abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41601067
En Cedric van der GUN was ik vergeten.
"As je geen goeie aanvallers hep, kejje eigenlijk niet verdedigend spelen." - Watson Waterstone
Al meer dan een jaar uit: The Fat Man's Diary! Te bestellen op http://www.thefatmen.nl
pi_41601188
dies hendig goed
pi_41601253
Ja man.
"As je geen goeie aanvallers hep, kejje eigenlijk niet verdedigend spelen." - Watson Waterstone
Al meer dan een jaar uit: The Fat Man's Diary! Te bestellen op http://www.thefatmen.nl
pi_41625040
Ard van Peppen, dat wordt inderdaad de linksback van de toekomst......

Hoe ben je in hemelsnaam aan die naam gekomen? Maatje van je?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_41631019
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 18:58 schreef methodmich het volgende:
Ard van Peppen, dat wordt inderdaad de linksback van de toekomst......

Hoe ben je in hemelsnaam aan die naam gekomen? Maatje van je?
Nee, nu ben je in de war met Ahmed El Jappaoui.
Ard van Peppen speelde bij (Jong) Feyenoord en is dit jaar via Excelsior naar De Graafschap gegaan...
pi_41641599
Ik zou het zo doen

van der Sar/Timmer/Stekelenburg
Zuiverloon----------------Ooijer----------------Boulahrouz----------------De Cler
Kromkamp---------------Luirink---------------Mathijsen------------------van Bronckhorst
----------------------------------------Schaars---------------------------------
----------------------------------------De Zeeuw------------------------------
----------Seedorf--------------------------------------------------------------Davids
----------van Bommel--------------------------------------------------------De Jong
---------------------------------------Van Persie-------------------------------
---------------------------------------Van der Vaart---------------------------
-------------------Van Nistelrooij-------------------------Makaay------------------
-------------------Huntelaar--------------------------------Robben-----------------

Als rechtsback heb ik Zuiverloon, maar Kromkamp in vorm is daar natuurlijk beter. Op deze manier heb je veel ervaring in je team, en toch plek voor grote talenten als van Persie, Schaars en Boulahrouz.

[ Bericht 56% gewijzigd door Solstice op 09-09-2006 09:32:30 ]
pi_41643830
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 22:06 schreef Waris3 het volgende:

[..]

Nee, nu ben je in de war met Ahmed El Jappaoui.
Ard van Peppen speelde bij (Jong) Feyenoord en is dit jaar via Excelsior naar De Graafschap gegaan...
Ik weet wel wie het is en juist daarom vraag ik me af waarom je die als potentieel international noemt.... Moet dan haast wel een vriend zijn, leek me. Maar blijkbaar niet dus.
www.thuisuiteten.nl
pi_41659018
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 11:57 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ik weet wel wie het is en juist daarom vraag ik me af waarom je die als potentieel international noemt.... Moet dan haast wel een vriend zijn, leek me. Maar blijkbaar niet dus.
Ik neem aan dat je enige ironie in je woorden probeert te leggen, maar vooralsnog lukt dit je niet erg.
pi_41659340
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:53 schreef Waris3 het volgende:
Dan is er nog een groot aantal spelers (ongeveer 30) waarvan dan mensen kunnen invallen bij blessures of eventueel in de EK-selectie gekozen kunnen worden, zoals: Reiziger, de Cler, Hofland, Vlaar, Greene, Luirink, Melchiot, Emanuelson, Schaars, Janssen, Maduro, Babel, Owusu-Abeyie, John, Cairo, Huntelaar, Castelen etc.
Dus Hofland, Greene Babel en Huntelaar zijn reserve reserve spelers bij jou?
pi_41659450
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 22:58 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Mja, en Boateng ook, al staat die er niet bij.

Trouwens, volgens mij gaat dit topic toch meer over de nabije toekomst (EK 2008) en niet over de wat verdere, dus hadden jullie mijn topic net zo goed open kunnen laten.

P.S. Ik wilde een uitgebreide analyse van de rechtsbackpositie in Oranje maken, maar dat doe ik dan nog weleens als ik er zin in heb.
pi_41678866
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 22:49 schreef Waris3 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je enige ironie in je woorden probeert te leggen, maar vooralsnog lukt dit je niet erg.
Leg jij dan maar eens uit waarom een beperkte speler als Ard van Peppen volgens jou Oranje gaat halen.
www.thuisuiteten.nl
pi_41698099
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:25 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Heitinga moet zijn vorm terug krijgen... of Kromkamp moet weer goed gaan spelen.
Brockhorst kan nog mee bij het Ek.
AL doet de Cler het steeds en steeds beter
Op dit moment genieten andere spelers inderdaad de voorkeur boven Heitinga.
Verder heb ik heel veel vertrouwen in een centrum met Ooijer en Boularouz.
Ik ben altijd al fan geweest van de Cler, al sinds zijn Ajax tijd.
Ik vind de Cler een betere verdediger dan van Bronckhorst en dat vind ik op die positie toch veel belangrijker dan de aanvallende kwaliteiten, alhoewel ik vind dat Gio en de Cler elkaar niet veel ontlopen.
pi_41698109
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 22:58 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Dat verdient inderdaad een stevige onderbouwing . . .!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')