abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 26 juni 2006 @ 01:03:12 #101
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_39235825
quote:
Op maandag 26 juni 2006 01:00 schreef Hurricane1 het volgende:

[..]

Heb ik nog nooit gezien, maar dat is ook dom ja, gewoon vechten in gelijke groep is beter tegen Lonsdale gasten gebeurt vaak en dan mes trekken ofzo is gewoon standaard ja je wilt ze toch zo erg mogenlijk verwonden die kut racisten.
Kutracisten net zo hard verwonden als kutmarokkanen.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
  maandag 26 juni 2006 @ 01:04:01 #102
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_39235844
quote:
Op maandag 26 juni 2006 01:02 schreef MYND het volgende:
Ze had zo iets kunnen verwachten
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_39235845
quote:
Wat is de functie van een hoofddoek? Jezelf als vrouw minder aantrekkelijk maken voor mannen.

E zijn zoveel moslimmeisjes die hoofddoeken dragen en daarnaast toch de grote slet uithangen. Van boven een hoofddoek, van onder tieten zichtbaar, hele strakke/ verhullende kleding, luidruchtig en schreeuwend over straat, met de kont zwaaien, flirten enz enz dan denk ik van: donder op waarom draag je dan een hoofddoek?Dat is toch tegenstrijdig?(Ervan uitgaande dat je jezelf verplaatst in haar visie en geloof) Erg geloofwaardig komen deze mensen dan ook niet op mij over. TS gaat naar parkpop waar het vol zit met mannen en waar flink gedronken wordt, haar levensmotto is toch: mezelf onaantrekkelijk maken voor mannen? Wat heeft ze daar dan te zoeken? Ze had zo iets kunnen verwachten, conclusie: zeikwijf.
Dus iedere vrouw die daar loopt is daar om zich flink te laten doorneuken door de dronken mannen die er lopen? Mên. Dat hadden ze wel van tevoren mogen melden denk ik.
Laat je niet zo opnaaien joh!
pi_39235862
quote:
Op maandag 26 juni 2006 01:03 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Kutracisten net zo hard verwonden als kutmarokkanen.
Ja dat wordt altijd gezegt, alleen niemand durft er wat aan te doen. Hihi.
The word is the word of the sword, Until the wrongs are righted
pi_39235863
quote:
Wat is de functie van een hoofddoek? Jezelf als vrouw minder aantrekkelijk maken voor mannen.

E zijn zoveel moslimmeisjes die hoofddoeken dragen en daarnaast toch de grote slet uithangen. Van boven een hoofddoek, van onder tieten zichtbaar, hele strakke/ verhullende kleding, luidruchtig en schreeuwend over straat, met de kont zwaaien, flirten enz enz dan denk ik van: donder op waarom draag je dan een hoofddoek?Dat is toch tegenstrijdig?(Ervan uitgaande dat je jezelf verplaatst in haar visie en geloof) Erg geloofwaardig komen deze mensen dan ook niet op mij over. TS gaat naar parkpop waar het vol zit met mannen en waar flink gedronken wordt, haar levensmotto is toch: mezelf onaantrekkelijk maken voor mannen? Wat heeft ze daar dan te zoeken? Ze had zo iets kunnen verwachten, conclusie: zeikwijf.
Naar een festival ga je om van muziek te genieten. Niet om jezelf te provoceren.
En bovendien drinkt TS géén (of zelden?) alcohol, en kleed ze zich totáál niet uitdagend.

Aan je reactie te zien ben jij duidelijk nog nooit op een (rock-)festival geweest!
  maandag 26 juni 2006 @ 01:05:07 #106
111528 Viajero
Who dares wins
pi_39235880
Wat mij betreft worden hoofddoekjes verboden in Nederland. De gedachte erachter is dat meisjes en vrouwen die geen hoofddoek dragen onzedig zijn, en dat vat ik op als een diepe belediging aan westerse vrouwen.

Hoofddoekjes
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_39235885
quote:
Op maandag 26 juni 2006 01:01 schreef Blivox het volgende:

[..]

Je bedoelt natuurlijk het volgende...

Mijn Nederlands is echter gelijk aan, zo niet beter dan dat van de gemiddelde Nederlander, ik heb een VWO-diploma op zak, heb een shitload aan Nederlandse vrienden, heb nog nooit de wet overtreden, ben beleefd en zoek geen gezeik.
Ik wíst dat iemand op zoek zou gaan naar een fout. Je hebt er één gevonden, goed zo. Lees nu eens een gemiddeld topic door, en haal daar eens de fouten uit.
  maandag 26 juni 2006 @ 01:05:48 #108
93522 Blivox
Run along
pi_39235893
quote:
Op maandag 26 juni 2006 01:04 schreef mcDavid het volgende:
Aan je reactie te zien ben jij duidelijk nog nooit op een (rock-)festival geweest!
En dat is nou typisch Parkpop publiek.
Let's go and watch the sun rise,
over London bridge or the Golden Gates, or Puddefjordsbroen.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 26 juni 2006 @ 01:05:54 #109
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_39235896
Kunnen alle lonsdalers figo pakken
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_39235918
quote:

Wat dacht je van, luisteren naar muziek?
Met vrienden zijn?
Sociaal doen.

Oh nee, natuurlijk, ze mag niet meer door Rotterdam lopen omdat daar jongeren rondhangen die haar wel eens aantrekkelijk kunnen vinden.. En wat dacht je van korte mouwen? Oh nee, straks loopt er iemand rond met een armenfetish. Rot toch op man.
Neen
pi_39235924
quote:
Op maandag 26 juni 2006 00:04 schreef clumsy_clitloos het volgende:
Verhaal
Wat 'n eikels inderdaad. Ik vind overigens wel dat je je wat minder plat zou kunnen uitdrukken. Maar het zit je erg hoog, begrijp ik.
  maandag 26 juni 2006 @ 01:06:48 #112
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_39235928
quote:

Je redeneert als een (door jou gehate kortzichtige) marokkaan, een vrouw moet zich maar aanpassen aan de beperkte beheersing van een man.

Persoonlijk heb ik het ook niet zo op met hoofddoeken, maar dat is natuurlijk totaal geen reden om mensen te gaan lastigvallen. Dat er 'hypocrieten' tussen die hoofddoeken dragers zitten, doet er niets aan af dat er genoeg 'oprechte' dragers tussen zitten.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  maandag 26 juni 2006 @ 01:06:56 #113
93522 Blivox
Run along
pi_39235934
quote:
Op maandag 26 juni 2006 01:05 schreef clumsy_clitloos het volgende:

[..]

Ik wíst dat iemand op zoek zou gaan naar een fout. Je hebt er één gevonden, goed zo. Lees nu eens een gemiddeld topic door, en haal daar eens de fouten uit.
Je moet natuurlijk wel toegeven dat het een kleeeein beetje voor de hand ligt dat je op zulke grammaticale missers gepakt gaat worden als je pretendeert beter in Nederlands te zijn dan autochtonen.
pi_39235939
quote:
Op maandag 26 juni 2006 01:05 schreef Blivox het volgende:

[..]

En dat is nou typisch Parkpop publiek.
voor zo'n 80% wel, ja.
  maandag 26 juni 2006 @ 01:07:25 #115
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_39235950
quote:

Wat een lulverhaal. De combi hoofddoek/hoerenkleding heb ik nog niet voorbij zien komen.
En dan nog, waar haal je vandaan dat ze daardoor onaantrekkelijk wil lijken.
Waarschijnlijk ging ze voor de muziek, en ik zie niet in waarom dat met hoofddoek opeens niet zou kunnen.
  maandag 26 juni 2006 @ 01:07:45 #116
105263 Litso
Interlectueel.
pi_39235956
quote:
Op maandag 26 juni 2006 00:40 schreef BelleDeJour het volgende:
Als ik het had zien gebeuren was ik er persoonlijk op af gestapt om een van die mongolen op hun smoel te rammen. Ook al zou ik dan finaal de tering in geramd worden.
Ik stond er dus naast, en ja dat ging ook even door mijn hoofd heen. Ware het niet dat je dan door 15 man het ziekenhuis in wordt geschopt, en hoeveel ik ook voor c_c over heb ( ), het is toch al gebeurd en om je dan nog eens de tyfus te laten schoppen bedankt ik toch maar voor.
Ik vind het echt een lage streek, ik heb er verder weinig woorden voor.
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  maandag 26 juni 2006 @ 01:07:58 #117
69994 seto
-|||--------|||-
pi_39235968
quote:
Op maandag 26 juni 2006 01:04 schreef Hurricane1 het volgende:

[..]

Ja dat wordt altijd gezegt, alleen niemand durft er wat aan te doen. Hihi.
Je voelt je wel gangster zeker?
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  maandag 26 juni 2006 @ 01:09:03 #118
93522 Blivox
Run along
pi_39235995
Een groep van lonsdalers aanvallen voor één flauwe streek is inderdaad niet echt verstandig.
pi_39235999
Waarom valt iedereen de TS aan?
Zijn jullie wel fucking wijs?
Als het al geen leuk kloonverhaal is dan
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_39236021
quote:
Op maandag 26 juni 2006 01:05 schreef paultjuhhh het volgende:
Kunnen alle lonsdalers figo pakken
Daar ben ik het dan wel weer mee eens.
Neen
  maandag 26 juni 2006 @ 01:09:51 #121
93522 Blivox
Run along
pi_39236024
quote:
Op maandag 26 juni 2006 01:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom valt iedereen de TS aan?
Zijn jullie wel fucking wijs?
Als het al geen leuk kloonverhaal is dan
Litso Adje Litso zegt dat hij erbij was, het lijkt nog realistisch te zijn ook.
pi_39236066
quote:
Op maandag 26 juni 2006 01:06 schreef Blivox het volgende:

[..]

Je moet natuurlijk wel toegeven dat het een kleeeein beetje voor de hand ligt dat je op zulke grammaticale missers gepakt gaat worden als je pretendeert beter in Nederlands te zijn dan autochtonen.
Oh tuurlijk, het is ook niet arrogant bedoeld, ik ga mezelf alleen niet profileren als een dom allochtoontje zonder taalbesef. Ik weet gewoon hoe het beeld van de gemiddelde meid met hoofddoek eruit ziet, en dat ik daar niet in pas.
pi_39236074
quote:
Op maandag 26 juni 2006 01:09 schreef Blivox het volgende:

[..]

Litso Adje Litso zegt dat hij erbij was, het lijkt nog realistisch te zijn ook.
En ik heb ze daar samen zien lopen.
  maandag 26 juni 2006 @ 01:12:50 #124
133805 MYND
Choose your alter ego !!
pi_39236121
quote:
Op maandag 26 juni 2006 01:04 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Naar een festival ga je om van muziek te genieten. Niet om jezelf te provoceren.
En bovendien drinkt TS géén (of zelden?) alcohol, en kleed ze zich totáál niet uitdagend.

Wat ik wil zeggen is dat TS er bewust voor kiest om een risico te nemen. Aan de ene kant wil ze zich onaantrekkelijk maken voor mannen door een hoofddoek om te doen(risico beperken), maar aan de andere kant gaat ze wel naar parkpop waar het krioelt van mannen en waar drank wordt gedronken(risico nemen). Dan brandt er bij mij een lichtje van: je meet met twee staven,oftewel jij weet ook niet wat je wilt. Natuurlijk is het verkeerd wat die gasten deden, en ze mag natuurlijk genieten van muziek, maar dan moet ze achteraf niet zeiken als er wat gebeurt.
The future lies before you, like paths of pure white snow. Be careful how you tread it, for every step will show.
pi_39236154
quote:
Op maandag 26 juni 2006 01:12 schreef MYND het volgende:

[..]

Wat ik wil zeggen is dat TS er bewust voor kiest om een risico te nemen. Aan de ene kant wil ze zich onaantrekkelijk maken voor mannen door een hoofddoek om te doen(risico beperken), maar aan de andere kant gaat ze wel naar parkpop waar het krioelt van mannen en waar drank wordt gedronken(risico nemen). Dan brandt er bij mij een lichtje van: je meet met twee staven,oftewel jij weet ook niet wat je wilt. Natuurlijk is het verkeerd wat die gasten deden, en ze mag natuurlijk genieten van muziek, maar dan moet ze achteraf niet zeiken als er wat gebeurt.
Ik zal aan je denken als je overreden wordt door een auto!. Je nam immers het risico om naar buiten te gaan .

Echt je redeneerd als een banaan.
ijs_beer fan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')