Kutracisten net zo hard verwonden als kutmarokkanen.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:00 schreef Hurricane1 het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit gezien, maar dat is ook dom ja, gewoon vechten in gelijke groep is beter tegen Lonsdale gasten gebeurt vaak en dan mes trekken ofzo is gewoon standaard ja je wilt ze toch zo erg mogenlijk verwonden die kut racisten.
quote:Op maandag 26 juni 2006 01:02 schreef MYND het volgende:
Ze had zo iets kunnen verwachten
Dus iedere vrouw die daar loopt is daar om zich flink te laten doorneuken door de dronken mannen die er lopen? Mên. Dat hadden ze wel van tevoren mogen melden denk ik.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:02 schreef MYND het volgende:
Wat is de functie van een hoofddoek? Jezelf als vrouw minder aantrekkelijk maken voor mannen.
E zijn zoveel moslimmeisjes die hoofddoeken dragen en daarnaast toch de grote slet uithangen. Van boven een hoofddoek, van onder tieten zichtbaar, hele strakke/ verhullende kleding, luidruchtig en schreeuwend over straat, met de kont zwaaien, flirten enz enz dan denk ik van: donder op waarom draag je dan een hoofddoek?Dat is toch tegenstrijdig?(Ervan uitgaande dat je jezelf verplaatst in haar visie en geloof) Erg geloofwaardig komen deze mensen dan ook niet op mij over. TS gaat naar parkpop waar het vol zit met mannen en waar flink gedronken wordt, haar levensmotto is toch: mezelf onaantrekkelijk maken voor mannen? Wat heeft ze daar dan te zoeken? Ze had zo iets kunnen verwachten, conclusie: zeikwijf.
Ja dat wordt altijd gezegt, alleen niemand durft er wat aan te doen. Hihi.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Kutracisten net zo hard verwonden als kutmarokkanen.
Naar een festival ga je om van muziek te genieten. Niet om jezelf te provoceren.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:02 schreef MYND het volgende:
Wat is de functie van een hoofddoek? Jezelf als vrouw minder aantrekkelijk maken voor mannen.
E zijn zoveel moslimmeisjes die hoofddoeken dragen en daarnaast toch de grote slet uithangen. Van boven een hoofddoek, van onder tieten zichtbaar, hele strakke/ verhullende kleding, luidruchtig en schreeuwend over straat, met de kont zwaaien, flirten enz enz dan denk ik van: donder op waarom draag je dan een hoofddoek?Dat is toch tegenstrijdig?(Ervan uitgaande dat je jezelf verplaatst in haar visie en geloof) Erg geloofwaardig komen deze mensen dan ook niet op mij over. TS gaat naar parkpop waar het vol zit met mannen en waar flink gedronken wordt, haar levensmotto is toch: mezelf onaantrekkelijk maken voor mannen? Wat heeft ze daar dan te zoeken? Ze had zo iets kunnen verwachten, conclusie: zeikwijf.
Ik wíst dat iemand op zoek zou gaan naar een fout. Je hebt er één gevonden, goed zo. Lees nu eens een gemiddeld topic door, en haal daar eens de fouten uit.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:01 schreef Blivox het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk het volgende...
Mijn Nederlands is echter gelijk aan, zo niet beter dan dat van de gemiddelde Nederlander, ik heb een VWO-diploma op zak, heb een shitload aan Nederlandse vrienden, heb nog nooit de wet overtreden, ben beleefd en zoek geen gezeik.
En dat is nou typisch Parkpop publiek.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:04 schreef mcDavid het volgende:
Aan je reactie te zien ben jij duidelijk nog nooit op een (rock-)festival geweest!
Wat dacht je van, luisteren naar muziek?quote:Op maandag 26 juni 2006 01:02 schreef MYND het volgende:
Wat 'n eikels inderdaad. Ik vind overigens wel dat je je wat minder plat zou kunnen uitdrukken. Maar het zit je erg hoog, begrijp ik.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:04 schreef clumsy_clitloos het volgende:
Verhaal
Je redeneert als een (door jou gehate kortzichtige) marokkaan, een vrouw moet zich maar aanpassen aan de beperkte beheersing van een man.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:02 schreef MYND het volgende:
Je moet natuurlijk wel toegeven dat het een kleeeein beetje voor de hand ligt dat je op zulke grammaticale missers gepakt gaat worden als je pretendeert beter in Nederlands te zijn dan autochtonen.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:05 schreef clumsy_clitloos het volgende:
[..]
Ik wíst dat iemand op zoek zou gaan naar een fout. Je hebt er één gevonden, goed zo. Lees nu eens een gemiddeld topic door, en haal daar eens de fouten uit.
voor zo'n 80% wel, ja.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:05 schreef Blivox het volgende:
[..]
En dat is nou typisch Parkpop publiek.
Wat een lulverhaal. De combi hoofddoek/hoerenkleding heb ik nog niet voorbij zien komen.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:02 schreef MYND het volgende:
Ik stond er dus naast, en ja dat ging ook even door mijn hoofd heen. Ware het niet dat je dan door 15 man het ziekenhuis in wordt geschopt, en hoeveel ik ook voor c_c over heb (quote:Op maandag 26 juni 2006 00:40 schreef BelleDeJour het volgende:
Als ik het had zien gebeuren was ik er persoonlijk op af gestapt om een van die mongolen op hun smoel te rammen. Ook al zou ik dan finaal de tering in geramd worden.
Je voelt je wel gangster zeker?quote:Op maandag 26 juni 2006 01:04 schreef Hurricane1 het volgende:
[..]
Ja dat wordt altijd gezegt, alleen niemand durft er wat aan te doen. Hihi.![]()
Litso Adje Litso zegt dat hij erbij was, het lijkt nog realistisch te zijn ook.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom valt iedereen de TS aan?
Zijn jullie wel fucking wijs?
Als het al geen leuk kloonverhaal is dan
Oh tuurlijk, het is ook niet arrogant bedoeld, ik ga mezelf alleen niet profileren als een dom allochtoontje zonder taalbesef. Ik weet gewoon hoe het beeld van de gemiddelde meid met hoofddoek eruit ziet, en dat ik daar niet in pas.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:06 schreef Blivox het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel toegeven dat het een kleeeein beetje voor de hand ligt dat je op zulke grammaticale missers gepakt gaat worden als je pretendeert beter in Nederlands te zijn dan autochtonen.
En ik heb ze daar samen zien lopen.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:09 schreef Blivox het volgende:
[..]
Litso Adje Litso zegt dat hij erbij was, het lijkt nog realistisch te zijn ook.
Wat ik wil zeggen is dat TS er bewust voor kiest om een risico te nemen. Aan de ene kant wil ze zich onaantrekkelijk maken voor mannen door een hoofddoek om te doen(risico beperken), maar aan de andere kant gaat ze wel naar parkpop waar het krioelt van mannen en waar drank wordt gedronken(risico nemen). Dan brandt er bij mij een lichtje van: je meet met twee staven,oftewel jij weet ook niet wat je wilt. Natuurlijk is het verkeerd wat die gasten deden, en ze mag natuurlijk genieten van muziek, maar dan moet ze achteraf niet zeiken als er wat gebeurt.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Naar een festival ga je om van muziek te genieten. Niet om jezelf te provoceren.
En bovendien drinkt TS géén (of zelden?) alcohol, en kleed ze zich totáál niet uitdagend.
Aan je reactie te zien ben jij duidelijk nog nooit op een (rock-)festival geweest!
Ik zal aan je denken als je overreden wordt door een auto!. Je nam immers het risico om naar buiten te gaanquote:Op maandag 26 juni 2006 01:12 schreef MYND het volgende:
[..]
Wat ik wil zeggen is dat TS er bewust voor kiest om een risico te nemen. Aan de ene kant wil ze zich onaantrekkelijk maken voor mannen door een hoofddoek om te doen(risico beperken), maar aan de andere kant gaat ze wel naar parkpop waar het krioelt van mannen en waar drank wordt gedronken(risico nemen). Dan brandt er bij mij een lichtje van: je meet met twee staven,oftewel jij weet ook niet wat je wilt. Natuurlijk is het verkeerd wat die gasten deden, en ze mag natuurlijk genieten van muziek, maar dan moet ze achteraf niet zeiken als er wat gebeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |