ik welquote:Op zondag 25 juni 2006 18:37 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
niemand wil straks shirtje ruilen met beckham
En Victoria wil niet tongen.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:37 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
niemand wil straks shirtje ruilen met beckham
deze landen maken het spel van Nederland kapot, waardoor het nog slechter speelt.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:37 schreef snellejelle het volgende:
Uit deze wedstrijd komt onze volgende tegenstander (als we de volgende ronde halen), leuk leuk leuk
Meerderheid van de engelsen zijn opa Motson anders goed zatquote:Op zondag 25 juni 2006 18:37 schreef BigBadPete het volgende:
Een lust voor het oor, het BBC commentaar![]()
Ik ben er niet bang voor.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:37 schreef snellejelle het volgende:
Uit deze wedstrijd komt onze volgende tegenstander (als we de volgende ronde halen), leuk leuk leuk
De commentator op Nederland2 vertelt tenminste dat de engelse zin hebben in een koud bad en een biertjequote:Op zondag 25 juni 2006 18:37 schreef BigBadPete het volgende:
Een lust voor het oor, het BBC commentaar![]()
Dat ie dan maar mooi naar de NOS komtquote:Op zondag 25 juni 2006 18:38 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Meerderheid van de engelsen zijn opa Motson anders goed zat
Goed geteldquote:Op zondag 25 juni 2006 18:38 schreef MissX het volgende:
Je kan wel zien dat de wedstrijd niet zo heel boeiend is van de 560 berichten over deze wedstrijd zijn er ongeveer 550 over het commentaar gegaan.
Talentjequote:Op zondag 25 juni 2006 18:38 schreef jorienvdherik het volgende:
gruter is de beste denk ik tegenwoordig
En terecht. De Jean Nelisse van de BBC.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:38 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Meerderheid van de engelsen zijn opa Motson anders goed zat
Je doet je naam geen eer aan moet ik zeggenquote:Op zondag 25 juni 2006 18:37 schreef snellejelle het volgende:
my badquote:Op zondag 25 juni 2006 18:39 schreef MissX het volgende:
[..]
ja ga me ff snel quoten voordat ik klaar was met editen
Omdat Becks een held isquote:Op zondag 25 juni 2006 18:39 schreef Max-Westerman het volgende:
Waarom wordt Beckham niet gewisseld?
Of zijn de wissels op?
Wat zegt die kerel dan?quote:Op zondag 25 juni 2006 18:40 schreef ---Mickey--- het volgende:
Over commentators gesproken, ik zit momenteel in Japan en heb Japans commentaar. Al sik dan toch mag kiezen, doe mij Evert maar.
De laatste 84 bedoel je?quote:Op zondag 25 juni 2006 18:40 schreef WaStEd het volgende:
De laatste minuten van deze wedstrijd doen gewoon pijn aan je ogen
japans is niet te verstaan, vandaarquote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:41 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
En dan vervolgens op de trainingen nog steeds toneel spelen![]()
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:41 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
En dan vervolgens op de trainingen nog steeds toneel spelen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |