ja graagquote:Op zondag 25 juni 2006 23:30 schreef AirRaid het volgende:
mag ik een doodsverwensing doen naar de TS???????
Geniet er nog maar van. Argentinië zal dat overschatte team wel vernederen!!!quote:Op zondag 25 juni 2006 23:28 schreef A_L_N_F het volgende:
had ik al gezegd dat ik duits bloed heb en iedere keer juich als duitsland verder komt en nu de polka dans van plezier nu nederland eruit ligt
DEUTSCHLAND UBER ALLES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
PORUTGAAALLLquote:Op zondag 25 juni 2006 23:21 schreef Quickie_Butt het volgende:![]()
![]()
Portugal hoera!!
En eerlijk verdient
quote:Op zondag 25 juni 2006 23:28 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ja en jij moet kanker krijgen
HELEMAAL NIET VERDIENTquote:Op zondag 25 juni 2006 23:21 schreef Quickie_Butt het volgende:![]()
![]()
Portugal hoera!!
En eerlijk verdient
ik ben voor duitsland hoorquote:Op zondag 25 juni 2006 23:30 schreef spurs het volgende:
[..]
Geniet er nog maar van. Argentinië zal dat overschatte team wel vernederen!!!
Inderdaad, liefst in ze ogenquote:Op zondag 25 juni 2006 23:28 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ja en jij moet kanker krijgen
Wat ben jij grappigquote:Op zondag 25 juni 2006 23:28 schreef A_L_N_F het volgende:
had ik al gezegd dat ik duits bloed heb en iedere keer juich als duitsland verder komt en nu de polka dans van plezier nu nederland eruit ligt
DEUTSCHLAND UBER ALLES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
quote:Op zondag 25 juni 2006 23:30 schreef AirRaid het volgende:
mag ik een doodsverwensing doen naar de TS???????
Rot op man, latin drama en een slechte scheids hebben de wedstrijd gewonnen.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:27 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ah jullie moeten wel sportief blijven. Als nederland het had gekund hadden ze het wel gedaan.
Conclusie: ze kunnen het gewoon niet. Sim-pel. Portugal was te goed voor ze. Gun ze dat dan ook
Oh jah, en ik heb er iig een ban voor over om jou bij deze even een terminale ziekte toe te wensenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |