En gelijk heb je!!!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:45 schreef Hpzone het volgende:
Waarom roken mensen?![]()
Lekker is het alleen nadat je eraan begonnen bent, en je bent er ongetwijfeld aan begonnen omdat je te weinig ruggegraat had om dat ene cigaretje te weigerenJe irriteerd er de niet-rokers mee, het stinkt als het graf van je over-over-overgrootmoeder en je krijgt er nog eens lekker kanker van ook.
Argumenten als; 'Je voelt je een stuk meer ontspannen' is natuurlijk gewoon dom gelul, want als je er niet aan begonnen was had je het verschil niet eens gemerkt en had je er ook geen mensen mee lastig gevallen.
Ben je bij een concert, staat er weer zo'n hoer met een cigaret je longen te verkrachten. Vraag je beleeft of ze die troep uit wil maken (wel netjes gevraagt) krijg je als antwoord dat je maar ergens anders moet gaan staan omdat ze zo gespannen is en je maar de tyfus kan krijgen...
Mijn klacht: Mensen die anderen irriteren met hun stank. en dan zeiken dat ze ervan afhankelijk zijn![]()
En ja, het is topiq 151 over rokers.
(Rokers, vertel me aub waar ik het allemaal verkeerd inzie)
Ga ook roken dan, dan ben je cool!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:45 schreef Hpzone het volgende:
Lekker is het alleen nadat je eraan begonnen bent, en je bent er ongetwijfeld aan begonnen omdat je te weinig ruggegraat had om dat ene cigaretje sigaretje te weigerenJe irriteerd er de niet-rokers mee, het stinkt als het graf van je over-over-overgrootmoeder en je krijgt er nog eens lekker kanker van ook.
of de foksearch.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:48 schreef Chowi het volgende:
Ik zou zeggen, surf naar google, typ de sleutelwoorden "roken", "fok!" en "KLB" in, en je hebt de mening van zo ongeveer heel het forum over roken.
Mên, dit is nou onderhand al zo'n uitgekauwd onderwerp..
Flikker op met je gezever, mierenneuker! Gun iemand anders lekker z'n sigaretje anders zoek je maar een boom op voor je frisse lucht.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:45 schreef Hpzone het volgende:
Lekker is het alleen nadat je eraan begonnen bent, en je bent er ongetwijfeld aan begonnen omdat je te weinig ruggegraat had om dat ene cigaretje te weigerenJe irriteerd er de niet-rokers mee, het stinkt als het graf van je over-over-overgrootmoeder en je krijgt er nog eens lekker kanker van ook.
Argumenten als; 'Je voelt je een stuk meer ontspannen' is natuurlijk gewoon dom gelul, want als je er niet aan begonnen was had je het verschil niet eens gemerkt en had je er ook geen mensen mee lastig gevallen.
Ben je bij een concert, staat er weer zo'n hoer met een cigaret je longen te verkrachten. Vraag je beleeft of ze die troep uit wil maken (wel netjes gevraagt) krijg je als antwoord dat je maar ergens anders moet gaan staan omdat ze zo gespannen is en je maar de tyfus kan krijgen...
Mijn klacht: Mensen die anderen irriteren met hun stank. en dan zeiken dat ze ervan afhankelijk zijn![]()
En ja, het is topiq 151 over rokers.
(Rokers, vertel me aub waar ik het allemaal verkeerd inzie)
Amen to that.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:51 schreef kastanova het volgende:Ik wil graag doodgaan zodra het leven saai wordt Ik wil geen vegatarische kuthippie als vriendin en laten die nu net een grafhekel hebben aan roken... Ik krijg dorst van roken... En als ik dorst heb, ga ik bier drinken... Ik heb een grafhekel aan gezondheidsfreaks... "Boehoe, je vervuilt mijn gezonde lucht met je gerook ." Bij dat soort mensen bid ik ook echt dat hun huis in de fik vliegt en ze sterven in de rook
.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:51 schreef kastanova het volgende:Ik wil graag doodgaan zodra het leven saai wordt Ik wil geen vegatarische kuthippie als vriendin en laten die nu net een grafhekel hebben aan roken... Ik krijg dorst van roken... En als ik dorst heb, ga ik bier drinken... Ik heb een grafhekel aan gezondheidsfreaks... "Boehoe, je vervuilt mijn gezonde lucht met je gerook ." Bij dat soort mensen bid ik ook echt dat hun huis in de fik vliegt en ze sterven in de rook
.
Roken is ook echt mode héquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:59 schreef L.Mo het volgende:
Pleeg dan gelijk zelfmoord. O nee, dat is geen mode![]()
Helaas lijkt het er vaak wel op...quote:
* haagse_elfje zit weer gezellig te genieten van haar sigaretjequote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:55 schreef Twisted_fok het volgende:
Zullen we er nog maar eentje opsteken dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |