met je oranje naamquote:Op zondag 25 juni 2006 23:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh, was er voetbal dan?
Hulde aan Talpa gaat inderdaad te verquote:
Ga doodquote:Op zondag 25 juni 2006 23:41 schreef Meki het volgende:
Mooi eindelijk hebben jullie Nederland uitgeschakeld![]()
nou bedankt Portugal![]()
![]()
quote:Op zondag 25 juni 2006 23:41 schreef Meki het volgende:
![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:10 schreef freiss het volgende:
Nu ben ik maar voor DuitslandEngeland(vergelding)
Meki je bent een held! Ik hoop dat ze jou de volgende keer opstellen als spits, dan wordt het nog wel wat.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:41 schreef Meki het volgende:
![]()
quote:Op zondag 25 juni 2006 23:41 schreef Meki het volgende:
![]()
Kutallochtoonquote:Op zondag 25 juni 2006 23:41 schreef Meki het volgende:
![]()
Ik ben het met hem eens (de eerste keer volgens mij). Van Basten moet zijn hersens na laten kijken, wat een kutopstelling. Portugal heeft met lof gewonnen, met een fatsoendelijke scheids hadden we vrijwel zeker met een grotere achterstand verloren.quote:Op maandag 26 juni 2006 09:12 schreef HeatWave het volgende:
Hele slappe poging to provoceren weer Meki. Je bent echt al JAREN totaal niet grappig/interessant/schokerend etc meer.
Misschien is het k3 forum nog onder de indruk van je ofzo.
De post was inderdaad zwaar bagger maar de reacties erop kunnen dan ook gelijk meequote:Op maandag 26 juni 2006 09:12 schreef HeatWave het volgende:
Hele slappe poging to provoceren weer Meki. Je bent echt al JAREN totaal niet grappig/interessant/schokerend etc meer.
JIJ moet eens leren lezen.quote:Op maandag 26 juni 2006 09:15 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik ben het met hem eens (de eerste keer volgens mij). Van Basten moet zijn hersens na laten kijken, wat een kutopstelling. Portugal heeft met lof gewonnen, met een fatsoendelijke scheids hadden we vrijwel zeker met een grotere achterstand verloren.
ik ben geen slechte verliezer, ik ben gewoon flink pissig.quote:Op maandag 26 juni 2006 09:19 schreef ..zapper het volgende:
Zoals ik al eerder zei, we zijn slechte verliezers. De reacties op dit topic onderbouwen dat.
quote:Op maandag 26 juni 2006 09:21 schreef ..zapper het volgende:
Ik moet helemaal niks van jou, kutmod. Nederland heeft terecht verloren en ik ben blij dat Portugal ons een rotschop heeft gegeven, wellicht dat er nu eindelijk eens mensen wakker worden in hun voetbalbolletje.
Ach inhoudelijk heb je niks te brallen, dus ga maar lekker verder met kleineren. Volwassen knullie ben jequote:
IK heb alles al gezegd wat ik tegen je kwijt wil, das heel wat andersquote:Op maandag 26 juni 2006 09:23 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ach inhoudelijk heb je niks te brallen, dus ga maar lekker verder met kleineren. Volwassen knullie ben je.
ik?quote:Op maandag 26 juni 2006 10:12 schreef __droogkloot__ het volgende:
Flikker op achterlijk ***josti.
*proest*.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:25 schreef frenzy2003 het volgende:
ik geef de schuld aan alle (voormalig) Psv en Feyenoord spitsen,hadden Babel en Huntelaar maar in het veld moeten staan.
Nu raakt die mooi supermarkt toko van jou die wuppies aan de straatstenen niet meer kwijt.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:41 schreef Meki het volgende:
![]()
Hahaha kom even niet meer bij.quote:Op maandag 26 juni 2006 09:21 schreef ..zapper het volgende:
Ik moet helemaal niks van jou, kutmod. Nederland heeft terecht verloren en ik ben blij dat Portugal ons een rotschop heeft gegeven, wellicht dat er nu eindelijk eens mensen wakker worden in hun voetbalbolletje.
altijd kut als een scheids per kaart betaakl wordtquote:Op maandag 26 juni 2006 10:53 schreef Tha-CheF het volgende:
Portugal
trouwens, Ivanov wist de uitslag al![]()
![]()
Signed..quote:Op maandag 26 juni 2006 11:27 schreef descendent1 het volgende:
De emoties druipen er vanaf hier..![]()
P.s. Goed topic!![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 10:06 schreef TimC het volgende:
Lees bijbel,
TimC 18.5 , Wie met Portugal zal zijn, zal vroegtijdig sterven aan kanker.
nog boos omdat Portugal ons een lesje heeft geleerdquote:Op maandag 26 juni 2006 09:12 schreef HeatWave het volgende:
Nee hoorquote:Op maandag 26 juni 2006 13:59 schreef Meki het volgende:
[..]
nog boos omdat Portugal ons een lesje heeft geleerd![]()
Flikker op man, ze hebben ons niks geleerd! Lag allemaal aan de scheids!!quote:Op maandag 26 juni 2006 13:59 schreef Meki het volgende:
[..]
nog boos omdat Portugal ons een lesje heeft geleerd![]()
welke oude niveauquote:Op maandag 26 juni 2006 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor. was er 5 min na de wedstrijd overheen.
.
Je haalt gewoon je oude niveau allang niet meer, en dat is wel jammer.
quote:Op zondag 25 juni 2006 23:42 schreef gateh het volgende:
ach sterf
ze zeggen toch dat je niet meer grappig bent accepteer dat dan, Ga niet irritant lopen doen omdat nederland niet meer verder kan.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:04 schreef Meki het volgende:
[..]
welke oude niveau
ik ben nog steeds hoe ik ben ...
quote:Op maandag 26 juni 2006 14:21 schreef dr-phil het volgende:
[..]
ze zeggen toch dat je niet meer grappig bent accepteer dat dan, Ga niet irritant lopen doen omdat nederland niet meer verder kan.
Ga je toch verder dan ben je echt triest bezig je krijgt zo wel respect van andere forum gebruikers he....
Ojah btw voordat je zegt dat ik dit niet zo serieus moet nemen omdat dit in ONZ staat maakt me geen ene fuck uit het is gewoon niet grappig
Alsof dat iets boeit, je bent gewoon irritant bezig. klein kind!quote:Op maandag 26 juni 2006 14:23 schreef Meki het volgende:
[..]
wie zegt dat
enkel een iemand zegt dat
en de anderen zijn meelopers![]()
jou woordenquote:Op maandag 26 juni 2006 14:25 schreef dr-phil het volgende:
[..]
Alsof dat iets boeit, je bent gewoon irritant bezig. klein kind!
nog steedsquote:Op maandag 26 juni 2006 14:31 schreef dwerg het volgende:
Je had de wedstrijd op moeten nemen en op DVD's moeten branden, Meki. Dan had je die kunnen verkopen in V&A. Of ben je daar nog steeds geband vanwege je vorige handeltje?
Ja MIJN woorden ja, Het bewijst maar weer eens dat jij een van die tering irritant kut marrokaantje ben en de andere een slechte naam geeft.quote:
Aach je moet niet zo boos worden om voetbalquote:Op maandag 26 juni 2006 14:32 schreef dr-phil het volgende:
[..]
Ja MIJN woorden ja, Het bewijst maar weer eens dat jij een van die tering irritant kut marrokaantje ben en de andere een slechte naam geeft.
Gelukkig ken ik nog een hoop mensen van de zelfde afkomst die relaxt zijn kan je nog iets van leren.
Vin je dat ik een racist ben? donder dan lekker op uit nederland of beter nog open geen topic over dit soort onderwerpen.
Ojah en maar schelden schelden in nederland zitten racisten, ja doe je misschien niet hier op het forum maar wel met je 'gangsta' vriendjes in 'da hood'
Denk maar niet dat ik dom ben ofzo, ik kijk normaal nooit voetbal maar dit keer was ik toch echt de hele tijd met voetbal bezig en dan komt er zo'n kneus als jij met die lompe opmerkingen.
dat weten we ook dat het een spel is, alleen jij brengt het op zo'n kut manier dat users boos worden op je ( en terecht )quote:Op maandag 26 juni 2006 14:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Aach je moet niet zo boos worden om voetbal
het is een spel met winnaar en verliezers
en dit keer is Portugal de winnaar en ik juich ze toe
en dan krijg ik dit te horen
Portugal is mijn fanland altijd geweest maar nee in Nederland moet je perse Nederland steunen
waarom steunt Hiddink dan Australie![]()
provoceren mag niet op Fok!quote:Op maandag 26 juni 2006 09:12 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op maandag 26 juni 2006 14:32 schreef dr-phil het volgende:
Denk maar niet dat ik dom ben ofzo, ik kijk normaal nooit voetbal maar dit keer was ik toch echt de hele tijd met voetbal bezig en dan komt er zo'n kneus als jij met die lompe opmerkingen.
Ga koekhappen, vuile trut !quote:Op zondag 25 juni 2006 23:41 schreef Meki het volgende:
![]()
luiergirl! ''dus''quote:Op maandag 26 juni 2006 19:04 schreef Kindervriend het volgende:
Zijn doodsverwensingen toegestaan in dit topic?
Tering zeg, blije kutuser. Geef dit buitenlands, kinderachtig stuk vreten een rammelaar ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |