Inderdaad man. De poule des doods afsluiten met 7 punten is echt slecht.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:26 schreef Aequabilitas het volgende:
"Ik heb genoten van dit WK"zegt van Basten dan.WE HEBBEN 'T GODVERDOMME NET ZO SLECHT GEDAAN ALS IN 1990!!!!!
Triest, is het niet?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:27 schreef achlicia het volgende:
Echt weer Nederlands hoor: Het ligt aan de coach.
Volgens mij heeft VOH elk kopduel gewonnen. Tis alleen jammer dat de afvallende bal niet voor gevaar heeft gezorgd.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:33 schreef Nega het volgende:
Die Kuyt en VoH waren de grootste fouten van de wedstrijd.
ben het met je eens, bahalve dan dat Cocu op de lat schoot en niet Van Bommel.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:00 schreef opinionr het volgende:
[..]
Triest, is het niet?
Ze zaten gewoon massaal te wachten op dit moment om v. Basten eens lekker te kunnen flamen.
Voor het zelfde geld had v. Bommel die bal niet op de lat geschoten, maar raak en had v. persie net iets minder effect aan de bal meegegeven.. dan was het gewoon 2-1 geweest en had je niemand gehoord.
Maar we verliezen een paar "coinflip situaties" en alle blaam komt bij v. Basten te liggen.
Alsof zijn kwalificatiereeks en zijn 1e ronde zo belabberd waren.
Gewoon ongeslagen kwalificeren en de 1e ronde doorkomen in de poul des doods is geen kattepis.
V. Basten heeft het prima gedaan, hij had alleen huntelaar mee moeten nemen.. dat was zijn error van dit WK. Maar om hem dan direct maar te ontslaan, of zoals menig persoon wenst, te executeren, is een beetje overdreven.
Er zullen wel een paar internationals stoppen nu, dus kunnen we mooi doorgaan met het verjongen van het elftal.
dat EK in 2008 gaan we winnen, daar durf in mijn buuman voor in het vuur te gooien.
schaf maar alvast aanmaakblokjes aan danquote:Op maandag 26 juni 2006 01:00 schreef opinionr het volgende:
V. Basten heeft het prima gedaan, hij had alleen huntelaar mee moeten nemen.. dat was zijn error van dit WK. Maar om hem dan direct maar te ontslaan, of zoals menig persoon wenst, te executeren, is een beetje overdreven.
Er zullen wel een paar internationals stoppen nu, dus kunnen we mooi doorgaan met het verjongen van het elftal.
dat EK in 2008 gaan we winnen, daar durf in mijn buuman voor in het vuur te gooien.
Ja en dus?Volgende ronde meteen eruit!Die 7 punten zeggen me geen ene flikker!Uiteindelijk vliegen we er net zoals in '90 na de voorrondes uitquote:Op maandag 26 juni 2006 00:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
Inderdaad man. De poule des doods afsluiten met 7 punten is echt slecht.
Je moet niet op geluk vertrouwen maar de beste spelers opstellen en winnen.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:15 schreef melke het volgende:
Ik vind Van Basten een top goser! De meeste voetballers van de selectie trouwens ook! Je kunt voetballen wat je wilt, maar je hebt ook een beetje geluk nodig. Dat miste het Nederlands Elftal vanavond. Als ze hadden gewonnen werden ze de hemel in geprezen. Nu krijg je weer een hoop gezeik en kritiek van zogenaamde mensen die het beter kunnen. Bullshit, makkelijk ouwhoeren als je thuis voor je tv zit
Een goede coach.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:42 schreef Takkesteeg het volgende:
Wie had 't dan moeten doen?
quote:Op maandag 26 juni 2006 01:30 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Je moet niet op geluk vertrouwen maar de beste spelers opstellen en winnen.
Aanvallend, dominant voetbal nog geen een keer gezien en het middenveld was om te huilen.
Een arrogante kwal is van Basten, vind de uitschakeling blijkbaar niet zo belangrijk.
Ik hoop dat de KNVB deze man ontslaat en gewoon een fatsoenlijke coach neerzet.
quote:Op maandag 26 juni 2006 03:45 schreef melke het volgende:
Ach wat zeiken jullie nou!? Als een coach niet wint is het een zak, een loser, een lul, etc. Iedere coach die niet wint word afgezeikt! Hij kan 100 wedstrijden ongeslagen zijn, als hij er 1 verliest is het een baggertrainer en zijn de spelers bagger. In Nederland wonen gewoon teveel zeikers, daarom verliezen we steeds! Wint men dan is de tegenstander zwak of dan is het geluk. Verliest men dan is het allemaal de schuld van de coach en van sommige spelers. Pffff hoe kortzichtig kunnen mensen zijn!!! Grote mond achter de tv is makkelijk, ga er zelf maar eens staan!
Wereldtoppers? Je bedoelt arrogante geldwolvenquote:Op maandag 26 juni 2006 03:52 schreef tong80 het volgende:
Van Basten is een goede coach, maar hij heeft te veel ervaren kwaliteit thuis gelaten.
Seedorf en Davids zijn wereldtoppers. Waren zij geselecteerd was Stam ook meegegaan.
Van Nistelrooij verdient meer manquote:Op maandag 26 juni 2006 03:56 schreef melke het volgende:
[..]
Wereldtoppers? Je bedoelt arrogante geldwolven
Ja maar die doet tenminste niet arrogant en hij zat letterlijk en figuurlijk niet voor niets op de bankquote:
Wat is er arroant aan om met 3 clubs de EC-1 te winnen ?quote:Op maandag 26 juni 2006 04:27 schreef melke het volgende:
[..]
Ja maar die doet tenminste niet arrogant en hij zat letterlijk en figuurlijk niet voor niets op de bank
je moet die galbak wel een topgozer vinden, anders word je niet meer geselecteerd.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:15 schreef melke het volgende:
Ik vind Van Basten een top goser! De meeste voetballers van de selectie trouwens ook!
quote:Op maandag 26 juni 2006 01:30 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Je moet niet op geluk vertrouwen maar de beste spelers opstellen en winnen.
Aanvallend, dominant voetbal nog geen een keer gezien en het middenveld was om te huilen.
Een arrogante kwal is van Basten, vind de uitschakeling blijkbaar niet zo belangrijk.
Ik hoop dat de KNVB deze man ontslaat en gewoon een fatsoenlijke coach neerzet.
Guus als bondscoach. Geloof je het zelf?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:30 schreef RijstNatie het volgende:
opsouten met die jood
Co of Guus als Bondscoach
quote:Voor Oranje is de achtste finale het eindstation in een WK waarin het niet voldoende aantoonde meer te verdienen
Hij had ook John de Wolf en Koeman op moeten stellenquote:Op zondag 25 juni 2006 23:30 schreef Drakire het volgende:
Serieus wat een lul, hij heeft het Nederlands elftal mischien ver gebracht veel wedstrijden ongeslagen etc maar who the hell cares about that lol als het erop aankomt kan hij het dus niet.
En waarom zou je vennegoor of hesselink opstellen boven Kluivert of Huntelaar LOL.
En waar was Edgar Davids :S ? dat is altijd een vaste kracht geweest voor het Nederlands elftal.
Bedankt voor het Verkrachten van het Nederlands elftal Marco Bedankt.![]()
Normaal gesproken niet, maar:quote:Op maandag 26 juni 2006 00:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Dus je moet iedereen met geel maar wisselen omdat je wel eens de kans zou kunnen lopen dat Figo ze misschien een kaart aannaait?
zout toch op, als je 20x op doel schiet zonder het net een keer te raken, ligt het aan de spelers en zeker niet aan de coach. Van Basten doet het prima.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:36 schreef kollie het volgende:
Van Basten is verantwoordelijk voor dit debacle, conclusies trekken en optyfen.
als je nie ken score ken je ook nie winnequote:Op maandag 26 juni 2006 09:39 schreef SimtekF1 het volgende:
gisteren was het gewoon domme pech dat er niet gescoord werd, er waren kansen genoeg.
Ik vind 4-3-3 een ideale keuze voor het Nederlands elftal, we hebben veel aanvallers het zou zonde zijn als je er maar 2 kan opstellen.quote:Op maandag 26 juni 2006 09:50 schreef Perrin het volgende:
Achteraf bezien was 4-3-3 met dit team gewoon een slechte keus. We hebben nauwelijks opkomende vleugelspelers gezien die een mooie voorzet gaven, alleen Robben kwam in de buurt.
Daar vind ik van Nistelrooy achteraf gezien eigenlijk toch wel het beste voor.quote:Vervolgens missen we de spits in vorm die aan een half kansje genoeg heeft om zo'n voorzet in te tikken.
Het middenveld was zwak en mocht niet aanvallen van van Basten, maar nu schijnt het dat het meeste toch uit Cruijff z`n hoofd kwam maar hij wou niet de verantwoordelijkheid nemen.quote:Of de middenvelders die ze van achter de spitsen erin rossen. Het middenveld deed het verder redelijk, maar was ver verwijderd van wereldklasse. Alleen de verdediging stond goed vond ik.
Van Basten heeft het goed gedaan? Laat me niet lachen. Het is nog een grotere lafaard dan Advocaat. En dan wil de knvb zijn contract ook nog verlengenquote:Op maandag 26 juni 2006 09:39 schreef SimtekF1 het volgende:
Man man wat een gezeik van iedereen zeg.
Flikker toch op met dat gezeik over van Basten, hij heeft het hardstikke goed gedaan, gisteren was het gewoon domme pech dat er niet gescoord werd, er waren kansen genoeg.
precies, t heeft niks met ervaring te maken. van Basten is gewoon een slechte coach, al was ie 70quote:Op zondag 2 juli 2006 16:35 schreef Hathor het volgende:
Klinnsmann heeft ook totaal geen ervaring als coach, maar die staat straks gewoon wel met de wereldbeker in zijn handen op het podium. Ervaring is overrated.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |