Heb ik ook gedaanquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:43 schreef boem-dikkie het volgende:
boeiend, haal gewoon een ander
Ik heb zoiets echt nog nooit meegemaakt. Niet dat ik zo vaak via MP koop, maar bij mij is alles tot nu toe goed gegaan. Afkloppen!! Hij had me zelfs zijn adres al gegeven.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:43 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Ja ik heb dat ook weleens gehad, erg balen is dat...
Zeggen dat je vanuit Nigeria belt, of hij het naar Nigeria wil sturenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:22 schreef veldmuis het volgende:
Whehe, moet je dat telefoonnummer hier posten en dan iedereen bellen van "Heeft u toevallig een konijnenkooi te koop?"
En wat het antwoord ook is, niet vergeten te vragen of hij ook shipt naar holland!
Ja, zo'n eikel zou ik inderdaad pakken door zijn telefoonnummer her en der te verspreiden.quote:zaterdag 24 juni 2006 20:22 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Whehe, moet je dat telefoonnummer hier posten en dan iedereen bellen van "Heeft u toevallig een konijnenkooi te koop?"
\\quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, zo'n eikel zou ik inderdaad pakken door zijn telefoonnummer her en der te verspreiden.
Hoezo? Weet ie waar TS' huis woont? Heeft waarschijnlijk alleen haar telnr...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:33 schreef Maddy_K het volgende:
Mwoah, ik weet het nog niet... Ws geen slim idee
Bieden is sowieso kut. Als je bij marktplaats gewoon direct conctact opneemt met de koper en daar duidelijke afspraken mee maakt, dan kan je het vaak nog onder de prijs meenemen als iemand die erop geboden heeft via dat bied systeem aldaar.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:32 schreef __Saviour__ het volgende:
Marktplaats zuigt en is onbetrouwbaar. Gebruik eBay.
quote:Op zondag 25 juni 2006 14:05 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Net goed, konijnen horen niet in kooien![]()
Nee dat is lekker. Ik had daar laatst een of ander duur apparaat op gezet en een start bedrag van 1 euro ingevoerd, ik dacht daar zal wel op geboden worden. (was mijn eerste product dat ik op ebay wilde verkopen) Nou niemand had interesse blijkbaar. Doet in de laatste minuut een of andere droplul een bod van ¤ 2,50.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:32 schreef __Saviour__ het volgende:
Marktplaats zuigt en is onbetrouwbaar. Gebruik eBay.
Stuurt ie terug:quote:Ik hoop dat je een grapje maakt betreffende de Spectrometer.
Momenteel heb ik via de mail al een bod van 400 euro. Daar zul je
dus boven moeten gaan zitten wil je in aanmering komen voor de koop.
Mocht je nog interesse hebben, dan hoor ik het graag van je.
Groetjes Sebastiaan
Daar ging ik natuurlijk niet mee acoord en heb hem gescreven:quote:Beste Sebastiaan,
Het lijkt alsof je niet begrijpt hoe eBay werkt:
Net zoals ik me als koper verplicht om het gewonnen item te betalen, verplicht jij je als verkoper om het item te leveren voor de prijs die bij de veiling tot stand is gekomen.
Wanneer je het product niet vanaf 1 Euro wil verkopen (en de kans lopen dat het voor 1 Euro of weinig meer verkocht wordt) dan moet je het met een hogere startprijs op eBay zetten.
Of je aanbieding beschermen met een 'minimumprijs'-instelling.
Het spijt me maar ik zie geen reden waarom deze koop niet tot stand gekomen zou zijn.
M.vr.gr.
Josse Fermont
Schrijft hij weer terug:quote:Mocht je een serieus bod willen uitbrengen dan kun je telefonisch contact met me opnemen via het volgende nummer: 06-xxxxxxxx
Op onzinnige reacties ga ik niet verder in.
Vriendelijke groet
Sebastiaan H.
Nou is mijn acount dus geschorst op ebay, niet dat me dat uitmaakt maar dit vind ik echt ongeloofelijk.quote:Beste Sebastiaan,
Er iets niets onzinnigs aan mijn bod.
Uit je reactie maak ik op dat je niet van plan bent aan je verplichtingen als eBay verkoper te voldoen.
In dat geval zal ik de kwestie voorleggen aan het eBay Geschillenpanel.
M.vr.gr.
Josse Fermont
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |