kan ik F1 start nog halenquote:Op zondag 25 juni 2006 18:18 schreef wdn het volgende:
Hey kunt zeggen wat jullie willen MAAR deze stand scheelt ONS een 1/2 uur TV
........quote:Op zondag 25 juni 2006 18:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
laatste was zeker die tegen griekenland
Ja.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:18 schreef Soul79 het volgende:
Was dat niet die van Girls Aloud naast Victoria Beckham?![]()
![]()
Gun het Beckham trouwens wel.
haha ja, evertquote:Op zondag 25 juni 2006 18:19 schreef DeeBee het volgende:
'en doordat hij binnenkant paal is, is hij nog extra mooi!'
jongen, elke fatsoenlijke keeper moet die bal hebben, hij was niet eens hoog![]()
Oja hoe laat was dat ook al weer?quote:
ik gun het beckham niet, neem haar liever zelfquote:Op zondag 25 juni 2006 18:18 schreef Soul79 het volgende:
Was dat niet die van Girls Aloud naast Victoria Beckham?![]()
![]()
Gun het Beckham trouwens wel.
Die kan zichzelf wel scheren hoor.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:19 schreef gebruikersnaam het volgende:
straks weer een kippenvel moment als al die engelsen "god shave the queen" weer gaan zingen
Mag de partner van die van GIrls Aloud (Ashley Cole, red) niet mee doen dan ?quote:Op zondag 25 juni 2006 18:19 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja.
/start geruchten machine/
Zou me niet verbazen als ze wel eens een triootje doen
7 uur start, mooi ertusseninquote:Op zondag 25 juni 2006 18:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oja hoe laat was dat ook al weer?
De muur had die hoek af moeten dekken, dus die keeper kon er niet makkelijk bij.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:19 schreef DeeBee het volgende:
'en doordat hij binnenkant paal is, is hij nog extra mooi!'
jongen, elke fatsoenlijke keeper moet die bal hebben, hij was niet eens hoog![]()
Dat is de vriendin van A. Cole. Die heeft het duidelijk beter bekeken dan Beckham.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:19 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja.
/start geruchten machine/
Zou me niet verbazen als ze wel eens een triootje doen
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:21 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
7 uur start, mooi ertussenin
Ja die opmerking was echt zo stomquote:Op zondag 25 juni 2006 18:22 schreef tong80 het volgende:
Ja Evert hij moet kotsen vanwegen z'n lange mouwen. Daarom kotst de gemiddelde mens in de winter ook meer dan in de zomer.
hebben ze toch opzettelijk verzet ?quote:
20quote:Op zondag 25 juni 2006 18:23 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
waarom speelt die beckham eigenlijk met lange mouewn ? het is toch 30 graden daar
hands, dat mag nietquote:Op zondag 25 juni 2006 18:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom geel????
Vanwegen de felle kleur. Eerst wilden ze groen nemen maar dat contrasteerde te weinig met het gras.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom geel????
en precies toen ze zijn wijf op het grote scherm lieten zien.quote:
dan nog, dan speel je tochn iet met lange mouwen.... vage shitquote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanwegen de felle kleur. Eerst wilden ze groen nemen maar dat contrasteerde te weinig met het gras.
Imagoquote:Op zondag 25 juni 2006 18:23 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
waarom speelt die beckham eigenlijk met lange mouewn ? het is toch 30 graden daar
Zet dan iets anders op als je niet tegen Evert kanquote:Op zondag 25 juni 2006 18:22 schreef tong80 het volgende:
Ja Evert hij moet kotsen vanwegen z'n lange mouwen. Daarom kotst de gemiddelde mens in de winter ook meer dan in de zomer.
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:24 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
en precies toen ze zijn wijf op het grote scherm lieten zien.
doet ie altijdquote:Op zondag 25 juni 2006 18:23 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
*meldtquote:Op zondag 25 juni 2006 18:26 schreef BigBadPete het volgende:
Die vreselijke ten napel. wie kijkt er nog meer bbc?
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:26 schreef BigBadPete het volgende:
Vanwege Styuvesant en zijn honger naar geldquote:
Ik heb heel slecht beeld bij bbc, hebben meer mensen dat? Want ik vind het engelse commentaar wel stukken beter.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:26 schreef BigBadPete het volgende:
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Die Rooney gaat nog liever dood dan een pas tever te lopen he...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |