hmz .. dit voorstel teld toch alleen voor nieuwkomers dacht ik ?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:04 schreef Triggershot het volgende:
Enige toegestane onderscheid die ik ken ik Nederland is positieve discriminatie, als je van een bepaald deel van het volk die al een NLs nationaliteit iets eist ben je niet echt geweldig bezig, ik en in mijn omgeving autochtone mensen waarbij je geen spoor van sociale omgang of cultureel kennis/achtergrond(nederlandse) kunt vinden, moeten die ook een contract aangaan, of?
uhm, blanke meisjes mogen ook niet met negers hoor .. als ze het wel doen zijn het vast BrEeZaH sletjes die gaan voor de dikke lul die jij mistquote:Op maandag 26 juni 2006 00:12 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Zolang de man maar moslim is.
Want moslim meisjes mogen niet met een niet-moslim jongen.
Dat is geen integratie maar willekeur.
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:47 schreef moussie het volgende:
[..]
uhm, blanke meisjes mogen ook niet met negers hoor .. als ze het wel doen zijn het vast BrEeZaH sletjes die gaan voor de dikke lul die jij mist![]()
sorry?quote:Op maandag 26 juni 2006 01:05 schreef moussie het volgende:
j/k
Ik denk het niet, voel me wel aangesproken.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:46 schreef moussie het volgende:
[..]
hmz .. dit voorstel teld toch alleen voor nieuwkomers dacht ik ?
Al denk ik/verwacht ik dat dat voor iedereen gaat tellen die nieuw binnen komt, ik zou het niet willen focussen op een bepaalde groep ..
Ik interpreteer het dus ook als moslims die hier al zijn.quote:Minister Ben Bot van Buitenlandse Zaken heeft gisteren gezegd dat de moslims in Europa en Nederland een 'maatschappelijk contract' zouden moeten sluiten met de landen waarin ze wonen.
Ik denk dat praktijk wel erg kan afwijken van theorie en dat het bijna niet mogelijk zal zijn om duidelijke regels te stellen.quote:moeten we wel even duidelijke regels stellen .. en sinds Rita weten we zeker dat er geen integratie gevraagd wordt maar assimilatie .. geen joodse, chineze, indonesische of marokkaanse wijken meer .. pff .. niks multiculti
Assimilation in progressquote:white man's burdon .. resistance is futile .. you will be assimilated ?
[..]
uhm, blanke meisjes mogen ook niet met negers hoor .. als ze het wel doen zijn het vast BrEeZaH sletjes die gaan voor de dikke lul die jij mist![]()
Als er nu eens niet zoveel problemen met allochtonen waren geweesd in het verleden was dit niet nodig. Het is dus een kwestie van het ingooien van eigen ruiten. We waren gewoon niet hard genoeg in het verleden maar veel te soft alles kon hier.. nu zitten we met de gebakken peren. We hadden het veel beter vanaf het begin streng kunnen aanpakken dan hoefden we nu niet zo ver door te slaan om nog enig effect te sorteren.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:46 schreef moussie het volgende:
[..]
hmz .. dit voorstel teld toch alleen voor nieuwkomers dacht ik ?
Al denk ik/verwacht ik dat dat voor iedereen gaat tellen die nieuw binnen komt, ik zou het niet willen focussen op een bepaalde groep ..
moeten we wel even duidelijke regels stellen .. en sinds Rita weten we zeker dat er geen integratie gevraagd wordt maar assimilatie .. geen joodse, chineze, indonesische of marokkaanse wijken meer .. pff .. niks multiculti
white man's burdon .. resistance is futile .. you will be assimilated ?
quote:Op maandag 26 juni 2006 10:09 schreef Musketeer het volgende:
bla stom gelul zo'n maatschappelijk contract. De moslims die gewoon hun best doen er wat van te maken worden ermee lastig gevallen en op een eiland geplaatst, de straatschoffies interesseert het geen drol en de religieuze extremisten ondertekenen het met een vriendelijke glimlach omdat ze dan weer 10 jaar hun gang kunnen gaan.
Hij doet z'n naam wel eer aanquote:Op maandag 26 juni 2006 01:07 schreef Triggershot het volgende:
Ik denk het niet, voel me wel aangesproken.
[..]
Ik interpreteer het dus ook als moslims die hier al zijn.
Vooral als je bedenkt welke groep binnen de allochtonen het is die je geregeld in het nieuws tegenkomt .. de hier opgegroeide jeugd onder de 18, dus die kan je in principe nog niet eens zo'n contract aanbieden, hoe zou je dat willen doen, minderjarig en zo ..quote:Ik denk dat praktijk wel erg kan afwijken van theorie en dat het bijna niet mogelijk zal zijn om duidelijke regels te stellen.
pff .. ik zag dametje Verdonk op visite in Canada, hoe doen ze het daar met de allochtonen ..quote:Assimilation in progress
[..]
Bot gebruikt overduidelijk een term uit de islamitische wereld om een gewenste maatschappelijke houding / insteek te omschrijven.quote:
En dat voor een minister van buitenlandse zaken nota bene, niet eens emancipatie, integratie of immigratiquote:
Zeg maar gerust marokkanen, ik kan het wel hebbenquote:Vooral als je bedenkt welke groep binnen de allochtonen het is die je geregeld in het nieuws tegenkomt .. de hier opgegroeide jeugd onder de 18, dus die kan je in principe nog niet eens zo'n contract aanbieden, hoe zou je dat willen doen, minderjarig en zo ..
Dat is trouwens ook zoiets wat ik iedere keer maar weer zo vreemd vind in dit soort discussies .. dat niemand stil blijft staan bij het feit dat het kinderen zijn die hier zijn opgegroeid, wat hebben wij fout gedaan dat dat zo scheef groeit lijkt dan toch een voor de hand liggende vraag imo
Canada is helemaal niet recht door zeequote:pff .. ik zag dametje Verdonk op visite in Canada, hoe doen ze het daar met de allochtonen ..
en dat neerbuigende toontje bij haar commentaar op de buitenlandse wijken, argh, misselijkmakend mens die vrouw
juist ja, goodwill creëer je na het ondertekenen van een contract na aanleiding van iets wat je niet hebt gedaan. Wat mij betreft tekent elke Nederlander ongeacht je ideologie/religieuze achtergrond zo een contract, immaterieel, mondeling of schriftelijk doet mij er niet toe, elke extremist is gevaarlijk en daar moet gezamenlijk tegen gevochten worden.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:24 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Bot gebruikt overduidelijk een term uit de islamitische wereld om een gewenste maatschappelijke houding / insteek te omschrijven.
Het zou "jullie" toch duidelijk moeten zijn wat hij bedoelt. Maar goed, men denkt weer discriminatie en is weer geheel onvatbaar voor redelijke argumentatie.
Goed zo, daarmee creëer je goodwill hoor
quote:Op maandag 26 juni 2006 10:09 schreef Musketeer het volgende:
bla stom gelul zo'n maatschappelijk contract. De moslims die gewoon hun best doen er wat van te maken worden ermee lastig gevallen en op een eiland geplaatst, de straatschoffies interesseert het geen drol en de religieuze extremisten ondertekenen het met een vriendelijke glimlach omdat ze dan weer 10 jaar hun gang kunnen gaan.
Ik reageerde op een racistische opmerking van moussie. Een opmerking die ging over de terechte constatering van lionsguy18 dat het moslims-meisjes verboden is verkering te hebben met onbesnedenen, wat hem als gezonde hollandse jongen kennelijk helemaal niet zintquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |