Zie je het dorpje helemaal niet - ook niet als je even wacht? Of kom je er alleen niet in?quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:34 schreef Suuz_ het volgende:
het lukt nog steeds niet...niet eerlijk
gevonden, ik kom eraanquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:35 schreef Flurrie het volgende:
ahh ben ff weg geweest is de kleine weer weg,ik blijf zoeken
STOM!!! Er zijn verschillende mensen die wel binnen zijn gekomen, maar ik weet van een ander iemand die mij niet in de lijst zag... Sorry...quote:
Heb ik toegevoegd... Hopelijk lukt het je om langs te komen...quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:31 schreef Equinix het volgende:
Zwaalie zou je de volgende gegevens ( van mijn zusje ) kunnen toevoegen ?
Suuz probeer het eens met een andere character,.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:31 schreef Suuz_ het volgende:
ik zal het nog eens proberen!
en jij kan er helemaal niks aan doen zwaalie neem het je niet kwalijk hoor!
Bij mij ookquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:46 schreef Anitra het volgende:
Hier lukt het ook niet echt, dus ik ga ff alle friendcodes opnieuw invoeren want ik blijf dat driehoekje zien bij namen.
En springt mijn spel ineesn uit? wat vaag.
Ik heb je ge-add en mijn poort staat open ( account nessia )quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:00 schreef Anitra het volgende:
Het lukt echt niet, Chessa ziet hij niet
Ik ga straks in bed ff wat friends aan mijn list toevoegen en dan kijken welke het wel doet.
Oh was jij dat.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:40 schreef Equinix het volgende:
[..]
Suuz probeer het eens met een andere character,.
Ik kom er met nessia namelijk wel op ( weirde shit,. @ nintendo)
Ik wil wel even langs komen, Werd gisteren van wifi af geknald door Nintendo en heb nog een paar Turnips over.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:02 schreef Suuz_ het volgende:
volgens mij was het het lot dat mij gister niet bij Tijntje naar binnen liet...
Tom nook koopt namelijk vandaag bij mij turnips voor 608 bells!!!
Maar dat veranderd wel om 12 uur dus mensen die interesse hebben? het kan nog even
ik ben miljonair!!!!!!! jeeeej
Reactie op het eerste deel,. oki,.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:11 schreef Zwaalie het volgende:
Gefeliciteerd Suuz!!
![]()
De friendscode van Sabine zal ik zo snel mogelijk posten. Zij heeft in ieder geval vanaaf de poort open staan.![]()
Enne... wil degene die "per ongeluk" een gouden roos uit B'ville heeft meegenomen, die weer terug zetten??![]()
![]()
![]()
Moet je echt bij zwaalie langs gaan, lijkt daar wel een sprookjesbosquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:20 schreef Suuz_ het volgende:
oh das niet zo netjes!
ik heb nog nooit een gouden roos gezien![]()
Naam: nessia ( kleine letters )quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:02 schreef Suuz_ het volgende:
geef ff je info enzo dan voeg ik je even toe!
en ik wil echt nog een keer bij zwaalie langs!
Hmz krijg met nessia een 80430 error,. Ik zie je wel in de lijst staan maar bij connecten gaat het fout.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:07 schreef Suuz_ het volgende:
je staat in de lijst
mijn poort is open btw!
Dat is in ieder dorp anders, je kunt het aangeven bij Lyle op zaterdag vaststellenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:38 schreef Cadfael het volgende:
Redd staat ook bij mij in het dorp. Gelijk maar even wat extra oranges enzo verkocht om een ebony piano te kopen
Mn huis ziet er nog wel niet echt uit (gisteren begonnen), maar een piano staat er wel
Staat Redd er trouwens alleen maar vrijdags?
Mag ik er ook bij?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:05 schreef Equinix het volgende:
[..]
Naam: nessia ( kleine letters )
Stad: Hayaku ( hoofd letter )
Code: 4725 - 1816 - 4674
astu
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:48 schreef Cadfael het volgende:
Maar in de regel dus een dag in de week?
Die zat bij mij tussen het vuilnisquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:38 schreef Cadfael het volgende:
Redd staat ook bij mij in het dorp. Gelijk maar even wat extra oranges enzo verkocht om een ebony piano te kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |