Waaromquote:Op zondag 25 juni 2006 01:33 schreef PsyCha het volgende:
als moet veranderd worden in wanneer.
Ik zeg 'zel' dat ik de kans groot acht ja, maar dat betekent nog niet dat het 100% zeker is.quote:
Frank Lampardquote:Op zondag 25 juni 2006 01:44 schreef Steijn het volgende:
Wat heeft iedereen met Engeland zeg.Stelletje boeren vind ik het.
okiquote:Op zondag 25 juni 2006 01:44 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zeg 'zel' dat ik de kans groot acht ja, maar dat betekent nog niet dat het 100% zeker is.![]()
Ze spelen verre van overtuigend, maar de Premier League heeft uitstraling dus dan ken je die spelers een beetje beter dan pak 'em beet de mid-mid van Ecuador.quote:Op zondag 25 juni 2006 01:44 schreef Steijn het volgende:
Daar ben je ook Hollander voorquote:Op zondag 25 juni 2006 01:53 schreef thaleia het volgende:
Wij kijken regelmatig met Duitsers samen en ik doe echt m'n best om met ze mee te leven, maar het LUKT me gewoon niet
Natuurlijk als NL verliest he?quote:
Waarom in Godsnaamquote:Op zondag 25 juni 2006 01:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Natuurlijk als NL verliest he?Maargoed ben meestal voor het gastland als wij dus verliezen, bij EURO 2004 was ik dus voor Portugal
Ik heb er mijn halve leven gewoond. Is dat een valide reden voor je dat ik ze supportquote:Op zondag 25 juni 2006 01:44 schreef Steijn het volgende:
Ik weet dat het misschien gevoelig ligt als je voor Duitsland kiest maar wat ik al zeg ik ben vaak voor het gastland als wij eruitliggenquote:
ik had de z-koreanen ook graag kampioen zien worden. nog even afgezien van hiddink. heeft altijd wel iets als het gastland wint als nl er uit ligt.quote:
Het is niet zeker, het is 'vrijwel' zeker.quote:
Ik wilde al gillen dat Griekenland EK was geworden en dat Ronaldo bij Brasil speelt enzoquote:Op zondag 25 juni 2006 01:57 schreef DrDentz het volgende:
jemig.. hoe kon je nou niet voor Griekenland zijn toenzo gaaf dat zij wonnen, die jankende Ronaldo had je toch niet willen missen
Eigenlijk het enige goed antwoordquote:Op zondag 25 juni 2006 01:57 schreef HAL9000S het volgende:
Iedere ploeg die er voor zorgt dat de Duitsers eruivliegen.
Duh, waarom is dat vrijwel zeker?quote:Op zondag 25 juni 2006 02:00 schreef APK het volgende:
[..]
Het is niet zeker, het is 'vrijwel' zeker.![]()
Je gaat voor Duitsland zijn?quote:Op zondag 25 juni 2006 01:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Natuurlijk als NL verliest he?Maargoed ben meestal voor het gastland als wij dus verliezen, bij EURO 2004 was ik dus voor Portugal
En als het WK in Iran isquote:Op zondag 25 juni 2006 01:59 schreef BONG4002 het volgende:
Ik weet dat het misschien gevoelig ligt als je voor Duitsland kiest maar wat ik al zeg ik ben vaak voor het gastland als wij eruitliggen
juist denk ik. goed als landbinder.quote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 02:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik wilde al gillen dat Griekenland EK was geworden en dat Ronaldo bij Brasil speelt enzo![]()
Is iig een van mijn kandidaten op de titel als NL eruit ligtquote:
Ik vind Argentinië ook erg goed, dus in principe maakt het me ook niet zoveel uit, maargoed ik durf best te zeggen dat ik het de Duitsers ook gunquote:Mij maakt het dan weinig meer uit, Argentinië misschien of laat Australië maar stunten. Zolang de Duitsers en de Engelsen de eerste de beste volgende ronde maar uit vliegen..
Ik zou niet weten wanneer het daar zou plaatsvinden maar dan gun ik het Iran dus ookquote:
quote:
Ik ga meer voor een goeie pot voetbal om het even welke ploeg dat is, nadat Nederland eruit ligt natuurlijk. Ivoorkust had die passie en die wil om te winnen, jammer dat ze eruit liggenquote:Op zondag 25 juni 2006 01:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik had de z-koreanen ook graag kampioen zien worden. nog even afgezien van hiddink. heeft altijd wel iets als het gastland wint als nl er uit ligt.
Ik was eerst voor Angolaquote:Op zondag 25 juni 2006 02:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ga meer voor een goeie pot voetbal om het even welke ploeg dat is, nadat Nederland eruit ligt natuurlijk. Ivoorkust had die passie en die wil om te winnen, jammer dat ze eruit liggen![]()
Als Ivoorkust door was gegaan had Nederland er nu al uit gelegen.quote:Op zondag 25 juni 2006 02:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ga meer voor een goeie pot voetbal om het even welke ploeg dat is, nadat Nederland eruit ligt natuurlijk. Ivoorkust had die passie en die wil om te winnen, jammer dat ze eruit liggen![]()
Ja, dan valt het altijd mee en is dit topic misschien achteraf geheel overbodig!quote:Op zondag 25 juni 2006 02:03 schreef Rekkie het volgende:
Ah ok.... niets meer dan een negatieve instelling dus....
quote:Op zondag 25 juni 2006 02:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, dan valt het altijd mee en is dit topic misschien achteraf geheel overbodig!![]()
Oh kut, dit klinkt bijna positief. Bad luck.
Het ging me even om de passie en de inzet, daar hou ik vanquote:Op zondag 25 juni 2006 02:09 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Als Ivoorkust door was gegaan had Nederland er nu al uit gelegen.
ik vind dat het gastland zich behoorlijk goed inzet.quote:Op zondag 25 juni 2006 02:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het ging me even om de passie en de inzet, daar hou ik van![]()
Jij hebt een goed excuus.quote:Op zondag 25 juni 2006 01:58 schreef Stuart het volgende:
Ik heb er mijn halve leven gewoond. Is dat een valide reden voor je dat ik ze support
Iddquote:Op zondag 25 juni 2006 02:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind dat het gastland zich behoorlijk goed inzet.
Sorry hoor,maar als ik die rotkoppen van Figo,Ronaldo en vooral Deco zie dan krijg ik spontane braakneigingenquote:Op zondag 25 juni 2006 02:14 schreef Steijn het volgende:
[..]
Jij hebt een goed excuus.Maar voor wat betreft de rest van Engelandfetishjisten is dat denk ik niet het geval. Ik denk dat mijn weerstand tegen Engeland mede is ingegeven door die vreselijke supporters van hun, de hele tijd dat God-save-the-Queen brullen en het zijn ook allemaal van die bierbuiken. Verder vind ik dat de Engelsen zichzelf altijd erg overschatten, meestal spelen ze toch niet zo heel goed en waant men zich al in de finale. Hetzelfde irriteert me overigens aan Australie.
Portugal vind ik veel sympathieker.![]()
Australië zou idd een enorme verassing zijnquote:Op zondag 25 juni 2006 02:22 schreef Jane het volgende:
Australië en/of Engeland.
Ik ben twee keer in Portugal op vakantie geweest, heb twee keer bij een gastgezin geslapen. Dat zijn echt hele aardige mensen en ze staan volledig achter hun team op een manier zoals ik dat nog nergens gezien heb. Figo en C Ronaldo (hoewel ik die ook wel gewoon goed vind voetballen) mogen dan irritante spelers zijn (constant vallen vind ik erg onsportief), maar ik gun het de Portugezen gewoon enorm dat hun team ver komt.quote:Op zondag 25 juni 2006 02:19 schreef Aequabilitas het volgende:
Sorry hoor,maar als ik die rotkoppen van Figo,Ronaldo en vooral Deco zie dan krijg ik spontane braakneigingen![]()
Helemaal mee eensquote:Op zondag 25 juni 2006 02:25 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik ben twee keer in Portugal op vakantie geweest, heb twee keer bij een gastgezin geslapen. Dat zijn echt hele aardige mensen en ze staan volledig achter hun team op een manier zoals ik dat nog nergens gezien heb. Figo en C Ronaldo (hoewel ik die ook wel gewoon goed vind voetballen) mogen dan irritante spelers zijn (constant vallen vind ik erg onsportief), maar ik gun het de Portugezen gewoon enorm dat hun team ver komt.
Er zijn best veel mensen die gewoon iets met het land Engeland hebben. En dat de supporters een slechte naam hebben, ach is de aanhang van Ajax of Feyenoord zoveel heiligerquote:Op zondag 25 juni 2006 02:14 schreef Steijn het volgende:
[..]
Jij hebt een goed excuus.Maar voor wat betreft de rest van Engelandfetishjisten is dat denk ik niet het geval. Ik denk dat mijn weerstand tegen Engeland mede is ingegeven door die vreselijke supporters van hun, de hele tijd dat God-save-the-Queen brullen en het zijn ook allemaal van die bierbuiken. Verder vind ik dat de Engelsen zichzelf altijd erg overschatten, meestal spelen ze toch niet zo heel goed en waant men zich al in de finale. Hetzelfde irriteert me overigens aan Australie.
Portugal vind ik veel sympathieker.![]()
wat ik er mee heb is dat het net als nederlands voetbal aanvallend is. leuk om te zien. veel passie.quote:Op zondag 25 juni 2006 02:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er zijn best veel mensen die gewoon iets met het land Engeland hebben. En dat de supporters een slechte naam hebben, ach is de aanhang van Ajax of Feyenoord zoveel heiliger
Australië is gewoon leuk dat ze uberhaupt de volgende ronde hebben gehaald vind ikzelf
En ik ben blij dat ik een goed excuus heb![]()
[afbeelding]
Ik vind het gaaf om te zien hoe een hecht team ook kan winnen van teams waar allemaal vedettes in spelen. Gewoon op basis van puur fanatisme en geloof in de overwinning. Maar mooi voetbal is het niet.quote:Op zondag 25 juni 2006 02:34 schreef Palomar het volgende:
Australie en dat soort anti-voetbalteams vind ik altijd wel mooi om te zien. Alleen heb ik er weinig hoop in dat Australie verder komt. Verder ben ik niet specifiek voor een ander land. Het hangt van de wedstrijd af en hoe ze spelen voor welk team ik het meeste sympathie heb.
quote:Op zondag 25 juni 2006 02:39 schreef APK het volgende:
Mijn eerste topic in het WK-subforum! [afbeelding]
wel heerlijk aanvallend, met de nadruk op vallend soms.quote:Op zondag 25 juni 2006 02:39 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik vind het gaaf om te zien hoe een hecht team ook kan winnen van teams waar allemaal vedettes in spelen. Gewoon op basis van puur fanatisme en geloof in de overwinning. Maar mooi voetbal is het niet.
En gelijk ook een hele goedequote:Op zondag 25 juni 2006 02:39 schreef APK het volgende:
Mijn eerste topic in het WK-subforum! [afbeelding]
Loopt lekker ja.quote:
Dat weet ik zo net nog nietquote:Op zondag 25 juni 2006 03:56 schreef Hathor het volgende:
Foute insteek, Nederland verliest namelijk niet.
En dan winnenquote:Op zondag 25 juni 2006 04:07 schreef zoalshetis het volgende:
we gaan het denk ik heel erg zwaar krijgen.
ik hoop het wel, misschien in verlenging.quote:
Dan gaan we ze eens stevig op hun donder geven. Waar is je positivisme ?quote:Op zondag 25 juni 2006 04:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat weet ik zo net nog nietHet is en blijft natte vinger werk, Portugal is immers een stevige ploeg
quote:Op zondag 25 juni 2006 04:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik hoop het wel, misschien in verlenging.
positivisme is dom als je de realiteit uit het oog verliest.quote:Op zondag 25 juni 2006 04:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan gaan we ze eens stevig op hun donder geven. Waar is je positivisme ?
dat zeker!quote:
In Nederland kan men alleen maar negatief zijn. Men is veel te realistisch om blind voor de overwinning te gaan. En als we dan winnen is het geluk.quote:Op zondag 25 juni 2006 04:12 schreef Hathor het volgende:
Hallo ? Iemand thuis ?quote:Op zondag 25 juni 2006 04:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
positivisme is dom als je de realiteit uit het oog verliest.
negatieve jankzakquote:Op zondag 25 juni 2006 04:14 schreef Steijn het volgende:
[..]
In Nederland kan men alleen maar negatief zijn. Men is veel te realistisch om blind voor de overwinning te gaan. En als we dan winnen is het geluk.Maar dat is dan wel weer erg negatief van mij.
![]()
Ik denk dat Portugal gewoon beter is, dus ben realistquote:Op zondag 25 juni 2006 04:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jou wil ik morgen nog wel eens sprekenquote:Op zondag 25 juni 2006 04:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk dat Portugal gewoon beter is, dus ben realistNatuurlijk hoop ik op een overwinning maar die kans is behoorlijk klein tegenover het sterke (Brazilliaanse) Portugal
Dat word dan maandagquote:
Maar kijk dan een naar elftallen als dat van Zuid-Korea, Australie, Ghana. Allemaal elftallen die in hun eigen kracht geloven en niet bang zijn voor de tegenstander. Ik ben er stellig van overtuigd dat optimisme het elftal kan opzwepen om zo beter te presteren. Kuijt komt op mij dan ook een stuk beter over als RvN.quote:Op zondag 25 juni 2006 04:19 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk dat Portugal gewoon beter is, dus ben realistNatuurlijk hoop ik op een overwinning maar die kans is behoorlijk klein tegenover het sterke (Brazilliaanse) Portugal
Bullshit, luister je nooit naar Johan ? Als een wedstrijd begint is steevast 0-0, dat betekent dat vanaf dat moment de kansen 50-50 zijn.quote:Op zondag 25 juni 2006 04:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En je hoeft maar 1x meer te scoren als de tegenstander om te winnenquote:Op zondag 25 juni 2006 04:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Bullshit, luister je nooit naar Johan ? Als een wedstrijd begint is steevast 0-0, dat betekent dat vanaf dat moment de kansen 50-50 zijn.![]()
Jij hebt tenminste de juiste mentaliteit.quote:Op zondag 25 juni 2006 04:22 schreef Steijn het volgende:
[..]
Maar kijk dan een naar elftallen als dat van Zuid-Korea, Australie, Ghana. Allemaal elftallen die in hun eigen kracht geloven en niet bang zijn voor de tegenstander. Ik ben er stellig van overtuigd dat optimisme het elftal kan opzwepen om zo beter te presteren. Kuijt komt op mij dan ook een stuk beter over als RvN.
Hij valt wel mee hoor (Ivanov) alleen de eerste wedstrijd floot hij niet al te bestquote:Op zondag 25 juni 2006 04:23 schreef zoalshetis het volgende:
russische scheids, hoop dat hij niet te veel waarde hecht aan bontjassen
Juist jaquote:Op zondag 25 juni 2006 04:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Bullshit, luister je nooit naar Johan ? Als een wedstrijd begint is steevast 0-0, dat betekent dat vanaf dat moment de kansen 50-50 zijn.![]()
quote:Op zondag 25 juni 2006 04:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee gewoon Nederlander, maar ik ben altijd rasoptimist. Ik heb ook altijd een gigantisch pesthumeur als we dan toch verliezen.quote:Op zondag 25 juni 2006 04:24 schreef Hathor het volgende:
Jij hebt tenminste de juiste mentaliteit.Je bent toch geen Duitser toevallig he ?
![]()
Vroeg of laat zal het toch een keer moeten gebeuren.quote:Op zondag 25 juni 2006 04:26 schreef zoalshetis het volgende:
ik zie straks al al die nederlanders het oranje opruimen... nee hoor geintje.
Veni Vidi Oprottenquote:Op zondag 25 juni 2006 04:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
![]()
Tja zo is het altijd natuurlijkMaar toch...Portugal....Veni Vidi Vici
maar kampioen worden of halve finale lijkt me wel noodzakelijk. goed voor de economie. nu nog die halve gare amsterdamse burgemeester zover krijgen dat men grote schermen mag ophangen op bv het museumplein, tijdens saamhorend wk. dickfart cohen.quote:Op zondag 25 juni 2006 04:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Vroeg of laat zal het toch een keer moeten gebeuren.![]()
Laten we daar maar gevoegelijk vanuit gaanquote:
Daar is niks irritants aan, ik ben het gewend om in een stadion aanwezig te zijn, zonder bloot te geven achter welk team ik sta. Regel nummer 1: probeer ten allen tijde zo anoniem mogelijk te blijven.quote:Op zondag 25 juni 2006 04:32 schreef Steijn het volgende:
Wie vind het ook irritant als mensen geen oranje kleding aan hebben in het stadion? Ik wil een compleet oranje tribune zien dat met 120 dB(A) "Holland" scandeert.Overigens zou het goed zijn als men eens wat anders leert dan "Holland" en "Het is stil aan de overkant".
Presentquote:Op zondag 25 juni 2006 04:32 schreef Steijn het volgende:
Wie vind het ook irritant als mensen geen oranje kleding aan hebben in het stadion? Ik wil een compleet oranje tribune zien dat met 120 dB(A) "Holland" scandeert.Overigens zou het goed zijn als men eens wat anders leert dan "Holland" en "Het is stil aan de overkant".
Ik juist niet, die hebben zovaak de cup gewonnen, nee geef mij dan maar een ander land, maakt me dan niet zozeer uit welke maar Brazilië is te makkelijkquote:Op zondag 25 juni 2006 04:38 schreef Slappertje het volgende:
[..]
PresentAls je een kaartje kan betalen kan er toch ook wel een shirt vanaf!
OT: Ik ben ervan overtuigd dat we de 1/2e halen, maar zou het onheil toeslaan dan ben ik automatisch voor Brazilië.
Diep in m'n hart zou ik voor Argentinië zijn, vooral gezien hun huidige spel. Maar Brazilië omdat ik daar geld op heb staanquote:Op zondag 25 juni 2006 04:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik juist niet, die hebben zovaak de cup gewonnen, nee geef mij dan maar een ander land, maakt me dan niet zozeer uit welke maar Brazilië is te makkelijk
Waarom zo anoniem? Je bent toch juist supporter om partij te kiezen.quote:Op zondag 25 juni 2006 04:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Daar is niks irritants aan, ik ben het gewend om in een stadion aanwezig te zijn, zonder bloot te geven achter welk team ik sta. Regel nummer 1: probeer ten allen tijde zo anoniem mogelijk te blijven.
quote:Op zondag 25 juni 2006 05:01 schreef Barcelona het volgende:
Portugal, en ze maken een goede kans denk ik!
Vanavond was het anders niet zo overtuigend, ze moesten er echt voor knokken tegen Mexico. Ik denk dat de Duitsers dit met een glimlach hebben zitten aanschouwen. Ze weten nu dat ze zeker niet kansloos zijn.quote:Op zondag 25 juni 2006 04:59 schreef Slappertje het volgende:
[..]
Diep in m'n hart zou ik voor Argentinië zijn, vooral gezien hun huidige spel. Maar Brazilië omdat ik daar geld op heb staan![]()
Maar Argentinië speelde niet de hele wedstrijd op volle sterkte. Teves en Messi kwamen er pas laat in.quote:Op zondag 25 juni 2006 05:04 schreef Hathor het volgende:
Vanavond was het anders niet zo overtuigend, ze moesten er echt voor knokken tegen Mexico. Ik denk dat de Duitsers dit met een glimlach hebben zitten aanschouwen. Ze weten nu dat ze zeker niet kansloos zijn.
Het is belangrijk dat de vijand niet weet wie of waar je bent. Maar dit is een lang verhaal, en ook nog eens voltooid verleden tijd, dus laten we het hier maar bij laten. Gesloten boek.quote:Op zondag 25 juni 2006 05:01 schreef Steijn het volgende:
[..]
Waarom zo anoniem? Je bent toch juist supporter om partij te kiezen.
Verkeerde vak ofzo?quote:Op zondag 25 juni 2006 05:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het is belangrijk dat de vijand niet weet wie of waar je bent. Maar dit is een lang verhaal, en ook nog eens voltooid verleden tijd, dus laten we het hier maar bij laten. Gesloten boek.![]()
In deze fase speel je altijd op volle sterkte, doe je dat niet dan neem je jezelf en je sport niet serieus. Als Tevez en Messi vanavond niet speelden, wil dat zeggen dat de coach hen niet als eerste keus ziet. De tijd van experimenteren is echt voorbij nu.quote:Op zondag 25 juni 2006 05:06 schreef Steijn het volgende:
[..]
Maar Argentinië speelde niet de hele wedstrijd op volle sterkte. Teves en Messi kwamen er pas laat in.
Welnee, maar dit is niet het juiste topic om hierover te praten, als je echt geinteresseerd bent, neem je maar effe prive contact op, anders dwalen we te ver af.quote:
Toen Teves en Messi er in kwamen viel binnen 15 minuten de goal, hoewel deze onterecht afgekeurd werd. Argentinië heeft Mexico onderschat, maar won op volle sterkte toch vrij makkelijk. Tegen Duitsland zullen ze van meet af aan op volle sterkte spelen dus ik denk dat Duitsland echt niet zomaar kan winnen.quote:Op zondag 25 juni 2006 05:10 schreef Hathor het volgende:
In deze fase speel je altijd op volle sterkte, doe je dat niet dan neem je jezelf en je sport niet serieus. Als Tevez en Messi vanavond niet speelden, wil dat zeggen dat de coach hen niet als eerste keus ziet. De tijd van experimenteren is echt voorbij nu.
De vraag is... wat is bij Argentinie "volle sterkte" ? Hun bank is zo ongeveer gelijkwaardig aan de startende elf.quote:Op zondag 25 juni 2006 05:15 schreef Steijn het volgende:
[..]
Toen Teves en Messi er in kwamen viel binnen 15 minuten de goal, hoewel deze onterecht afgekeurd werd. Argentinië heeft Mexico onderschat, maar won op volle sterkte toch vrij makkelijk. Tegen Duitsland zullen ze van meet af aan op volle sterkte spelen dus ik denk dat Duitsland echt niet zomaar kan winnen.
Ze waren niet overduidelijk de betere, maar dat heeft meer met het onverwacht ijzersterke spel van Mexico te maken dan met het gebrek aan kwaliteit bij de Argentijnen imo.quote:Op zondag 25 juni 2006 05:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Vanavond was het anders niet zo overtuigend, ze moesten er echt voor knokken tegen Mexico. Ik denk dat de Duitsers dit met een glimlach hebben zitten aanschouwen. Ze weten nu dat ze zeker niet kansloos zijn.
Oranje zit in mijn hart, dat moet maar genoeg zijn.quote:Op zondag 25 juni 2006 05:19 schreef Slappertje het volgende:
[..]
Ze waren niet overduidelijk de betere, maar dat heeft meer met het onverwacht ijzersterke spel van Mexico te maken dan met het gebrek aan kwaliteit bij de Argentijnen imo.
Dat je bij wedstrijden van je NLse club casual gaat is logisch, maar als oranje speelt ga ik toch op een andere manier kijken. Daar zou ik dus wel als complete idioot in het Oranje verschijnen.
Dat is wel een negatieve instelling.quote:Op zondag 25 juni 2006 05:31 schreef Hanzel_lane het volgende:
nederland veliest niet
Omdat ie Nederland niet met een hoofdletter schreef ?quote:
Nee, 'Nederland verliest niet' vind ik negatiever klinken dan 'Nederland wint!'.quote:Op zondag 25 juni 2006 05:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Omdat ie Nederland niet met een hoofdletter schreef ?
Komop Steijn, beetje positiever aub.quote:Op zondag 25 juni 2006 05:39 schreef Steijn het volgende:
[..]
Nee, 'Nederland verliest niet' vind ik negatiever klinken dan 'Nederland wint!'.
Ik denk inderdaad niet dat de hele selectie voorgoed in Duitsland blijft.quote:
Desnoods ga ik bidden (quote:Op zondag 25 juni 2006 06:42 schreef Spuitvis het volgende:
Ik denk inderdaad niet dat de hele selectie voorgoed in Duitsland blijft.![]()
Halve finale weer het eindstation ben ik bang.. en Argentinië mag 'm winnen!
Haha geweldig. Nederland heeft altijd de neiging om de tegenstander helemaal op te hemelen. "Ze zijn gewoon sterker dan ons", "Ze overlopen ons middenveld" , "Ze hebben gewoon meer kwaliteit", blablabla.quote:Op zondag 25 juni 2006 04:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja je blijft hangen aan het kneusjesvolk, of je bent voor het superieure ras...quote:
Bandwagon effectquote:
Er zitten dan ook weinig spelers bij die in de Australische competitie spelen.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:02 schreef PirE het volgende:
[..]
Bandwagon effect
no offense, maar al die mensen die ineens voor Australië zijn, zijn dat alleen maar omdat Hiddink daar toevallig zit. 95% kan nog niet eens 2 Australische clubteams opnoemen.
Brasil vice meisterquote:Op zondag 25 juni 2006 10:03 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Tja je blijft hangen aan het kneusjesvolk, of je bent voor het superieure ras...
DEUTSCHLAND !!!!
WELTMEISTER !!!!
![]()
Ja, ik ben er dan ook voor omdat Hiddink daar zit ja.. heb echt geen verstand van voetbal, maar laat mij lekker genieten van het WKquote:Op zondag 25 juni 2006 12:02 schreef PirE het volgende:
[..]
Bandwagon effect
no offense, maar al die mensen die ineens voor Australië zijn, zijn dat alleen maar omdat Hiddink daar toevallig zit. 95% kan nog niet eens 2 Australische clubteams opnoemen.
Nee, gewoon het underdog/verrassingseffect. Ik kan me Euro 1992 nog goed herinneren. Nadat Nederland was uitgeschakeld werden de kroegen hier in no-time van oranje in rood-wit omgetoverd, omdat we massaal voor Denemarken waren. Had niks met een Nederlandse coach te maken, maar gewoon met het feit dat niemand Denemarken verwacht had (ze zouden niet eens meedoen).quote:
Waaromquote:
een zwak voor schijtvoetbal?quote:
Nee, het land zelf, de Serie A, het shirt.quote:
Ik heb het effe in FB gegooid.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:20 schreef Beschouw het volgende:
ff TT titel aanpassen. Nederland verliest vandaag.
Ze rijden in van die grote auto'squote:Op zondag 25 juni 2006 16:57 schreef Wokkel1982 het volgende:
Waar komt die afkeer tegen Duitsland toch vandaan?
En ze tanken goedkoperquote:Op zondag 25 juni 2006 17:01 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ze rijden in van die grote auto's.
Ze zijn duits, hebben vaak geluk en ze zijn duits.... en zo zien ze er ook uit...quote:Op zondag 25 juni 2006 16:57 schreef Wokkel1982 het volgende:
Ze hebben ons ooit veroverd en onterecht een WK-finale van ons gewonnen!!!!!!!!quote:Op zondag 25 juni 2006 16:57 schreef Wokkel1982 het volgende:
Je bent serieusquote:Op zondag 25 juni 2006 16:57 schreef Wokkel1982 het volgende:
*kuch* oorlog *kuch*quote:Op zondag 25 juni 2006 16:57 schreef Wokkel1982 het volgende:
Heeft een van jullie losers WO II eigenlijk megemaakt NEE? ik namelijk ook niet.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:23 schreef Gelderland het volgende:
[..]
*kuch* oorlog *kuch*
Duitsers blijven Duitsershoop dat we ze in de Finale tegenkomen...afstraffen dat volk
![]()
Helemaal niet, ben tegen Duitsland door een paar klote Duitsers waarwe nog grof geld van krijgen, gun hun geen feestquote:Op zondag 25 juni 2006 19:28 schreef DeVinger het volgende:
Iedereen is tegen Duitsland omdat iedereen tegen Duitsland is.
Vraag je ze naar hun argumenten dan komen ze aan met de oorlog
Alsof 99% van de huidige duitsers en nederlanders die zich voor voetbal interesseren de oorlog hebben meegemaakt![]()
Zo'n grote onzinDie Duitsers van nu kennen er ook niets aan doen.
Niet dat ik voor Duitsland ben hoor, maar dat heeft andere redenen![]()
Duitsers zijn fout!quote:
Eens.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:29 schreef MiLalaa het volgende:
Spanje 1, Australie 2, Ghana 3
Nog niet, overmorgen wel.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:53 schreef hisham_abbas het volgende:
Ik ben voor Frankrijk!
Of liggen die er al uit?
Dinsdag liggen ze eruit jaquote:Op zondag 25 juni 2006 23:53 schreef hisham_abbas het volgende:
Ik ben voor Frankrijk!
Of liggen die er al uit?
Leef je met Osama in een grot ofzo?quote:Op zondag 25 juni 2006 23:53 schreef hisham_abbas het volgende:
Ik ben voor Frankrijk!
Of liggen die er al uit?
En als Ghana van Brazilie wint, en Australie van Italie, dan kan het niet meer voor mij kapot.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dinsdag liggen ze eruit jaWant Spanje wint gewoon met 3-0
![]()
En nu zekerquote:Op zondag 25 juni 2006 01:42 schreef Morwen het volgende:
Engeland.
Inderdaad/quote:
Of allebeiquote:Op maandag 26 juni 2006 00:47 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Nu maar hopen op een stunt van Ghana en/of Australië.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |