quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:44 schreef mossos_squadra het volgende:
kom op man kluivert de beste oranje spits aller tijden en hij wordt door van basten geneg(e)erd en blablabla
quote:Patrick Kluivert mag alweer op zoek naar een nieuwe club. De topscorer aller tijden van het Nederlands Elftal heeft van zijn huidige werkgever Valencia CF te horen gekregen te mogen vertrekken. Trainer Quique Flores ziet geen toekomst meer in de blessuregevoelige Kluivert, die afgelopen seizoen aan beide knieen werd geoperereerd.
Volgens Flores heeft Valencia CF al voldoende aanvallers met Marco Di Vaio, Stefano Fiore, Bernardo Corradi, Rufete en José Enrique in de gelederen. Kluivert zal ook niet met de ploeg meereizen naar het trainingskamp in Ermelo. In totaal speelde de aanvaller slechts 10 wedstrijden voor de Spaanse club, waarin hij één keer scoorde.
Nou weet ik het zeker, jij bent die moeder van patrick he ? Van Gaal kreeg ook al nachtmerries van jou toen je hem besprong op schiphol. Ga je ons nou ook bespringen hier ?quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:44 schreef mossos_squadra het volgende:
kom op man kluivert de beste oranje spits aller tijden en hij wordt door van basten geneg(e)erd en ik denk dat VAN BASTEN gewoon jaloers op SEEDORF is omdat SEEDORF meer bereikt heeft bij ac milan dan van basten.
Inderdaad, niet alleen tactloos, maar vanuit PR oogpunt ook ontactisch van Van Basten om openlijk te beweren dat een actieve speler over the hill is. Zeker als die speler nog steeds voor verassingen kan zorgen. Zidane is ook aan het eind van zijn carriere en je ziet maar wat voor beslissende rol die heeft gespeeld.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:11 schreef TheVulture het volgende:
Davids heeft wel gelijk, met name hij had in deze selectie niet misstaan en de manier waarop Van Basten soms reageert als hem naar een mening over spelers wordt gevraagd is af en toe op het respectloze af... Van Bommel, Van Nistelrooij, Kromkamp, Davids, Seedorf, Kluivert... allen zijn al door Van Basten openlijk aan de schandpaal genageld. Dat ie geen vertrouwen heeft in bepaalde spelers is zijn keuze maar om dan in de pers schamper over ze te gaan doen past totaal niet bij een bondscoach... het zijn wel vrijwel allemaal jongens die het Nederlandse voetbal grote diensten hebben bewezen...
Meest schrijnende voorbeeld van Van Basten's tactloze gedrag vond ik dat ie bij een kinderpersconferentie duidelijk aangaf dat hij Huntelaar zou meenemen... toen ie daarop bij het bekendmaken van de echte selectie op werd gewezen meldde ie doodleuk dat het maar een vraag van een kind betrof en dat hij daarop ook een kinderlijk antwoord gaf... dan mis je dus duidelijk een stuk respect voor mensen....
Hmmm, ik dacht dat LBO-zwakstroom tegenwoordig wel uitgesloten was van deelname aan Fok!-forum.quote:Op donderdag 6 juli 2006 03:01 schreef mossos_squadra het volgende:
ik denk dat VAN BASTEN gewoon bang is voor die dikke neger lullen van DAVIDS en SEEDORF vooral als ze die dikke lullen in zijn kont zitten te proppen na een verloren wedstrijd.
kut van basten heeft mijn wk helemaal verneukt die vieze stinkerd
En het zijn jongens met meer internationale ervaring dan hij heeft.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:11 schreef TheVulture het volgende:
Davids heeft wel gelijk, met name hij had in deze selectie niet misstaan en de manier waarop Van Basten soms reageert als hem naar een mening over spelers wordt gevraagd is af en toe op het respectloze af... Van Bommel, Van Nistelrooij, Kromkamp, Davids, Seedorf, Kluivert... allen zijn al door Van Basten openlijk aan de schandpaal genageld. Dat ie geen vertrouwen heeft in bepaalde spelers is zijn keuze maar om dan in de pers schamper over ze te gaan doen past totaal niet bij een bondscoach... het zijn wel vrijwel allemaal jongens die het Nederlandse voetbal grote diensten hebben bewezen...
Meest schrijnende voorbeeld van Van Basten's tactloze gedrag vond ik dat ie bij een kinderpersconferentie duidelijk aangaf dat hij Huntelaar zou meenemen... toen ie daarop bij het bekendmaken van de echte selectie op werd gewezen meldde ie doodleuk dat het maar een vraag van een kind betrof en dat hij daarop ook een kinderlijk antwoord gaf... dan mis je dus duidelijk een stuk respect voor mensen....
Hier heeft ook gelijk. Hij selecteert spelers die bijna niet gespeeld hebben en helemaal niet speelklaar waren terwijl hij dat zelfde argument gebruikt om bepaalde spelers niet mee te nemen.quote:Ik heb een fase minder gespeeld in de competitie. Hetzelfde geldt voor alle spelers van het Nederlands elftal. Een aantal spelers, waaronder middenvelders, heeft zelfs ronduit een zwak of slecht seizoen gedraaid in de Nederlandse competitie die toch niet tot de allersterkste van Europa behoort.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 03:05 schreef Steijn het volgende:
[..]
Hmmm, ik dacht dat LBO-zwakstroom tegenwoordig wel uitgesloten was van deelname aan Fok!-forum.
Idd, wat van Basten is er ook vrij ver mee gekomenquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:55 schreef DrDentz het volgende:
ik vind dat je LBO-zwakstroom nu flink tekort doet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |