Vandaar willen dat ze allemaal masaal integreren?quote:Hoe sterker allochtonen zich aanpassen aan de westerse levensstijl, des te groter is de kans dat ze kanker krijgen. Zo blijkt uit een onderzoek van KWF Kankerbestrijding. De westerse levensstijl, waarin het veelvuldig gebruik van alcohol, tabak en vet eten algemeen is, zorgt ervoor dat autochtonen veel vaker kanker krijgen dan hun allochtone landgenoten.
Allochtonen komen daardoor ook minder vaak te sterven door toedoen van kanker. "Het aandeel van kanker als doodsoorzaak ligt bij allochtonen gemiddeld de helft lager dan bij autochtonen van dezelfde leeftijd", aldus KWF. Enige uitzondering hierop vormen de Turkse mannen die vaker longkanker krijgen, omdat het "stevige rokers" zijn.
Het KWF bespeurt echter ook een minder gunstige tendens in de toekomst. Het aandeel van allochtonen zal toenemen in de groep kankerpatiënten. Dit heeft twee oorzaken. Ten eerste worden allochtonen natuurlijk blootgesteld aan de westerse levensstijl, wat hen 'verwestert'. Ten tweede is deze stijging te wijten aan de vergrijzing bij de eerste generatie allochtonen. "Kanker is immers een ziekte die voornamelijk voorkomt bij oudere mensen".
Ook in mijn omgeving is dat net andersomquote:Op maandag 26 juni 2006 12:45 schreef MouseOver het volgende:
In een ander bericht kwam ik tegen dat allochtonen procentueel minder vaak roken dan autochtonen. Dat is in m'n eigen beleving precies andersom, opvallend hoe je zoiets mis kunt hebben.
Ik gooide het al op m'n selectieve waarnemingquote:Op maandag 26 juni 2006 12:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ook in mijn omgeving is dat net andersom
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:49 schreef Harry_Sack het volgende:
huh? de LPF??
Lpf <--> integratiequote:Hoe sterker allochtonen zich aanpassen aan de westerse levensstijl, des te groter is de kans dat ze kanker krijgen.
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:49 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ik gooide het al op m'n selectieve waarneming
Toppunt was m'n egyptische buurman, longarts in opleiding. Hij waarschuwde me kuchend en wel niet direct na het eten koffie te drinken omdat dat niet goed is. Ik vond het erg indrukwekkend dat hij tegelijkertijd kon praten en een peuk kon aanmaken.
Eerder voedingspatroon in het algemeen. Meer plantaardige olie e.d.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:57 schreef Gluckskafer het volgende:
Zal ook wel komen door de rotzooi in bijv. varkensvlees, die Moslims niet binnenkrijgen.
Insha Allah
Dat zeker.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:07 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Eerder voedingspatroon in het algemeen. Meer plantaardige olie e.d.
Misschien veel Turken in je omgeving?quote:Op maandag 26 juni 2006 12:45 schreef MouseOver het volgende:
In een ander bericht kwam ik tegen dat allochtonen procentueel minder vaak roken dan autochtonen. Dat is in m'n eigen beleving precies andersom, opvallend hoe je zoiets mis kunt hebben.
Turken roken inderdaad veelquote:Op dinsdag 27 juni 2006 07:58 schreef Ringo het volgende:
Turken staan erom bekend, heel veel te roken. Net als Chinezen overigens.
Varkensvlees is ook ranzig, een grote genetisch gemanipuleerde zooi...quote:Op maandag 26 juni 2006 13:07 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Eerder voedingspatroon in het algemeen. Meer plantaardige olie e.d.
Varkensvet schijnt de enige vet te zijn, dat niet omgezet kan worden in menselijke vet...quote:Op maandag 17 juli 2006 19:39 schreef Ludger het volgende:
[..]
Varkensvlees is ook ranzig, een grote genetisch gemanipuleerde zooi...
Uiteindelijk gaan ook allochtonen dood. Dus als ze minder dood gaan aan kanker betekent dat dat ze ergens anders weer vaker aan dood moeten gaan. Kun je dan aan vaker doodgaan aan bijvoorbeeld een hersenbloeding of hartaanval weer concluderen dat de allochtone levensstijl ongezonder is?quote:Allochtonen komen daardoor ook minder vaak te sterven door toedoen van kanker.
Dat lijkt mij totale onzin. Waar blijft het dan als het niet omgezet wordt in menselijk vet?quote:Op maandag 17 juli 2006 19:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
Varkensvet schijnt de enige vet te zijn, dat niet omgezet kan worden in menselijke vet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |