Yep stuk of 25 dvd's die ik nog moet kijken...quote:Op zondag 25 juni 2006 17:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je het met DVD's ook trouwens? Dat je films koopt die je nog niet gezien hebt?
hmm, ik ga eerst nog even vrolijk verder met Rayman 3quote:Op zondag 25 juni 2006 17:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, PoP2 en Sonic Heroes zuigen. Die kan je skippen. Pokemon is ook 'meh' dus kan je gewoon BGE gaan spelen, die heerst!
Oranje fan zijnquote:Op zondag 25 juni 2006 18:12 schreef DeHovenier het volgende:
Hoe komt iedereen oranje?
Volgens mij de vraag van het tegenovergestelde van stoer.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik had er ook 9 van de 10, vraag me af welke ik fout hadBij de BNN IQ test had ik 142 ofzo laatst. Maar dat slaat nergens op hoor, deze was veel te gemakkelijk.
quote:Uitslag
Je had 7 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 105 tot 120. Qua opleidingsniveau komt dat overeen met HBO of universiteit. Bij een echte IQ test zou je met oefenen en concentratie wellicht nog hoger scoren.
Uitslagquote:Op zondag 25 juni 2006 20:15 schreef capibar het volgende:
Uitslag
Je had 9 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 125 of meer. Dat komt overeen met een universitair, academisch opleidingsniveau. Je hoeft je in principe geen zorgen te maken dat je heel laag gaat scoren op een uitgebreide IQ test.
http://vacaturekrant.nl/123test/?action=iqtest
Ik had bij de nationale IQ test ook al 130.
Direct maar een avatar van gemaaktquote:Op zondag 25 juni 2006 20:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cool gedaan! Ik zie een hoop oude bekenden![]()
Uit Mario 2, 3, Land en zelfs Luigi's Mansion
Die scheids wilde gewoon zijn macht tonen, die ligt vannacht met zijn snikkel in zijn hand met in zijn hoofd zijn record van 4 rode kaarten in een wedstrijdquote:Op zondag 25 juni 2006 23:03 schreef Chanty87 het volgende:
Prachtige eerste 7 minuten ja. Wat een gekloot manEn die scheids heeft zeker wat tegen spelers met witblond haar en blauwe ogen
Hulde aan Ivanov, hij schrijft geschiedenis. Hij verneukt de kansen van Portugal voor dit toernooi en bederft een wedstrijdquote:
Alsof ze kans maakten, ze hadden vanavond ook echt moeten verliezen.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hij verneukt de kansen van Portugal voor dit toernooi
Juist de kleinere voetballanden spelen leuk voetbalquote:Op zondag 25 juni 2006 23:15 schreef peristilius het volgende:
Ik vind het een zwaar teleurstellend WK, niet per se de prestaties van Nederland, maar gewoon het voetbal in het algemeen, vind er niets aan.
Ghana en eeeuh, Ghana.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:17 schreef Tain het volgende:
[..]
Juist de kleinere voetballanden spelen leuk voetbal
Australie speelt ook nog best aardigquote:Op zondag 25 juni 2006 23:18 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ghana en eeeuh, Ghana.
Voor de rest is het niets.
Ze waren vanavond beter dan Portugal, het was echt de beste wedstrijd van Nederland dit toernooi.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:17 schreef peristilius het volgende:
[..]
Alsof ze kans maakten, ze hadden vanavond ook echt moeten verliezen.
nepfanquote:Op zondag 25 juni 2006 23:20 schreef taart het volgende:
en nu wil ik graag weer zwart zijn.
Maar Portugal speelt ook al de hele tijd echt slecht, over het algemeen slechter dan Nederland vind ik.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ze waren vanavond beter dan Portugal, het was echt de beste wedstrijd van Nederland dit toernooi.
Nederland was in de poule werkelijk dramatisch. Tegen Ivoorkust hadden ze echt puur en puur geluk.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:22 schreef peristilius het volgende:
[..]
Maar Portugal speelt ook al de hele tijd echt slecht, over het algemeen slechter dan Nederland vind ik.
Ach, ze spelen sowieso allebei kut, net zoals Frankrijk, Engeland en zelfs Brazilie. Het wordt tijd dat Afrikaanse landen het WK gaan domineren.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nederland was in de poule werkelijk dramatisch. Tegen Ivoorkust hadden ze echt puur en puur geluk.
Portugal werd nog redelijk terecht poulewinnaar in ook een lastige poule. En ze speelden gewoon beter in die poule.
Ja, maar die zuigen ook. Ivoorkust was leuk en Ghana, maar die komen niet in de buurt van de kwaliteit van landen als Argentinië, Mexico, Spanje of Italiëquote:Op zondag 25 juni 2006 23:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ach, ze spelen sowieso allebei kut, net zoals Frankrijk, Engeland en zelfs Brazilie. Het wordt tijd dat Afrikaanse landen het WK gaan domineren.
Argentinie speelt ook heel erg grillig, heb maar 1 wedstrijd gezien waar ze echt schitterden. Spanje, Mexico en Italie spelen wel aardig, maar Spanje en Italie moeten allebei ook veel beter kunnen.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, maar die zuigen ook. Ivoorkust was leuk en Ghana, maar die komen niet in de buurt van de kwaliteit van landen als Argentinië, Mexico, Spanje of Italië
Argentinië heeft 2 wedstrijden gespeeld waarin ze lieten waar ze toe in staat waren. Dat was tegen Servië en Mexico. tegen Nederland was het gewoon rustig, en tegen Ivoorkust viel het tegen.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:36 schreef peristilius het volgende:
[..]
Argentinie speelt ook heel erg grillig, heb maar 1 wedstrijd gezien waar ze echt schitterden. Spanje, Mexico en Italie spelen wel aardig, maar Spanje en Italie moeten allebei ook veel beter kunnen.
zolang duitsland maar geen kampioen wordtquote:Op zondag 25 juni 2006 23:44 schreef peristilius het volgende:
Pfff, het is gewoon allemaal lelijk, kut WK, slotje.
Die voetballen tenminste wel mooiquote:Op zondag 25 juni 2006 23:45 schreef Tain het volgende:
[..]
zolang duitsland maar geen kampioen wordt
quote:
Wedstrijd gezien tegen Zweden? Prachtig terechte overwinning.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:56 schreef peristilius het volgende:
[..]
Okee, nu neem ik je niet meer serieus.
Hmm nee, die heb ik gemist, maar de rest was kut.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wedstrijd gezien tegen Zweden? Prachtig terechte overwinning.
Wikipedia.com Fifa Worlcup 2006quote:Referee controversies
Several matches witnessed controversial refereeing, including the US-Italy and Portugal-Netherlands matches during group play and the Round of 16, respectively. Television commentators were quick to criticize several of the yellow and red cards handed out during these and other matches. Although these commentators had the advantage of several camera angles and instant replays, it is clear that in many of the instances of questionable calls the referees made serious errors affecting the outcomes of some matches.
The referees have collectively been criticized for giving out too many cards. In the Portugal-Netherlands match alone, there were 16 yellow cards (a record) and 4 red cards (all due to second yellows) given out. It is also interesting to note that any criticism of referees on FIFA's Fan Chat is censored.
Idd alle schijdsrechtes zijn kut. Ze zien het in de ogen van de wedstreid en niet in de ogen van de nederlandersquote:
Dat laatste hoor je mij ook niet over klagenquote:Op maandag 26 juni 2006 00:36 schreef disjfa het volgende:
[..]
Idd alle schijdsrechtes zijn kut. Ze zien het in de ogen van de wedstreid en niet in de ogen van de nederlanders
Verlorenrust op straat
weer normaal kunnen uitgaan
Waarschijnlijk omdat als je naar een bar gaat en mensen (60% vande mensen 99% van uitgaand publiek) alleen maar kunnen gillen *kanker volgende land waar we tegen spelen* en als je het niet leuk vind je opgedrongen word 75% van de avond ernaar te moeten luisteren. Dat zuigt.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:49 schreef peristilius het volgende:
Waarom kan je niet normaal uitgaan als Nederland er nog in zit? Is alleen maar leuk.
Reken er niet opquote:Op maandag 26 juni 2006 00:52 schreef BMH het volgende:
Tis voorbij.. Jammer dan. Hopelijk krijgen we nu betere films geprogrammeert
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:55 schreef disjfa het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat als je naar een bar gaat en mensen (60% vande mensen 99% van uitgaand publiek) alleen maar kunnen gillen *kanker volgende land waar we tegen spelen* en als je het niet leuk vind je opgedrongen word 75% van de avond ernaar te moeten luisteren. Dat zuigt.
Waarom niet royquote:Op maandag 26 juni 2006 09:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het helemaal geen goede morgen![]()
Laten we beginnen met het EK over twee jaar (dat sowieso het doel van van Basten is)... Daar moeten we maar weer de halve finale halen.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Waarom niet royLaten we nou neit gaan rouwen
Over 4 jaar doen we het eens lekker vlekkeloos over
Laten we het nu hebben over:
TINGLEEE!!!!!!!!11111
[afbeelding]
Ik ben cool![]()
![]()
hmmm, da's kut ja, ik werd ineens wakker met een fucking zere rugquote:Op maandag 26 juni 2006 10:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Laten we beginnen met het EK over twee jaar (dat sowieso het doel van van Basten is)... Daar moeten we maar weer de halve finale halen.
Overigens is het voetbal niet de enige reden dat ik het geen goede morgen vind. Ik heb bizar slecht geslapen om de een of andere duistere reden.
Dat is toevalligquote:Op maandag 26 juni 2006 10:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
hmmm, da's kut ja, ik werd ineens wakker met een fucking zere rugNu nog steeds last van
Naja, ik overleef de dag vast wel
Nu ga ik even koffie zetten
quote:You have been banned for the following reason:
your avatar is 230kb; it must be 150kb or less. change it upon return.
Date the ban will be lifted: 06-29-2006, 04:00 AM
Neogaf werkt hier niet eens nuquote:Op maandag 26 juni 2006 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
En dan ben ik ook nog eens geband op NeoGAF
[..]![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
En dan ben ik ook nog eens geband op NeoGAF
[..]![]()
Lach nietquote:
Hey, die lijkt veel op de mijnequote:
Naja!quote:
Ik ookquote:Op maandag 26 juni 2006 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[...]
Naja!In mn zelfmedelijden gewoon helemaal hier overheen gelezen! Hallo Laniboekje! Hoe voel jij je nu na de voetbalwedstrijd?
Mwa.. we hebben wel kunnen lachen. Was eerst de eerste helft gaan kijken in een cafe, tweede helft maar op de Grote Markt gekeken (was gezelliger).quote:Op maandag 26 juni 2006 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naja!In mn zelfmedelijden gewoon helemaal hier overheen gelezen! Hallo Laniboekje! Hoe voel jij je nu na de voetbalwedstrijd?
Wat een relativerende post... Maar het is ook wel zo, ik ga nu gewoon Australie supporten en daarna (want ik zie die ook niet winnen van Italiequote:Op maandag 26 juni 2006 10:33 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Mwa.. we hebben wel kunnen lachen. Was eerst de eerste helft gaan kijken in een cafe, tweede helft maar op de Grote Markt gekeken (was gezelliger).
Vriendinnetje en ik hadden als wens om Deco, Figo en Ronaldo van het veld te krijgen. Dat was gelukt, toen nog een doelpunt.. helaasch.
We hebben dus wel erg kunnen lachen om die mooie kaartenshow. Die gasten kunnen nu gaan kwartetten met al hun kaarten![]()
Toen het afgelopen was iedereen wel ff verdoofd, zo van.. het is over. Maar echt seconden daarna werden de nummers Don't worry, be happy en Always look on the bright side of life over de gehele Grote Markt gedraaid (alsof het afgesproken was tussen alle cafe's) en dat bracht de vrolijkheid in Breda wel weer terug.
Ik had de uitkomst graag anders gezien, maar dat zat er eigenlijk als verwacht.. niet in.
quote:
Engeland heeft ook nog een beetje mijn voorkeur. Maar dat is meer uit medelijden denk ikquote:Op maandag 26 juni 2006 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat een relativerende post... Maar het is ook wel zo, ik ga nu gewoon Australie supporten en daarna (want ik zie die ook niet winnen van Italie) ben ik voor Brazilie.
Zo inderdaad, dat was wel karakter van Beckham, gewoon doorspelenquote:Op maandag 26 juni 2006 10:39 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Engeland heeft ook nog een beetje mijn voorkeur. Maar dat is meer uit medelijden denk ikArme Beckham gisteren, kotsend en kruipend over het veld...
![]()
Ik weet niet voor wie ik nu ben. Ik heb eigenlijk altijd iedere wedstrijd wel weer een favoriet.
Dat wassie ook. Het was een plaatje van de zwarte DS waaruit ik een vierkant geknipt hadquote:Op maandag 26 juni 2006 10:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
AlsjeblieftIk vond die andere zo "standaard" die je had
![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat wassie ook. Het was een plaatje van de zwarte DS waaruit ik een vierkant geknipt had![]()
Heb je die nu al klaarliggenquote:Mijn Wii icon voor eind oktober is wel mooiMaar die laat ik nog niet zien
Ja, van toen ik mezelf een keer enorm verveeldequote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, van toen ik mezelf een keer enorm verveeldeHeb ook icons klaarliggen voor Okami, FFXII, Zelda en Mario Galaxy
En Monkey Ball ballen...quote:Op maandag 26 juni 2006 11:16 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
OMGHij heeft dat toffe Rayman beeldje
![]()
![]()
Jij welquote:Op maandag 26 juni 2006 11:21 schreef mordradead het volgende:
*zwart
Gebruiken als je frietjes eet.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb trouwens nog oranje frietsaus over... Wat moet ik daar nou weer mee doen
Hij is te mooi Thomasquote:Op maandag 26 juni 2006 11:33 schreef taart het volgende:
Jij gaat die DS Lite nog wel halen toch Bernie?
Ik heb m maar weggegooidquote:
We moeten Roy even opvrolijken lani!quote:
Behoorlijk ja... Het is *bijna* net zo erg als de uitschakeling van PSV in de halve finale van de Champions League tegen AC Milanquote:
er zit een bug in je project, als ik dat vreselijke geluid uitzet, ga naar een project en terug dan gaat het weer aanquote:Op maandag 26 juni 2006 11:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
We moeten Roy even opvrolijken lani!
Roy
Me portfolio is klaar: http://www.ray-man.nl/school/portfolio.html (de projecten staan er niet in, op Project 3 na, de rest is te groot) Hier moet je wel vrolijk van worden
Kloptquote:Op maandag 26 juni 2006 11:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
er zit een bug in je project, als ik dat vreselijke geluid uitzet, ga naar een project en terug dan gaat het weer aan
quote:Op maandag 26 juni 2006 11:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
We moeten Roy even opvrolijken lani!
Roy
Me portfolio is klaar: http://www.ray-man.nl/school/portfolio.html (de projecten staan er niet in, op Project 3 na, de rest is te groot) Hier moet je wel vrolijk van worden
haha! Me leraar was andere projecten aan het beoordelen, en ik had die van mij alvast geopend. Die stond dus al een hele tijd aanquote:Op maandag 26 juni 2006 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Die muziek en dat konijn blijven briljant
Whehehe. Mooi is datquote:Op maandag 26 juni 2006 11:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
haha! Me leraar was andere projecten aan het beoordelen, en ik had die van mij alvast geopend. Die stond dus al een hele tijd aanMe leraar op een gegeven moment: "BERNIE! HAAL VERDOMME DAT VROLIJKE KUTKONIJN UIT ME ZICHT!"
![]()
Jammer dat je er gisteren niet bij was in Breda. Dan had je je beter gevoeld omdat iedereen het wel heel erg vond, maar na wat getroost over en weer kon het feesten weer beginnen.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Behoorlijk ja... Het is *bijna* net zo erg als de uitschakeling van PSV in de halve finale van de Champions League tegen AC Milan
Kloptquote:Op maandag 26 juni 2006 11:45 schreef taart het volgende:
De muziek begint gewoon weer opnieuw als je terug gaat naar het 'menu', voor de rest chapeau
Ik blijf tot 12u mokken en zal daarna weer vooruit moeten kijken. Ik heb donderdag immers weer een tentamen.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:47 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Jammer dat je er gisteren niet bij was in Breda. Dan had je je beter gevoeld omdat iedereen het wel heel erg vond, maar na wat getroost over en weer kon het feesten weer beginnen.
Kijk niet terug op de teleurstellingen van gisteren maar leef naar de dromen van morgen.
Jepquote:Op maandag 26 juni 2006 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Whehehe. Mooi is datMaar is je project dus al beoordeeld?
Dan heb je nog een uurquote:Op maandag 26 juni 2006 12:09 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ga maar eens eten { IK moet nog afwassen, omkleden, en ietsvan school afmakenIk heb straks me eindgesprek van engels
Om 14.15
Moet om 13.15 al weg
![]()
Ik heb gegetenquote:Op maandag 26 juni 2006 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan heb je nog een uurHophop Bernie! Aan de slag
Gewoon alleen ff afwassen, drogen gaat vanzelfquote:Op maandag 26 juni 2006 12:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb gegeten
Nu nog afwassenFok! Gaat uit tijdens het afwassen, anders doe ik twee uur over de afwas
![]()
Zoquote:Op maandag 26 juni 2006 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gewoon alleen ff afwassen, drogen gaat vanzelf
Waarom doe je er niet gewoon wat aan? Doe je raam open, en schreeuw ey rot ff op naar dat voetbalveldje, kthx !!!!quote:Op maandag 26 juni 2006 20:17 schreef Chanty87 het volgende:
Gofter, er zitten hier een stel kutkoters te voetballen en te schreeuwen in onze straat terwijl er nog geen 200 meter verderop een voetbalveldje is gelegd voor zeIk hoop dat ze een auto raken en flink op hun donder krijgen
Jij wordt later echt zon zeikende buurvrouw volgens mij.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:17 schreef Chanty87 het volgende:
Gofter, er zitten hier een stel kutkoters te voetballen en te schreeuwen in onze straat terwijl er nog geen 200 meter verderop een voetbalveldje is gelegd voor zeIk hoop dat ze een auto raken en flink op hun donder krijgen
Ga in de stad wonen, ik zou niet weten wie er naast me woontquote:Op maandag 26 juni 2006 21:21 schreef peristilius het volgende:
[..]
Jij wordt later echt zon zeikende buurvrouw volgens mij.
quote:Op maandag 26 juni 2006 21:21 schreef peristilius het volgende:
[..]
Jij wordt later echt zon zeikende buurvrouw volgens mij.
ach, laat ze gewoon spelen. Dat horen kinderen te doen!quote:Op maandag 26 juni 2006 20:17 schreef Chanty87 het volgende:
Niet voor mijn deur! Mijn straatje hoort rustig te blijvenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:12 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
ach, laat ze gewoon spelen. Dat horen kinderen te doen!
Schoolquote:
Ik ben trots op je.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
School
Maar ik ben weer thuis, met een 6 voor Ruimtevaart 3
Drag-effecten op een kleine satelliet (GTZ-1)quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik ben trots op je.
Waar ging het over?
Dan is het helemaal goedquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Drag-effecten op een kleine satelliet (GTZ-1)
Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
Ik denk wel dat we een aantal overlappende saaie vakken hebbenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dan is het helemaal goed
Saaie vakken. Heb er ook genoeg van
Werktuigbouw toch? Dat weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:37 schreef peristilius het volgende:
Ik denk dat ik vanaf september ook een hele hoop saaie vakken krijg.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Werktuigbouw toch? Dat weet ik wel zeker![]()
Per blok 1 leuk vak en 5 saaie vakkenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:21 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ach, er zullen ook wel wat leuke vakken bij zitten.
Zo snel mogelijk klaar zijn >>> op je 25ste nog studeren.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:26 schreef BMH het volgende:
Een jaartje niets doen >>> werktuigbouwkunde.
Dat denk ik af en toe ook, totdat je leest dat 23 jarige studenten nergens aan de bak komen omdat ze te jong zijnquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:28 schreef peristilius het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk klaar zijn >>> op je 25ste nog studeren.
Je mag best 23 zijn, maar dan moet je wel al 40 jaar ervaring hebbenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat denk ik af en toe ook, totdat je leest dat 23 jarige studenten nergens aan de bak komen omdat ze te jong zijnIk wil overigens nu wel zsm klaar zijn, op mn 26e denk ik
Tja ach, dan kan je altijd na je studie nog even een jaartje gaan relaxen ofzo, heb je iig je diploma op zak.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat denk ik af en toe ook, totdat je leest dat 23 jarige studenten nergens aan de bak komen omdat ze te jong zijnIk wil overigens nu wel zsm klaar zijn, op mn 26e denk ik
Ik denk ook niet dat het je in 5 jaar luktquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:33 schreef peristilius het volgende:
[..]
Tja ach, dan kan je altijd na je studie nog even een jaartje gaan relaxen ofzo, heb je iig je diploma op zak.
Als ik mijn studie in 5 jaar doe ben ik op mijn 22ste klaar, maar zal wel iets meer worden.
Ik ben wel briljant, dus het zou kunnen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het je in 5 jaar lukt![]()
En je halo skilzz doen het ook al niet meerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:38 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik ben wel briljant, dus het zou kunnen.
Mn werkhouding is alleen kut.
Ik heb hetzelfde probleem. Ik zoe lieverquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:38 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik ben wel briljant, dus het zou kunnen.
Mn werkhouding is alleen kut.
Zit je op je werk?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
En je halo skilzz doen het ook al niet meer
Ja.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:42 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat je net als Peri briljant bent?!!![]()
![]()
Naja. Mijn Brain Age is toevallig wel 20!quote:
ik ben 19, ik dacht dat jij oud was?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja. Mijn Brain Age is toevallig wel 20!
Die score had ik ook op een demopod...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:45 schreef Gamedemon het volgende:
Roy is natuurlijk wel briljant enzo
Kijk.. daar heb je het al. Mensen met een Brain Age van 19 zijn pas briljant, als je 20 wordt/je brein 20 is.. dan loopt alles pas fout.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Teefje.quote:
Je Brain Age kan helemaal niet 19 zijn, dat weet je, want dat heb ik je uitgelegdquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:49 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Slijmbal!
[..]
Kijk.. daar heb je het al. Mensen met een Brain Age van 19 zijn pas briljant, als je 20 wordt/je brein 20 is.. dan loopt alles pas fout.
En nu ga ik andere mensen klieren
Als je brain age hoger ligt dan je echte leeftijd is het slecht geloof ikquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:50 schreef peristilius het volgende:
Okee, wanneer is je brain age goed en wanneer slecht?
20 is het minimum toch?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je Brain Age kan helemaal niet 19 zijn, dat weet je, want dat heb ik je uitgelegd![]()
Maar goed, houdoe![]()
Bij de echte briljante mensen wel.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je Brain Age kan helemaal niet 19 zijn, dat weet je, want dat heb ik je uitgelegd![]()
De enige briljante mensen zijn de makers van dat spel, gewoon een simpele iq test in een spel gooien en flink verkopenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Bij de echte briljante mensen wel.
![]()
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:57 schreef BMH het volgende:
Maar de test werkt niet goed als je Kawasaki's geheime menu opent he... roy...!!!
Hoe graag je het ook wil je bent geen geniequote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:58 schreef peristilius het volgende:
Dus als je jong bent en 20 haalt ben je gewoon een fucking genius?
Volgens BNN heb ik een IQ van 142.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:00 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoe graag je het ook wil je bent geen genie
Ik had vorig jaar 146... Dit jaar was ik 10 punten gezakt (ik deed em via de TV met een irriante presentator die constant zat te kletsen).... Anyhoooo die BNN test slaat nergens op. .... Of ik gebruik mijn vestand gewoon nooitquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:01 schreef peristilius het volgende:
[..]
Volgens BNN heb ik een IQ van 142.
Tuurlijk is dat complete bullshit, maar ik ben wel een genie.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar 146... Dit jaar was ik 10 punten gezakt (ik deed em via de TV met een irriatne presentator die constant zat te kletsen).... Anyhoooo die BNN test slaat nergens op. .... Of ik gebruik mijn vestand gewoon nooit![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:57 schreef BMH het volgende:
Maar de test werkt niet goed als je Kawasaki's geheime menu opent he... roy...!!!
up,up,up,up,up,up,up,up,up,up,up,up,up,up,up,up,down,down,up,up,up,up,down,down,up,up,up,up,left,right,a,b,b,aquote:
Dat vertelt ie je zelf als je genoeg traintquote:
Spannendquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat vertelt ie je zelf als je genoeg traint
En? Bevalt het spelquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, nog maar 3 Star Coins in New Mario, die van het laatste kasteel...
Kijk eens naar mijn persoonlijke scorequote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En? Bevalt het spel
Of valt tie tegenIs die 7,5 terrecht die Fok! Games gaf?
Gelukkigquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kijk eens naar mijn persoonlijke score
http://games.fok.nl/mystuff?showuser=38849
Ik vind het spel heerlijk
Nou, dan beginnen GD en ik toch alvast tegen je aan te praten? Zodra je verbinding hebt kunnen maken krijg je de brichten vanzelf binnen!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:24 schreef Laniboekje het volgende:
Okay, dit is apart.
Heb zeg maar even de nieuwe MSN Messenger geinstalleerd, en nu krijg ik de hele tijd de melding dat de service niet beschikbaar is..
![]()
laat mij er buiten ik ben aan het gamenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, dan beginnen GD en ik toch alvast tegen je aan te praten? Zodra je verbinding hebt kunnen maken krijg je de brichten vanzelf binnen!
Dan ga ik Lani zometeen wel alleen entertainenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
laat mij er buiten ik ben aan het gamen
k have funquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan ga ik Lani zometeen wel alleen entertainen
hamsters zijn redelijk irritant eigenlijk, geef je ze aandacht liggen ze te pitten, lig je te pitten willen ze aandachtquote:
Ik voel wat frustratie, kan dat kloppen?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:18 schreef Laniboekje het volgende:
Wel ja.... ik weet al wat het probleem is. MSN MAG mij niet en ik MAG MSN niet.
Serieus he.. aanmelden op mijn broer zijn emailadres gaat wel gewoon, dus MSN werkt wel. Meld ik aan op mijn adres, krijg ik de melding dat de service niet beschikbaar is. Stik er maar ff lekker in..
MSN
ik heb 2 msn adressen , je mag er 1 lenen jaapquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:18 schreef Laniboekje het volgende:
Wel ja.... ik weet al wat het probleem is. MSN MAG mij niet en ik MAG MSN niet.
Serieus he.. aanmelden op mijn broer zijn emailadres gaat wel gewoon, dus MSN werkt wel. Meld ik aan op mijn adres, krijg ik de melding dat de service niet beschikbaar is. Stik er maar ff lekker in..
MSN
erm eigenlijk was ik serieusquote:
Zeg, niet zo moeilijk reageren he!quote:
ah gusssssquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zeg, niet zo moeilijk reageren he!Wij kunnen er ook niets aan doen en wij lijden er ook onder.
quote:
quote:Het volgende bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden:
Je was er twee tellen net. Maar je ging al vrij snel weer kapot.quote:
JE MEENT HET?!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je was er twee tellen net. Maar je ging al vrij snel weer kapot.
Yup.quote:
idd omdat hij minder actief is geweest ofzo i guess, check anders je mail even voor msn opstart gebeuren dingessenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:33 schreef Laniboekje het volgende:
Will![]()
![]()
GD, hij is boos.. heeeeeuuuul boos
Ik had vroeger een dwerghamster oehhhh wat was die toch liefquote:
Ja maar ik ben ouder dan jij dus ik mag nog een kwartier opblijven!quote:
Ben benieuwt of mijn 360 al die kogel gaten in die gokkasten om ons heen trekt terwijl wij rustig een kopje koffie drinken en lachen om de skillz van royquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:45 schreef pkwarts het volgende:
Gamedemon,
Roy wil samen met Kabouter tegen jou en mij Rainbow Six: Vegas spelen. Hij denkt dan makelijk te kunnen winnen. Durf je het aan? Of pis je net zoals ik in je broek?
Ohw pleasequote:Op woensdag 28 juni 2006 00:14 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ben benieuwt of mijn 360 al die kogel gaten in die gokkasten om ons heen trekt terwijl wij rustig een kopje koffie drinken en lachen om de skillz van roy
Ok het mag duidelijk zijn dat jij niet gaat hostenquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw pleaseIk Pwn je met mn ogen dicht.
Mocht je nou onverhoop toch winnen, dan ligt dat aan mn koelkast
Nee, laten we dat maar niet doenquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ok het mag duidelijk zijn dat jij niet gaat hosten
quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.apple.com/trai(...)der-man_3/large.html
Spidey 3 trailer. Venom
Mooi jaquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Spidey 3 trailer. Venom
Maar zat vol met gaten & achterlijke karakter-ontwikkelingen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:32 schreef Gamedemon het volgende:
X-men 3 was best puik
Je kon iig merken dat ze er een einde aan gingen brouwen, allerlei populaire karakters vielen met bosjes dood of werden er gewoon uitgeschreven om het op einde toch nog een beetje open te houden moest je blijven zitten tot na de creditsquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Maar zat vol met gaten & achterlijke karakter-ontwikkelingen.
truequote:Op woensdag 28 juni 2006 12:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je kon iig merken dat ze er een einde aan gingen brouwen, allerlei populaire karakters vielen met bosjes dood of werden er gewoon uitgeschreven om het op einde toch nog een beetje open te houden moest je blijven zitten tot na de credits
maar voorderest een erg vermakelijke film
vond er behoorlijk wat wtf momenten inzitten door de karakters die dood gingenquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je kon iig merken dat ze er een einde aan gingen brouwen, allerlei populaire karakters vielen met bosjes dood of werden er gewoon uitgeschreven om het op einde toch nog een beetje open te houden moest je blijven zitten tot na de credits
maar voorderest een erg vermakelijke film
Idd, helemaal aan het begin al.quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:50 schreef Tain het volgende:
[..]
vond er behoorlijk wat wtf momenten inzitten door de karakters die dood gingen
quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Spidey 3 trailer. Venom
quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:59 schreef peristilius het volgende:
[..]
Idd, helemaal aan het begin al.
Het is een puike film, maar niet echt X-men.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
Dit wordt de Spiderman film.quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:24 schreef pkwarts het volgende:
Tijdens de premiere zit ik dus in de bios. Ik MOET dan in de bios zitten.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:25 schreef pkwarts het volgende:
[..]Hmm, good point.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
Kan jij ook met gevoel mijn telefoon aanzetten, die reageert nergens meer opquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Onze wasmachine staat op het punt te overlijden, de power knop is defectJe moet nu met gevoel de machine aanzetten, anders doet ie het niet
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Nou, het komt in het kort neer op twee keer schoppen tegen de onderkant, dan drie keer slaan zo in de buurt van de powerknop en daarna gewoon simpeldrukken op diezelfde powerknop.quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:26 schreef Tain het volgende:
[..]
Kan jij ook met gevoel mijn telefoon aanzetten, die reageert nergens meer op
doet het nog steeds nietquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, het komt in het kort neer op twee keer schoppen tegen de onderkant, dan drie keer slaan zo in de buurt van de powerknop en daarna gewoon simpeldrukken op diezelfde powerknop.
Zit de stekker er in?quote:
Bumblebee is een Transformer, eentje die in een VW kever kan veranderen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zit de stekker er in?
@ Kwarts, wat is Bumblebee? Dat ken ik niet...
quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zit de stekker er in?
@ Kwarts, wat is Bumblebee? Dat ken ik niet...
Dat heeft geen zin want hij laadt ook niet meer op...quote:
Ik moet een grote vitrinekast om mijn oude Transformers in te zettenquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
TransformersMaar ik ken al die namen niet meer
Dat is echt te lang geleden... Wil ooit nog eens de 4 seizoenen kopen bij Play.
Wowquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:51 schreef Tain het volgende:
Transformers: The Complete Collection Box Set (14 Discs)
[afbeelding]
our price: £74.99 Delivered
Ik heb m al.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:26 schreef RaymanNL het volgende:
GVD, kan ik new mario bros morgen pas op komen halenZe hadden hem al wel
![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:43 schreef peristilius het volgende:
[..]o okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
o okGambit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
Ik weet niet wat er in de spoilers stond, maar idd, Gambit heerstquote:
Nou, ik kan je alvast teleurstellen, Gambit zit niet in X3...quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er in de spoilers stond, maar idd, Gambit heerstIk hoop dat X3 snel op DVD uitkomt zodat ik m ook kan kijken.
Als ie er wel in zat dan was het vast iemand van 16 ofzo geweest die hem speelde net zoals bij roguequote:Op woensdag 28 juni 2006 18:51 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nou, ik kan je alvast teleurstellen, Gambit zit niet in X3...
Ohwquote:Op woensdag 28 juni 2006 18:51 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nou, ik kan je alvast teleurstellen, Gambit zit niet in X3...
Wat is dat nou voor antwoord joh?quote:Hello Roy,
Thank you for e-mailing us with your order enquiry.
Our goal is to fulfill all of our orders in a timely fashion. We do our
very best to stock all of the products that we make available for sale on
our website. "Drill Dozer" has been placed on order with our supplier. At
this time we do not have an exact date of arrival for you. Once the stock
is replenished our automated shipping system will e-mail you with your
invoice and ship date. The invoice you receive will be your shipping
confirmation. Your patience is appreciated.
I can assure you that we are working hard to complete your order as quickly
as possible.
Please feel free to e-mail us anytime if you have any further comments or
questions.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]Tuurlijk ben ik wel blijven zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik als echte fan hoorde het van iemand die voor ons in de rij stond.
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
Potje Rainbow Six: Vegas?quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Boh gek ik verveel me de tyfusHeb het gehad met leren voor vandaag, er is niets op tv en de enige huisgenoot die thuis is zit een of ander waargebeurd verhaal te kijken
snap echt niet dat ze die shit er achteraan plakken, geen hond die blijft zitten als ze het niet wetenquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:57 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik wel blijven zittenIk als echte fan hoorde het van iemand die voor ons in de rij stond.
Ik blijf meestal wel zitten, al die gehaaste mensen die weglopenquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
snap echt niet dat ze die shit er achteraan plakken, geen hond die blijft zitten als ze het niet weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |