Schneider speelt voor die mannschaftquote:Op zondag 25 juni 2006 23:26 schreef pieter_pontiac het volgende:
Fuck Robben, Fuck Schneider.
Dat zijn z'n twee grootste fouten.
Wat een prutsers,.
quote:Op zondag 25 juni 2006 23:29 schreef A_L_N_F het volgende:
de scheids heeft uitmuntend werk verricht en de portugezen zijn nu eenmaal betere voetballers
wuppies
nederland
oranje supporters
DEUTSCHLAND UBER ALLES!!!!!!!!
Inderdaad Van Nistelrooy kon mischien geen vormbehoud tonen maar als het erop aan komt dan scoort hij ze toch wel.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:33 schreef Nega het volgende:
Die Kuyt en VoH waren de grootste fouten van de wedstrijd.
quote:Op zondag 25 juni 2006 23:33 schreef Nega het volgende:
Die Kuyt en VoH waren de grootste fouten van de wedstrijd.
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 25 juni 2006 23:34 schreef thettes het volgende:
Toch is van Basten een goeie coach
van Basten een goeie coachquote:Op zondag 25 juni 2006 23:34 schreef thettes het volgende:
Om grappen moet ik lachen, van basten is om tequote:Van Basten is een grap!
Hij mist 'ervaring'.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:34 schreef thettes het volgende:
Ja, daarom ook Kuyt voorin. En zoveel 020 spelers.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:35 schreef Sender_ het volgende:
[..]
van Basten een goeie coach![]()
![]()
Hij moet is ze 020 bril afzetten
Had rijkaard ook.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:36 schreef Showtime het volgende:
[..]
Hij mist 'ervaring'.
Wanneer je spelers die een gele kaart hebben in een man meer situatie na rust in het elftal laat staan dan roep je de onheil op je af.
quote:Op zondag 25 juni 2006 23:37 schreef FB-aight het volgende:
Ik hoop dat ze allemaal sterven aan een hersentumor
wie?
[b]Porto, [/b]NL, en het gehele publiek daar!
toen had ik ook kritiek op hem. ben het nooit eens met zijn selecteerbeleid geweest.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:37 schreef 456 het volgende:
ZO GOEDKOOP om NU van Basten de schuld te geven. Echt.. Had hiermee gekomen toen ze van macedonie gelijk speelden, of tegen servie montenegro maar met 1-0 wonnen.
Aan van basten lag het niet. Door met die man. En terecht.
Maak er een groep van.
OPstelling was kut.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:37 schreef 456 het volgende:
ZO GOEDKOOP om NU van Basten de schuld te geven. Echt.. Had hiermee gekomen toen ze van macedonie gelijk speelden, of tegen servie montenegro maar met 1-0 wonnen.
Aan van basten lag het niet. Door met die man. En terecht.
Maak er een groep van.
Kan me niet herinneren dat Rijkaard 2 spelers die een gele kaart hadden in een man meer situatie na rust in het elftal liet staan waardoor hij de onheil op het Nederlands elftal af riep.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:37 schreef 456 het volgende:
Had rijkaard ook.
idd. alleen die voorzettenquote:
Dus is ervaring geen excuus om van Basten nu af te kraken.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:39 schreef Drakire het volgende:
[..]
Rijkaard kwam verder dan van Basten.
Nuff said.
Ok, dat kan. Wist ik niet, dan ben je consequent.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:38 schreef kollie het volgende:
[..]
toen had ik ook kritiek op hem. ben het nooit eens met zijn selecteerbeleid geweest.
van Basten heb alleen maar ze 020 bril op oppleuren met die gozer en er iemand neerzetten met ervaring en kennis.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:41 schreef 456 het volgende:
[..]
Dus is ervaring geen excuus om van Basten nu af te kraken.
Hiddink Jongen wat die je un Ruslandquote:Op zondag 25 juni 2006 23:42 schreef Sender_ het volgende:
[..]
van Basten heb alleen maar ze 020 bril op oppleuren met die gozer en er iemand neerzetten met ervaring en kennis.
Met je Oranje kleurtje een beetje staan juichen. Onvoorstelbaar, vuile NSB-er.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:26 schreef Jo0Lz het volgende:
Hahaha, prachtig, iedereen flamed elkaar
* Jo0Lz is having a good laugh.
Verliezen is kut he?quote:Op zondag 25 juni 2006 23:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Dat krijg je ervan als je Seedorf, Davids, Makaay en Huntelaar uit de selectie houdt en Kuyt + Vennegoor of Hesselink (:') ) boven Van Nistelrooy verkiest.
Advocaat wist tenminste nog tot de halve finale te komen op EURO 2004.
Zout toch op met deze belabberde tacticus....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |