Niet zeiken, zuipen knulquote:Op maandag 26 juni 2006 00:39 schreef Eilanden het volgende:
Nee een Hools met Wuppies is veeeeel beter dan een Hools met Oranje![]()
idd,over het algemeen vonden de Engelsen de scheids kut,de Nederlanders divers en is Portugal terecht door.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:49 schreef Ambrosius het volgende:
Op zich kloppen al die reacties. Altijd wel mooi om te zien hoe niet-Nederlanders over Nederland denken, zeker vandaag.
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd,over het algemeen vonden de Engelsen de scheids kut,de Nederlanders divers en is Portugal terecht door.
Some guys did.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:30 schreef DutchGooner het volgende:
Op zich heb ik trouwens weinig met het Nederlands elftal maar ik denk dat als ik direct na de wedstrijd zo'n kloteportugees tegen gekomen zou zijn ik me prima vermaakt hebben....
Russen zijn OK. Ze maken van die lekkere warme bontjassenquote:Op maandag 26 juni 2006 01:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een willekeurige Rus will do the same trick DG.
Ik denk dat als ik nu in Duitsland zou zijn ik een nachtje of wat gratis een hotel aangeboden gekregen zou hebbenquote:Op maandag 26 juni 2006 01:33 schreef Superheld het volgende:
[..]
Some guys did.![]()
Kwam de kroeg uit en er liepen nogal veel bebloede mensen, waaronder een met portugees shirt. en een agentje...
Nu toch wel 'spijt' dat ik niet mee was naar Duitsland in de pouleronde.
Whehe, the same, the same.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik nu in Duitsland zou zijn ik een nachtje of wat gratis een hotel aangeboden gekregen zou hebben
Twijfel nog,OF naar de pub in Eindhoven OF naar Gelsenkirchen.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:36 schreef Superheld het volgende:
[..]
Whehe, the same, the same.
Maargoed nu maar in de pub samen met de engelsen die portugezen verrot schelden![]()
![]()
Dat kan alleen nog maar in de finale nu volgens mijquote:Op maandag 26 juni 2006 01:39 schreef Superheld het volgende:
Ik ga alleen nog als het Engeland-Duitsland wordt.![]()
en de Engelsen tegen de Portugezenquote:Op maandag 26 juni 2006 01:42 schreef Superheld het volgende:
Kan wel kloppen, ken de schema's niet uit mijn kop.
Maargoed, zal wel niet gebeuren, aangezien dat de Duitsertjes er wel uit zullen vliegen tegen Argentinie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |