Waaromquote:Op zondag 25 juni 2006 01:33 schreef PsyCha het volgende:
als moet veranderd worden in wanneer.
Ik zeg 'zel' dat ik de kans groot acht ja, maar dat betekent nog niet dat het 100% zeker is.quote:
Frank Lampardquote:Op zondag 25 juni 2006 01:44 schreef Steijn het volgende:
Wat heeft iedereen met Engeland zeg.Stelletje boeren vind ik het.
okiquote:Op zondag 25 juni 2006 01:44 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zeg 'zel' dat ik de kans groot acht ja, maar dat betekent nog niet dat het 100% zeker is.![]()
Ze spelen verre van overtuigend, maar de Premier League heeft uitstraling dus dan ken je die spelers een beetje beter dan pak 'em beet de mid-mid van Ecuador.quote:Op zondag 25 juni 2006 01:44 schreef Steijn het volgende:
Daar ben je ook Hollander voorquote:Op zondag 25 juni 2006 01:53 schreef thaleia het volgende:
Wij kijken regelmatig met Duitsers samen en ik doe echt m'n best om met ze mee te leven, maar het LUKT me gewoon niet
Natuurlijk als NL verliest he?quote:
Waarom in Godsnaamquote:Op zondag 25 juni 2006 01:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Natuurlijk als NL verliest he?Maargoed ben meestal voor het gastland als wij dus verliezen, bij EURO 2004 was ik dus voor Portugal
Ik heb er mijn halve leven gewoond. Is dat een valide reden voor je dat ik ze supportquote:Op zondag 25 juni 2006 01:44 schreef Steijn het volgende:
Ik weet dat het misschien gevoelig ligt als je voor Duitsland kiest maar wat ik al zeg ik ben vaak voor het gastland als wij eruitliggenquote:
ik had de z-koreanen ook graag kampioen zien worden. nog even afgezien van hiddink. heeft altijd wel iets als het gastland wint als nl er uit ligt.quote:
Het is niet zeker, het is 'vrijwel' zeker.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |