Meer een soort overvloedig pokdalig eiland.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:01 schreef DaDemoMan het volgende:
Wat heeft ie op zijn nek? Uitgeschoten met scheren ofzo?
liijkt wel een beetje op Dr. Evilquote:Op zondag 25 juni 2006 00:01 schreef Raphaelo29 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Franck Ribery
Frankrijk
Het lijkt net of z'n hoofd er is afgehakt en er daarna weer op terug is genaaidquote:Op zondag 25 juni 2006 00:01 schreef DaDemoMan het volgende:
Met zo'n salaris kan er wel een bezoek aan de tandarts af zou je denken.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:01 schreef Raphaelo29 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Franck Ribery
Frankrijk
quote:Op zondag 25 juni 2006 00:14 schreef Onderbroek het volgende:
die gomez van...volgens mij costa rica
quote:Op zondag 25 juni 2006 00:19 schreef Raphaelo29 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
gevonden : slotje! your mother fucked Mr.ED![]()
die onderkinquote:
jij wel overigensquote:Op zondag 25 juni 2006 00:22 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
[[url=http://xs102.xs.to/xs102/06250/wc2006-direct-actu-163-es1b.jpg]afbeelding][/url]
Ronaldinho is cute![]()
Je hebt gelijk, alhoewel komt Schweinsteiger erg dicht in de buurtquote:Op zondag 25 juni 2006 00:31 schreef DrDentz het volgende:
ze zijn niet de knapsten maar geen van allen zo lelijk als Ribery
Tevez spant toch de kroon.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:31 schreef DrDentz het volgende:
ze zijn niet de knapsten maar geen van allen zo lelijk als Ribery
Volgens mij ging er iets mis bij de keizersnedequote:Op zondag 25 juni 2006 00:01 schreef Raphaelo29 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Franck Ribery
Frankrijk
idd net als ivanov met bulgarije!quote:Op zondag 25 juni 2006 00:42 schreef DrDentz het volgende:
Reiziger speelt anders wel een puik wk
Hier word zelfs menig merrie niet nat vanquote:Op zondag 25 juni 2006 00:19 schreef Raphaelo29 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
gevonden : slotje! your mother fucked Mr.ED![]()
De enige speler van Nederland dit WK zonder balverlies.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:42 schreef DrDentz het volgende:
Reiziger speelt anders wel een puik wk
Ongeluk gehad op de brommer in zijn tienerjaren...quote:Op zondag 25 juni 2006 00:01 schreef DaDemoMan het volgende:
bijna alle balkanners zien er eng uit.quote:Op zondag 25 juni 2006 01:04 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Ongeluk gehad op de brommer in zijn tienerjaren...
Die Siminic met zijn 3 gele kaarten tegen Australie is ook echt lelijk.........
Messi is de bruine beer uit het blauwe huis!quote:Op zondag 25 juni 2006 01:08 schreef VeX- het volgende:
Er zitten hier echt een aantal onterechte nominaties bij. Sommige zien er gewoon uit als normale mensen. Andere zijn niet zo fotogeniek of hebben gewoon een slechte dag. Iedereen heeft daar wel eens last van.
Messi is niet het lelijkst, maar hier komt hij niet al te snugger over.
[afbeelding]
quote:Op zondag 25 juni 2006 01:01 schreef daaaaan het volgende:
Waarom is Rooney nog niet 10 x genoemd ?
o.a. daarom dusquote:Op zondag 25 juni 2006 01:03 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Die 2 spannen samen met Tevez echt de kroon.
quote:Op zondag 25 juni 2006 01:48 schreef Trancelocator het volgende:
Nog maar wat meer Ribery.
[afbeelding]
[afbeelding]
jesus die onderste is dat een fotosoep?quote:
Ik vraag me af wie er meer schade had na dat auto-ongeluk;Ribery of de auto?quote:Op zondag 25 juni 2006 01:48 schreef Trancelocator het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 25 juni 2006 02:05 schreef Aequabilitas het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie er meer schade had na dat auto-ongeluk;Ribery of de auto?![]()
Hij was goed man, in The Gooniesquote:
Maar dat is niet waar het topic om vraagt, toch ?quote:Op zondag 25 juni 2006 02:20 schreef poohy het volgende:
Ik kan wel zien dat hier alleen maar mannen reageren. Ik zie toch echt voetballers er tussen staan die absoluut niet lelijk zijn![]()
WK-Hunks - het kijken meer dan waard!!!quote:Op zondag 25 juni 2006 00:57 schreef DrDentz het volgende:
Wie maakt er een topic waar we de mooiste spelers kunnen nomineren?
Je zou die vent kwijlend in een wagentje verwachtten.quote:Op zondag 25 juni 2006 01:48 schreef Trancelocator het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Man die Pavel heeft net zo'n white trash- kop als Kurt Cobain.quote:
Tja, KJH is er niet bij..quote:Op zondag 25 juni 2006 10:45 schreef lfcprincess het volgende:
tevez-ronaldo-ronadinho-rooney er zijn meer engerds dan leuke voetballers op dit toernooi
Omdat het mooie-mannen-gehalte dit WK een beetje tegenvaltquote:Op zondag 25 juni 2006 11:23 schreef SCH het volgende:
Waarom loopt dit topic al beter dan dit WK-Hunks - het kijken meer dan waard!!!
Als je de littekens en het kapsel wegdenkt is hij niet knapper of zo... Dus de nominatie blijft.quote:Op zondag 25 juni 2006 10:24 schreef sjippen het volgende:
Ribery heeft een verschrikkelijk auto-ongeluk meegemaakt, mss toch wat meer respect voor dat kereltje. Maar een bezoek aan de tandarts kan er wel af, aan tanden kan altijd wat gedaan worden, ofwel wil ie gewoon geen valse.
Lelijkst vind ik Wayne Rooney, maar in Engeland valt dat zo niet op, want daar is haast iedereen lelijk.
quote:Op zondag 25 juni 2006 14:21 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
buiten de wedstrijden loopt ie altijd aan de ketting, littekens dus
quote:Op zondag 25 juni 2006 11:22 schreef macondo het volgende:
Ik wil graag het hele elftal van Argentinie voordragen! De ene helft van het elftal beschikt over een inteelt hoofd (Messi, Tevez, Cambiasso, Riquelme..) en de andere helft heeft een kapsel van een rockband uit de jaren 80 (Crespo, Coloccini,..)..
[afbeelding]
[afbeelding]
dat heeft de hele argentijnse team jaquote:
ik heb medelijden met z'n vrouwquote:Op zondag 25 juni 2006 14:53 schreef Beschouw het volgende:
[..]
De eerste prijs heeft Argentinië al binnen ja. ff zwaaien naar El Feo![]()
[afbeelding]
De laatste dan. (ik drink nooit meer Pepsi)quote:Op zondag 25 juni 2006 15:06 schreef PsyCha het volgende:
Kunnen die plaatjes van Tevez aub stoppen?!
Zo komt het ook op verdedigers over en dat is een voordeel.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Als je zoveel geld hebt, als profvoetballer zijnde, dan is het minste wat je kunt doen toch je gebit whitenen en corrigeren. Kijk die scheven tanden van Tevez en Ribery, ik schrik van ze als ze op me afkomen, niet vanwege hun voetbalcapaciteiten, maar vanwege hun uitstraling.²
Oplossing: zet er een lelijke verdediger op en het is weer in balans.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:10 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Zo komt het ook op verdedigers over en dat is een voordeel.
reiziger is niet geselecteerdquote:Op zondag 25 juni 2006 15:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oplossing: zet er een lelijke verdediger op en het is weer in balans.²
Toen ik de topic title zag dacht ik gelijk aan hem. Damn wat is die gast lelijk.. en wat heeft ie in zn nek trouwens ?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:55 schreef SCH het volgende:
Maken we er een tournooitje van. Zoek maximaal 2 lelijke foto's van je nominee uit. Nomineren mag alleen met foto!
* SCH begint en nomineert Carloz Tevez van Argentinie.
Dat geldt voor 90% van de voetbalvrouwen.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:17 schreef Jivis het volgende:
[..]
Inderdaad, wedden dat z'n lekkere vriendin het alleen voor het geld doet![]()
Boula is een knappe kerel, lijkt wel een Italiaan, bikkelharde verdediger met een zwak voor zijn moeder.quote:
Eveneens een litteken. Ongeluk met heet water toen ie nog klein was.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:01 schreef Nega het volgende:
Wat heeft Tevez nou in z'n nek zitten?
Lijkt wel of het af- en toe bloedt.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:34 schreef aphrodisiac het volgende:
[..]
Eveneens een litteken. Ongeluk met heet water toen ie nog klein was.
Volgens mij wou zijn moeder een geplukte kip in de soeppan doen en pakte ze per ongeluk haar eigen scharminkeltjequote:Op zondag 25 juni 2006 15:34 schreef aphrodisiac het volgende:
[..]
Eveneens een litteken. Ongeluk met heet water toen ie nog klein was.
lijkt op een italiaan?quote:Op zondag 25 juni 2006 15:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Boula is een knappe kerel, lijkt wel een Italiaan, bikkelharde verdediger met een zwak voor zijn moeder.²
Jawel blindequote:Op zondag 25 juni 2006 15:48 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
en niemand die Kuijt nomineert
Ja johquote:Op zondag 25 juni 2006 14:47 schreef Erwtensoep het volgende:
homo topic
Beetje zwak ook om Ribery uit te lachen met zijn litteken. Iedereen kan een auto ongeluk krijgen.
haha thnxquote:
and we have a winner.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:48 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
en niemand die Kuijt nomineert
waarom om iemand lachen omdat hij/zij lelijk is. Zo is hij toch geboren.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:47 schreef Erwtensoep het volgende:
homo topic
Beetje zwak ook om Ribery uit te lachen met zijn litteken. Iedereen kan een auto ongeluk krijgen.
ROFLMAOAPIMP!!!!!quote:Op maandag 26 juni 2006 01:18 schreef BigFire het volgende:
Fok gebanned door imageshack?
[afbeelding]
in zijn geval wel jaquote:Op maandag 26 juni 2006 01:20 schreef Sh0g het volgende:
er staat "Neuken = Bad" op z'n Fortuna shirtje
quote:Op maandag 26 juni 2006 01:20 schreef Sh0g het volgende:
er staat "Neuken = Bad" op z'n Fortuna shirtje
Het interesseerde jou toch niet hoe iemand er uit zag?quote:Op maandag 26 juni 2006 21:37 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Gattuso ziet er cool uit.. Alleen is het een enorme smeerlap.
quote:
sukkel, die gast heeft een ernstig ongeluk gehad.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:01 schreef Raphaelo29 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Franck Ribery
Frankrijk
Joh, je gaat me toch niet vertellen dat ie zo geboren is?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:24 schreef moestuin het volgende:
[..]
sukkel, die gast heeft een ernstig ongeluk gehad.![]()
En maakt hem dat minder lelijk dan?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:24 schreef moestuin het volgende:
[..]
sukkel, die gast heeft een ernstig ongeluk gehad.![]()
Ik wist niet dat huntelaar toch meegenomen wasquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:27 schreef moestuin het volgende:
en ik nomineer Huntelaar overduidelijk met zijn boeren *** kop!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
en babel nomineer ik trouwens ook
en Fogo ook maar dat is logisch
Wat snap je niet aan "niet geselecteerd voor het WK ondanks massaal onbegrip in Nl"?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:27 schreef moestuin het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 26 juni 2006 16:37 schreef Perico het volgende:
Het inteelt zusje van Dirk Kuijt:
[afbeelding]
Met zo'n afkomst, zo'n belabberde wedstrijd en zo'n kop wordt Dirkie terecht flink van achteren genomen:
[afbeelding]
quote:Op zondag 25 juni 2006 00:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Maniche (PORTUGAL)
[afbeelding]
[afbeelding]
idd, ik vraag me al een poosje af wat er niet klopt. Volgens mij is het de vorm van zn voorhoofd.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:58 schreef alors het volgende:
Zelf vind ik het Silvestre erg onaangenaam om naar te kijken
[afbeelding]
Zo`n lelijk hoofd en toch nog zo`n chick.quote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 00:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
die onderkin
daar kan ie een bal mee opvangen en direct stilleggen
't is net een molletje!!, ik dacht het al eerder maar kon er niet op komenquote:Op zondag 25 juni 2006 00:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Maniche (PORTUGAL)
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, dat je volkomen smakeloos bent zien we al aan je avatar, nicknaam en je ondertitel.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:59 schreef AjaxGirl1 het volgende:
Ik vind Tevez helemaal niet zo lelijk hoor![]()
Niet zo brutaal.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:07 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Nee, dat je volkomen smakeloos bent zien we al aan je avatar, nicknaam en je ondertitel.![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 15:07 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Nee, dat je volkomen smakeloos bent zien we al aan je avatar, nicknaam en je ondertitel.![]()
quote:Op zondag 25 juni 2006 01:48 schreef Trancelocator het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Jamaardasjuistgaahaaaaf!!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:27 schreef moestuin het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |