quote:Op zondag 25 juni 2006 17:03 schreef CannaTime het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt, jezelf vernoemen naar een haarbal met een iq van een baksteen.
Stomme trut, steek die maar in je zak!
Het is niet Bian-cavia, maar Bianca-via!quote:Op zondag 25 juni 2006 17:03 schreef CannaTime het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt, jezelf vernoemen naar een haarbal met een iq van een baksteen.
Stomme trut, steek die maar in je zak!
Die is van dat feestje bij Moniek. Hij stond daar met drie vrouwen te praten en daarom heeft Vivi toen het zaad van Klaas-Jan ontvoert.quote:
zet je Theo niet te snel buitenspel zo? Wie weet wat we daarover nog gaan horenquote:Op zondag 25 juni 2006 17:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
Neh, Klaas-Jan werd ook wel eens Henk2 genoemd, maar da's te verwarrend. Theo is alleen degene die de topics op FOK! over Henk heeft ontdekt.
Henk = ex
Klaas-Jan/Henk2 = pappie
Theo = niet belangrijk.
Zo, zijn we allemaal bij?
Ik denk dat Henk vanavond een barstende koppijn heeft als hij alle topics heeft doorgebladerd. Dan krijgt hij hem zeker niet meer omhoog.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:04 schreef MUUS het volgende:
Zo, zijn we allemaal bij?
Is ze niet eens langsgeweest om je gezicht open te halen?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:05 schreef HENK-pissig het volgende:
geachte aanwezigen, blijkbaar is het heel normaal om iemand totaal uit te kafferen aan de telefoon. Ook al zit de tegenpartij fout. Typisch weer, ik had me echt nooit met jou moeten inlaten
Daarom moet je het ook via dit forum doenquote:Op zondag 25 juni 2006 17:05 schreef HENK-pissig het volgende:
geachte aanwezigen, blijkbaar is het heel normaal om iemand totaal uit te kafferen aan de telefoon. Ook al zit de tegenpartij fout. Typisch weer, ik had me echt nooit met jou moeten inlaten
Ze heeft je gebeld?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:05 schreef HENK-pissig het volgende:
Inderdaad. Theo zit niet voor niets internet af te struinen naar info over Vivi.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
zet je Theo niet te snel buitenspel zo? Wie weet wat we daarover nog gaan horen
quote:Op zondag 25 juni 2006 17:06 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En zo is het.
Wat zou een bian immers moeten zijn?
quote:Op zondag 25 juni 2006 17:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Daarom moet je het ook via dit forum doen
Maar hej.. Bekijk het van de zonnige kantze heeft je nummer nog!
quote:Op zondag 25 juni 2006 16:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
Misschien zaten er nog wat restjes op die BBQ en heeft ze hem daarom meegenomen. Thuis in de berging wat hitsige bewegingen met haar doos over dat rooster maken en dan negen maanden later The Fly baren.
Hè MUUS, bah..
Ik zei toch al dat ik veel thrillers en horror kijk? En ik heb gewoon een heel levendige fantasie.quote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 17:08 schreef EvilWasp het volgende:
Ik voel een feeks aankomen.
ik vertrouw hem niet met dat soort woordgebruik!quote:Op zondag 25 juni 2006 16:58 schreef HENK-pissig het volgende:
stante pede
En vergeet dr slof sigaretten nietquote:Op zondag 25 juni 2006 17:09 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ze heeft haar tweede fles rose nog niet leeg.
Het is Vivi zelf...quote:Op zondag 25 juni 2006 17:11 schreef rival het volgende:
[..]
ik vertrouw hem niet met dat soort woordgebruik!
Ohja, sorry.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:09 schreef Tally het volgende:
Blijkbaar.. Jammer dat hij niet net als Kasta dat heeft opgenomen om dat op dit forum te zetten maar hej..
Misschien tikt hij nog wel wat er naar zn hoofd geslingerd is
Ennuh Cavia.. Kan je toch nog ff zn naam editten.. Je weet nooit waar het nog voor gebruikt gaat worden..
quote:Op zondag 25 juni 2006 17:11 schreef Biancavla het volgende:
Ik voelde nog een leuke kloon opborrelen net.
Sorry Bianca-via.
Die -via van Biancavia vond ik eigenlijk ook nergens bij passen. Ik vond Bianca-vla beter.quote:
Mits vanille/chocoladevla.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:13 schreef Biancavla het volgende:
[..]
Die -via van Biancavia vond ik eigenlijk ook nergens bij passen. Ik vond Bianca-vla beter.
Of om zijn 50 cent van het winkelwagentje terug te vragen!quote:Op zondag 25 juni 2006 17:14 schreef Xebrozius het volgende:
Ik gok dat Henk op weg is naar Vivi om d'r van de flat af te gooien...
In een winkelwagentje.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:14 schreef Xebrozius het volgende:
Ga zo doorquote:Op zondag 25 juni 2006 17:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat ik veel thrillers en horror kijk? En ik heb gewoon een heel levendige fantasie..
dat ie maar uitkijkt dan... voor hij het weet krijgt ie weer een strijkijzer naar z'n hoofd geslingerdquote:Op zondag 25 juni 2006 17:14 schreef Xebrozius het volgende:
Van 50 cent.quote:
Het wachten is op een van de twee, maar ik denk dat ze weer aan de telefoon hangenquote:Op zondag 25 juni 2006 17:17 schreef kanaiken het volgende:
Ben ik weer, nog updates?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |