abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 juni 2006 @ 17:06:02 #101
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_39360562
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 16:55 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Hij heeft ook altijd 4-3-3 gespeeld bij Heerenveen en Ajax. Toch niet zonder rendement, lijkt mij.
Ja wat heeft dat ermee te maken dat hij aan de bal matig is? Net zón speler als v Nistelrooy speel je hem aan in de 16 is hij dodelijk.

Bij PSV-Ajax amstel cup finale zag je het goed, 2 goede momenten 2 goals. Verder amper een bal goed geraakt mja van Basten wil een spits die echt goed mee kan voetballen dus zal KJH zonder twijfel door de mand vallen net als v Nistelrooy.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  donderdag 29 juni 2006 @ 17:10:01 #102
56749 BlaZ
pi_39360715
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 16:55 schreef OnlineGokker het volgende:

[..]

Maar die staan er ook als rotsblok om de ballen tegen te houden. Onze verdedigers moeten kunnen inschuiven en meer naar voren komen
Mja hoevaak heb je een Nederlandse verdediger zien opkomen? Ooijer een paar keer verder niks. Opkomende backs zie je ook bij Nederland nooit, terwijl een Italiaanse back als Grosso zelfs in het strafschop gebied een penalty weet te versieren.
Het Italiaanse rotsblok Materazzi wist overigens zelfs te scoren
pi_39360743
Dan blijft dus alleen Kuyt over en Kluivert als hij weer fit zou worden...
  donderdag 29 juni 2006 @ 17:11:31 #104
56749 BlaZ
pi_39360774
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 17:10 schreef OnlineGokker het volgende:
Genoeg reden dus om het systeem eens te wijzigen.

Als voorbeeld zouden we Duitsland moeten nemen. Met matig spelersmateriaal lukt het hun om aanvallend te spelen. Nederland lukt dat niet eens tegen land als Macedonië.

[ Bericht 26% gewijzigd door BlaZ op 29-06-2006 17:16:54 ]
pi_39365747
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 16:08 schreef Chen het volgende:
Davids, Kluiver en Seedorf zijn niet echt een optie. Zeker Seedorf niet. Ze maken nog teveel onderscheid tussen zwart en blank en dat is niet goed voor de teamgeest.
Het gaat prima met Kluivert en Davids alleen die Seedorf is een geval apart.
lollig
pi_39365825
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 17:10 schreef OnlineGokker het volgende:
Kuyt moet nu eens thuisgelaten worden. Doet het leuk bij Feyenoord maar komt veel kwaliteit te kort om in het Nederlands elftal te spelen.
lollig
pi_39365960
nah.. de kans dat Kluivert, Davids en Seedorf ooit nog in Oranje spelen verwerp ik
pi_39366107
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 20:00 schreef DrDentz het volgende:
nah.. de kans dat Kluivert, Davids en Seedorf ooit nog in Oranje spelen verwerp ik
Inderdaad, ik zie alleen nog een kans voor Kluivert weggelegd als hij nu eindelijk eens gaat ballen.
lollig
pi_39366158
Dit is mijn opstelling voor 2008:

--------------------V d Sar------------------

---------------Ooijer--------Boulah---------

--Heitinga--------------------------Gio------

--V Bommel-------------------- De Zeeuw-

--------------------V Persie------------------

--V der Meyde---Huntelaar----Robben--

Met misschien iemand anders op De Zeeuw zijn positie maar ik denk dat De Zeeuw een zeer goede verdigende middenvelder gaat worden.
lollig
pi_39366367
Stekelenburg, Vermeer, Waterman;

Nigel de Jong, Johnny Heitinga, Michael Jansen, Urby Emanuelson, Gijs Luirink, Ramon Zomer, Khalid Boulahrouz, Serginho Greene;

Hedwiges Maduro, Wesley Sneijder, Stijn Schaars, Jonathan de Guzman, Nick Hofs, Ibrahim Afellay, Demy de Zeeuw, Rafael van der Vaart;

Robin van Persie, Klaas-Jan Huntelaar, Arjen Robben, Ryan Babel.
pi_39366468
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 20:22 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Ik doelde niet op Feyenoord alleen, maar alsof er bij andere Nederlandse clubs geen Nederlandse talenten rondlopen...
Die worden zelden opgeroepen. Een talent dat doorbreekt bij Twente komt vaak pas in beeld na een transfer.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_39366562
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 20:14 schreef methodmich het volgende:

[..]

Die worden zelden opgeroepen. Een talent dat doorbreekt bij Twente komt vaak pas in beeld na een transfer.
Als ze nog bij Twente spelen zijn ze ook nog niet goed genoeg. Of liggen de scouts van de topclubs te slapen.
lollig
  donderdag 29 juni 2006 @ 20:18:13 #113
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_39366618
Met uitzondering van een Romano Denneboom, Kevin Bobson of Ugur Yildirim natuurlijk.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
  vrijdag 30 juni 2006 @ 00:04:43 #114
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_39375757
Gewoon een team om Aissati heenbouwen. Die wordt sowieso niet arrogant, en dan houdt de rest z'n bek. Alle ballen op Van Persie en Robben mag er weer in als hij ook kan spelen met zwaartekracht.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_39377896
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 20:18 schreef Devano het volgende:
Met uitzondering van een Romano Denneboom, Kevin Bobson of Ugur Yildirim natuurlijk.
maar dat zijn dan ook uitzonderlijke talenten
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_39378005
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 20:11 schreef Radegast het volgende:
Stekelenburg, Vermeer, Waterman;
Dat zit wel goed met de keepers
  vrijdag 30 juni 2006 @ 01:36:27 #117
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_39378659
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 14:35 schreef OnlineGokker het volgende:
Als Van the Man naar Milan gaat en het daar goed doet, dan kan Van Basten toch niet om hem heen?
Nee, want er zijn geen andere Nederlandse spelers bij Milan die daar uitstekend draaien die geen selectie krijgen.
pi_39378782
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 01:36 schreef Biels het volgende:

[..]

Nee, want er zijn geen andere Nederlandse spelers bij Milan die daar uitstekend draaien die geen selectie krijgen.
Dat heb je het ook over een patser die z'n plek opeist en alles op zijn manier wil laten doen
  vrijdag 30 juni 2006 @ 04:37:05 #119
137910 daaaaan
bla die bla
pi_39380274
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 20:11 schreef Radegast het volgende: Serginho Greene; Jonathan de Guzman, Nick Hofs
Wow, en dat voor een Ajacied!
pi_39380841
Over 2 jaar zie ik toch het liefste dit:

van der Sar

Heitinga - Oiijer - Boulahrouz - de Cler

van Bommel - van der Vaart - Schaars

van Persie - Huntelaar - Robben

Of zoiets . . .
  vrijdag 30 juni 2006 @ 10:38:01 #121
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_39384163
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 01:41 schreef OnlineGokker het volgende:

[..]

Dat heb je het ook over een patser die z'n plek opeist en alles op zijn manier wil laten doen
Alsof Van Nistelrooij zijn plek niet zou opeisen als er spelers van de helft van zijn niveau op zijn plek liepen.
pi_39588711
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 14:35 schreef OnlineGokker het volgende:
Als Van the Man naar Milan gaat en het daar goed doet, dan kan Van Basten toch niet om hem heen?
In de Serie B?
pi_41599777
Vanaf het WK, dus ongeveer 2006 ~ 2008, moeten hieruit ongeveer voor elke wedstrijd de basisspelers geselecteerd worden:

Oude (verbeterde) WK-selectie (aka mijn usericon):
1 van der Sar
2 Heitinga
3 Boulahrouz
4 Bouma
5 Gio
6 van Bommel
7 Kuyt
8 Cocu
9 Kluivert
10 van Nistelrooy
11 Robben
12 Davids
13 Ooijer
14 van Galen
15 Opdam
16 Timmer
17 van Hooijdonk
18 van Persie
19 Kromkamp
20 Seedorf
21 Makaay
22 Stekelenburg
23 van der Vaart

Gestopte spelers:
- Cocu (Vervanger: Landzaat)
- van Galen (Vervanger: Sneijder)

Dan is er nog een groot aantal spelers (ongeveer 30) waarvan dan mensen kunnen invallen bij blessures of eventueel in de EK-selectie gekozen kunnen worden, zoals: Reiziger, de Cler, Hofland, Vlaar, Greene, Luirink, Melchiot, Emanuelson, Schaars, Janssen, Maduro, Babel, Owusu-Abeyie, John, Cairo, Huntelaar, Castelen etc.

Voor de periode 2010/2012/2014 hebben we dan de mensen die nu jeugdinternational zijn zoals Sarpong, Anita, Medunjanin enz. Verder voorspel ik (zoals jullie kunnen lezen in mijn (inmiddels gesloten) topic Ik zie anders helemaal geen topic waar je de opstelling van) dat in deze periode Ard van Peppen, Michael Wijnberg en (vooral) Ahmed El Jappaoui een zeer snelle ontwikkeling zullen doormaken. Net als ikzelf overigens, maar ik zal helaas nooit voor Nederland uitkomen.
"As je geen goeie aanvallers hep, kejje eigenlijk niet verdedigend spelen." - Watson Waterstone
Al meer dan een jaar uit: The Fat Man's Diary! Te bestellen op http://www.thefatmen.nl
pi_41600593
Cairo
Melchiot
Opdam
en zo kan je nog wel ff doorgaan...
pi_41601000
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 08:06 schreef Robar het volgende:
Over 2 jaar zie ik toch het liefste dit:

van der Sar

Heitinga/Kromkamp - Oiijer Boulahrouz - Mathijsen - de Cler/Brockhorst

van Bommel - van der Vaart - Schaars

van Persie - Huntelaar - Robben

Of zoiets . . .
Heitinga moet zijn vorm terug krijgen... of Kromkamp moet weer goed gaan spelen.
Brockhorst kan nog mee bij het Ek.
AL doet de Cler het steeds en steeds beter
pi_41601067
En Cedric van der GUN was ik vergeten.
"As je geen goeie aanvallers hep, kejje eigenlijk niet verdedigend spelen." - Watson Waterstone
Al meer dan een jaar uit: The Fat Man's Diary! Te bestellen op http://www.thefatmen.nl
pi_41601188
dies hendig goed
pi_41601253
Ja man.
pi_41625040
Ard van Peppen, dat wordt inderdaad de linksback van de toekomst......

Hoe ben je in hemelsnaam aan die naam gekomen? Maatje van je?
www.thuisuiteten.nl
pi_41631019
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 18:58 schreef methodmich het volgende:
Ard van Peppen, dat wordt inderdaad de linksback van de toekomst......

Hoe ben je in hemelsnaam aan die naam gekomen? Maatje van je?
Nee, nu ben je in de war met Ahmed El Jappaoui.
Ard van Peppen speelde bij (Jong) Feyenoord en is dit jaar via Excelsior naar De Graafschap gegaan...
pi_41641599
Ik zou het zo doen

van der Sar/Timmer/Stekelenburg
Zuiverloon----------------Ooijer----------------Boulahrouz----------------De Cler
Kromkamp---------------Luirink---------------Mathijsen------------------van Bronckhorst
----------------------------------------Schaars---------------------------------
----------------------------------------De Zeeuw------------------------------
----------Seedorf--------------------------------------------------------------Davids
----------van Bommel--------------------------------------------------------De Jong
---------------------------------------Van Persie-------------------------------
---------------------------------------Van der Vaart---------------------------
-------------------Van Nistelrooij-------------------------Makaay------------------
-------------------Huntelaar--------------------------------Robben-----------------

Als rechtsback heb ik Zuiverloon, maar Kromkamp in vorm is daar natuurlijk beter. Op deze manier heb je veel ervaring in je team, en toch plek voor grote talenten als van Persie, Schaars en Boulahrouz.

[ Bericht 56% gewijzigd door Solstice op 09-09-2006 09:32:30 ]
pi_41643830
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 22:06 schreef Waris3 het volgende:

[..]

Nee, nu ben je in de war met Ahmed El Jappaoui.
Ard van Peppen speelde bij (Jong) Feyenoord en is dit jaar via Excelsior naar De Graafschap gegaan...
Ik weet wel wie het is en juist daarom vraag ik me af waarom je die als potentieel international noemt.... Moet dan haast wel een vriend zijn, leek me. Maar blijkbaar niet dus.
www.thuisuiteten.nl
pi_41659018
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 11:57 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ik weet wel wie het is en juist daarom vraag ik me af waarom je die als potentieel international noemt.... Moet dan haast wel een vriend zijn, leek me. Maar blijkbaar niet dus.
Ik neem aan dat je enige ironie in je woorden probeert te leggen, maar vooralsnog lukt dit je niet erg.
pi_41659340
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:53 schreef Waris3 het volgende:
Dan is er nog een groot aantal spelers (ongeveer 30) waarvan dan mensen kunnen invallen bij blessures of eventueel in de EK-selectie gekozen kunnen worden, zoals: Reiziger, de Cler, Hofland, Vlaar, Greene, Luirink, Melchiot, Emanuelson, Schaars, Janssen, Maduro, Babel, Owusu-Abeyie, John, Cairo, Huntelaar, Castelen etc.
Dus Hofland, Greene Babel en Huntelaar zijn reserve reserve spelers bij jou?
pi_41659450
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 22:58 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Mja, en Boateng ook, al staat die er niet bij.

Trouwens, volgens mij gaat dit topic toch meer over de nabije toekomst (EK 2008) en niet over de wat verdere, dus hadden jullie mijn topic net zo goed open kunnen laten.

P.S. Ik wilde een uitgebreide analyse van de rechtsbackpositie in Oranje maken, maar dat doe ik dan nog weleens als ik er zin in heb.
pi_41678866
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 22:49 schreef Waris3 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je enige ironie in je woorden probeert te leggen, maar vooralsnog lukt dit je niet erg.
Leg jij dan maar eens uit waarom een beperkte speler als Ard van Peppen volgens jou Oranje gaat halen.
www.thuisuiteten.nl
pi_41698099
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:25 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Heitinga moet zijn vorm terug krijgen... of Kromkamp moet weer goed gaan spelen.
Brockhorst kan nog mee bij het Ek.
AL doet de Cler het steeds en steeds beter
Op dit moment genieten andere spelers inderdaad de voorkeur boven Heitinga.
Verder heb ik heel veel vertrouwen in een centrum met Ooijer en Boularouz.
Ik ben altijd al fan geweest van de Cler, al sinds zijn Ajax tijd.
Ik vind de Cler een betere verdediger dan van Bronckhorst en dat vind ik op die positie toch veel belangrijker dan de aanvallende kwaliteiten, alhoewel ik vind dat Gio en de Cler elkaar niet veel ontlopen.
pi_41698109
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 22:58 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Dat verdient inderdaad een stevige onderbouwing . . .!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')