Dat is ook een goed plan!quote:Op maandag 26 juni 2006 10:52 schreef TJDoornbos het volgende:
weet je wat we leggen alle wuppies in de Arena, beetje benzine en branden met die handel!
betaal jij die 15 miljoen postzegels en enveloppe?quote:Op maandag 26 juni 2006 10:53 schreef Dementor het volgende:
We sturen elke wuppie in een aparte envelop terug naar AH.
Albert Heijn Thuisservice Antwoordnummer 278 2100 VB Heemstedequote:Op maandag 26 juni 2006 10:56 schreef MmoreIce het volgende:
Postbus 3000, 1500 HA Zaandam
Jammer er is geen antwoordnummer :-(
Als iedereen er een paar doet schiet het al op.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
betaal jij die 15 miljoen postzegels en enveloppe?
Het was dan ook een pikzwarte dag in de vaderlandse geschiedenis.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:10 schreef TJDoornbos het volgende:
ik denk sinds gisteravond niet zo best meer
Wuppietestquote:Op maandag 26 juni 2006 11:13 schreef Harry_Sack het volgende:
verdomme, heb ik die test gemaakt, krijg ik geen uitslag , alleen dit
U heeft onvoldoende vragen goed beantwoord om een betrouwbaar advies te kunnen geven. Na ongeveer een dag wordt de test weer vrijgegeven en kunt U het opnieuw proberen. Geef op elke vraag serieus antwoord en geef geen willekeurige antwoorden ("gokken").
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.geenstijl.nl/paginas/wuppiekill/
Je kan ze bij mij inleveren, ik woon om de hoekquote:Op maandag 26 juni 2006 10:56 schreef MmoreIce het volgende:
Postbus 3000, 1500 HA Zaandam
Jammer er is geen antwoordnummer :-(
Albert Heijn Antwoordnummer 1000 1500 TA Zaandamquote:Op maandag 26 juni 2006 10:59 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Albert Heijn Thuisservice Antwoordnummer 278 2100 VB Heemstede
Nee! Ze moeten verbranden, of een andere langzame pijnlijke dood krijgen!quote:Op maandag 26 juni 2006 13:20 schreef Koningin het volgende:
Als je eraf wilt, stuur ze me maar op!
Ik bewaar ze voor het EK van 2008
Stuur ze dan maar naar mij toequote:Op maandag 26 juni 2006 10:14 schreef Doekes het volgende:
Verbrand hier massaal je wuppies. Albert Heijn beloofde ons het wereldcuppie met een wuppie wuppie wuppie, maar zoals we nu allemaal weten blijken dit grote leugens te zijn geweest. Rot op met die kutwuppies. Brand in de hel!
* Verbrandt grote wup.
Is reeds tot op het bot verbrandquote:
Deze tekst lijkt me beter dan die stomme Oranje tekstquote:Op maandag 26 juni 2006 14:21 schreef pinkplatinum het volgende:
[afbeelding]
Jaaaaaaa
Met een Wuppie, Wuppie, Wuppie
Pakken wij dat wereldcuppie
Ja, we worden kampioen
Staat echt niemand in z’n uppie
Ja, Spanje gaat het doen
Laat de wedstrijd maar beginnen
Want we gaan ertegenaan
Spanje zal weer winnen
Ja, we zullen ze verslaan
Iedereen viert volop feest
Want Luis Garcia heeft gescoord
We gaan naar de finale toe
Dus zingen we in koor
Ja, met een Wuppie, Wuppie, Wuppie
Pakken wij dat wereldcuppie
Ja, we worden kampioen
Staat niemand in z’n uppie
Ja, Spanje gaat het doen
Ja, dat is ook weer waar...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:01 schreef Hathor het volgende:
Ik zie nog steeds liever zo'n debiel pluizig ding dan een foto van mijn schoonmoeder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |