Ow..quote:Op zondag 25 juni 2006 20:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Da's een Canadees, da's helemaal de andere kant op...
Prima!quote:Op zondag 25 juni 2006 20:37 schreef belsen het volgende:The Kinks - You can't win The Vines - Winning days LT United - We are the winners Sweatmaster - Nothing to do but win Tröckener Kecks - Winnaars, verliezers Abba - Winner takes it all The Strokes - I can't win The Clash - Play to win Doe Maar - Winnetoe Queen - We are the champions
quote:
Bekend verhaal: De Indianen waren hard aan Winnetoequote:
Op die manier had ik al lang een lijstje gehad waarbij de letters w+i+n na elkaar hadden gestaan.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:41 schreef Mark het volgende:
[..]
Bekend verhaal: De Indianen waren hard aan Winnetoe
Ja, El Pacio, het leven is oneerlijk.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Op die manier had ik al lang een lijstje gehad waarbij de letters w+i+n na elkaar hadden gestaan.
windquote:Op zondag 25 juni 2006 20:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Op die manier had ik al lang een lijstje gehad waarbij de letters w+i+n na elkaar hadden gestaan.
quote:
quote:Na de wedstrijd een nieuwe vraag.
Daar heb je dan wel weer tijd voor he?!quote:Op zondag 25 juni 2006 20:52 schreef belsen het volgende:The Beatles - I'm a loser Beck - Loser Johnny Thunders - Born to lose Tröckener Kecks - Winnaars, verliezers Supergrass - Lose it
Een wedstrijd tussen wie?quote:Jan de Bakker had me zondag uitgenooiigd
Voor een wedstrijd tusseenen
Feyenoord en Ajaxquote:Op zondag 25 juni 2006 20:54 schreef belsen het volgende:
Vooruit dan maar.
[..]
Een wedstrijd tussen wie?
quote:
Nou, daarom juistquote:Op zondag 25 juni 2006 20:57 schreef belsen het volgende:
Hoewel de volgende zin dus toch: "ik zei: tjonge Jan d'r vallen toch geen dooien", is.
Hee, een loserlijstje zonder Radiohead?quote:Op zondag 25 juni 2006 20:52 schreef belsen het volgende:The Beatles - I'm a loser Beck - Loser Johnny Thunders - Born to lose Tröckener Kecks - Winnaars, verliezers Supergrass - Lose it
Ajax en ...quote:Op zondag 25 juni 2006 21:58 schreef GLO het volgende:
DOS en Ajax?
quote:Jan De Bakker had me zondag uitgenooiigd
Voor een wedstrijd tussen Ajax en
Nou die slome het 'r eer mee in gelegen
Je wordt koud mens als je daar te knarsen zit
Ik heb nooit geweten dat ik zo sportief was
Want nou ja van voetbal wist ik nog niet veel
Maar zo nu en dan dacht ik dat ik 't aflee
Want de zenuwe die zaten in m'n keel
Die wordt zo'n beetje elke dag gevraagd de laatste tijd, overigens wel steeds met een andere fotoquote:Op zondag 25 juni 2006 16:46 schreef methodmich het volgende:
Zonder a.
Joan As Police Woman of liever nog Joan Wasser.
placebeau +1
Zoals Mark zegt: de Bee Gees waren Engels, maar zijn in Australië geformeerd omdat ze daar als kind naar toe zijn geëmigreerd. Wereldfaam kwam echter pas toen ze weer terugverhuisden naar Engeland. En The Move zijn zo Brits als maar kan.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:25 schreef belsen het volgende:
Beegees zijn Australisch, maar geëmigreerd en The Move was geloof ik juist Australisch...
Niet dus.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Rick Ashley is inderdaad een Brit, maar de Beegees hebben wel degelijk hun roots in Australie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |