Ah okee. Want ik stond met Machine Head op Dynamo-van-een-tijd-geleden ook in de pit. In het begin stonden we vooraan en toen het was afgelopen stonden we achteraan het veldquote:Op woensdag 9 december 2009 13:56 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Er wordt doorgaans vooraan flink geheadbanged, en pits zijn er ook wel afhankelijk van het nummer. Maar dat zijn geen pits op Lamb of God en Slayer niveau, gewoon een beetje beuken, allemaal vrij onschuldig.
Sfeer is altijd wel super bij Sonata, ook veel dezelfde mensen elk jaar.
Inderdaad, wazigheid.quote:
Niets van gemerkt, wat had ie dan?quote:Op donderdag 10 december 2009 18:19 schreef Phoenixbirdy het volgende:
(behalve dat ik weet dat Tony ziek was. Hij leek weer flink opgeknapt.).
Ah thanks.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:42 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Metal from Finland is your best friend.http://www.metalfromfinla(...)oncert_cancellations
Je hebt ze vaker live gezien waar het beter werd gedaan?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:54 schreef LuxAeterna het volgende:
We Will Rock You voelde inderdaad aan als een filler, het was 'het' gewoon net niet. Beetje jammer.
Yup, vorige keer in de Melkweg was 't wat enthousiasterquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je hebt ze vaker live gezien waar het beter werd gedaan?![]()
Ik denk dat er weinig gepit wordt bij SA omdat het overgrote deel pits niet bij die muziek vind passen. Daar ben ik het in ieder geval mee eens. Sonata is daar niet 'bruut' genoeg voor. Ik stond overigens ook niet in de pit, maar op de eerste tree, met uitzicht op de pit.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:05 schreef BlackLining het volgende:
Ik vond de pits anders heerlijk, gebeurd neit vaak tijdens Sonata maar deze keer ging het erg lekker.
Er zit dan ook een wezenlijk verschil tussen pits bij, ik noem maar wat, Lamb of God, en Sonata Arctica. Als Lamb of God speelt denk ik niet dat veel mensen sowieso beneden durven te komen in 013. Maar anyway, ik ben het zeker met je eens. Nummers als Last Amazing Grays, Paid in Full, Replica en dergelijken moet je gewoon naar luisteren. Maar 8th Commandment en Don't Say A Word zijne r perfect voor geschikt.quote:Op zondag 13 december 2009 12:08 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig gepit wordt bij SA omdat het overgrote deel pits niet bij die muziek vind passen. Daar ben ik het in ieder geval mee eens. Sonata is daar niet 'bruut' genoeg voor. Ik stond overigens ook niet in de pit, maar op de eerste tree, met uitzicht op de pit.
Waarom dan niet? Je kunt er toch gewoon niet in gaan staan?quote:Op maandag 14 december 2009 19:54 schreef Synthesist het volgende:
pitt bij sonata arctica of delain? hou jezelf voor de gek
homoquote:Op woensdag 9 december 2009 14:41 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ah okee. Want ik stond met Machine Head op Dynamo-van-een-tijd-geleden ook in de pit. In het begin stonden we vooraan en toen het was afgelopen stonden we achteraan het veld
Wellicht dat we een beetje aan de rand/balkon blijven, zo groot is mijn vriendin nou ook weer niet.
Bij delain werd er een beetje geduwt, meer niet. Within Temptation heb ik vaak genoeg live gezien en daar is dan ook echt geen sprake van een pit. We hebben het hier echter niet over de support maar over Sonata Arctica.quote:Op maandag 14 december 2009 20:11 schreef Synthesist het volgende:
het is niet ruig genoeg voor metal. vooral die bands als delain en within temptation die denken dat ze "metal" zijnpopmuziek met wat laffe gitaren
Nee, jijquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |