Daar dacht ik ook als eerste aan. Daarna had ik het idee dat ARG het toernooi fluitend zou gaan winnen, maar dat is sinds gister wel anders. Ik denk dat ze door de Duitsers weggespeeld gaan worden.quote:Op zondag 25 juni 2006 11:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Beste wedstrijden di ik heb gezien waren Argentinië - Ivoorkust
De beste tot nu toe inderdaad, jammer alleen dat Mexico verloor.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:26 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Argentinie - mexico!
Heb gister echt genoten!
Was in ieder geval grappigquote:
Die twee ja. De rest was allemaalquote:Op zondag 25 juni 2006 11:03 schreef lfcprincess het volgende:
argentine-mexico en australie-kroatie
Dat was gewoon rugbyquote:Op maandag 26 juni 2006 02:16 schreef SoA-Holic het volgende:
Hmm, volgens mij is NL-Por toch echt voor de neutrale kijker de mooiste wedstrijd tot nu toe.
voor mij ook deze wedstrijdenquote:Op zondag 25 juni 2006 11:03 schreef lfcprincess het volgende:
argentine-mexico en australie-kroatie
Het was inderdaad een kleurrijke wedstrijd.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:40 schreef rudedeltadude het volgende:
Nederland - Portugal, deze kaartenregen was zelfs voor de neutrale tegenstander een spektakel!
Inderdaad, Trinidad-Zweden en Australië-Kroatië waren spectaculair, niet per se goed. En Argentinië-Mexico miste weer teveel spektakel om het beste te zijn. Op die goal na. En dit was het ook niet echt.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:49 schreef Komakie het volgende:
Ik denk dat je het beter over de "minst slechte" wedstrijden kunt hebben.
Ik heb tot nu toe nog niet echt iets gezien waar ik echt stijl van achterover sloeg....
Zeer spannend, maar voor het grootste deel een slechte wedstrijd. Voornamelijk de eerste 75 min.quote:
En daar komt na vanavond Italie-Duitsland bij.quote:
^^ Vind ik ook!quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:57 schreef mrcool het volgende:
Gisteravond was idd mooi voetbal, met name de Italianen speelden zo nu en dan bijna sierlijk. Ook erg mooi om te zien hoe ze op Duitse wijze de Duitsers verslaan!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |