Yep stuk of 25 dvd's die ik nog moet kijken...quote:Op zondag 25 juni 2006 17:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je het met DVD's ook trouwens? Dat je films koopt die je nog niet gezien hebt?
hmm, ik ga eerst nog even vrolijk verder met Rayman 3quote:Op zondag 25 juni 2006 17:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, PoP2 en Sonic Heroes zuigen. Die kan je skippen. Pokemon is ook 'meh' dus kan je gewoon BGE gaan spelen, die heerst!
Oranje fan zijnquote:Op zondag 25 juni 2006 18:12 schreef DeHovenier het volgende:
Hoe komt iedereen oranje?
Volgens mij de vraag van het tegenovergestelde van stoer.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik had er ook 9 van de 10, vraag me af welke ik fout hadBij de BNN IQ test had ik 142 ofzo laatst. Maar dat slaat nergens op hoor, deze was veel te gemakkelijk.
quote:Uitslag
Je had 7 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 105 tot 120. Qua opleidingsniveau komt dat overeen met HBO of universiteit. Bij een echte IQ test zou je met oefenen en concentratie wellicht nog hoger scoren.
Uitslagquote:Op zondag 25 juni 2006 20:15 schreef capibar het volgende:
Uitslag
Je had 9 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 125 of meer. Dat komt overeen met een universitair, academisch opleidingsniveau. Je hoeft je in principe geen zorgen te maken dat je heel laag gaat scoren op een uitgebreide IQ test.
http://vacaturekrant.nl/123test/?action=iqtest
Ik had bij de nationale IQ test ook al 130.
Direct maar een avatar van gemaaktquote:Op zondag 25 juni 2006 20:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cool gedaan! Ik zie een hoop oude bekenden![]()
Uit Mario 2, 3, Land en zelfs Luigi's Mansion
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |