Yep stuk of 25 dvd's die ik nog moet kijken...quote:Op zondag 25 juni 2006 17:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je het met DVD's ook trouwens? Dat je films koopt die je nog niet gezien hebt?
hmm, ik ga eerst nog even vrolijk verder met Rayman 3quote:Op zondag 25 juni 2006 17:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, PoP2 en Sonic Heroes zuigen. Die kan je skippen. Pokemon is ook 'meh' dus kan je gewoon BGE gaan spelen, die heerst!
Oranje fan zijnquote:Op zondag 25 juni 2006 18:12 schreef DeHovenier het volgende:
Hoe komt iedereen oranje?
Volgens mij de vraag van het tegenovergestelde van stoer.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik had er ook 9 van de 10, vraag me af welke ik fout hadBij de BNN IQ test had ik 142 ofzo laatst. Maar dat slaat nergens op hoor, deze was veel te gemakkelijk.
quote:Uitslag
Je had 7 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 105 tot 120. Qua opleidingsniveau komt dat overeen met HBO of universiteit. Bij een echte IQ test zou je met oefenen en concentratie wellicht nog hoger scoren.
Uitslagquote:Op zondag 25 juni 2006 20:15 schreef capibar het volgende:
Uitslag
Je had 9 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 125 of meer. Dat komt overeen met een universitair, academisch opleidingsniveau. Je hoeft je in principe geen zorgen te maken dat je heel laag gaat scoren op een uitgebreide IQ test.
http://vacaturekrant.nl/123test/?action=iqtest
Ik had bij de nationale IQ test ook al 130.
Direct maar een avatar van gemaaktquote:Op zondag 25 juni 2006 20:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cool gedaan! Ik zie een hoop oude bekenden![]()
Uit Mario 2, 3, Land en zelfs Luigi's Mansion
Die scheids wilde gewoon zijn macht tonen, die ligt vannacht met zijn snikkel in zijn hand met in zijn hoofd zijn record van 4 rode kaarten in een wedstrijdquote:Op zondag 25 juni 2006 23:03 schreef Chanty87 het volgende:
Prachtige eerste 7 minuten ja. Wat een gekloot manEn die scheids heeft zeker wat tegen spelers met witblond haar en blauwe ogen
Hulde aan Ivanov, hij schrijft geschiedenis. Hij verneukt de kansen van Portugal voor dit toernooi en bederft een wedstrijdquote:
Alsof ze kans maakten, ze hadden vanavond ook echt moeten verliezen.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hij verneukt de kansen van Portugal voor dit toernooi
Juist de kleinere voetballanden spelen leuk voetbalquote:Op zondag 25 juni 2006 23:15 schreef peristilius het volgende:
Ik vind het een zwaar teleurstellend WK, niet per se de prestaties van Nederland, maar gewoon het voetbal in het algemeen, vind er niets aan.
Ghana en eeeuh, Ghana.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:17 schreef Tain het volgende:
[..]
Juist de kleinere voetballanden spelen leuk voetbal
Australie speelt ook nog best aardigquote:Op zondag 25 juni 2006 23:18 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ghana en eeeuh, Ghana.
Voor de rest is het niets.
Ze waren vanavond beter dan Portugal, het was echt de beste wedstrijd van Nederland dit toernooi.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:17 schreef peristilius het volgende:
[..]
Alsof ze kans maakten, ze hadden vanavond ook echt moeten verliezen.
nepfanquote:Op zondag 25 juni 2006 23:20 schreef taart het volgende:
en nu wil ik graag weer zwart zijn.
Maar Portugal speelt ook al de hele tijd echt slecht, over het algemeen slechter dan Nederland vind ik.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ze waren vanavond beter dan Portugal, het was echt de beste wedstrijd van Nederland dit toernooi.
Nederland was in de poule werkelijk dramatisch. Tegen Ivoorkust hadden ze echt puur en puur geluk.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:22 schreef peristilius het volgende:
[..]
Maar Portugal speelt ook al de hele tijd echt slecht, over het algemeen slechter dan Nederland vind ik.
Ach, ze spelen sowieso allebei kut, net zoals Frankrijk, Engeland en zelfs Brazilie. Het wordt tijd dat Afrikaanse landen het WK gaan domineren.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nederland was in de poule werkelijk dramatisch. Tegen Ivoorkust hadden ze echt puur en puur geluk.
Portugal werd nog redelijk terecht poulewinnaar in ook een lastige poule. En ze speelden gewoon beter in die poule.
Ja, maar die zuigen ook. Ivoorkust was leuk en Ghana, maar die komen niet in de buurt van de kwaliteit van landen als Argentinië, Mexico, Spanje of Italiëquote:Op zondag 25 juni 2006 23:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ach, ze spelen sowieso allebei kut, net zoals Frankrijk, Engeland en zelfs Brazilie. Het wordt tijd dat Afrikaanse landen het WK gaan domineren.
Argentinie speelt ook heel erg grillig, heb maar 1 wedstrijd gezien waar ze echt schitterden. Spanje, Mexico en Italie spelen wel aardig, maar Spanje en Italie moeten allebei ook veel beter kunnen.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, maar die zuigen ook. Ivoorkust was leuk en Ghana, maar die komen niet in de buurt van de kwaliteit van landen als Argentinië, Mexico, Spanje of Italië
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |