met je oranje naamquote:Op zondag 25 juni 2006 23:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh, was er voetbal dan?
Hulde aan Talpa gaat inderdaad te verquote:
Ga doodquote:Op zondag 25 juni 2006 23:41 schreef Meki het volgende:
Mooi eindelijk hebben jullie Nederland uitgeschakeld![]()
nou bedankt Portugal![]()
![]()
quote:Op zondag 25 juni 2006 23:41 schreef Meki het volgende:
![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:10 schreef freiss het volgende:
Nu ben ik maar voor DuitslandEngeland(vergelding)
Meki je bent een held! Ik hoop dat ze jou de volgende keer opstellen als spits, dan wordt het nog wel wat.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:41 schreef Meki het volgende:
![]()
quote:Op zondag 25 juni 2006 23:41 schreef Meki het volgende:
![]()
Kutallochtoonquote:Op zondag 25 juni 2006 23:41 schreef Meki het volgende:
![]()
Ik ben het met hem eens (de eerste keer volgens mij). Van Basten moet zijn hersens na laten kijken, wat een kutopstelling. Portugal heeft met lof gewonnen, met een fatsoendelijke scheids hadden we vrijwel zeker met een grotere achterstand verloren.quote:Op maandag 26 juni 2006 09:12 schreef HeatWave het volgende:
Hele slappe poging to provoceren weer Meki. Je bent echt al JAREN totaal niet grappig/interessant/schokerend etc meer.
Misschien is het k3 forum nog onder de indruk van je ofzo.
De post was inderdaad zwaar bagger maar de reacties erop kunnen dan ook gelijk meequote:Op maandag 26 juni 2006 09:12 schreef HeatWave het volgende:
Hele slappe poging to provoceren weer Meki. Je bent echt al JAREN totaal niet grappig/interessant/schokerend etc meer.
Misschien is het k3 forum nog onder de indruk van je ofzo.
JIJ moet eens leren lezen.quote:Op maandag 26 juni 2006 09:15 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik ben het met hem eens (de eerste keer volgens mij). Van Basten moet zijn hersens na laten kijken, wat een kutopstelling. Portugal heeft met lof gewonnen, met een fatsoendelijke scheids hadden we vrijwel zeker met een grotere achterstand verloren.
ik ben geen slechte verliezer, ik ben gewoon flink pissig.quote:Op maandag 26 juni 2006 09:19 schreef ..zapper het volgende:
Zoals ik al eerder zei, we zijn slechte verliezers. De reacties op dit topic onderbouwen dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |