abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39241309
quote:
Op maandag 26 juni 2006 10:09 schreef Musketeer het volgende:
bla stom gelul zo'n maatschappelijk contract. De moslims die gewoon hun best doen er wat van te maken worden ermee lastig gevallen en op een eiland geplaatst, de straatschoffies interesseert het geen drol en de religieuze extremisten ondertekenen het met een vriendelijke glimlach omdat ze dan weer 10 jaar hun gang kunnen gaan.
Allah Al Watan Al Malik
pi_39243210
quote:
Op maandag 26 juni 2006 01:06 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

sorry?
just kidding
pleased to meet you
pi_39243738
quote:
Op maandag 26 juni 2006 01:07 schreef Triggershot het volgende:
Ik denk het niet, voel me wel aangesproken.
[..]

Ik interpreteer het dus ook als moslims die hier al zijn.
Hij doet z'n naam wel eer aan
quote:
Ik denk dat praktijk wel erg kan afwijken van theorie en dat het bijna niet mogelijk zal zijn om duidelijke regels te stellen.
Vooral als je bedenkt welke groep binnen de allochtonen het is die je geregeld in het nieuws tegenkomt .. de hier opgegroeide jeugd onder de 18, dus die kan je in principe nog niet eens zo'n contract aanbieden, hoe zou je dat willen doen, minderjarig en zo ..
Dat is trouwens ook zoiets wat ik iedere keer maar weer zo vreemd vind in dit soort discussies .. dat niemand stil blijft staan bij het feit dat het kinderen zijn die hier zijn opgegroeid, wat hebben wij fout gedaan dat dat zo scheef groeit lijkt dan toch een voor de hand liggende vraag imo
quote:
Assimilation in progress
pff .. ik zag dametje Verdonk op visite in Canada, hoe doen ze het daar met de allochtonen ..
en dat neerbuigende toontje bij haar commentaar op de buitenlandse wijken, argh, misselijkmakend mens die vrouw
pleased to meet you
pi_39244564
quote:
Op maandag 26 juni 2006 09:36 schreef buachaille het volgende:
Wat een baggertopic dit
wat een baggerreactie
pi_39244659
quote:
Op maandag 26 juni 2006 00:47 schreef moussie het volgende:

[..]

uhm, blanke meisjes mogen ook niet met negers hoor .. als ze het wel doen zijn het vast BrEeZaH sletjes die gaan voor de dikke lul die jij mist
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_39244732
quote:
Op zondag 25 juni 2006 13:40 schreef Triggershot het volgende:

[..]

waarom alleen moslims?
Bot gebruikt overduidelijk een term uit de islamitische wereld om een gewenste maatschappelijke houding / insteek te omschrijven.

Het zou "jullie" toch duidelijk moeten zijn wat hij bedoelt. Maar goed, men denkt weer discriminatie en is weer geheel onvatbaar voor redelijke argumentatie.

Goed zo, daarmee creëer je goodwill hoor
pi_39244934
quote:
Op maandag 26 juni 2006 11:55 schreef moussie het volgende:

[..]

Hij doet z'n naam wel eer aan
En dat voor een minister van buitenlandse zaken nota bene, niet eens emancipatie, integratie of immigrati
quote:
Vooral als je bedenkt welke groep binnen de allochtonen het is die je geregeld in het nieuws tegenkomt .. de hier opgegroeide jeugd onder de 18, dus die kan je in principe nog niet eens zo'n contract aanbieden, hoe zou je dat willen doen, minderjarig en zo ..
Dat is trouwens ook zoiets wat ik iedere keer maar weer zo vreemd vind in dit soort discussies .. dat niemand stil blijft staan bij het feit dat het kinderen zijn die hier zijn opgegroeid, wat hebben wij fout gedaan dat dat zo scheef groeit lijkt dan toch een voor de hand liggende vraag imo
Zeg maar gerust marokkanen, ik kan het wel hebben
Mja, als je ze geen contract kunt aanbieden, dan zal het wel als zo een financiele regeling worden wanneer je in de schulden zit dat tot je 21e je ouders verantwoordelijk en aanspreekbaar zijn? Mja, zal dan ook weer lekker worden als jongeren geen ouders meer hebben of verstoten zijn. Ik denk wel dat deels fout bij ons ligt voor een enkel uitzondering, maar niet voor de meesten alhoewel je wel kan zeggen dat veel afwijzingen bij sollicitaties kan leiden tot zo een soortgelijk gedrag. Ik was een keer met een Brits Marokkaan aan het praten, en hij wou maar niet geloven dat ze in NL zo crimineel waren en ik moest zweren dat de slachter van theo een Marokkaanse moslim was en bewijzen met nieuws data. Ligt het aan Nederland? Deels, maar dat is niet de reden.
quote:
pff .. ik zag dametje Verdonk op visite in Canada, hoe doen ze het daar met de allochtonen ..
en dat neerbuigende toontje bij haar commentaar op de buitenlandse wijken, argh, misselijkmakend mens die vrouw
Canada is helemaal niet recht door zee
pi_39245015
quote:
Op maandag 26 juni 2006 12:24 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Bot gebruikt overduidelijk een term uit de islamitische wereld om een gewenste maatschappelijke houding / insteek te omschrijven.

Het zou "jullie" toch duidelijk moeten zijn wat hij bedoelt. Maar goed, men denkt weer discriminatie en is weer geheel onvatbaar voor redelijke argumentatie.

Goed zo, daarmee creëer je goodwill hoor
juist ja, goodwill creëer je na het ondertekenen van een contract na aanleiding van iets wat je niet hebt gedaan. Wat mij betreft tekent elke Nederlander ongeacht je ideologie/religieuze achtergrond zo een contract, immaterieel, mondeling of schriftelijk doet mij er niet toe, elke extremist is gevaarlijk en daar moet gezamenlijk tegen gevochten worden.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2006 12:33:26 ]
pi_39245231
quote:
Op maandag 26 juni 2006 10:09 schreef Musketeer het volgende:
bla stom gelul zo'n maatschappelijk contract. De moslims die gewoon hun best doen er wat van te maken worden ermee lastig gevallen en op een eiland geplaatst, de straatschoffies interesseert het geen drol en de religieuze extremisten ondertekenen het met een vriendelijke glimlach omdat ze dan weer 10 jaar hun gang kunnen gaan.
pi_39264748
quote:
Op maandag 26 juni 2006 12:20 schreef Triggershot het volgende:

[..]

wat een baggerreactie
Ik reageerde op een racistische opmerking van moussie. Een opmerking die ging over de terechte constatering van lionsguy18 dat het moslims-meisjes verboden is verkering te hebben met onbesnedenen, wat hem als gezonde hollandse jongen kennelijk helemaal niet zint
  maandag 26 juni 2006 @ 21:38:46 #61
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39265038
quote:
Op maandag 26 juni 2006 12:29 schreef Triggershot het volgende:

[..]

En dat voor een minister van buitenlandse zaken nota bene, niet eens emancipatie, integratie of immigrati
[..]

Zeg maar gerust marokkanen, ik kan het wel hebben
Mja, als je ze geen contract kunt aanbieden, dan zal het wel als zo een financiele regeling worden wanneer je in de schulden zit dat tot je 21e je ouders verantwoordelijk en aanspreekbaar zijn? Mja, zal dan ook weer lekker worden als jongeren geen ouders meer hebben of verstoten zijn. Ik denk wel dat deels fout bij ons ligt voor een enkel uitzondering, maar niet voor de meesten alhoewel je wel kan zeggen dat veel afwijzingen bij sollicitaties kan leiden tot zo een soortgelijk gedrag. Ik was een keer met een Brits Marokkaan aan het praten, en hij wou maar niet geloven dat ze in NL zo crimineel waren en ik moest zweren dat de slachter van theo een Marokkaanse moslim was en bewijzen met nieuws data. Ligt het aan Nederland? Deels, maar dat is niet de reden.
[..]

Canada is helemaal niet recht door zee
zoals je weet ben ik nogal betrokken als het gaat om werkzaamheden en marokkanen, ja ik noem het beestje maar ff bij de naam, 'je kan het wel hebben'

de verantwoordelijkheid van die ouders in diamantbuurt, baarsjes, en nog heel wat buurten (met wel 100 groepen) is heel erg ver te zoeken. al dan niet uitkeringtrekkend hun kinderen opvoeden voor galg en rad is geen goede ontwikkeling. niet voor die ouders, kinderen, maatschappij.

ik denk zelfs dat het probleem niet in de maatschappij gezocht moet worden, maar bij juist die ouders.

ik heb het nu dan even over amsterdam, maar dit geldt inmiddels voor bijna heel europa.

[ Bericht 0% gewijzigd door zoalshetis op 26-06-2006 22:18:10 ]
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_39266584
quote:
Op maandag 26 juni 2006 21:31 schreef buachaille het volgende:

[..]

Ik reageerde op een racistische opmerking van moussie. Een opmerking die ging over de terechte constatering van lionsguy18 dat het moslims-meisjes verboden is verkering te hebben met onbesnedenen, wat hem als gezonde hollandse jongen kennelijk helemaal niet zint
dan had je reactie moeten zeggen en niet topic .. er is een verschil

en tja, het was een een racistische opmerking, eentje die ik helaas nog steeds geregeld hoor van blanke jongens als ze een mooie meid met een negroïde persoon zien ..
dus like it or not .. maar dat soort "binnen je eigen soort blijven" is ook de autochtone nederlander niet vreemd
pleased to meet you
pi_39266928
quote:
Op maandag 26 juni 2006 21:38 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

zoals je weet ben ik nogal betrokken als het gaat om werkzaamheden en marokkaanen, ja ik noem het beestje maar ff bij de naam, 'je kan het wel hebben'

de verantwoordelijkheid van die ouders in diamantbuurt, baarsjes, en nog heel wat buurten (met wel 100 groepen) is heel erg ver te zoeken. al dan niet uitkeringtrekkend hun kinderen opvoeden voor galg en rad is geen goede ontwikkeling. niet voor die ouders, kinderen, maatschappij.

ik denk zelfs dat het probleem niet in de maatschappij gezocht moet worden, maar bij juist die ouders.

ik heb het nu dan even over amsterdam, maar dit geldt inmiddels voor bijna heel europa.
als je veel met marokkanen werkt zou je moeten weten dat juist daar de schoen knelt kwa cultureel verschil .. de verantwoordelijkheid van de ouders houd bij de marokkanen op bij de voordeur .. daarbuiten is het de maatschappij die je aanspreekt op je gedrag .. maar laten wij nou net een maatschappij hebben die dat niet (meer) doet
pleased to meet you
  maandag 26 juni 2006 @ 22:24:49 #64
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39267024
quote:
Op maandag 26 juni 2006 22:22 schreef moussie het volgende:

[..]

als je veel met marokkanen werkt zou je moeten weten dat juist daar de schoen knelt kwa cultureel verschil .. de verantwoordelijkheid van de ouders houd bij de marokkanen op bij de voordeur .. daarbuiten is het de maatschappij die je aanspreekt op je gedrag .. maar laten wij nou net een maatschappij hebben die dat niet (meer) doet
ja. en laat ik dat nou juist rete irritant vinden bij een opvoeding in deze maatschappij waar bijna niets onziend wordt! daar moet heel snel iets aan gedaan worden.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 26 juni 2006 @ 22:26:54 #65
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_39267112

Een quasi exclusief voorrecht van Marokkanen (mannen) bij uitbreiding N-Afrikanen.

De reden is eenvoudig, de identiteitscrisis uit zich in agressie onder de mannen, depressie wacht de onder de knoet gehouden vrouwen, de islam en alle uitwassen bieden sommigen verstrooiing tegen de realiteit, een contract dat je niet kan nakomen of hard maken is onzinnig.
pi_39267593
quote:
Op maandag 26 juni 2006 21:31 schreef buachaille het volgende:

[..]

Vandaar dat je het een baggertopic noemde?
pi_39267929
quote:
Op maandag 26 juni 2006 21:38 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

zoals je weet ben ik nogal betrokken als het gaat om werkzaamheden en marokkanen, ja ik noem het beestje maar ff bij de naam, 'je kan het wel hebben'
hehe, klopt had je verteld ja
quote:
Het ergste er aan is dat 2e generatie die bezig was met drugs, stelen, vechtpartijen etc, vele zijn getrouwd en kinderen hebben, bij het opvoeding hebben ze zelf ook lak aan wat hun kinderen doen en wordt 3e generatie erger als de 2e. Met als resultaat, een nog slechter naam, maatschappij en vooroordelen zien bevestigd worden.
quote:
Mee eens.
quote:
In Engeland blijkt het de pakistanen te zijn
  dinsdag 27 juni 2006 @ 06:33:19 #68
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_39274377
quote:
Op maandag 26 juni 2006 22:45 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Het ergste er aan is dat 2e generatie die bezig was met drugs, stelen, vechtpartijen etc, vele zijn getrouwd en kinderen hebben, bij het opvoeding hebben ze zelf ook lak aan wat hun kinderen doen en wordt 3e generatie erger als de 2e. Met als resultaat, een nog slechter naam, maatschappij en vooroordelen zien bevestigd worden.
[..]
Als vooroordelen steeds bevestigd worden zijn het dan geen feiten ?
Maar goed het is natuurlijk heel erg allemaal maar praten enzo helpt niet meer. Hard aanpakken helpt wel gewoon zo lang mogelijk opsluiten dan ben je van ze af. De tijd dat ze in het gevang zitten kunnen ze niets plegen.. Volg ze zodra ze uit het gevangenis komen en als ze dan weer wat doen gelijk oppakken en weer oplsluiten. Zijn we er weer vanaf. Op deze manier wordt de samenleving tenminste beschermd.
mai pen rai
  dinsdag 27 juni 2006 @ 11:32:48 #69
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_39278703
quote:
Op zondag 25 juni 2006 14:02 schreef Meki het volgende:
dit is gewoon puur racisme

en bij Joden die mogen lekker hun gang doorgaan
Zoooooo typerend weer. Dat broeit onderhuids bij jullie hé
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_39278964
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 06:33 schreef niet_links het volgende:

[..]

Als vooroordelen steeds bevestigd worden zijn het dan geen feiten ?
Valt over te beredeneren.. Ik heb in mijn eigen omgeving gezien dat constante afwijzing vooroordelen kan bevestigen.
quote:
Maar goed het is natuurlijk heel erg allemaal maar praten enzo helpt niet meer. Hard aanpakken helpt wel gewoon zo lang mogelijk opsluiten dan ben je van ze af. De tijd dat ze in het gevang zitten kunnen ze niets plegen.. Volg ze zodra ze uit het gevangenis komen en als ze dan weer wat doen gelijk oppakken en weer oplsluiten. Zijn we er weer vanaf. Op deze manier wordt de samenleving tenminste beschermd.
Enig idee hoeveel centjes dat ons gaat kosten?
pi_39279515
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 11:32 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Zoooooo typerend weer. Dat broeit onderhuids bij jullie hé
Was jij niet zo een van dat vooroordelen niet zomaar ontstaan
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 27 juni 2006 @ 12:00:27 #72
3647 B.R.Oekhoest
pi_39279582
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 11:57 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Was jij niet zo een van dat vooroordelen niet zomaar ontstaan
Die ontstaan inderdaad niet zomaar, maar door de paplepel en anti-joodse retoriek in jullie kringen.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_39279627
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 12:00 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Die ontstaan inderdaad niet zomaar, maar door de paplepel en anti-joodse retoriek in jullie kringen.
Zou dat niet geheel wederzijds zijn
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 27 juni 2006 @ 12:10:56 #74
3647 B.R.Oekhoest
pi_39279896
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 12:01 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Zou dat niet geheel wederzijds zijn
Er bestaat fervente Moslim en Christenhaat bij Nederlandse joden?
pi_39280128
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 12:10 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Er bestaat fervente Moslim en Christenhaat bij Nederlandse joden?
Er bestaat zeker Moslimhaat onder autochtonen En tevens wordt er in Israel met de paplepel ingegoten dat de Pallies terroristen zijn dus tja. Zoals ik al zei, geheel wederzijds. Niet goed natuurlijk, maar je blijft het houden. Net als anti-semitisme binnen Europa door autochtonen zelf (zie stormfront). Ik ken nog geen moslimorg. binnen Europa die zichzelf zo organiseren als Stormfront
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')