zoals nedved, waardoor hij champions league finale misttequote:
Gelukszakquote:Op zondag 25 juni 2006 17:45 schreef Isdatzo het volgende:
dikke flits.. tv ligt eruit.. valkenswaard
dag oranjequote:Op zondag 25 juni 2006 17:45 schreef Isdatzo het volgende:
ik vrees het ookquote:Op zondag 25 juni 2006 17:47 schreef H.Flick het volgende:
Vreselijke wedstrijd. Ik ben bang dat het vanavond niet veel beter gaat zijn.
Ja want deze wedstrijd heeft zoveel te maken met Nederland - Portugalquote:Op zondag 25 juni 2006 17:47 schreef H.Flick het volgende:
Vreselijke wedstrijd. Ik ben bang dat het vanavond niet veel beter gaat zijn.
goed zo Gary, zeg het ze.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:49 schreef BB-King het volgende:
Lineker: It's a punishing watching England.
Wat een opportunisme. Eerst vanavond maar eens winnen, dat gaat nog moeilijk genoeg worden.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:48 schreef -Wolf- het volgende:
Nou, NL staat al zo goed als zeker in de halve finale.
Precies, Portugal en Nederland zijn tenminste landen die willen voetballen.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja want deze wedstrijd heeft zoveel te maken met Nederland - PortugalWat een gelul
Het zal ook gedeeltelijk met de hitte te maken hebben en zo enerverend zijn de wedstrijden van Nederland tot nu toe ook nog niet geweest. Voordeel is dat je bij wedstrijden van Nederland nog de spanning hebt.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja want deze wedstrijd heeft zoveel te maken met Nederland - PortugalWat een gelul
Houdt dat onweer maar beneden Sittard tot 23:00quote:Op zondag 25 juni 2006 17:45 schreef Isdatzo het volgende:
My thoughts exactly. Als Nederland vanavond wint staan ze met één been in de halve finale.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:50 schreef peaceman het volgende:
Degene die vanavond wint, moet normaal gesproken wel kunnen winnen van Ecuador of Engeland.
Nou danquote:Op zondag 25 juni 2006 17:50 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het zal ook gedeeltelijk met de hitte te maken hebben en zo enerverend zijn de wedstrijden van Nederland tot nu toe ook nog niet geweest. Voordeel is dat je bij wedstrijden van Nederland nog de spanning hebt.
Dit heeft meer met het weer te maken denk ik.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ecuador heeft dan ook de beste kansjes gehadquote:Op zondag 25 juni 2006 17:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou dan
Ecuador zou beter tegen de hitte moeten kunnen dan Engeland denk ik...
Helemaal mee eens. Beide ploegen vind ik bijzonder zwak spelen en Nederland (mits we winnen..) zou de winnaar van deze wedstrijd toch echt moeten kunnen kloppen.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:50 schreef peaceman het volgende:
Degene die vanavond wint, moet normaal gesproken wel kunnen winnen van Ecuador of Engeland.
Zo'n opmerking slaat dus nergens op......quote:Op zondag 25 juni 2006 17:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Rooney maakt de hype ook niet waar
Die laffe Zweed zal nog wel een tijdje met maar 1 spits blijven spelen.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:55 schreef H.Flick het volgende:
Crouch moet er ook in komen als de Engelsen iets klaar willen spelen.
Er zijn toch best een paar mooie wedstrijden geweestquote:Op zondag 25 juni 2006 17:55 schreef Boeman het volgende:
Ik vind het tot nu toe qua voetbal een bedroevend WK...
Z'n shirt!quote:Op zondag 25 juni 2006 17:51 schreef -Hans- het volgende:
Henry Schut is wel een topper hoor, echt een aanwinst voor Studio Sport.![]()
Wedstrijd = saai, ben ook geen fan van Ten Napel. Hopelijk wordt de tweede helft beter............
Vind ik reuze meevallen hoor...quote:Op zondag 25 juni 2006 17:55 schreef Boeman het volgende:
Ik vind het tot nu toe qua voetbal een bedroevend WK...
Een paar van de heel veel.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er zijn toch best een paar mooie wedstrijden geweest
Gewoon bestellenquote:Op zondag 25 juni 2006 18:03 schreef One_conundrum het volgende:
ik moet na de wedstrijd nog Kebab halen ofzo. Blijf Droog !
dan moeten ze de wedstrijd maar opschorten verdommequote:Op zondag 25 juni 2006 18:04 schreef Fukjoeman het volgende:
Ik vrees dat we straks niet kunnen kijken jegens het ontweer
iddquote:Op zondag 25 juni 2006 18:05 schreef tong80 het volgende:
De één zegt dat het regent de ander kan geen kebab gaan halen.
Kun je nagaan dat het een kutwedstrijd is.
Nee dat niet. Maar je weet het he: Bij Essent is altijd wat te doenquote:Op zondag 25 juni 2006 18:08 schreef H.Flick het volgende:
Waarom zou je trouwens geen voetbal kunnen kijken als het regent? Wonen jullie allemaal in van die gehuchten waar dan altijd de TV uitvalt?
portugal that isquote:Op zondag 25 juni 2006 18:09 schreef jorienvdherik het volgende:
ik hoop zo dat we winnen vanavond dan pakken we engeland en dan halve finale
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:09 schreef Solidius het volgende:
Doelpunt van Ecuador zou leuk zijn voor de wedstrijd.
Essent is ruk inderdaad. Je hoeft maar een scheet te laten en de helft van de zenders liggen er weer uit.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:09 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar je weet het he: Bij Essent is altijd wat te doen
een wat ?quote:
Alle RTL'en vielen een uur geleden al uit.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:10 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Essent is ruk inderdaad. Je hoeft maar een scheet te laten en de helft van de zenders liggen er weer uit.
Officiele afkorting voor penalty shoot out.quote:
evert hequote:Op zondag 25 juni 2006 18:14 schreef jorienvdherik het volgende:
commentaar is niet ''grappig'''
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:15 schreef tong80 het volgende:
Evert ten Napel :
'Geef Rooney een vriend voorin.'
[afbeelding]
Jij kan in de toekomst kijken?quote:Op zondag 25 juni 2006 18:14 schreef One_conundrum het volgende:
Als jullie dit al saai vinden, dan vallen jullie vanavond in slaap![]()
Deze ben ik elders ook tegengekomen!quote:Op zondag 25 juni 2006 18:15 schreef tong80 het volgende:
Evert ten Napel :
'Geef Rooney een vriend voorin.'
[afbeelding]
Dat is in zuid-frankrijk en dat weet jij ook welquote:Op zondag 25 juni 2006 18:16 schreef snellejelle het volgende:
nice!
Lopen wij allemaal achter?quote:Op zondag 25 juni 2006 18:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
goal beckham
echt wel hequote:Op zondag 25 juni 2006 18:17 schreef Erwtensoep het volgende:
slechte vrije trap, had de keeper gewoon moeten hebben
Bovenin de kruising lijkt mooier, maar deze draaide toch ook lekker.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:17 schreef Bos81 het volgende:
Hij heeft ze mooier gemaakt
laatste was zeker die tegen griekenlandquote:Op zondag 25 juni 2006 18:17 schreef golfer het volgende:
Eerste free-kick doelpunt van Beckham sinds 3 jaar voor Engeland.
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:18 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
uik dachthoopte eerst dat hij naast was
Nee, 2003 tegen Liechtenstein.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:17 schreef jorienvdherik het volgende:
laatste was zeker die tegen griekenland
Goeie vrij trap, hij zit er toch inquote:Op zondag 25 juni 2006 18:17 schreef Erwtensoep het volgende:
slechte vrije trap, had de keeper gewoon moeten hebben
Evertquote:Op zondag 25 juni 2006 18:18 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
uik dacht eerst dat hij naast wasevert ook
Then again, daar heb je in dit team ook niet heel veel voor nodig.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:17 schreef WeebI het volgende:
Als ie Beckham eruit haalt heeft ie echt geen verstand van voetbal. Verreweg de beste man op het veld, samen met Gerrard.
kan ik F1 start nog halenquote:Op zondag 25 juni 2006 18:18 schreef wdn het volgende:
Hey kunt zeggen wat jullie willen MAAR deze stand scheelt ONS een 1/2 uur TV
........quote:Op zondag 25 juni 2006 18:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
laatste was zeker die tegen griekenland
Ja.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:18 schreef Soul79 het volgende:
Was dat niet die van Girls Aloud naast Victoria Beckham?![]()
![]()
Gun het Beckham trouwens wel.
haha ja, evertquote:Op zondag 25 juni 2006 18:19 schreef DeeBee het volgende:
'en doordat hij binnenkant paal is, is hij nog extra mooi!'
jongen, elke fatsoenlijke keeper moet die bal hebben, hij was niet eens hoog![]()
Oja hoe laat was dat ook al weer?quote:
ik gun het beckham niet, neem haar liever zelfquote:Op zondag 25 juni 2006 18:18 schreef Soul79 het volgende:
Was dat niet die van Girls Aloud naast Victoria Beckham?![]()
![]()
Gun het Beckham trouwens wel.
Die kan zichzelf wel scheren hoor.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:19 schreef gebruikersnaam het volgende:
straks weer een kippenvel moment als al die engelsen "god shave the queen" weer gaan zingen
Mag de partner van die van GIrls Aloud (Ashley Cole, red) niet mee doen dan ?quote:Op zondag 25 juni 2006 18:19 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja.
/start geruchten machine/
Zou me niet verbazen als ze wel eens een triootje doen
7 uur start, mooi ertusseninquote:Op zondag 25 juni 2006 18:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oja hoe laat was dat ook al weer?
De muur had die hoek af moeten dekken, dus die keeper kon er niet makkelijk bij.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:19 schreef DeeBee het volgende:
'en doordat hij binnenkant paal is, is hij nog extra mooi!'
jongen, elke fatsoenlijke keeper moet die bal hebben, hij was niet eens hoog![]()
Dat is de vriendin van A. Cole. Die heeft het duidelijk beter bekeken dan Beckham.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:19 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja.
/start geruchten machine/
Zou me niet verbazen als ze wel eens een triootje doen
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:21 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
7 uur start, mooi ertussenin
Ja die opmerking was echt zo stomquote:Op zondag 25 juni 2006 18:22 schreef tong80 het volgende:
Ja Evert hij moet kotsen vanwegen z'n lange mouwen. Daarom kotst de gemiddelde mens in de winter ook meer dan in de zomer.
hebben ze toch opzettelijk verzet ?quote:
20quote:Op zondag 25 juni 2006 18:23 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
waarom speelt die beckham eigenlijk met lange mouewn ? het is toch 30 graden daar
hands, dat mag nietquote:Op zondag 25 juni 2006 18:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom geel????
Vanwegen de felle kleur. Eerst wilden ze groen nemen maar dat contrasteerde te weinig met het gras.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom geel????
en precies toen ze zijn wijf op het grote scherm lieten zien.quote:
dan nog, dan speel je tochn iet met lange mouwen.... vage shitquote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanwegen de felle kleur. Eerst wilden ze groen nemen maar dat contrasteerde te weinig met het gras.
Imagoquote:Op zondag 25 juni 2006 18:23 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
waarom speelt die beckham eigenlijk met lange mouewn ? het is toch 30 graden daar
Zet dan iets anders op als je niet tegen Evert kanquote:Op zondag 25 juni 2006 18:22 schreef tong80 het volgende:
Ja Evert hij moet kotsen vanwegen z'n lange mouwen. Daarom kotst de gemiddelde mens in de winter ook meer dan in de zomer.
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:24 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
en precies toen ze zijn wijf op het grote scherm lieten zien.
doet ie altijdquote:Op zondag 25 juni 2006 18:23 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
*meldtquote:Op zondag 25 juni 2006 18:26 schreef BigBadPete het volgende:
Die vreselijke ten napel. wie kijkt er nog meer bbc?
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:26 schreef BigBadPete het volgende:
Vanwege Styuvesant en zijn honger naar geldquote:
Ik heb heel slecht beeld bij bbc, hebben meer mensen dat? Want ik vind het engelse commentaar wel stukken beter.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:26 schreef BigBadPete het volgende:
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Die Rooney gaat nog liever dood dan een pas tever te lopen he...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |