Die 20 is dat voor licht & zwaar bij elkaar? Bij ons zijn er voor zwaar 12 die selectie doen, en bij licht 16. Er wordt volgens mij vooral gekeken naar je coachbaarheid & motivatie, om te voorkomen dat de ploeg in t seizoen uit elkaar valt oid.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:28 schreef Pikhoofd het volgende:
Het is voor mij ook nog maar de vraag hoeveel er over blijven. Er zijn er nu ook wel een aantal bijgehaald die zeer sterk twijfelden over wel of niet wedstrijdroeien. Daarom zullen er ook wel 20 geselecteerd zijn en blijven er waarschijnlijk gewoon 2 8-en over.
(-edit- 16 dus)quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:47 schreef duncannn het volgende:
vandaag 2km test op de ergometer, duurde 7:52 minuten, is dat goed?![]()
quote:Op zondag 12 november 2006 14:30 schreef theSummoner het volgende:
Wanenoonlie, hoorde dat NSLA niet doorgaat...wrom?
Lang verhaal, ik ging er niet over, maar kon me wel vinden in de uitleg die werd gegeven. De NSLA is, zoals je neem ik aan weet, een vrij grootse gebeurtenis waar ca. 300 mensen op af komen. omdat Njord het organiseert, is Njord ook schulddragende als er iets misgaat. Enkele jaren geleden ging er bijvoorbeeld 'iets' mis: een jongen van (naar ik meen) Aegir kwam bij wat onstuimigheden verkeerd terecht en verschoof een nekwervel. Nu ging het bij hem gelukkig goed, maar je kan je voorstellen wat voor enorme kosten een verzekeringskwestie (of erger nog: een proces) met zich meebrengt. Njord heeft dus de praesides van de deelnemende verenigingen verzocht hoofdelijke verantwoordeijkheid te nemen over hun leden. Dat wilden zij niet. "Nou," zei ons bestuur toen, "dan gaat het kipzooien niet door." Toen waren wij opeens de grote boosdoeners en wilden de andere drie verenigingen niet meer komen. Roeien tegen andere verenigingen kon immers ook wel op andere gelegenheden.quote:
Zwaar? Licht?quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:58 schreef Apoc2003 het volgende:
Gisteravond 3 keer 1km gedaan (5min rust er tussen) met de richtijd die ik mee krijg voor mijn MAX-test komende maandag. Moest 'm op 1.45 houden, en dat ging prima, heb de eerste keer 1.43,5 de tweede keer 1.43,7 en de derde keer 1.43,8 getrapt. Dit bied wel perspectief voor maandag volgens mij.... ga deze eertste maxtest voor een tijd van 6.55,0!
wat zijn jullie maxtijden eigenlijk ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |