Nee, nu ben je in de war met Ahmed El Jappaoui.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:58 schreef methodmich het volgende:
Ard van Peppen, dat wordt inderdaad de linksback van de toekomst......
Hoe ben je in hemelsnaam aan die naam gekomen? Maatje van je?
Ik weet wel wie het is en juist daarom vraag ik me af waarom je die als potentieel international noemt.... Moet dan haast wel een vriend zijn, leek me. Maar blijkbaar niet dus.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:06 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Nee, nu ben je in de war met Ahmed El Jappaoui.
Ard van Peppen speelde bij (Jong) Feyenoord en is dit jaar via Excelsior naar De Graafschap gegaan...
Ik neem aan dat je enige ironie in je woorden probeert te leggen, maar vooralsnog lukt dit je niet erg.quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik weet wel wie het is en juist daarom vraag ik me af waarom je die als potentieel international noemt.... Moet dan haast wel een vriend zijn, leek me. Maar blijkbaar niet dus.
Dus Hofland, Greene Babel en Huntelaar zijn reserve reserve spelers bij jou?quote:Op donderdag 7 september 2006 22:53 schreef Waris3 het volgende:
Dan is er nog een groot aantal spelers (ongeveer 30) waarvan dan mensen kunnen invallen bij blessures of eventueel in de EK-selectie gekozen kunnen worden, zoals: Reiziger, de Cler, Hofland, Vlaar, Greene, Luirink, Melchiot, Emanuelson, Schaars, Janssen, Maduro, Babel, Owusu-Abeyie, John, Cairo, Huntelaar, Castelen etc.
Mja, en Boateng ook, al staat die er niet bij.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:58 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dus Hofland, Greene Babel en Huntelaar zijn reserve reserve spelers bij jou?![]()
![]()
Leg jij dan maar eens uit waarom een beperkte speler als Ard van Peppen volgens jou Oranje gaat halen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:49 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je enige ironie in je woorden probeert te leggen, maar vooralsnog lukt dit je niet erg.
Op dit moment genieten andere spelers inderdaad de voorkeur boven Heitinga.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heitinga moet zijn vorm terug krijgen... of Kromkamp moet weer goed gaan spelen.
Brockhorst kan nog mee bij het Ek.
AL doet de Cler het steeds en steeds beter
quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:58 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dus Hofland, Greene Babel en Huntelaar zijn reserve reserve spelers bij jou?![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |