Ik wist niet hoequote:Op zondag 25 juni 2006 17:18 schreef indahnesia.com het volgende:
Als niemand het doet, dan ik maar. Verder maar weer.
Ja, dat wilde ik net posten... raar weer hoor. Heerlijk weer hier nu.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:18 schreef Robje23 het volgende:
Het zonnetje komt er door. Hier in Twente
hier nog steeds bewolkt, meer ook nietquote:Op zondag 25 juni 2006 17:19 schreef flugeltje het volgende:
Hier niets aan de hand, nog steeds buiig, maar meer ook niet.
Hadden wij 2 uur geleden... Geniet er van zolang het nog kan...quote:Op zondag 25 juni 2006 17:20 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Ja, dat wilde ik net posten... raar weer hoor. Heerlijk weer hier nu.
hier regent het ?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hier nog steeds bewolkt, meer ook niet
Dat onweer is ook hier te horen iddquote:Op zondag 25 juni 2006 17:19 schreef ioko het volgende:
Zuid-Limburg (heerlen) wordt nu donker en onweer op de achtergrond
www.weer.nlquote:n het westen en zuidwesten blijft het vanmiddag, maar ook vanavond en vannacht stevig doorregenen, met lokaal straks ook onweer. Elders vallen verspreid buien, waarbij de zwaarste buien later vanmiddag en vanavond het oosten en zuidoosten gaan aandoen. Daarbij zijn zware windstoten, hagel en onweer mogelijk.
Vanavond en vannacht houdt de neerslag aan. Plaatselijk kan het tot wateroverlast komen. Morgen trekken de buien heel langzaam via Groningen weg.
Gaat 't over Heerlen heen? Of trekt 't richting Aken (waar die waarschuwing geldt)?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:29 schreef ioko het volgende:
In Heerlen begint het nu te regenen (bliksem is nog niet boven de stad)
quote:Op zondag 25 juni 2006 17:21 schreef sleepflower het volgende:
Hier (Amsterdam) alleen nog maar regen. Ik wil een storm!
Ja. Elke plek heeft een ontlading gehad, lijkt 'tquote:Op zondag 25 juni 2006 17:29 schreef -skippybal- het volgende:
Tering, in Luxemburg is het echt hard aan 't gaan![]()
De zuidelijke horizon wordt aardig donker hier en momenteel heel wat gerommel. Lijkt snel dichterbij te komen.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:27 schreef i2Them2 het volgende:
Zeer veel ontladingen:
[afbeelding]
Misschien nog wat voor Brabant?
In Vroomshoop net zo maar jah dat kan ook nie anders in een kleine 7 km verderquote:Op zondag 25 juni 2006 17:29 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Vriezenveen, geen een druppel gevallen, en nu schijnt de zon..
stuur ff door naar het noordenquote:Op zondag 25 juni 2006 17:32 schreef ioko het volgende:
Bliksem nu boven Heerlen, en het is een pittig onweer !! (regen is matig)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |