hoeveel doelpunten, records en prijzen moet hij nog pakken voordat je om bent?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:07 schreef Zjakkie het volgende:
En toch vind ik die Huntelaar hype nog steeds overdreven
Ach, laat ze maar. Wij weten wel beter, en daar gaat het toch om?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:10 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
hoeveel doelpunten, records en prijzen moet hij nog pakken voordat je om bent?
ik ga heerlijk genieten van Klaas-Jan komend seizoen.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:12 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ach, laat ze maar. Wij weten wel beter, en daar gaat het toch om?![]()
ik ga ook eens kijken denk ik. lekker begin van 3 weken vakantie.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Volgende week zien we hem weer in aktie
Veel doelpunten maken op hoog niveau. Ik geloof best dat Huntelaar een goede gaat worden, maar hij is het nog niet. Geloof jij nou echt dat als Huntelaar mee was gegaan dat we dan ineens veel beter voetbal gezien hadden op het WK? Ik niet.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:10 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
hoeveel doelpunten, records en prijzen moet hij nog pakken voordat je om bent?
Ik liever naar de CL van dit jaar.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:53 schreef -Wolf- het volgende:
Dit WK is voorbij. Ik kijk liever naar de EK-kwalificatie nu.
Zeker weten. Helden bij Ajax worden net zo snel verguisd als ze zijn opgestaan.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:00 schreef Suijk het volgende:
Nee.
Het verleden heeft anders uitgewezen menno.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:01 schreef mennoeminem het volgende:
@ SCH
Gefrustreerd omdat ie niet meer in Heerenveen speelt ...
Als KJH 6 wedstrijden niet scoort dan scoort ie de 7 e wel maar laten vallen
dat zal niet gebeuren.
Waarom wordt Sneijder nog steeds toegejuicht dan, die speelt al minstens anderhalf seizoen kut. Zelfde met Raffa destijds....quote:Op maandag 26 juni 2006 10:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Het verleden heeft anders uitgewezen menno.
Rafael werd ook verguisd, net als Babel, De Ridder, Boukhari, Seedorf enz enz enzquote:Op maandag 26 juni 2006 10:38 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Waarom wordt Sneijder nog steeds toegejuicht dan, die speelt al minstens anderhalf seizoen kut. Zelfde met Raffa destijds....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |