nooit prettig bij. Nu mag ik graag een glaasje wijn drinken, begrijp me niet verkeerd, maar ik zorg er altijd voor dat ik genoeg water (of iets anders fris) drink om het effect te compenseren.

Het is eng hoe alcohol je lichaam en geest overneemt. Je ziet mensen, zelfs bekenden, er helemaal door veranderen en een totaal ander persoon worden. En dat zijn vaak niet te de prettigste personen.

Persoonlijk zou ik er niks op tegen hebben als alchol niet werd verkocht. Ik zou het niet missen en het zou een hoop ellende en geweld besparen.
Precies.. je kan beter drugs gebruiken ipv alcolhol waarschijnlijk.
Denk aan de paddestoelen die in zuid amerika werden gebruikt door de sjamanen, of de "pijp" bij de Noordamerikaanse indianen.
The truth was in here.
  maandag 26 juni 2006 @ 14:02:30 #25
8372 Bastard
Persona non grata
pi_39248471
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:00 schreef senesta het volgende:

[..]

Inderdaad
Ik zou het echt niet weten.
Er was in het tarot topic toch iemand die contact kon leggen met je gidsen?
Ik ben altijd wel nieuwsgierig en aan de andere kant weet ik vaak niet zeker of ik het allemaal wel wil weten.
Dat idee krijg je wel hier he Dat iedereen al met hun gids spreekt..
Maar nee hoor, ik heb er ook geen contact mee.. althans niet bewust.. hoop daar binnenkort eens mee te gaan experimenteren.
Your_Guardian (ofzo) die heeft voor sommige mensen via automatisch schrift contact gezocht met gidsen.
The truth was in here.
pi_39248594
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:00 schreef Bastard het volgende:

[..]

Precies.. je kan beter drugs gebruiken ipv alcolhol waarschijnlijk.
Denk aan de paddestoelen die in zuid amerika werden gebruikt door de sjamanen, of de "pijp" bij de Noordamerikaanse indianen.
Ja daar ben ik ook minder op tegen. Hoewel je mij nooit zo snel aan dat soort spul zult vinden .

Bepaalde softdrugs kunnen idd een trance opwekken, of een soort rust veroorzaken wat erg prettig kan zijn. Het kan geestverruimende ervaringen opleveren. Echter zijn ze niet 'nodig' in die zin. Ook kan het soms tot verslaving lijden .
  Moderator maandag 26 juni 2006 @ 14:05:19 #27
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39248603
Inderdaad:

YourGuardian

Hij is volgens mij niet zo heel vaak meer online, zou hij ook verhuist zijn?
pi_39248687
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:00 schreef senesta het volgende:

[..]

Inderdaad
Ik toevallig wel een beetje. Maar ik ben er dan ook al jaren mee bezig . Het is erg leuk moet ik zeggen en vrij onschuldig contact. Het is een leuke manier om de geestewereld te leren kennen en ook om af en toe wat hulp en bijstand te ontvangen.
  Moderator maandag 26 juni 2006 @ 14:08:17 #29
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39248730
Weet je ook of het man of vrouw is en dergelijke? wat weet je allemaal dan?
Heb je er één of meerdere?
  maandag 26 juni 2006 @ 14:12:29 #30
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_39248915
Zover ik weet is 't er maar één maar die heeft wel weer een groepje helpers. Allemaal zielen die je al goed kent vaak ook uit eerdere levens.
Maar het kan best zijn dat dat ook per persooon kan verrschillen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 26 juni 2006 @ 14:14:39 #31
8372 Bastard
Persona non grata
pi_39249005
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:05 schreef senesta het volgende:
Inderdaad:

YourGuardian

Hij is volgens mij niet zo heel vaak meer online, zou hij ook verhuist zijn?
Vlgs mij niet.. ik had eerder wat email uitwisseling met hem, en hij had het druk met zijn werk dacht ik.. Maar hij dacht er ook over om een cursus te gaan maken voor truth mensen om automatisch schrift te leren.. dat we dan met een clubje bij hem langs gingen ..
Maar daar niks op gehoord verder.. druk denk ik.
The truth was in here.
  maandag 26 juni 2006 @ 14:16:39 #32
8372 Bastard
Persona non grata
pi_39249100
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:05 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Ja daar ben ik ook minder op tegen. Hoewel je mij nooit zo snel aan dat soort spul zult vinden .

Bepaalde softdrugs kunnen idd een trance opwekken, of een soort rust veroorzaken wat erg prettig kan zijn. Het kan geestverruimende ervaringen opleveren. Echter zijn ze niet 'nodig' in die zin. Ook kan het soms tot verslaving lijden .
Alles met mate he
Maar ik heb bijvoorbeeld zo'n 11 jaar lang dagelijks geblowd.. nu zo nu en dan eens voor de gelegenheid, .. ik voel mij beter dan de afgelopen 10 jaar, dat kan ik je wel vertellen
Veel bewuster leven he..
The truth was in here.
  Moderator maandag 26 juni 2006 @ 14:25:42 #33
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39249428
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:14 schreef Bastard het volgende:

[..]

Vlgs mij niet.. ik had eerder wat email uitwisseling met hem, en hij had het druk met zijn werk dacht ik.. Maar hij dacht er ook over om een cursus te gaan maken voor truth mensen om automatisch schrift te leren.. dat we dan met een clubje bij hem langs gingen ..
Maar daar niks op gehoord verder.. druk denk ik.
Oh ja, goh intressant
  Moderator maandag 26 juni 2006 @ 14:27:06 #34
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39249479
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:12 schreef deedeetee het volgende:
Zover ik weet is 't er maar één maar die heeft wel weer een groepje helpers. Allemaal zielen die je al goed kent vaak ook uit eerdere levens.
Maar het kan best zijn dat dat ook per persooon kan verrschillen.
In het er dan ook echt één per persoon of heeft een gids meerdere clienten?
Ha ha ha klinkt wel grappig he?
  maandag 26 juni 2006 @ 14:27:29 #35
8372 Bastard
Persona non grata
pi_39249501
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:25 schreef senesta het volgende:

[..]

Oh ja, goh intressant
Wil je zn mailadres?
The truth was in here.
  Moderator maandag 26 juni 2006 @ 14:28:57 #36
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39249564
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:27 schreef Bastard het volgende:

[..]

Wil je zn mailadres?
Lijkt me erg gezellig en intressant, een soort mini truth-meet.
  maandag 26 juni 2006 @ 14:30:48 #37
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_39249649
Nou zover ik weet heeft zo iemand voor je aan je leven begon een paar afspraken met je gemaakt over dat komende leven enzo.
Ondanks alle goede voornemens ga je daar dan een beetje een puihoop van maken en daar heeft hij/zij het dan best druk mee. Ik kaffer die van mij regelmatig uit

Ik ga ervan uit dat één cliënt genoeg te doen geeft.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 26 juni 2006 @ 14:38:04 #38
8372 Bastard
Persona non grata
pi_39249963
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:28 schreef senesta het volgende:

[..]

Lijkt me erg gezellig en intressant, een soort mini truth-meet.
Jawel
The truth was in here.
  maandag 26 juni 2006 @ 14:39:40 #39
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39250026
Sohee, deeltje 102 alweer.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  maandag 26 juni 2006 @ 14:47:32 #40
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39250262
gaat hard inderdaad
  maandag 26 juni 2006 @ 15:20:42 #41
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39251339
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:43 schreef Metro2005 het volgende:
Een gids hoeft idd geen gezicht te hebben, hoeft zelfs geen lichaam te hebben. een gids is ee nziel. Ik geloof niet perse dat zielen ook een lichaam hebben. De term astraal lichaam vind ik ook misleidend aangezien je gewoon een hoop energie bent zonder echt fysiek lichaam.
Klopt

Je energie gaat op reis. En die energie kan er wel uitzien als een lichaam. Maar is niet alles energie Ons lichaam is toevallig stoffelijk en hard, ik bedoel, we hebben botten en vlees. Maar in principe is het toch samen-geperste energie of niet soms

Ben weer terug trouwens Ik was ook even bij de supermarkt en ik was aan het letten op de gezichts-uitdrukking van mensen, veel mensen lijken alsof ze een complete leidens-weg ondergaan Hoe zwaar sommige mensen kijken, dat valt me op. En dan niet 1 geval, veel meer gevallen. Hoewel er ook mensen rondlopen die het minder zwaar lijken te hebben.

Over padde-stoelen, ik zou dat best nog eens willen proberen maar ik doe het niet, het is niet goed omdat ik kan verdwalen maar ik verdwaal niet. Tis bij mij een principe dat ik geen drugs meer gebruik, tevens omdat ik door wiet helemaal naar een andere wereld ben gegaan. Daarbij denk ik dat het me zonder drugs ook lukt. Dat ik in "nuchterheid" ook kan reizen.

Over alcohol. Vandaag dus echt het moment dat ik ermee kap voor een hele tijd. Water drinken en roze-vise lessini en water en af en toe koffie, maar vooral thee.

Over enthousiasme, ik was net weer even helemaal enthousiast en zag het hele leven weer zitten Dat voelt dus goed Maar teveel enthousiasme leidt tot uitputting. Tis alleen moeilijk om de gulden middenweg te vinden. Vooral voor mij dus ook.

Ik wil best aan de bovengrens van het goede gevoel zitten, maar dan moet die bovengrens staan voor balans.

Ik blijf niet graag in het midden, heb dat nooit gehad. Dus dan moet ik maar de lat wat hoger leggen in het goede gevoel

Toch het gevoel van mdma hebben, het gevoel van XTC. Extase. Mdma gevoel is niet slecht, dat is geweldig

Zolang het maar niet doet uitputten. Dus ik ga ook nog op zoek naar balans komende tijd. Daar heb ik dus ook van het Gak vrije tijd voor gekregen. Ik mag niet werken omdat ik richting balans moet gaan. En wie weet komt er wel een opleiding nog. Of een combinatie tussen werken en opleiding.

Psychologie lijkt me wel wat, of alternatieve geneeskunde. Of wat dan ook. Misschien gaat mijn gids mij wel helpen in het vinden van een ultiem passende baan

Maar ik mag het woord ultiem niet gebruiken volgens mij. Ultiem staat voor teveel van het goede. Passende baan is voldoende of niet soms Waarom moet het meteen ultiem zijn

Zometeen even tekenen buiten, of even cijferen. 1 wier-rookje opsteken en daarna weer naar binnen.

Maar eerst even bijlezen hier en koffie drinken.

Koffie
  maandag 26 juni 2006 @ 15:24:53 #42
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39251494
Hebben jullie gehoord van die Amerikaanse miljardair

Die heeft meer dan 40 miljard aan vermogen en schenkt 85 procent aan liefdadigheids-instellingen

Dat is het echte werk

Als meer extreem rijke mensen dat eens zouden doen. Dat slaat meer aan dan die 3 euro van een minder rijke.

Schenk je in een keer 30 miljard. Dan is dat meteen kassa voor goede doelen

Volgens mij zou ik dat ook doen Wat moet je anders met 40 miljard doen

Zelf houdt hij ook 10 miljard over waarschijnlijk, is ie nog te rijk om in zijn leven het geld op te maken wat hij overhoudt.
  maandag 26 juni 2006 @ 15:26:04 #43
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39251536
Ik ben momenteel een beetje aan het rondkijken voor een leuke opleiding. Ben mijn huidige werk een klein beetje zat aan het worden. Werk is eigenlijk nét iets boven mijn niveau en ook niet erg interessant. Dat brengt nogal wat stress met zich mee.

Iets in de psychologie lijkt me erg leuk maar is amper werk in te vinden. Er zijn ook maar weinig dingen die me leuk lijken om de rest van mijn leven te doen eigenlijk

voorlopig zit ik hier nog wel even maar kijk af en toe eens rond naar wat anders
  maandag 26 juni 2006 @ 15:30:42 #44
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39251697
Tis ook niet makkelijk om iets te vinden, soms lijkt het wel alsof er amper interessante richtingen zijn qua studie.

Maar goed, er zal vast wel ergens wat zijn. Maar zo wilt iedereen die leuke baan hebben. Tis niet makkelijk. Maar werken om te leven heb je dus, en leven om te werken

Is werken bedoeld om leuk te zijn

Kan werken leuk zijn

Een eigen winkel of bedrijf lijkt me dan wel wat Maar ook dat is moeilijk. Moet je net weten waar een gat op de markt is. En zelfs al ga je een kleine winkel beginnen, dan moet je alsnog iets uitvinden wat zich verkoopt.

Die ene winkel waar ik de boeddistische spullen haal is okey, zo'n winkel lijkt me wel wat.

Genoeg mensen beweren dat ze werken leuk vinden. Maar ik ben dus snel uitgekeken als ik lang hetzelfde moet doen. Met mensen omgaan is dan interessant, misschien iets in personeels-management voor mij

Problemen oplossen in een bedrijf. Of gewoon management. Ik weet het ook niet.

Maar dan geen stress in het werk, dus daar moet ik ook rekening mee houden. Zoals jij zegt, als het werk boven je niveau ligt en als het werk niet interessant is. Dan gaat dat ten kostte van je gezondheid en dat mag denk ik nooit gebeuren.

Niets mag ten kostte gaan van gezondheid als je het mij vraagt. Gezondheid boven alles is mijn instelling. In mijn leven komt gezondheid op de eerste plek op dit moment. Geld zegt me ook vrij weinig op dit moment.

Ik zal even een kaart trekken uit mijn kaarten-dek
  maandag 26 juni 2006 @ 15:36:14 #45
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39251900
"Draag ik, in wat ik nu doe,
bij aan een betere wereld?"

De vraag dus. Of ik bijdraag aan een betere wereld

In ieder geval werk ik aan mijn gezondheid en ontwikkeling. Dus sowieso is dat goed voor mijn eigen omgeving en straks als ik ga werken of zelf iets doe opstarten, kan ik eerder iets toevoegen aan een betere wereld.

Dus jah, ik draag iets toe

Maar goed, hoe klein het ook is, je draagt al snel iets toe. Ook als je hier ervaringen doet wisselen met elkaar en samen blijft ouewehoeren, in principe ben je dan al bezig met wat bijdragen aan een betere wereld of niet soms

Samen proberen om verder te komen in de zoektocht.

En wie weet waar de zoektocht naar toe doet leiden

Misschien komen we ooit uit op de heilige graal samen

En dan is ieders inspanning van belang. Dus ook mijn kleine inspanning en het cijferen misschien ook wel. Of het mediteren en andere werelden bekijken.

Dacht gisteren nog dat die zwarte kamer staat voor iets nieuws, dat die kamer pas later naar voren komt. Dat zei mijn gids dus ook. Die kamer is slechts het einde. Wat vooraf gaat is het werk.

Daarom mocht ik niet naar die kamer
  maandag 26 juni 2006 @ 15:39:56 #46
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39252068
Ik vind je posts altijd erg goed dromenvanger lees ze graag. Dus je draagt sowieso al iets bij aan de wereld
  maandag 26 juni 2006 @ 15:44:35 #47
8372 Bastard
Persona non grata
pi_39252276
quote:
Op maandag 26 juni 2006 15:26 schreef Metro2005 het volgende:

Iets in de psychologie lijkt me erg leuk maar is amper werk in te vinden. Er zijn ook maar weinig dingen die me leuk lijken om de rest van mijn leven te doen eigenlijk
Oh dat gevoel ken ik wel.. ik weet nog steeds niet wat ik later worden wil
The truth was in here.
  maandag 26 juni 2006 @ 15:46:31 #48
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39252358

Fijn om te horen dat ik niet compleet nutteloos ben. Soms denk ik wel eens, je hebt tijdelijk geen werk en je stelt niet veel voor. Maar dat klopt dus niet. Ik ben nu aan het voorbereiden ook op werk straks.

Mijn gids zei me trouwens dat ik een tempel krijg nog Een kleine bescheiden tempel als huis. Ik hoef ook geen bak van een huis te hebben. Maar in de toekomst krijg ik gewoon mijn tempel. Ik wil ook een huis als een tempeltje. Een apart huis dus. Met Boeddistische invloeden van binnen en van buiten en in de tuin. Misschien een tempel zonder hem te bouwen, dat die tempel op een andere manier naar voren komt. Maar ik wil ook een tempel op deze wereld. En misschien een tempel in die andere wereld.

Verder wilde ik wat zeggen en ben ik het vergeten weer. Ahja ik weet het weer.

Ik zat net even buiten en ik vroeg aan de gids of hij in mij kan gaan plaats nemen, dat ik zijn kracht ga krijgen van binnen dus. Zijn energie voelen. En volgens die gids is dat mogelijk als ik me open stel.

Dan kan ik dus een compleet ander besef krijgen, wellicht is dat straks interessant om te gaan reizen.

Moet trouwens de slaapkamer gaan poetsen en opruimen, volgens mij zorgt rotzooi voor een minder goede reis. Heb overal cd's liggen en ik rook nog vaker tijdens het mediteren. Dat roken moet ik vanaf stappen, en snel ook.

Het is niet alleen slecht, het zorgt voor haperingen. Als ik bezig ben met meditatie of uittreding, dan moet ik niet om de 20 minuten stoppen om een sigaret te roken.

Over reclame's even, ik vind reclame's toch vaker mooi om te kijken. Soms lijken reclame's steeds dieper en feller te worden, gisteren had ik dat. Het idee dat reclame's met de tijd meegaan dus. Modernere reclame's.

Misschien zou dat ook wat zijn voor mij, in de reclame gaan werken. Maar dan geen irritante reclame maar mooie reclame die tevens een boodschap heeft en die de mind opent. Open minded reclame maken.

De reclame wereld kan leuk zijn, en commerciële economie ook
  maandag 26 juni 2006 @ 15:52:58 #49
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39252613
Ik sta weer helemaal open, dat is goed dus Ondanks de medicatie helemaal open staan, en dan lijk ik echt energie van buitenaf binnen te krijgen, alsof mijn hele bewustzijn vol kleuren komt. Dan ziet ook meteen de wereld anders eruit. Het leven is leuker zo.

Gisteren gefrustreerd en dan krijg je al snel de neiging om alles als slecht te zien en dat er niets moois is en nog meer. Dan zie je het mooie niet meer.

Maar goed, het plan van aanpak is ...."Er is geen plan"

Ik had dat net even buiten, ik vroeg wat ik moest doen. En ik kreeg als antwoord. "Niets". Ik moet ook niet teveel zoeken, als ik teveel ga zoeken dan vind ik niet. Vinden gaat makkelijker als je niet zoekt. Speuren is niet erg, maar dan moet je gewoon weten waar je het moet vinden. Zoeken leidt tot meerdere sporen, een hond die niet goed kan speuren die gaat ook van links naar rechts met zijn neus. Dan kun je beter in 1 keer het juiste spoor pakken en dat spoor niet meer los laten.

Tijd om de OP te veranderen door een plaatje toe te voegen
  maandag 26 juni 2006 @ 15:57:50 #50
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39252820
OP is ondertussen aangepast

Dan zit ik de bril even op.

Contact-lenzen

En even sigaret paffen ook.

OP heb ik een beetje overdreven gemaakt Is wel eens okey, om er een schep bovenop te doen. Is goed voor de spirit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')