abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39235375
quote:
Op maandag 26 juni 2006 00:26 schreef Aequabilitas het volgende:
"Ik heb genoten van dit WK"zegt van Basten dan.WE HEBBEN 'T GODVERDOMME NET ZO SLECHT GEDAAN ALS IN 1990!!!!!
Inderdaad man. De poule des doods afsluiten met 7 punten is echt slecht.
  maandag 26 juni 2006 @ 00:55:27 #102
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_39235565
sneider zoog heel dit toernooi al
kusntjes van van de vaart zijn ook om op te scheiten
een goede coach herken je aan de wedstrijden die het er om doen
we hebben onder v basten geen enkele wedstrijd goed gespeelt, tot aan nu
en deze hebben we verloren.

v basten heeft het nooit gemaakt bij mij. maar nu had ie een kans. en die heeft ie verpest.
haal hiddink maar uit rusland voor 1miljard. stel desnoods ali b aan als coach.
nou oke ali b gaat te ver maar van basten moet wieberen
pi_39235749
quote:
Op maandag 26 juni 2006 00:27 schreef achlicia het volgende:
Echt weer Nederlands hoor: Het ligt aan de coach.
Triest, is het niet?
Ze zaten gewoon massaal te wachten op dit moment om v. Basten eens lekker te kunnen flamen.
Voor het zelfde geld had v. Bommel die bal niet op de lat geschoten, maar raak en had v. persie net iets minder effect aan de bal meegegeven.. dan was het gewoon 2-1 geweest en had je niemand gehoord.
Maar we verliezen een paar "coinflip situaties" en alle blaam komt bij v. Basten te liggen.
Alsof zijn kwalificatiereeks en zijn 1e ronde zo belabberd waren.
Gewoon ongeslagen kwalificeren en de 1e ronde doorkomen in de poul des doods is geen kattepis.

V. Basten heeft het prima gedaan, hij had alleen huntelaar mee moeten nemen.. dat was zijn error van dit WK. Maar om hem dan direct maar te ontslaan, of zoals menig persoon wenst, te executeren, is een beetje overdreven.
Er zullen wel een paar internationals stoppen nu, dus kunnen we mooi doorgaan met het verjongen van het elftal.
dat EK in 2008 gaan we winnen, daar durf in mijn buuman voor in het vuur te gooien.
pi_39235796
quote:
Op zondag 25 juni 2006 23:33 schreef Nega het volgende:
Die Kuyt en VoH waren de grootste fouten van de wedstrijd.
Volgens mij heeft VOH elk kopduel gewonnen. Tis alleen jammer dat de afvallende bal niet voor gevaar heeft gezorgd.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_39235879
quote:
Op maandag 26 juni 2006 01:00 schreef opinionr het volgende:

[..]

Triest, is het niet?
Ze zaten gewoon massaal te wachten op dit moment om v. Basten eens lekker te kunnen flamen.
Voor het zelfde geld had v. Bommel die bal niet op de lat geschoten, maar raak en had v. persie net iets minder effect aan de bal meegegeven.. dan was het gewoon 2-1 geweest en had je niemand gehoord.
Maar we verliezen een paar "coinflip situaties" en alle blaam komt bij v. Basten te liggen.
Alsof zijn kwalificatiereeks en zijn 1e ronde zo belabberd waren.
Gewoon ongeslagen kwalificeren en de 1e ronde doorkomen in de poul des doods is geen kattepis.

V. Basten heeft het prima gedaan, hij had alleen huntelaar mee moeten nemen.. dat was zijn error van dit WK. Maar om hem dan direct maar te ontslaan, of zoals menig persoon wenst, te executeren, is een beetje overdreven.
Er zullen wel een paar internationals stoppen nu, dus kunnen we mooi doorgaan met het verjongen van het elftal.
dat EK in 2008 gaan we winnen, daar durf in mijn buuman voor in het vuur te gooien.
ben het met je eens, bahalve dan dat Cocu op de lat schoot en niet Van Bommel.
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
  maandag 26 juni 2006 @ 01:11:36 #106
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_39236076
quote:
Op maandag 26 juni 2006 01:00 schreef opinionr het volgende:

schaf maar alvast aanmaakblokjes aan dan
met v basten zullen we niets winnen
iedere mongool zag in dat we leefde op geluk in de kwalificatie
of zijn we al de wedstrijden waarbij die ballen op onze latten en palen uiteenspatte alweer vergeten. we hebben 1 goed nederlands elftal gezien onder van basten. en dat was vanavond.
dat we verloren hebben is puur te wijten aan zijn hoogmoed en niet kunnen anticiperen op de tegenstander. Kijk naar hoe hiddink het doet! hij verplaats schuift en verandert van mening bij ieder verschillende tegenstander.
snijder is te licht, vdv kan alleen zinloze kusntjes en portugal is een ploeg die je beter niet kan treffen iedere hollander zag dat in.
Maar v basten maakt het neits uit met zijn *dat zou zo maar kunnen*

v basten
pi_39236119
quote:
Op maandag 26 juni 2006 00:50 schreef Nashje het volgende:

[..]

Inderdaad man. De poule des doods afsluiten met 7 punten is echt slecht.
Ja en dus?Volgende ronde meteen eruit!Die 7 punten zeggen me geen ene flikker!Uiteindelijk vliegen we er net zoals in '90 na de voorrondes uit

Welke mongool selecteert er nou in hemelsnaam 4(!) rechtsbacks
pi_39236148
Ik vind van Basten nog steeds een capabele bondscoach

Daar heeft het niet aan gelegen..
pi_39236224
Ik vind Van Basten een top goser! De meeste voetballers van de selectie trouwens ook! Je kunt voetballen wat je wilt, maar je hebt ook een beetje geluk nodig. Dat miste het Nederlands Elftal vanavond. Als ze hadden gewonnen werden ze de hemel in geprezen. Nu krijg je weer een hoop gezeik en kritiek van zogenaamde mensen die het beter kunnen. Bullshit, makkelijk ouwhoeren als je thuis voor je tv zit
Onderschriftloos
  maandag 26 juni 2006 @ 01:30:23 #110
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_39236684
quote:
Op maandag 26 juni 2006 01:15 schreef melke het volgende:
Ik vind Van Basten een top goser! De meeste voetballers van de selectie trouwens ook! Je kunt voetballen wat je wilt, maar je hebt ook een beetje geluk nodig. Dat miste het Nederlands Elftal vanavond. Als ze hadden gewonnen werden ze de hemel in geprezen. Nu krijg je weer een hoop gezeik en kritiek van zogenaamde mensen die het beter kunnen. Bullshit, makkelijk ouwhoeren als je thuis voor je tv zit
Je moet niet op geluk vertrouwen maar de beste spelers opstellen en winnen.
Aanvallend, dominant voetbal nog geen een keer gezien en het middenveld was om te huilen.
Een arrogante kwal is van Basten, vind de uitschakeling blijkbaar niet zo belangrijk.
Ik hoop dat de KNVB deze man ontslaat en gewoon een fatsoenlijke coach neerzet.
pi_39236965
Wie had 't dan moeten doen?
Van Basten én het team hebben het goed gedaan!
Helaas niet goed genoeg mede door de arbitrage...
  maandag 26 juni 2006 @ 01:43:05 #112
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_39236998
quote:
Op maandag 26 juni 2006 01:42 schreef Takkesteeg het volgende:
Wie had 't dan moeten doen?
Een goede coach.
pi_39237060
ik ben het compleet eens met Boomstam & MrSaso
Nothing to see here, carry on
pi_39238103
quote:
Op maandag 26 juni 2006 01:43 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Een goede coach.
Zoals...?
pi_39238199
Robben is een ongelovelijke nerd! Was ik maar Duits!
2 bier graag..
Dank U
  maandag 26 juni 2006 @ 03:41:29 #116
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_39238203
quote:
Op maandag 26 juni 2006 03:28 schreef Takkesteeg het volgende:

[..]

Zoals...?
Co Adriaanse
pi_39238223
quote:
Op maandag 26 juni 2006 03:41 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Co Adriaanse
Waarom denk jij dat ie 't beter zou doen als Van Basten?
pi_39238225
Ach wat zeiken jullie nou!? Als een coach niet wint is het een zak, een loser, een lul, etc. Iedere coach die niet wint word afgezeikt! Hij kan 100 wedstrijden ongeslagen zijn, als hij er 1 verliest is het een baggertrainer en zijn de spelers bagger. In Nederland wonen gewoon teveel zeikers, daarom verliezen we steeds! Wint men dan is de tegenstander zwak of dan is het geluk. Verliest men dan is het allemaal de schuld van de coach en van sommige spelers. Pffff hoe kortzichtig kunnen mensen zijn!!! Grote mond achter de tv is makkelijk, ga er zelf maar eens staan!
Onderschriftloos
  maandag 26 juni 2006 @ 03:47:52 #119
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_39238238
quote:
Op maandag 26 juni 2006 01:30 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Aanvallend, dominant voetbal nog geen een keer gezien en het middenveld was om te huilen.
Een arrogante kwal is van Basten, vind de uitschakeling blijkbaar niet zo belangrijk.

Helemaal mee eens.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_39238249
quote:
Op maandag 26 juni 2006 03:45 schreef melke het volgende:
Ach wat zeiken jullie nou!? Als een coach niet wint is het een zak, een loser, een lul, etc. Iedere coach die niet wint word afgezeikt! Hij kan 100 wedstrijden ongeslagen zijn, als hij er 1 verliest is het een baggertrainer en zijn de spelers bagger. In Nederland wonen gewoon teveel zeikers, daarom verliezen we steeds! Wint men dan is de tegenstander zwak of dan is het geluk. Verliest men dan is het allemaal de schuld van de coach en van sommige spelers. Pffff hoe kortzichtig kunnen mensen zijn!!! Grote mond achter de tv is makkelijk, ga er zelf maar eens staan!

Vraag me ook af wat al die Nederlanders in buitenlandse dienst doen!
Geld verdienen ja...
Maar ja, daar is 'ons Nederland' weer niet mee gediend!
  Trouwste user 2022 maandag 26 juni 2006 @ 03:52:40 #121
7889 tong80
Spleenheup
pi_39238257
Van Basten is een goede coach, maar hij heeft te veel ervaren kwaliteit thuis gelaten.

Seedorf en Davids zijn wereldtoppers. Waren zij geselecteerd was Stam ook meegegaan.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_39238271
quote:
Op maandag 26 juni 2006 03:52 schreef tong80 het volgende:
Van Basten is een goede coach, maar hij heeft te veel ervaren kwaliteit thuis gelaten.

Seedorf en Davids zijn wereldtoppers. Waren zij geselecteerd was Stam ook meegegaan.

Wereldtoppers? Je bedoelt arrogante geldwolven
Onderschriftloos
pi_39238301
Ik had de Van der Kerkhofs er minimaal ingezet!
  Trouwste user 2022 maandag 26 juni 2006 @ 04:04:30 #124
7889 tong80
Spleenheup
pi_39238317
quote:
Op maandag 26 juni 2006 03:56 schreef melke het volgende:

[..]

Wereldtoppers? Je bedoelt arrogante geldwolven
Van Nistelrooij verdient meer man

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_39238430
quote:
Op maandag 26 juni 2006 04:04 schreef tong80 het volgende:

[..]

Van Nistelrooij verdient meer man

Ja maar die doet tenminste niet arrogant en hij zat letterlijk en figuurlijk niet voor niets op de bank
Onderschriftloos
  Trouwste user 2022 maandag 26 juni 2006 @ 04:32:04 #126
7889 tong80
Spleenheup
pi_39238454
quote:
Op maandag 26 juni 2006 04:27 schreef melke het volgende:

[..]

Ja maar die doet tenminste niet arrogant en hij zat letterlijk en figuurlijk niet voor niets op de bank
Wat is er arroant aan om met 3 clubs de EC-1 te winnen ?

pi_39239258
quote:
Op maandag 26 juni 2006 01:15 schreef melke het volgende:
Ik vind Van Basten een top goser! De meeste voetballers van de selectie trouwens ook!
je moet die galbak wel een topgozer vinden, anders word je niet meer geselecteerd.
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_39239270
quote:
Op maandag 26 juni 2006 01:30 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_39239309
Geef mij maar weer de eredivisie , daar wint aan het eind van het seizoen ALTIJD een hollandse ploeg.
| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
pi_39239456
quote:
Op maandag 26 juni 2006 00:30 schreef RijstNatie het volgende:
opsouten met die jood

Co of Guus als Bondscoach
Guus als bondscoach. Geloof je het zelf?
pi_39239615
Het was gewoon een kut-wedstrijd, die eigenlijk hoopvol begon maar door domme overtredingen van Boulahrouz en van Bommel uiteindelijk ontaarde in een veldslag, waarbij de Portugezen veel slimmer waren.
quote:
Voor Oranje is de achtste finale het eindstation in een WK waarin het niet voldoende aantoonde meer te verdienen
pi_39239667
quote:
Op zondag 25 juni 2006 23:30 schreef Drakire het volgende:
Serieus wat een lul, hij heeft het Nederlands elftal mischien ver gebracht veel wedstrijden ongeslagen etc maar who the hell cares about that lol als het erop aankomt kan hij het dus niet.

En waarom zou je vennegoor of hesselink opstellen boven Kluivert of Huntelaar LOL.
En waar was Edgar Davids :S ? dat is altijd een vaste kracht geweest voor het Nederlands elftal.

Bedankt voor het Verkrachten van het Nederlands elftal Marco Bedankt.
Hij had ook John de Wolf en Koeman op moeten stellen

zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  maandag 26 juni 2006 @ 09:11:04 #133
150776 Chou
Anti Kabinet
pi_39239769
Dat snap ik nu niet, nederlandse coach hier en dan weer eentje daar, allemaal in het buitenland maar ze zetten zo'n jonge vent helemaal alleen voor het grote werk, als je wereldkampioen wilt worden dan moet je elke coach die je in je land hebt om de tafel zetten en de kennis en ervaring bundelen !!!!!
pi_39239772
Ik ben blij dat hij zichzelf maar weer eens bewezen heeft. Ons elftal is gewoon verouderd (behalve van de sar!) dus nu tijd voor een goede schoonmaak beurt!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  maandag 26 juni 2006 @ 09:14:45 #135
150776 Chou
Anti Kabinet
pi_39239836
Edwin van de Sar is een schatje, die moet er in 2008 weer bij zijn anders ga ik met spullen gooien
  maandag 26 juni 2006 @ 09:18:26 #136
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_39239897
Idd, v Basten heeft gegokt en op alle fronten gefaald. Met name de voorhoede.

RvN is al jaren een bekende faalhaas bij Oranje, VoH is niet eens de moeite waard om te bespreken.

Dus heb je vrijwel geen voorhoede, hoewel Kuyt wel hard zijn best deed.

Dus het niet meenemen van KJH kost ons minstens 1 ronde...

v Basten .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_39239918
quote:
Op maandag 26 juni 2006 00:50 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg. Dus je moet iedereen met geel maar wisselen omdat je wel eens de kans zou kunnen lopen dat Figo ze misschien een kaart aannaait?
Normaal gesproken niet, maar:

Het was duidelijk dat deze scheidsrechter kaarttrekhappy was
Van Bommel en Boula hadden al geel
Boula is verdediger en die lopen sowieso sneller kaarten op
Portugal speelde met een man minder door een rode kaart

Een beetje optellen en ik zei voor aanvang van de 2e helft al dat Boula gewisseld moest worden, omdat de scheids hem zeker een tweede geel zou gaan geven als het er ook maar een beetje op leek dat hij een overtreding maakte. Je ziet het vaak ook als een scheids onterecht een penalty geeft. Je kan er dan gewoon op wachten dat hij wacht tot een verdediger iets te hard optreed in zijn strafschopgebied er meteen ook een penalty volgt. Ook al zou dit normaal niet gebeuren... maar ja, goedmakertjes en zo.
pi_39240100
Van Basten moet blijven!
pi_39240131
Foppe voor bondscoach.
pi_39240210
Man man wat een gezeik van iedereen zeg.
Flikker toch op met dat gezeik over van Basten, hij heeft het hardstikke goed gedaan, gisteren was het gewoon domme pech dat er niet gescoord werd, er waren kansen genoeg.

Stakkers bah, zodra het goed gaat is het allemaal geweldig en nu gelijk maar weer de coach de grond in trappen.
Toon eens een keer wat respect, kneusjes.
  maandag 26 juni 2006 @ 09:39:59 #141
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_39240220
En wanneer komen de moppen naar buiten? Of blijft 75% van wat er gebeurt is wederom binnenskamers?
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
pi_39240243
quote:
Op maandag 26 juni 2006 09:34 schreef sig000 het volgende:

Foppe voor bondscoach.
Hier ben ik het helemaal mee eens. een man met inzicht. dat mag ik wel
♫ | DVD's | MSN Space | ♫
  maandag 26 juni 2006 @ 09:48:24 #143
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_39240378
quote:
Op zondag 25 juni 2006 23:36 schreef kollie het volgende:
Van Basten is verantwoordelijk voor dit debacle, conclusies trekken en optyfen.
zout toch op, als je 20x op doel schiet zonder het net een keer te raken, ligt het aan de spelers en zeker niet aan de coach. Van Basten doet het prima.

hij had alleen dat drama van Feijenoord moeten wisselene, maar om een coach af te serveren op 1 fout vind ik te ver gaan
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 26 juni 2006 @ 09:50:14 #144
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_39240414
Achteraf bezien was 4-3-3 met dit team gewoon een slechte keus. We hebben nauwelijks opkomende vleugelspelers gezien die een mooie voorzet gaven, alleen Robben kwam in de buurt. Vervolgens missen we de spits in vorm die aan een half kansje genoeg heeft om zo'n voorzet in te tikken. Of de middenvelders die ze van achter de spitsen erin rossen. Het middenveld deed het verder redelijk, maar was ver verwijderd van wereldklasse. Alleen de verdediging stond goed vond ik.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_39449982
quote:
Op maandag 26 juni 2006 09:39 schreef SimtekF1 het volgende:
gisteren was het gewoon domme pech dat er niet gescoord werd, er waren kansen genoeg.
als je nie ken score ken je ook nie winne
  zondag 2 juli 2006 @ 15:50:26 #146
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_39450129
quote:
Op maandag 26 juni 2006 09:50 schreef Perrin het volgende:
Achteraf bezien was 4-3-3 met dit team gewoon een slechte keus. We hebben nauwelijks opkomende vleugelspelers gezien die een mooie voorzet gaven, alleen Robben kwam in de buurt.
Ik vind 4-3-3 een ideale keuze voor het Nederlands elftal, we hebben veel aanvallers het zou zonde zijn als je er maar 2 kan opstellen.
quote:
Vervolgens missen we de spits in vorm die aan een half kansje genoeg heeft om zo'n voorzet in te tikken.
Daar vind ik van Nistelrooy achteraf gezien eigenlijk toch wel het beste voor.
quote:
Of de middenvelders die ze van achter de spitsen erin rossen. Het middenveld deed het verder redelijk, maar was ver verwijderd van wereldklasse. Alleen de verdediging stond goed vond ik.
Het middenveld was zwak en mocht niet aanvallen van van Basten, maar nu schijnt het dat het meeste toch uit Cruijff z`n hoofd kwam maar hij wou niet de verantwoordelijkheid nemen.
Nu begin ik ook te begrijpen waarom van Basten nooit wat vertelde tegen de pers en hij nooit met een verklaring kwam, de beste man wist het volgens mij zelf ook niet meer.
  zondag 2 juli 2006 @ 16:14:56 #147
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_39450690
quote:
Op maandag 26 juni 2006 09:39 schreef SimtekF1 het volgende:
Man man wat een gezeik van iedereen zeg.
Flikker toch op met dat gezeik over van Basten, hij heeft het hardstikke goed gedaan, gisteren was het gewoon domme pech dat er niet gescoord werd, er waren kansen genoeg.
Van Basten heeft het goed gedaan? Laat me niet lachen. Het is nog een grotere lafaard dan Advocaat. En dan wil de knvb zijn contract ook nog verlengen

Van Basten:
Als voetballer:
Als trainer:
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_39451159
heeft bijna elke grote voetballer dat niet.. Gullit, Koeman, Blind
  zondag 2 juli 2006 @ 16:35:37 #149
117098 Hathor
Effe niet
pi_39451185
Klinnsmann heeft ook totaal geen ervaring als coach, maar die staat straks gewoon wel met de wereldbeker in zijn handen op het podium. Ervaring is overrated.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 3 juli 2006 @ 09:55:22 #150
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_39467053
quote:
Op zondag 2 juli 2006 16:35 schreef Hathor het volgende:
Klinnsmann heeft ook totaal geen ervaring als coach, maar die staat straks gewoon wel met de wereldbeker in zijn handen op het podium. Ervaring is overrated.
precies, t heeft niks met ervaring te maken. van Basten is gewoon een slechte coach, al was ie 70
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')