Artikel op de Fp moet deze zijn.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:07 schreef Nolius het volgende:
[...]
Meteen luisteren?
Op de FP en Actionradio vind je de luisterlinks. Tegenwoordig kun je ook luisteren als je een PDA hebt met GPRS verbinding. Ga dan naar de speciale PDA-site.
[...]
Ja, het artikel stond er nog niet toen ik dit plaatstequote:Op maandag 26 juni 2006 12:10 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Artikel op de Fp moet deze zijn.
En is toeps nu ook echt in de studio aanwezig, of gaan jullie met 'r bellen?
Tofquote:Op maandag 26 juni 2006 13:12 schreef Patje1987 het volgende:
Uiteraard zijn ik, scarface2004 en kaspermols(kamo) weer diegene die gaan skypen.
ja word weer oudhollands genieten.quote:
en mijn vaste itemquote:Op maandag 26 juni 2006 13:12 schreef Patje1987 het volgende:
Uiteraard zijn ik, scarface2004 en KaMo(Emoooooo!) weer diegene die gaan skypen.
VAKANTIE!quote:Op maandag 26 juni 2006 15:22 schreef Toeps het volgende:
Het wordt inderdaad over de foon, aangezien ik tot mijn oren in de deadlines zit. Had graag langs willen komen, maar dan maken de docenten me echt af...
quote:Op maandag 26 juni 2006 15:22 schreef Toeps het volgende:
Het wordt inderdaad over de foon, aangezien ik tot mijn oren in de deadlines zit. Had graag langs willen komen, maar dan maken de docenten me echt af...
quote:Op maandag 26 juni 2006 16:33 schreef Skaai het volgende:
Ik ben er ook weer! Thuis luisteren dus he dit keer, ik blijf mezelf niet uitnodigen in de studio!
zal ik doenquote:Op maandag 26 juni 2006 16:35 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Speciaal voor jullie ga ik luisteren. Mits ik de groeten krijg.
quote:Op zondag 25 juni 2006 16:17 schreef Bupatih het volgende:
Maarre...ga je hem morgen hoogstpersoonlijk inzingen op FOK!radio?Ik denk dat Nolius dat heel erg leuk zal vinden.
Vergeet yvonne er niet aan te herinneren dat ze mijn Spinvis-tekst moet inzingen.quote:
Professionaliteit ten top.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:39 schreef Marty26 het volgende:
Oooh uuuh Kunnen mensen ff in het topic hun Favo TOEPS foto plaatsen
dan hoef ik zelf niet alles op te zoeken.
bvd
De luie redactie
Hey ik ben sidekick gek dat is voor luie mensenquote:
Hier onder staat een linkje, foto's zat. Maarre, foto's op de radio? Is dat nieuw? Btw, Fotters vinden het leuk als je credits vermeld.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:39 schreef Marty26 het volgende:
Oooh uuuh Kunnen mensen ff in het topic hun Favo TOEPS foto plaatsen
dan hoef ik zelf niet alles op te zoeken.
bvd
De luie redactie
yvonne is ziek!quote:Op maandag 26 juni 2006 19:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Vergeet yvonne er niet aan te herinneren dat ze mijn Spinvis-tekst moet inzingen.
Jij bent gekquote:Op maandag 26 juni 2006 20:09 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hier onder staat een linkje, foto's zat. Maarre, foto's op de radio? Is dat nieuw? Btw, Fotters vinden het leuk als je credits vermeld.(Al moet ik zeggen dat mijn site daar zelf ook niet altijd heilig in is
)
Ik zet mijn telefoon vast uit.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
yvonne is ziek!![]()
*niet meer luistert*
alweer niet..quote:Op maandag 26 juni 2006 20:05 schreef Q. het volgende:
Tof! Ik luister niet.
jij belt mij ook nooit meer overloperquote:
quote:
quote:
quote:Het is niet mijn hobby, gebruik maken van mijn vrouwelijke verschijning, enkel om dingen gedaan te krijgen.
...
Maar in sommige gevallen komt het toch dondersgoed uit, dat ik voorzien ben van twee mooie grote blauwe ogen.
Bron
quote:Op maandag 26 juni 2006 20:36 schreef classpc het volgende:
Zo, ik werd er door Armon (R-Mon) nog aan herinnerd dat FOK!radio erop was, dus toch maar even luisteren.
Bijna vergeten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |