Da's net zoiets als Gemert?quote:
Ergerquote:
quote:
Jah, moet ik wéér dezelfde foto's makenquote:Op zondag 25 juni 2006 19:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook in Eindhoven, anders staat het weer blank
Ik was ff uit het zolderraam aant koekeloeren... heb 2 filmpjes geschoten: eentje zonder geluid maar waar de wolk goed op te zien is, en daarna op m'n kamer eentje mét geluid waar het vooral om het geluid gaat.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah, daar ben je, ik vroeg me al af
quote:
wie weetquote:Op zondag 25 juni 2006 19:08 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Zul je zien dat het hier gaat onweren tijdens Nederland - Portugal waardoor de schotel geen ontvangst meer heeft.
ben benieuwdquote:Op zondag 25 juni 2006 19:09 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik was ff uit het zolderraam aant koekeloeren... heb 2 filmpjes geschoten: eentje zonder geluid maar waar de wolk goed op te zien is, en daarna op m'n kamer eentje mét geluid waar het vooral om het geluid gaat.
en daar is nog niks gebeurd? nou dan gaat het hier ook niet meer gebeurenquote:
whehhe...quote:
Ik zit in Kuuk, denk dat hij in Nijmegen zitquote:
Ik waarschijnljk naar de St. Jan. GRATIS BITTERBALLEN!!!!quote:Op zondag 25 juni 2006 19:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
whehhe...
nee we gaan bij Havana's kijken met een aantal vrienden, vrouwen gaan ook mee, maar da's meer voor de cocktails volgens mij![]()
geen last van hier in Zuid Frankrijkquote:Op zondag 25 juni 2006 19:08 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Zul je zien dat het hier gaat onweren tijdens Nederland - Portugal waardoor de schotel geen ontvangst meer heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |