bek houwe over vs sarquote:Op maandag 26 juni 2006 00:20 schreef AntonDingeman het volgende:
Van der Sar is ook een jankbek.
Van der Sar huilt toch ook? Net als Ronaldo.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:21 schreef DJMyst het volgende:
[..]
bek houwe over vs sar
Vd Sar... HELD!!!!!
Ronaldo huilde omdat hij VRIJWILLIG eruit ging, doordat hij de 'ONVERDRAAGELIJKE 'pijn niet meer aan konquote:Op maandag 26 juni 2006 00:23 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Van der Sar huilt toch ook? Net als Ronaldo.
Leer typen, pauper.
Oh ja ... nu worden aggressieve Marokkanen door het plebs opeens op handen gedragen ...quote:Op maandag 26 juni 2006 00:28 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Ronaldo huilde omdat hij VRIJWILLIG eruit ging, doordat hij de 'ONVERDRAAGELIJKE 'pijn niet meer aan kon![]()
![]()
![]()
, ook al was het maar een schrammetje.
Boulahrouz..., je hebt die KUT portugezen eens een les geleerd dat ze geen Jankende egotriphomo rechtsvoor moeten plaatsen
flikker op hij voelt zich nederlander en is dus nederlander. daar zou menig marokkaan een voorbeeld aan kunnen nemen.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:30 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Oh ja ... nu worden aggressieve Marokkanen door het plebs opeens op handen gedragen ...
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:39 schreef Homdeck het volgende:
[..]
flikker op hij voelt zich nederlander en is dus nederlander. daar zou menig marokkaan een voorbeeld aan kunnen nemen.
Iddquote:Op maandag 26 juni 2006 00:33 schreef __droogkloot__ het volgende:
Ik vond Ronaldo juist wel een sympathieke kerel. Niet zeuren om kaarten, na een trap gewoon weer op staan en toch kijken of je de wedstrijd nog kunt uitspelen. Dat je er dan vroeg in een belangrijke wedstrijd af moet dat is dan jammer, ik kan zijn tranen wel begrijpen.
quote:
Homo's gaan voor WK-speler Cristiano Ronaldo
Gepubliceerd op woensdag 14 juni 2006
BEST (ANP) - De Portugese voetballer Cristiano Ronaldo valt het meest in de smaak bij de Nederlandse homo's. Dat blijkt uit een peiling van de Gay Krant, waarvan de resultaten woensdag bekend zijn gemaakt.
Bijna 3000 homo's brachten via de website van het tijdschrift hun stem uit op de ,,mooiste, knapste en meeste sexy spelers'' van het WK voetbal 2006. Op de tweede plaats in de top-11 van 'FC Hunks' staat de Zweed Markus Rosenberg en Nederlander John Heitinga is de nummer drie.
Het elftal wordt gecompleteerd door Michael Owen (Engeland), Robin van Persie (Nederland), David Beckham (Engeland), Fredrik Ljungberg (Zweden), Kaka (Brazilië), Fernando Torres (Spanje), Jan Kromkamp (Nederland) en Iker Casillas (Spanje).
Nelson Haedo Valdez (Paraguay), Francesco Totti (Italië), Ruud van Nistelrooy (Nederland) en Oswaldo Sanchez (Mexico) zitten op de reservebank. De favoriete spelers staan op de uitvouwbare middenpagina van de nieuwste editie van de Gay Krant, die donderdag verschijnt. Ook biedt het tijdschrift een lijstje met uitleg van voetbaltermen en een overzicht van het (gay-)uitgaansleven in de Duitse WK-steden.
Fout lekker.quote:
Linksvoor.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:28 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Boulahrouz..., je hebt die KUT portugezen eens een les geleerd dat ze geen Jankende egotriphomo rechtsvoor moeten plaatsen
noh...die vink zooooooo 2005quote:Op maandag 26 juni 2006 10:52 schreef gebruikersnaam het volgende:
Sommige vrouwen vinden David beckham ook lekker
kvin hem zon vreemd spatlappehoofd hebbequote:Op maandag 26 juni 2006 11:17 schreef zatoichi het volgende:
Dat sommige mensen Heitinga knap vinden snap ik nou echt niet...
[afbeelding]
En als voetballer heb je ook al niets aan hem....![]()
Nee, idd zeg.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:17 schreef zatoichi het volgende:
Dat sommige mensen Heitinga knap vinden snap ik nou echt niet...
[afbeelding]
Van der Sar huilde om een hele andere reden.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:23 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Van der Sar huilt toch ook? Net als Ronaldo.
Leer typen, pauper.
Oh shit, die avatarquote:Op maandag 26 juni 2006 11:28 schreef Robertje het volgende:
Van de Sar huilde omdat ie zo lang is.
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:00 schreef Zwansen het volgende:
Als mn vriendin nu zo ver die vent zou praten, zou ze op kunne rotten.
Ik hoop dat ze dit topic leest.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:00 schreef Zwansen het volgende:
Als mn vriendin nu zo ver die vent zou praten, zou ze op kunne rotten.
Optyfen.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:18 schreef Syytön het volgende:
[..]
Misschien had ik toch maar wel die wedstrijd moeten kijken zeg![]()
![]()
Ongetwiifeld leest ze dit. Interesseert me geen reet.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dit topic leest..
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:04 schreef Zwansen het volgende:
Ongetwiifeld leest ze dit. Interesseert me geen reet.
Ja hoor, maar zo zal ze ook niet doen. Maar mocht ik een wijf hebben die zo zou praten, dan is het huis te klein.quote:
Praatjes knulquote:Op maandag 26 juni 2006 12:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Maar mocht ik een wijf hebben die zo zou praten, dan is het huis te klein.
Offtopic.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:48 schreef DennisMoore het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Ronaldo meer mans is dan Zwansen.
Dat denk ik ook Dennis.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:48 schreef DennisMoore het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Ronaldo meer mans is dan Zwansen.
Ik hou wel van mannen die hun emoties durven te tonenquote:Op maandag 26 juni 2006 12:55 schreef Viking84 het volgende:
meer huilpics
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(ja hoor, God bemoeit zich met voetbal)
[afbeelding]
[afbeelding]
Als zijn ware liefde hem heeft bedrogen....okequote:Op maandag 26 juni 2006 12:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik hou wel van mannen die hun emoties durven te tonen.
En het ergste is dat zijn team ook nog voorstond ook.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:20 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Als zijn ware liefde hem heeft bedrogen....oke
Als hij zijn moeder heeft verloren................oke
Als hij ontslagen is.......................................oke
MAAR , als je gaat huilen, omdat je een spel hebt verloren terwijl je een model als vriendin hebt en een kleine ¤ 10000-20000 PER DAG verdient DAN BEN JE WEL HEEL SNEU ALS JE GAAT HUILEN ALS MAN.![]()
Maar wel lekker.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:28 schreef Zwansen het volgende:
Hij is gewoon uitermate egoïstisch en arrogant.
Als je net lekker in je vel zit en goed het spelletje kan spelen waarvan je houdt en dan ga je er op zo'n manier uit vindt ik het niet gek dat hij daarvoor een traantje wegpinkt...quote:MAAR , als je gaat huilen, omdat je een spel hebt verloren terwijl je een model als vriendin hebt en een kleine ¤ 10000-20000 PER DAG verdient DAN BEN JE WEL HEEL SNEU ALS JE GAAT HUILEN ALS MAN.
Er is ook nog zoiets als eer. Hij vindt het een eer om voor Portugal te mogen spelen, hij wil altijd winnen. Als je er dan geblesseerd vanaf moet dan doet dat pijn, ik snap het heel goed.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:20 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Als zijn ware liefde hem heeft bedrogen....oke
Als hij zijn moeder heeft verloren................oke
Als hij ontslagen is.......................................oke
MAAR , als je gaat huilen, omdat je een spel hebt verloren terwijl je een model als vriendin hebt en een kleine ¤ 10000-20000 PER DAG verdient DAN BEN JE WEL HEEL SNEU ALS JE GAAT HUILEN ALS MAN.![]()
wel mee eens, maar toch is t leuk dat 'ie huiltquote:Op maandag 26 juni 2006 13:49 schreef flapdrolletje het volgende:
[..]
Als je net lekker in je vel zit en goed het spelletje kan spelen waarvan je houdt en dan ga je er op zo'n manier uit vindt ik het niet gek dat hij daarvoor een traantje wegpinkt...
quote:Op maandag 26 juni 2006 14:36 schreef -Sandstorm- het volgende:
KK FIGO
Ik hoop dat Terry hem zijn been breekt volgende wedstrijd![]()
![]()
![]()
![]()
En die homo van een Ronaldo. Gore kut huilebalk. Allemaal die mediterrianen. Vuile tomatenplukkers.
Eenschquote:Ongenuanceerde
Cristiano Ronaldoquote:Op maandag 26 juni 2006 14:15 schreef Xalopalyps het volgende:
Vreemd, de meeste meiden bij mij in de buurt zijn juist voor Robin van Persie en zonder hem zouden ze voetbal ook haten *VROUWENLOGICA*
Zei je dat echt tegen haar? Ik geloof er niks vanquote:Op maandag 26 juni 2006 00:12 schreef Relneger18 het volgende:
ik: Sterf, jij vuile gore snol.
Figo een lekkerdingquote:Op maandag 26 juni 2006 18:08 schreef amaranta het volgende:
maar de waarheid moet gezegd worden:
DIE KEREL IS OOK ECHT ABSURD LEKKER!
En Figo is ook een lekker ding!
nee tuurlijk nietquote:Op maandag 26 juni 2006 16:07 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Zei je dat echt tegen haar? Ik geloof er niks van![]()
Dus je vind Ronaldo wel een lekkerding ?quote:
Kun je toch nooit krijgenquote:Op maandag 26 juni 2006 18:08 schreef amaranta het volgende:
maar de waarheid moet gezegd worden:
DIE KEREL IS OOK ECHT ABSURD LEKKER!
En Figo is ook een lekker ding!
Scherpquote:Op maandag 26 juni 2006 18:18 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dus je vind Ronaldo wel een lekkerding ?
Homo
Homofoobquote:Op maandag 26 juni 2006 18:18 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dus je vind Ronaldo wel een lekkerding ?
Homo
Als het er van de zomer weer zo warm wordt gebeurt dat bijna geheid.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:20 schreef DJMyst het volgende:
kanker breezahh.. en heel portugal kan van mij de pleuris krijgen.. hoop dat alle portugesen zullen branden in de hel!!
kanker breezahhh
Hoe oud zijn die? Laat me raden; 13-14-15-16?quote:Op maandag 26 juni 2006 22:04 schreef alors het volgende:
Hier ook allemaal lui met Cristiano plaatjes op msn![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 22:05 schreef Serendips het volgende:
[..]
Hoe oud zijn die? Laat me raden; 13-14-15-16?
heeeeyyy, je mag maar 1 getal trekken vieze nichtquote:Op maandag 26 juni 2006 22:05 schreef Serendips het volgende:
[..]
Hoe oud zijn die? Laat me raden; 13-14-15-16?
Hahaha..inderdaad!!!quote:Op maandag 26 juni 2006 00:12 schreef Relneger18 het volgende:
ik: Sterf, jij vuile gore snol.
ECHT NAAR DE AANRECHT MET ZULKE BREEZAH'S![]()
Mannen die huilen zullen gestraft wordenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 02:19 schreef SatanicWarrior het volgende:
Ik hoop dat ronaldo dit nog vaak mag meemaken:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |