abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 juni 2006 @ 23:27:27 #151
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_39304676
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 20:25 schreef YuckFou het volgende:
Nou snap ik heel goed dat je er niet echt aanwilt als je comfortabel met de officiële lezing bent.
Maar als iemand de moeite heeft genomen voor jou gerespecteerde deskundigen of een grotemensenjournalisten op te zoeken, zou je wel de moeite mogen nemen iets volwassener te reageren....
Hoezo, omdat meneer van een of andere nuttersite klakkeloos een lijstje heeft geknipt en geplakt? En zoals al gezegd, het is een lijst van niks.
quote:
The Statement's list of signatories includes notables spanning the political spectrum, from Presidential candidates Ralph Nader, Michael Badnarik, and David Cobb to Catherine Austin Fitts, a member of the first Bush administration, as well as Washington veterans like Pentagon whistleblower Daniel Ellsberg and retired CIA analyst Ray McGovern. Other signers range from peace activists like Code Pink co-founder Jodie Evans and Global Exchange's Kevin Danaher to former US Ambassador and Chief of Mission to Iraq, Edward L. Peck; from environmentalists like Randy Hayes and John Robbins to business leaders such as Paul Hawken and Karl Schwarz, CEO of Patmos Nanotechnologies; from populist journalist Ronnie Dugger to renowned investigative reporter Kelly Patricia O'Meara.

The Statement also includes 43 noted authors, including New York Times #1 bestseller John Gray, as well as 18 eminent professors, historians, and theologians. Other notables include five-term Georgia Congresswoman Cynthia McKinney, singers Michelle Shocked and Michael Franti, and actors Ed Asner and Mimi Kennedy.
Ofwel: een lijst met een aantal schrijvers, advocaten en politici. Nou, wauw, niets deskundigen. Een stelletje prominenten. Ik mis de bouwkundigen die over de zeik zijn omdat een gebouw nooit instorten kan als er een vliegtuig invliegt, of een shitload aan gerenommeerde journalisten die zich als een stel bloedhonden in deze zaak hebben vastgebeten om te onderste steen boven te krijgen.
Ik ga naar huis.
pi_39306442
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:27 schreef nietzman het volgende:

[..]

Hoezo, omdat meneer van een of andere nuttersite klakkeloos een lijstje heeft geknipt en geplakt? En zoals al gezegd, het is een lijst van niks.
[..]

Ofwel: een lijst met een aantal schrijvers, advocaten en politici. Nou, wauw, niets deskundigen. Een stelletje prominenten. Ik mis de bouwkundigen die over de zeik zijn omdat een gebouw nooit instorten kan als er een vliegtuig invliegt, of een shitload aan gerenommeerde journalisten die zich als een stel bloedhonden in deze zaak hebben vastgebeten om te onderste steen boven te krijgen.
ja hallo zeg .. willen we even de conspiracy theorie beperken tot een technische analyse van een al dan niet explosie cq "kon die zo instorten" of zo .. iets wat feitelijk de deskundigste deskundige niet met zekerheid kan zegen .. ?
Dat is dan wel leuk geprobeerd, maar dat is maar een van de vele details die gewoon niet kloppen ..
pleased to meet you
pi_39306481
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 00:15 schreef moussie het volgende:

[..]

ja hallo zeg .. willen we even de conspiracy theorie beperken tot een technische analyse van een al dan niet explosie cq "kon die zo instorten" of zo .. iets wat feitelijk de deskundigste deskundige niet met zekerheid kan zegen .. ?
He nee, laten we iedereen er over laten praten. Zo is de televisie ook een kwaliteitsmedium geworden.
quote:
Dat is dan wel leuk geprobeerd, maar dat is maar een van de vele details die gewoon niet kloppen ..
Maar natuurlijk. De eigenschappen van de explosie zijn secundair.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  woensdag 28 juni 2006 @ 00:23:33 #154
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_39306703
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:27 schreef nietzman het volgende:

Ik mis de bouwkundigen die over de zeik zijn omdat een gebouw nooit instorten kan als er een vliegtuig invliegt
Wees gerust, de TU Delft heeft aangekondigd dat te zullen gaan onderzoeken.

NOS Headlines Forum: Wat doe jij deze zomer?

TU Delft - Studium Generale: 9/11 Contest
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  woensdag 28 juni 2006 @ 00:25:24 #155
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_39306764
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 00:15 schreef moussie het volgende:
Erm, dus niemand kan met zekerheid zeggen of het WTC in kon storten, maar toch neem jij voor het gemak maar even aan dat het wél zo is omdat mensen die er géén verstand van hebben het zeggen?

Je spreekt jezelf wel tegen èh. Vind je het niet eens een beeééééje vreemd dat er geen enkele échte bouwkundige ingenieur is die op de rem is gaan staan met de mededeling dat het WTC nooit in had kunnen storten door twee vliegtuigjes?
Ik ga naar huis.
pi_39306799
En zoals ik al op de voorpagina zei; vakantiewerk is iets heel anders dan ''TU Delft doet onderzoek''. Denk je dat die geavanceerde voertuigen van ze in de zomer gebouwd worden?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  woensdag 28 juni 2006 @ 00:27:13 #157
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_39306818
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 00:23 schreef Hallulama het volgende:
Wees gerust, de TU Delft heeft aangekondigd dat te zullen gaan onderzoeken.

NOS Headlines Forum: Wat doe jij deze zomer?

TU Delft - Studium Generale: 9/11 Contest
Wauw, de TU gaat ooit iets onderzoeken. Dan moet de uitslag nú al vaststaan en is het duidelijk voor de wereld dat we allemaal genaaid zijn.

Nee dankje, ik wacht de resultaten wel even af.
Ik ga naar huis.
pi_39307095
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 00:16 schreef Apropos het volgende:
He nee, laten we iedereen er over laten praten. Zo is de televisie ook een kwaliteitsmedium geworden.
als je maar genoeg bronnen naast elkaar legt, en dat kan tegenwoordig, wel ja .. moet je wel even de moeite nemen om verder te kijken dan de hapklare brokken van de PR
quote:
Maar natuurlijk. De eigenschappen van de explosie zijn secundair.
idd .. je snapt het .. het gaat niet zo zeer om hoe dat gebouw precies zo kon instorten, de technische (on)mogelijkheid .. maar om het feit dat de amerikaanse regering zelf de hand heeft gehad in het geheel, planning etc etc .. of in hoeverre zij met de planning bekend waren en verkozen het te negeren omdat het "eigenlijk wel goed uitkomt"
pleased to meet you
  woensdag 28 juni 2006 @ 00:56:13 #159
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_39307416
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 00:25 schreef nietzman het volgende:
Vind je het niet eens een beeééééje vreemd dat er geen enkele échte bouwkundige ingenieur is die op de rem is gaan staan met de mededeling dat het WTC nooit in had kunnen storten door twee vliegtuigjes?
Ja vind ik heel erg vreemd, en ik zit dan ook met spanning te wachten of er ooit eens eentje komt...
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_39307521
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 00:27 schreef nietzman het volgende:

[..]

Wauw, de TU gaat ooit iets onderzoeken. Dan moet de uitslag nú al vaststaan en is het duidelijk voor de wereld dat we allemaal genaaid zijn.

Nee dankje, ik wacht de resultaten wel even af.
Denk je dat de bevindingen enig verschil zullen maken?
Helpt waar hij kan!
  † In Memoriam † woensdag 28 juni 2006 @ 02:58:22 #161
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_39309180
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 19:01 schreef 6833-228 het volgende:

[..]

Misschien zit hier iets voor je tussen:

[...]
Mooie lijst.

Steven E. Jones zou er ook bij kunnen.

Why Indeed Did the WTC Buildings Collapse?

By physics professor Steven E. Jones, Brigham Young University.
  woensdag 28 juni 2006 @ 09:01:12 #162
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_39311373
quote:
Op maandag 26 juni 2006 01:53 schreef Hallulama het volgende:
LOS ANGELES - Maar liefst 1200 mensen zijn zondag in een hotel in Los Angeles bijeengekomen voor het grootste congres tot nu toe van „9/11 conspiracy theorists”, aanhangers van complottheorieën die de officiële versie van de terreuraanslagen van 11 september 2001 niet geloven.
Gevolgt door een cursus: Alien Abduction 101 - What to do when captured, en een toespraak door de echte, nooit ontmaskerde moordenaar van JFK. De avond word afgelsloten met een concert van Elvis, die alleen voor deze speciale gelegenheid weer even levend is.

Er zal ook een kraampje aanwezig zijn waarin de laatste mode met zilverpapier word verkocht. De beste helmen om je te beschermen tegen de telepathie van buitenaardsen, en de nieuwste snufjes in ufo-opsporingstechnieken!

Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 28 juni 2006 @ 09:22:17 #163
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_39311704
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 01:02 schreef NoSigar het volgende:

Denk je dat de bevindingen enig verschil zullen maken?
Hangt er vanaf of ze pro-officiele lezing of contra-officiele lezing zijn, dat klinkt gek, dat klinkt lullig, maar dat is de huidige stand van zaken, dat wat contra is scoort, dat wat pro is, scoort niet, in dit geval. Het lijkt een niet te stoppen sneeuwbal.
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  woensdag 28 juni 2006 @ 13:07:37 #164
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39318104
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 09:01 schreef maartena het volgende:

[..]

Gevolgt door een cursus: Alien Abduction 101 - What to do when captured, en een toespraak door de echte, nooit ontmaskerde moordenaar van JFK. De avond word afgelsloten met een concert van Elvis, die alleen voor deze speciale gelegenheid weer even levend is.

Er zal ook een kraampje aanwezig zijn waarin de laatste mode met zilverpapier word verkocht. De beste helmen om je te beschermen tegen de telepathie van buitenaardsen, en de nieuwste snufjes in ufo-opsporingstechnieken!

is je mammie trots op je humor?
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_39320968
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 13:07 schreef BaajGuardian het volgende:

is je mammie trots op je humor?
Is jouw mammie trots op jouw alufolie hoofddeksel?
pi_39320978
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 09:01 schreef maartena het volgende:

[..]

Niks over de reptilians uit het Vaticaan deze keer?
You realize that there's no point in doing anything if nobody's watching.
You wonder, if there had been a low turnout at the crucifixtion, would they have rescheduled?
pi_39321024
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 14:23 schreef 6833-228 het volgende:

Niks over de reptilians uit het Vaticaan deze keer?
Nee, alleen de Illuminati doen mee deze keer, de reptilians hadden het te druk
pi_39321455
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 18:27 schreef nietzman het volgende:

[..]

Ik zou het al een hele stap voorwaarts vinden als er eens een gerespecteerd deskundige of een grotemensenjournalist vraagtekens bij de officiële lezing zou zetten. .
http://www.2vandaag.nl/index.php?module=PX_Story&func=view&cid=210&sid=29834
pi_39321832
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 02:58 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Mooie lijst.

Steven E. Jones zou er ook bij kunnen.

Why Indeed Did the WTC Buildings Collapse?

By physics professor Steven E. Jones, Brigham Young University.
Die had er ook wel opgekund ja.

En verder nog:
Britse politicus Michael Meacher
Ex-MI5-agent David Shayler
You wonder, if there had been a low turnout at the crucifixtion, would they have rescheduled?
pi_39321916
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 14:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee, alleen de Illuminati doen mee deze keer, de reptilians hadden het te druk
Tipisch een reactie van iemand die zich nog weinig in de materie heeft verdiept , je verklaard de genen die de officiële versie in twijfel trekken gewoon voor gek ,dan hoef je niet meer inhoudelijk te reageren.

Er zijn dan wel heel erg veel gekken op de wereld, alleen al in New York trekt de helft van de bevolking dat de regering vooraf van de aanslagen wist of zelfs bij betrokken is geweest .
Een pol van CNN leverde een meerderheid op voor de mogelijkheid "de officiële versie klopt niet "
pi_39322097
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 14:50 schreef atmosphere1 het volgende:

Tipisch een reactie van iemand die zich nog weinig in de materie heeft verdiept , je verklaard de genen die de officiële versie in twijfel trekken gewoon voor gek ,dan hoef je niet meer inhoudelijk te reageren.
Ik heb al zat inhoudelijk gereageerd en mij erin verdiept, er valt echter niet te redeneren tegen mensen die ergens in geloven
quote:
Er zijn dan wel heel erg veel gekken op de wereld, alleen al in New York trekt de helft van de bevolking dat de regering vooraf van de aanslagen wist of zelfs bij betrokken is geweest .
Een pol van CNN leverde een meerderheid op voor de mogelijkheid "de officiële versie klopt niet "
Ja, en? Dat mensen in dit soort ongein willen geloven is niets nieuws, tabloids als the Inquirer gaan als zoete broodjes over de toonbank terwijl echte kranten een zieltogend bestaan leiden. Da's zeker ook een bewijs dat de verhalen in de Inquirer een hoger waarheidsgehalte hebben als die in bv de NYT of de Washington Post?

Miljarden mensen op de wereld geloven dat een man ooit de Rode Zee gespleten heeft en een ander op water heeft gelopen, nou, da's dan bij deze ook bewezen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2006 14:57:26 ]
pi_39322108
quote:

[..]

Euhhm....die zielige reactie kwam van maartena, niet van tijger_m . Hij maakte er enkel een grapje over.
pi_39322190
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 14:55 schreef 6833-228 het volgende:

Euhhm....die zielige reactie kwam van maartena, niet van tijger_m . Hij maakte er enkel een grapje over.
Ach, maartena en ik zitten op dezelfde lijn vermoedelijk, dus ik heb daar geen moeite mee
  woensdag 28 juni 2006 @ 14:58:36 #174
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_39322198
quote:

[..]

Mensen willen de waarheid niet geloven, omdat die hun bang maakt. Zij willen liever geloven dat de overheid erachter zat, dat er helemaal geen 'slechte' terroristen zijn die aanslagen kunnen en willen plegen in de VS, dat idee beklemt hun wereld teveel, dus zij geloven dat het allemaal van binnen uit is geplanned.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_39322325
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 14:58 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Mensen willen de waarheid niet geloven, omdat die hun bang maakt. Zij willen liever geloven dat de overheid erachter zat, dat er helemaal geen 'slechte' terroristen zijn die aanslagen kunnen en willen plegen in de VS, dat idee beklemt hun wereld teveel, dus zij geloven dat het allemaal van binnen uit is geplanned.
Ja, erg logisch weer. Het idee dat een overheid hierachter zou zitten is veel bangmakender. Voor mij althans.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')