En gelijk heb je!!!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:45 schreef Hpzone het volgende:
Waarom roken mensen?![]()
Lekker is het alleen nadat je eraan begonnen bent, en je bent er ongetwijfeld aan begonnen omdat je te weinig ruggegraat had om dat ene cigaretje te weigerenJe irriteerd er de niet-rokers mee, het stinkt als het graf van je over-over-overgrootmoeder en je krijgt er nog eens lekker kanker van ook.
Argumenten als; 'Je voelt je een stuk meer ontspannen' is natuurlijk gewoon dom gelul, want als je er niet aan begonnen was had je het verschil niet eens gemerkt en had je er ook geen mensen mee lastig gevallen.
Ben je bij een concert, staat er weer zo'n hoer met een cigaret je longen te verkrachten. Vraag je beleeft of ze die troep uit wil maken (wel netjes gevraagt) krijg je als antwoord dat je maar ergens anders moet gaan staan omdat ze zo gespannen is en je maar de tyfus kan krijgen...
Mijn klacht: Mensen die anderen irriteren met hun stank. en dan zeiken dat ze ervan afhankelijk zijn![]()
En ja, het is topiq 151 over rokers.
(Rokers, vertel me aub waar ik het allemaal verkeerd inzie)
Ga ook roken dan, dan ben je cool!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:45 schreef Hpzone het volgende:
Lekker is het alleen nadat je eraan begonnen bent, en je bent er ongetwijfeld aan begonnen omdat je te weinig ruggegraat had om dat ene cigaretje sigaretje te weigerenJe irriteerd er de niet-rokers mee, het stinkt als het graf van je over-over-overgrootmoeder en je krijgt er nog eens lekker kanker van ook.
of de foksearch.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:48 schreef Chowi het volgende:
Ik zou zeggen, surf naar google, typ de sleutelwoorden "roken", "fok!" en "KLB" in, en je hebt de mening van zo ongeveer heel het forum over roken.
Mên, dit is nou onderhand al zo'n uitgekauwd onderwerp..
Flikker op met je gezever, mierenneuker! Gun iemand anders lekker z'n sigaretje anders zoek je maar een boom op voor je frisse lucht.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:45 schreef Hpzone het volgende:
Lekker is het alleen nadat je eraan begonnen bent, en je bent er ongetwijfeld aan begonnen omdat je te weinig ruggegraat had om dat ene cigaretje te weigerenJe irriteerd er de niet-rokers mee, het stinkt als het graf van je over-over-overgrootmoeder en je krijgt er nog eens lekker kanker van ook.
Argumenten als; 'Je voelt je een stuk meer ontspannen' is natuurlijk gewoon dom gelul, want als je er niet aan begonnen was had je het verschil niet eens gemerkt en had je er ook geen mensen mee lastig gevallen.
Ben je bij een concert, staat er weer zo'n hoer met een cigaret je longen te verkrachten. Vraag je beleeft of ze die troep uit wil maken (wel netjes gevraagt) krijg je als antwoord dat je maar ergens anders moet gaan staan omdat ze zo gespannen is en je maar de tyfus kan krijgen...
Mijn klacht: Mensen die anderen irriteren met hun stank. en dan zeiken dat ze ervan afhankelijk zijn![]()
En ja, het is topiq 151 over rokers.
(Rokers, vertel me aub waar ik het allemaal verkeerd inzie)
Amen to that.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:51 schreef kastanova het volgende:Ik wil graag doodgaan zodra het leven saai wordt Ik wil geen vegatarische kuthippie als vriendin en laten die nu net een grafhekel hebben aan roken... Ik krijg dorst van roken... En als ik dorst heb, ga ik bier drinken... Ik heb een grafhekel aan gezondheidsfreaks... "Boehoe, je vervuilt mijn gezonde lucht met je gerook ." Bij dat soort mensen bid ik ook echt dat hun huis in de fik vliegt en ze sterven in de rook
.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:51 schreef kastanova het volgende:Ik wil graag doodgaan zodra het leven saai wordt Ik wil geen vegatarische kuthippie als vriendin en laten die nu net een grafhekel hebben aan roken... Ik krijg dorst van roken... En als ik dorst heb, ga ik bier drinken... Ik heb een grafhekel aan gezondheidsfreaks... "Boehoe, je vervuilt mijn gezonde lucht met je gerook ." Bij dat soort mensen bid ik ook echt dat hun huis in de fik vliegt en ze sterven in de rook
.
Roken is ook echt mode héquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:59 schreef L.Mo het volgende:
Pleeg dan gelijk zelfmoord. O nee, dat is geen mode![]()
Helaas lijkt het er vaak wel op...quote:
* haagse_elfje zit weer gezellig te genieten van haar sigaretjequote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:55 schreef Twisted_fok het volgende:
Zullen we er nog maar eentje opsteken dan?
Bij puisterige mannetjes van 16 die vijf keer per dag rukken zeker....quote:
Ik mag jou welquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:51 schreef kastanova het volgende:Ik wil graag doodgaan zodra het leven saai wordt Ik wil geen vegatarische kuthippie als vriendin en laten die nu net een grafhekel hebben aan roken... Ik krijg dorst van roken... En als ik dorst heb, ga ik bier drinken... Ik heb een grafhekel aan gezondheidsfreaks... "Boehoe, je vervuilt mijn gezonde lucht met je gerook ." Bij dat soort mensen bid ik ook echt dat hun huis in de fik vliegt en ze sterven in de rook
.
Ik weet niet hoe vaak ze rukken, wil ik ook niet weten eigenlijk, maar de leeftijd klopt inderdaad wel zo'n beetje...En deze leeftijd zit ik nu eenmaal vooral mee opgescheeptquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Bij puisterige mannetjes van 16 die vijf keer per dag rukken zeker....
Schade aan kleding én vitale organenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:12 schreef IrisVrede het volgende:
Ik vind het vervelender dat rokende mensen op de dansvloer met hun peuk beginnen te zwaaien
Het is niet de eerste keer dat ik daarna rondloop met een brandplek in mijn kleding of nog erger een of andere brandwond..... Het roken zelf boeit me niet maar het feit dat er zo schade aan anderen worden toegebracht dat snap ik dan er niet
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:51 schreef kastanova het volgende:Ik wil graag doodgaan zodra het leven saai wordt Ik wil geen vegatarische kuthippie als vriendin en laten die nu net een grafhekel hebben aan roken... Ik krijg dorst van roken... En als ik dorst heb, ga ik bier drinken... Ik heb een grafhekel aan gezondheidsfreaks... "Boehoe, je vervuilt mijn gezonde lucht met je gerook ." Bij dat soort mensen bid ik ook echt dat hun huis in de fik vliegt en ze sterven in de rook
.
Als je veel zuipt heb je eerder last van dat "rokershoestje"quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:14 schreef MrKickass het volgende:
[..]
Schade aan kleding én vitale organenIk heb na het stappen altijd last van zo'n meerokers-hoestje
![]()
Ik bedoel... heroïne spuiters delen hun spul toch ook niet![]()
Precies, ik vraag echt áltijd als iemand maar remotely in de buurt van mijn peuk staat, of ze het erg vinden dat ik rook. "Nee hoor, ga je gang". Het is nooit een probleem. Maar dan later wel tegen collega's klagen dat ik rook in hun boterham.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:13 schreef -skippybal- het volgende:
En waarom kunnen al die huillies niet vragen of de roker even iets verder op wilt staan. Ik denk dat 90% dat gewoon doet hoor, maar durf maar eens tegen onbekenden te praten![]()
Heb ik gedaan.... maar de meeste rokers reageren net of je een alien ben...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:13 schreef -skippybal- het volgende:
En waarom kunnen al die huillies niet vragen of de roker even iets verder op wilt staan. Ik denk dat 90% dat gewoon doet hoor, maar durf maar eens tegen onbekenden te praten![]()
Ja hoor, ik rook nog maar een jaartje of 13/14, en ik heb nog geen rokershoestje, dan zal jij het wel hebben na één avondje... aanstellerquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:14 schreef MrKickass het volgende:
[..]
Schade aan kleding én vitale organenIk heb na het stappen altijd last van zo'n meerokers-hoestje
![]()
Ik bedoel... heroïne spuiters delen hun spul toch ook niet![]()
Mwa, dan kan je toch wel ergens anders gaan staan? Publiekelijk roken vind ik misschien niet fijn, maar ik ga er echt niets over zeggen. Waar bemoei ik me dan mee? Het gaat mij meer om rokers in privé ruimtes als (eigen) huizen enzo.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:13 schreef -skippybal- het volgende:
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:15 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Precies, ik vraag echt áltijd als iemand maar remotely in de buurt van mijn peuk staat, of ze het erg vinden dat ik rook. "Nee hoor, ga je gang". Het is nooit een probleem. Maar dan later wel tegen collega's klagen dat ik rook in hun boterham.
Zeg er dan godverdomme wat van! Ik ben niet van plan je te helpen je faalangst cq. mensenvrees te overwinnen, dus trek je bek los en schop me weg!
Dat vraag ik als niet-roker vaak genoeg... maar dan gaan ze de Sjonnie uithangen! Zeggen dat ík maar ergens anders moet gaan staan (ik stond er btw eerst) of een stoot voor m'n bek kon krijgen...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:13 schreef -skippybal- het volgende:
Rokers mogen niet in hun eigen huis roken?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:16 schreef AlttC het volgende:
[..]
Mwa, dan kan je toch wel ergens anders gaan staan? Publiekelijk roken vind ik misschien niet fijn, maar ik ga er echt niets over zeggen. Waar bemoei ik me dan mee? Het gaat mij meer om rokers in privé ruimtes als (eigen) huizen enzo.
Rokers zijn sociaalquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:16 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
Rokers praten wel gewoon tegen onbekende mensen![]()
Helaas vraagt niet elke roker of ie mag swingen met zijn peuk in mijn beurt.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:15 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Precies, ik vraag echt áltijd als iemand maar remotely in de buurt van mijn peuk staat, of ze het erg vinden dat ik rook. "Nee hoor, ga je gang". Het is nooit een probleem. Maar dan later wel tegen collega's klagen dat ik rook in hun boterham.
Zeg er dan godverdomme wat van! Ik ben niet van plan je te helpen je faalangst cq. mensenvrees te overwinnen, dus trek je bek los en schop me weg!
Daar ben ik het wel mee eens; sommige niet-rokers zijn soms zo bang geworden voor het beruchte 'mee-roken', dat ze psychisch wel eens door de war kunnen zijn. Als je ergens van overtuigd bent, gaat je lichaam daar ook op reageren en desnoods ook een echte respons geven.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:16 schreef achlicia het volgende:
[..]
Ja hoor, ik rook nog maar een jaartje of 13/14, en ik heb nog geen rokershoestje, dan zal jij het wel hebben na één avondje... aansteller![]()
Gast, bij mij is het niet zo ernstig ge-asfalteerd als bij jouquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:16 schreef achlicia het volgende:
[..]
Ja hoor, ik rook nog maar een jaartje of 13/14, en ik heb nog geen rokershoestje, dan zal jij het wel hebben na één avondje... aansteller![]()
Haha, ik bedoel in bijvoorbeeld mijn eigen huisquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Rokers mogen niet in hun eigen huis roken?![]()
Zeg dan gewoon dat je astma hebt, lul. En ik ben geen "gast"quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:18 schreef MrKickass het volgende:
[..]
Gast, bij mij is het niet zo ernstig ge-asfalteerd als bij jouDan ben je idd gevoeliger en zeker als je astma hebt!
![]()
Beginnen mensen zomaar bij jou te roken dan als er geen asbak staatquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:19 schreef AlttC het volgende:
[..]
Haha, ik bedoel in bijvoorbeeld mijn eigen huis
Plantenbakken, altijd handigquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:20 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Beginnen mensen zomaar bij jou te roken dan als er geen asbak staat??
Heb je al je foto gepost???quote:
Ik wil ook niet ontkennen dat dat níet door de drank komt... zal ook z'n parten spelen...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:19 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb de zondag ook altijd zo'n hoestje.
En als ik op een doordeweekse avond veel heb gezopen ook de volgende dag...
Waar zou dat nou door komen![]()
Dan kun je gewoon zeggen dat dat niet mag.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:19 schreef AlttC het volgende:
[..]
Haha, ik bedoel in bijvoorbeeld mijn eigen huis
Altijd lekker om zo een discussie te voerenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:21 schreef MrKickass het volgende:
[..]
Ik wil ook niet ontkennen dat dat níet door de drank komt... zal ook z'n parten spelen...
MAAR, het zijn die teer- en asdeeltjes die de meeste hoest veroorzaken bij ons niet-smokers![]()
Hoe dan ook, rokers zitten altijd fout![]()
Hehe, wijsneusquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:20 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Beginnen mensen zomaar bij jou te roken dan als er geen asbak staat??
Jouw foto. Hier. Moet, anders krijg je een ban!quote:
Vrouwen die roken mogen wat mij betreft "gast" genoemd wordenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:20 schreef achlicia het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je astma hebt, lul. En ik ben geen "gast"![]()
Dan zeg je dat er binnen niet gerookt gaat wordenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:23 schreef AlttC het volgende:
[..]
Hehe, wijsneus![]()
Nee, maar ik had het dus eerder (misschien was dat in het andere rook topic, excuses dan) over dat mensen niet kunnen wachten met roken. Terwijl iedereen dan binnenzit en het buiten koud is heb ik dan toch liever dat ze buiten gaan roken... vooral als je er allergisch voor bent is het vervelend wanneer je eigen huis naar rook ruikt.
Nee. Nee. Niet, onzin!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Jouw foto. Hier. Moet, anders krijg je een ban!![]()
Ik rol geen shag hoorquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:23 schreef MrKickass het volgende:
[..]
Vrouwen die roken mogen wat mij betreft "gast" genoemd worden
Wierrook oppaffenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:23 schreef Kikstar het volgende:
grootste nadeel is de stank =[ doe er wat aan! Maak lekker ruikende sigarette!
Wellus!!!quote:
Take it easy, dat doet meneer de fabrikant al voor jequote:
Like I said!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:25 schreef DennisMoore het volgende:
Gewoon alle rokers een plastic zak over de kop, en daarbinnen lekker roken..
Misschien, maar het gaat me soms ook op het punt 'an sich' dat verslaafden niet kunnen stoppen. Uiteindelijk komt dat lichtelijk triest over, voor die mensen zelf ook. En het blijft ongezellig als je in een non-smokers groepje zit en er steeds eentje weer weg gaat ofzo. Maarja...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dan zeg je dat er binnen niet gerookt gaat worden
Ja, dat moet ie er maar voor over hebben hoor, wat een huilie.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:26 schreef MrKickass het volgende:
Like I said!
Maar je moet wel oppassen... laatste keer toen ik dat deed werd die'n idioot boos omdat ik z'n schaambaard heb laten versmeulen door z'nne peuk.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:10 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
Goe he.....
Het is hier trouwens stralend weer dus dat gezeik valt wel mee![]()
Toch zeker niet dit graf?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:08 schreef Slarioux het volgende:
Het graf van mijn over-over-overgrootmoeder ruikt inmiddels naar een frisse alpenweide, bedankt voor het compliment.
als het goed is zijn er al speciale avonden >>> kijk eens op de astmasitequote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:14 schreef PhatRabbit het volgende:
[..]
Toch zeker niet dit graf?
[afbeelding]
Ik kijk iig met plezier uit naar de komst van het Amerikaanse non-smoking beleid. Wie weet lukt het me ooit om niet als een gerookte paling een café of discotheek uit te wandelen.
Misschien zou een omgekeerde situatie de oplossing zijn: stel er is een algeheel rookverbod, maar rokers willen toch ook wel eens kunnen feesten MET sigaret in de hand. Daar zouden dan speciale avonden voor moeten komen. Bijv. vrijdagavond voor rokers en de rest van de week voor niet-rokers. Is wel een goede verdeling dacht ik zoquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:15 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
als het goed is zijn er al speciale avonden >>> kijk eens op de astmasite
en Vroegah toen GAT nog bestond naja toen hadden we ook eens van die avonden want niemand rookte en blowde in de hut omdat het niet mocht van huisvesting
.
Dus mensen die er voor kiezen hun longen niet te verkankeren zouden naar geen enkel cafe kunnen gaan?quote:Op zondag 25 juni 2006 13:33 schreef WEST het volgende:
als je na een cafe gaat dan weet je dat er gerookt wordt, ga er dan lekker niet heen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |