quote:Op zondag 25 juni 2006 23:21 schreef Quickie_Butt het volgende:![]()
![]()
Portugal hoera!!
En eerlijk verdient
Tot bloeden toe gaarne.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:24 schreef BL_Henkie het volgende:
Ik zal mijn Portugese vriendin vanavond flink onder handen nemen![]()
Dat was inderdaad een groot acteur, tjonge jonge.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:26 schreef BobRooney het volgende:
Figo!! Gefeliciteerd alvast met je Oscar voor beste acteur!!
Vuile darmtoerist
knipquote:Op zondag 25 juni 2006 23:27 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ah jullie moeten wel sportief blijven. Als nederland het had gekund hadden ze het wel gedaan.
Conclusie: ze kunnen het gewoon niet. Sim-pel. Portugal was te goed voor ze. Gun ze dat dan ook
Ik ben ook half duits en ik ben nu systematisch bezig alles nte vernielen wat portugees is schaaam je als je in nederland woont ben je logisch voor oranje.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:28 schreef A_L_N_F het volgende:
had ik al gezegd dat ik duits bloed heb en iedere keer juich als duitsland verder komt en nu de polka dans van plezier nu nederland eruit ligt
DEUTSCHLAND UBER ALLES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
quote:Op zondag 25 juni 2006 23:28 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ja en jij moet kanker krijgen
koesjie koesjiequote:Op zondag 25 juni 2006 23:28 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ja graagquote:Op zondag 25 juni 2006 23:30 schreef AirRaid het volgende:
mag ik een doodsverwensing doen naar de TS???????
Geniet er nog maar van. Argentinië zal dat overschatte team wel vernederen!!!quote:Op zondag 25 juni 2006 23:28 schreef A_L_N_F het volgende:
had ik al gezegd dat ik duits bloed heb en iedere keer juich als duitsland verder komt en nu de polka dans van plezier nu nederland eruit ligt
PORUTGAAALLLquote:Op zondag 25 juni 2006 23:21 schreef Quickie_Butt het volgende:![]()
![]()
Portugal hoera!!
En eerlijk verdient
quote:Op zondag 25 juni 2006 23:28 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
HELEMAAL NIET VERDIENTquote:Op zondag 25 juni 2006 23:21 schreef Quickie_Butt het volgende:![]()
![]()
Portugal hoera!!
En eerlijk verdient
ik ben voor duitsland hoorquote:Op zondag 25 juni 2006 23:30 schreef spurs het volgende:
[..]
Geniet er nog maar van. Argentinië zal dat overschatte team wel vernederen!!!
Inderdaad, liefst in ze ogenquote:Op zondag 25 juni 2006 23:28 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Wat ben jij grappigquote:Op zondag 25 juni 2006 23:28 schreef A_L_N_F het volgende:
quote:Op zondag 25 juni 2006 23:30 schreef AirRaid het volgende:
mag ik een doodsverwensing doen naar de TS???????
Rot op man, latin drama en een slechte scheids hebben de wedstrijd gewonnen.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:27 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ah jullie moeten wel sportief blijven. Als nederland het had gekund hadden ze het wel gedaan.
Conclusie: ze kunnen het gewoon niet. Sim-pel. Portugal was te goed voor ze. Gun ze dat dan ook
Oh jah, en ik heb er iig een ban voor over om jou bij deze even een terminale ziekte toe te wensenquote:
quote:A Portuguesa
"Heróis do mar, nobre povo,
Nação valente e imortal,
Levantai hoje de novo
O esplendor de Portugal!
Entre as brumas da memória,
Ó Pátria sente-se a voz
Dos teus egrégios avós,
Que há-de guiar-te à vitória!"
"Às armas, às armas!
Sobre a terra, sobre o mar,
Às armas, às armas!
Pela Pátria lutar
Contra os canhões marchar, marchar!"
"Desfralda a invicta Bandeira,
À luz viva do teu céu!
Brade a Europa à terra inteira:
Portugal não pereceu
Beija o solo teu jucundo
O Oceano, a rugir d'amor,
E teu braço vencedor
Deu mundos novos ao Mundo!"
"Saudai o Sol que desponta
Sobre um ridente porvir;
Seja o eco de uma afronta
O sinal do ressurgir.
Raios dessa aurora forte
São como beijos de mãe,
Que nos guardam, nos sustêm,
Contra as injúrias da sorte."
je kan ook normaal doen mongool!quote:Op zondag 25 juni 2006 23:35 schreef Markster het volgende:
VERDIEND? DE TERING MET JE!! DIE PORTUGEZEN MOETEN ECHT EENS EVEN HEEL HARD GAAN STERVEN AAN EEN VERSCHRIKKELIJKE ZIEKTE!
Zeker!! hahaquote:Op zondag 25 juni 2006 23:37 schreef Cee het volgende:
Gelukkig wint Portugal. Kunnen de engelsen daar zaterdag fijn terrasstoeltjes naar gooien.
schattigquote:Op zondag 25 juni 2006 23:44 schreef DJMyst het volgende:
Kanker hoere kut kanker tering scheids met zn zielige kanker hoofd mag de pleuris krijgen ik hoop zo dat die kanker vodka door zn kanker neus naar buiten spuit en hij met alle denkbare ziektes ten aarde stort
En zo is het maar net. EN ze hebben tenminste WEL een doelpunt gemaakt. Sim-pelquote:Op zondag 25 juni 2006 23:44 schreef timbob het volgende:
kom op jongens, portugal speelde gewoon beter toneel dan de nederlanders en heeft daardoor eerlijk gewonnen.
quote:Op zondag 25 juni 2006 23:44 schreef timbob het volgende:
kom op jongens, portugal speelde gewoon beter toneel dan de nederlanders en heeft daardoor eerlijk gewonnen.
Maar ja, zij hadden dan ook wel hun beste spitsen meegenomen.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:45 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
En zo is het maar net. EN ze hebben tenminste WEL een doelpunt gemaakt. Sim-pel
ik ben geen nederlander, ik woon in den bosch.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:46 schreef DaDude1987 het volgende:
Wat een zielige mensen hier, beetje als NEDERLANDER stoer lopen doen... met portugal aan te moedigen...
statistisch gezien zijn we 2 kaarten te braaf geweest iddquote:Op zondag 25 juni 2006 23:44 schreef timbob het volgende:
ohja, das wel valsspelen, volgens de regels mag je alleen slechte spitsen meenemenquote:Op zondag 25 juni 2006 23:47 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Maar ja, zij hadden dan ook wel hun beste spitsen meegenomen.
Ga maar gauw slapen anders kom je morgen te laat aan op de sociale werkplaatsquote:Op zondag 25 juni 2006 23:44 schreef DJMyst het volgende:
Kanker hoere kut kanker tering scheids met zn zielige kanker hoofd mag de pleuris krijgen ik hoop zo dat die kanker vodka door zn kanker neus naar buiten spuit en hij met alle denkbare ziektes ten aarde stort
hehehequote:Op zondag 25 juni 2006 23:49 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Ga maar gauw slapen anders kom je morgen te laat aan op de sociale werkplaats![]()
liever nog helemaal geen spitsen eigenlijkquote:Op zondag 25 juni 2006 23:48 schreef timbob het volgende:
[..]
ohja, das wel valsspelen, volgens de regels mag je alleen slechte spitsen meenemen
quote:Op zondag 25 juni 2006 23:50 schreef Sjonnjoop het volgende:
Volgens mij ziet de portugese vlag er sinds vandaag zo uit, ff aanpassen in je profile
[afbeelding]
eerlijk?quote:Op zondag 25 juni 2006 23:21 schreef Quickie_Butt het volgende:![]()
![]()
Portugal hoera!!
En eerlijk verdient
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:00 schreef WEST het volgende:
[..]
eerlijk?
Figo moeten ze gaan stroppen in GTST daar kan hij mischien nog wel een bijrol in doenFigo moet niet in nederland
komen net als de rest van die portugezen ze krijgen 1 voor 1 de kogel
mag ik mee doenquote:Op zondag 25 juni 2006 23:59 schreef AirRaid het volgende:
ik heb gewoon zin om een portugees op zij bek te slaan
ga tussen 6 plankjes liggen jongequote:
OPFLIKKEREN JIJ VROUWMENSCH, RONALDO WILT JE TÓCH NIET. EN JIJ ZAL DIE OOK NOOIT KRIJGEN JIJ WANHOPIGE!!!!!quote:Op zondag 25 juni 2006 23:21 schreef Quickie_Butt het volgende:![]()
![]()
Portugal hoera!!
En eerlijk verdient
misschien had jij eens je bril op die kutkop van je moeten zetten, had je gezien dat die overwinning volledig terecht wasquote:
nu is het ineens een goor kutvolk ??quote:Op maandag 26 juni 2006 00:04 schreef Aequabilitas het volgende:
Vies goor kutvolk!
Dat zijn ze altijd geweest!Stelletje gore huilebalkenquote:Op maandag 26 juni 2006 00:10 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
[..]
nu is het ineens een goor kutvolk ??![]()
vuilequote:Op zondag 25 juni 2006 23:21 schreef Quickie_Butt het volgende:![]()
![]()
Portugal hoera!!
En eerlijk verdient
Portugal Moet Doodquote:Op maandag 26 juni 2006 00:29 schreef soccerbrain het volgende:
portugal was gewoon beter
eh neequote:Op maandag 26 juni 2006 00:29 schreef soccerbrain het volgende:
portugal was gewoon beter
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:33 schreef soccerbrain het volgende:
[..]
het is goed vooe de kwaliteit van het wk dat holland eruit en portugal doorgaat
sorry als je dat niet ziet moet je gaan hockeyen....waarom is het zo moeilijk voor jullie om toe te geven dat portugal gewoon beterquote:Op maandag 26 juni 2006 00:33 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
eh nee
slimmer
of nou ja slim wij waren best wel dom hoe we op vieze geziek reageerden
dom dom dom
Omdat 't gewoon hoerevolk is,daarom!quote:Op maandag 26 juni 2006 00:36 schreef soccerbrain het volgende:
[..]
sorry als je dat niet ziet moet je gaan hockeyen....waarom is het zo moeilijk voor jullie om toe te geven dat portugal gewoon beter
ik wil best gaan hockeyenquote:Op maandag 26 juni 2006 00:36 schreef soccerbrain het volgende:
[..]
sorry als je dat niet ziet moet je gaan hockeyen....waarom is het zo moeilijk voor jullie om toe te geven dat portugal gewoon beter
waarom wraakzuchtig...ben je jaloers op het mooie spel vam portugal. portugal speelt zoals holland zo graag zou willen spelen...tik tak heel de wereld genietquote:Op maandag 26 juni 2006 00:33 schreef jorienvdherik het volgende:
engeland - portugal 2-0
helemaal mee eensquote:Op maandag 26 juni 2006 00:39 schreef 20.45 het volgende:
Hahaha slechte verliezers die nlers
BAHHHH
theather gedrag van Figo fuck jullie, kijk naar Robben telkens laten vallen, zeg beter wat over dat!!
waar woont u ?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:39 schreef 20.45 het volgende:
BAHHHH
theather gedrag van Figo fuck jullie, kijk naar Robben telkens laten vallen, zeg beter wat over dat!!
ja dat kloptquote:Op maandag 26 juni 2006 00:39 schreef 20.45 het volgende:
BAHHHH
Robben Bastardi!!quote:Op maandag 26 juni 2006 00:39 schreef 20.45 het volgende:
BAHHHH
Leer eerst nederlands praten. Of post op de portugese FOK...quote:Op maandag 26 juni 2006 00:45 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Robben Bastardi!!![]()
Hij heeft massol dat ie niet tegen Engeland hoeft.. ze lusten hem wel rauw!
Nee dat was een zuivere kopstoot van die Argentijnquote:Op maandag 26 juni 2006 00:46 schreef soccerbrain het volgende:
en vd sar dan in 1998 tegen argentinie dat was toch hertzelfde
Breek jij je Oranje tent maar af kerel..quote:Op maandag 26 juni 2006 00:46 schreef 456 het volgende:
[..]
Leer eerst nederlands praten. Of post op de portugese FOK...
Kijk en zo hoort 'tquote:Op zondag 25 juni 2006 23:59 schreef AirRaid het volgende:
ik heb gewoon zin om een portugees op zijn bek te slaan
portugal speelde de slechtste wedstijd van het wk wat klets je nouquote:Op maandag 26 juni 2006 00:41 schreef soccerbrain het volgende:
[..]
waarom wraakzuchtig...ben je jaloers op het mooie spel vam portugal. portugal speelt zoals holland zo graag zou willen spelen...tik tak heel de wereld geniet
en ik nederland niet afgelopen WK, daar werden wij tenminste 3equote:Op maandag 26 juni 2006 00:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik heb turkije niet gezien dit wk![]()
![]()
nee ik heb geen last van het nederlandse onrealistische /arrogante symdroomquote:Op maandag 26 juni 2006 00:47 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Nee dat was een zuivere kopstoot van die Argentijn
heb jij soms last van chronische Portugese poep in je snufferd?
mag het tochquote:Op maandag 26 juni 2006 00:49 schreef 20.45 het volgende:
[..]
en ik nederland niet afgelopen WK, daar werden wij tenminste 3e
nu zitten jullie te janken en te schelden slechte verliezers![]()
Ja de Turken waren echt sportieve gentlemen toen ze werden uitgeschakeld door Zwitserlandquote:Op maandag 26 juni 2006 00:49 schreef 20.45 het volgende:
[..]
en ik nederland niet afgelopen WK, daar werden wij tenminste 3e
nu zitten jullie te janken en te schelden slechte verliezers![]()
was je string natquote:Op maandag 26 juni 2006 00:51 schreef Quickie_Butt het volgende:
En die scheids maar zweten en kaarten trekkenoch man ik heb me kapot gelachen
ik ook nu..nu iedereen geel heeft bij julliequote:Op maandag 26 juni 2006 00:51 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ga maar kapot dan met je zigeuner elftal.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:51 schreef Quickie_Butt het volgende:
"jullie"quote:Op maandag 26 juni 2006 00:52 schreef lfcprincess het volgende:
[..]
ik ook nu..nu iedereen geel heeft bij jullie
wordt een leuek wedstrijd tegen engeland kan me nu al verheugen daaaaag portugal
Hé kankerhomo haal die ADO uit je onderschrift flikkerquote:Op maandag 26 juni 2006 00:50 schreef soccerbrain het volgende:
[..]
nee ik heb geen last van het nederlandse onrealistische /arrogante symdroom
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:53 schreef Aequabilitas het volgende:
[..]
Hé kankerhomo haal die ADO uit je onderschrift flikker
Néé, maar ik heb geen enkele doodswens of de kanker iemand toegewenst.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:51 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ja de Turken waren echt sportieve gentlemen toen ze werden uitgeschakeld door Zwitserland
euh vandaag gebeurdquote:Op maandag 26 juni 2006 00:54 schreef 20.45 het volgende:
[..]
Néé, maar ik heb geen enkele doodswens of de kanker iemand toegewenst.
We waren toen slechte verliezers in jullie ogen, kijken hoe het is als jullie benadeeld worden door een scheids, stelletje mafkezen
Nou die scheids kan ik wel om lachenquote:Op maandag 26 juni 2006 00:54 schreef 20.45 het volgende:
[..]
Néé, maar ik heb geen enkele doodswens of de kanker iemand toegewenst.
We waren toen slechte verliezers in jullie ogen, kijken hoe het is als jullie benadeeld worden door een scheids, stelletje mafkezen
Veel wel...quote:Op maandag 26 juni 2006 00:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja op internet zijn we allemaal gek.
lekker volwassen post.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:48 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Breek jij je Oranje tent maar af kerel..![]()
![]()
man tits zit ik niet op te wachtenquote:Op maandag 26 juni 2006 00:58 schreef jorienvdherik het volgende:
ja de ts
die actie van khalid was een kopstoot waard, en die van heitinga ook en hij kreeg een goeie tacklequote:Op maandag 26 juni 2006 00:56 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Nou die scheids kan ik wel om lachen
die actie van Figo was wel een doodschop waard.
quote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 01:00 schreef 20.45 het volgende:
[..]
die actie van khalid was een kopstoot waard, en die van heitinga ook en hij kreeg een goeie tackle
ga maar niet janken alsof nederlanders altijd zo sportief zijn
kopstootquote:Op maandag 26 juni 2006 01:00 schreef 20.45 het volgende:
[..]
die actie van khalid was een kopstoot waard, en die van heitinga ook en hij kreeg een goeie tackle
of jankende turkenquote:Op maandag 26 juni 2006 01:01 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
kopstoot
geel dombo
voetbal is geen sport voor jankende wijven
wel als je naar Figo en Ronaldo kijktquote:Op maandag 26 juni 2006 01:01 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
kopstoot
geel dombo
ik dank uquote:Op maandag 26 juni 2006 00:55 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ja jullie ja
of ben jij er zo één die voor iedereen is, zo lang het maar niet Nederland is.
op je teentjes getrapt sukkelquote:Op maandag 26 juni 2006 01:01 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
kopstoot
geel dombo
Man als je 't je allemaal niet bevalt hoe wij Nederlanders reageren dan rot je toch gewoon lekker op!Niemand die je tegen houdquote:Op maandag 26 juni 2006 01:00 schreef 20.45 het volgende:
[..]
Heeft Portugal gespeeld?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:41 schreef soccerbrain het volgende:
waarom wraakzuchtig...ben je jaloers op het mooie spel vam portugal. portugal speelt zoals holland zo graag zou willen spelen...tik tak heel de wereld geniet
Moet je eerst mij unblockenquote:Op maandag 26 juni 2006 01:30 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]hebben ze jou weer toegelaten?
unblock me 's
je hoofd ookquote:Op maandag 26 juni 2006 01:16 schreef jorienvdherik het volgende:
triest wordt dit topic
Slechte winnaars zijn jullie..quote:Op maandag 26 juni 2006 01:42 schreef Quickie_Butt het volgende:
slechte verliezers jullie
Ach stap op! Ja dat wief ja... maar niet alle vrouwen!quote:Op maandag 26 juni 2006 01:46 schreef Nashje het volgende:
Vrouwen en voetbal. Bewijst nog maar eens dat ze er geen fuck van begrijpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |