Bij puisterige mannetjes van 16 die vijf keer per dag rukken zeker....quote:
Ik mag jou welquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:51 schreef kastanova het volgende:Ik wil graag doodgaan zodra het leven saai wordt Ik wil geen vegatarische kuthippie als vriendin en laten die nu net een grafhekel hebben aan roken... Ik krijg dorst van roken... En als ik dorst heb, ga ik bier drinken... Ik heb een grafhekel aan gezondheidsfreaks... "Boehoe, je vervuilt mijn gezonde lucht met je gerook ." Bij dat soort mensen bid ik ook echt dat hun huis in de fik vliegt en ze sterven in de rook
.
Ik weet niet hoe vaak ze rukken, wil ik ook niet weten eigenlijk, maar de leeftijd klopt inderdaad wel zo'n beetje...En deze leeftijd zit ik nu eenmaal vooral mee opgescheeptquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Bij puisterige mannetjes van 16 die vijf keer per dag rukken zeker....
Schade aan kleding én vitale organenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:12 schreef IrisVrede het volgende:
Ik vind het vervelender dat rokende mensen op de dansvloer met hun peuk beginnen te zwaaien
Het is niet de eerste keer dat ik daarna rondloop met een brandplek in mijn kleding of nog erger een of andere brandwond..... Het roken zelf boeit me niet maar het feit dat er zo schade aan anderen worden toegebracht dat snap ik dan er niet
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:51 schreef kastanova het volgende:Ik wil graag doodgaan zodra het leven saai wordt Ik wil geen vegatarische kuthippie als vriendin en laten die nu net een grafhekel hebben aan roken... Ik krijg dorst van roken... En als ik dorst heb, ga ik bier drinken... Ik heb een grafhekel aan gezondheidsfreaks... "Boehoe, je vervuilt mijn gezonde lucht met je gerook ." Bij dat soort mensen bid ik ook echt dat hun huis in de fik vliegt en ze sterven in de rook
.
Als je veel zuipt heb je eerder last van dat "rokershoestje"quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:14 schreef MrKickass het volgende:
[..]
Schade aan kleding én vitale organenIk heb na het stappen altijd last van zo'n meerokers-hoestje
![]()
Ik bedoel... heroïne spuiters delen hun spul toch ook niet![]()
Precies, ik vraag echt áltijd als iemand maar remotely in de buurt van mijn peuk staat, of ze het erg vinden dat ik rook. "Nee hoor, ga je gang". Het is nooit een probleem. Maar dan later wel tegen collega's klagen dat ik rook in hun boterham.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:13 schreef -skippybal- het volgende:
En waarom kunnen al die huillies niet vragen of de roker even iets verder op wilt staan. Ik denk dat 90% dat gewoon doet hoor, maar durf maar eens tegen onbekenden te praten![]()
Heb ik gedaan.... maar de meeste rokers reageren net of je een alien ben...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:13 schreef -skippybal- het volgende:
En waarom kunnen al die huillies niet vragen of de roker even iets verder op wilt staan. Ik denk dat 90% dat gewoon doet hoor, maar durf maar eens tegen onbekenden te praten![]()
Ja hoor, ik rook nog maar een jaartje of 13/14, en ik heb nog geen rokershoestje, dan zal jij het wel hebben na één avondje... aanstellerquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:14 schreef MrKickass het volgende:
[..]
Schade aan kleding én vitale organenIk heb na het stappen altijd last van zo'n meerokers-hoestje
![]()
Ik bedoel... heroïne spuiters delen hun spul toch ook niet![]()
Mwa, dan kan je toch wel ergens anders gaan staan? Publiekelijk roken vind ik misschien niet fijn, maar ik ga er echt niets over zeggen. Waar bemoei ik me dan mee? Het gaat mij meer om rokers in privé ruimtes als (eigen) huizen enzo.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:13 schreef -skippybal- het volgende:
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:15 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Precies, ik vraag echt áltijd als iemand maar remotely in de buurt van mijn peuk staat, of ze het erg vinden dat ik rook. "Nee hoor, ga je gang". Het is nooit een probleem. Maar dan later wel tegen collega's klagen dat ik rook in hun boterham.
Zeg er dan godverdomme wat van! Ik ben niet van plan je te helpen je faalangst cq. mensenvrees te overwinnen, dus trek je bek los en schop me weg!
Dat vraag ik als niet-roker vaak genoeg... maar dan gaan ze de Sjonnie uithangen! Zeggen dat ík maar ergens anders moet gaan staan (ik stond er btw eerst) of een stoot voor m'n bek kon krijgen...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:13 schreef -skippybal- het volgende:
Rokers mogen niet in hun eigen huis roken?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:16 schreef AlttC het volgende:
[..]
Mwa, dan kan je toch wel ergens anders gaan staan? Publiekelijk roken vind ik misschien niet fijn, maar ik ga er echt niets over zeggen. Waar bemoei ik me dan mee? Het gaat mij meer om rokers in privé ruimtes als (eigen) huizen enzo.
Rokers zijn sociaalquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:16 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
Rokers praten wel gewoon tegen onbekende mensen![]()
Helaas vraagt niet elke roker of ie mag swingen met zijn peuk in mijn beurt.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:15 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Precies, ik vraag echt áltijd als iemand maar remotely in de buurt van mijn peuk staat, of ze het erg vinden dat ik rook. "Nee hoor, ga je gang". Het is nooit een probleem. Maar dan later wel tegen collega's klagen dat ik rook in hun boterham.
Zeg er dan godverdomme wat van! Ik ben niet van plan je te helpen je faalangst cq. mensenvrees te overwinnen, dus trek je bek los en schop me weg!
Daar ben ik het wel mee eens; sommige niet-rokers zijn soms zo bang geworden voor het beruchte 'mee-roken', dat ze psychisch wel eens door de war kunnen zijn. Als je ergens van overtuigd bent, gaat je lichaam daar ook op reageren en desnoods ook een echte respons geven.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:16 schreef achlicia het volgende:
[..]
Ja hoor, ik rook nog maar een jaartje of 13/14, en ik heb nog geen rokershoestje, dan zal jij het wel hebben na één avondje... aansteller![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |