je avatarquote:Op zondag 25 juni 2006 18:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
Wij hebben de zilvervloot
Mja, da's niet eerlijk hèquote:Op zondag 25 juni 2006 18:27 schreef WeebI het volgende:
[..]
*meldt
John Motson
Evert is een schande voor het beroep der commentatoren.
Dat wisten we nog niet hequote:Op zondag 25 juni 2006 18:31 schreef jorienvdherik het volgende:
1-0
dat heeft een reden, wie wil nou bij Evert zittenquote:Op zondag 25 juni 2006 18:31 schreef Pek het volgende:
[..]
Mja, da's niet eerlijk hè![]()
Arme Evert zit maar in z'n eentje en die vent van de BBC heeft een sidekick
Dus?quote:Op zondag 25 juni 2006 18:31 schreef Pek het volgende:
[..]
Mja, da's niet eerlijk hè![]()
Arme Evert zit maar in z'n eentje en die vent van de BBC heeft een sidekick
Een dovequote:Op zondag 25 juni 2006 18:32 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
dat heeft een reden, wie wil nou bij Evert zitten![]()
Nee die Mark Lawrence trekt volle zalenquote:Op zondag 25 juni 2006 18:32 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
dat heeft een reden, wie wil nou bij Evert zitten![]()
Tis niet altijd feestquote:Op zondag 25 juni 2006 18:32 schreef peaceman het volgende:
ik vind dit wel 1 van de slechtste wedstrijden tot nu toe.
Sorry, ik zal er de volgende keer de [sarcasme] tags omheen zettenquote:Op zondag 25 juni 2006 18:32 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dus?
De meeste andere NOS-commentatoren zijn wel goed - in hun eentje - terwijl Evert er in zijn eentje een potje van maakt met zn idiote uitspraken.
Die KPN troep met Gordon en co is er niks bij.
Alla Lagerbeck hehquote:Op zondag 25 juni 2006 18:34 schreef tong80 het volgende:
Ik heb medelijden met Rooney moet het helemaal alleen doen voorin. Wat een laffe coach is het toch. Schandalig gewoon.
Heb je het over zijn inkomen ?quote:
neej Gerrard gaat in de laatste 5 minuten nog scorenquote:Op zondag 25 juni 2006 18:33 schreef jorienvdherik het volgende:
wedstrijd gaat doodbloeden
Bij Engeland zelfs zelden....quote:
Doe datquote:Op zondag 25 juni 2006 18:34 schreef Pek het volgende:
[..]
Sorry, ik zal er de volgende keer de [sarcasme] tags omheen zetten![]()
Eensch!quote:Op zondag 25 juni 2006 18:34 schreef tong80 het volgende:
Ik heb medelijden met Rooney moet het helemaal alleen doen voorin. Wat een laffe coach is het toch. Schandalig gewoon.
Naar welke wedstrijd kijk jijquote:Op zondag 25 juni 2006 18:34 schreef WaStEd het volgende:
Jeroentje Grueter wordt steeds beter
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |